מחלקת המגזר הרוסי במשרד הפרסום "מקאן אריקסון" יוצאת בקמפיין ייעודי למגזר הרוסי לרשת מגה תחת המסר "הכי גדול בחיסכון".
הקריאייטיב הייחודי למגזר מתמקד במגוון המחלקות והמוצרים במגה, כמו בעובדה כי במגה, כל יום, המבצעים הכי טובים.
הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה הרוסים ובעיתונות בתקציב של 500,000 שקל.
מנהלת מגזר רוסי: אלה גולדשטיין
מנהלת קריאייטיב: טטיאנה סבין
תקציבאי: אלכס ספיקובסקי
סופרוויזר: אנה פריצקוב
קופירייטר: שאול רזניק