קמפיין השקה ראשון לסדרת מגהצי קיטור המקצועיים ולמיקסר המעוצב-פטיסייר, בהיקף של כ-1,700,000 ש"ח. הקמפיין יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות, באינטרנט וקד"מ, באמצעות משרד הפרסום ירקוני.
לדברי אבינועם כהן, מנהל מותג קנווד בישראל, הסדרה החדשה של מגהצי הקיטור המקצועניים של קנווד, בעלת העיצוב עדכני והמתקדם, מאפשרת גיהוץ נוח יותר ותוצאות מושלמות. בנוסף, מאפשר מגהץ הקיטור של קנווד ניקוי כתמים קשים בבגדים, הודות לערכת הניקוי היבש וחידוש הבדים המהפכנית, שהיא הראשונה בישראל. אני בטוח שהבשורה החדשה שאנו מביאים תביא מהפכה בשוק, הוסיף כהן.
במסגרת הקמפיין, משיקה ברימאג דיגיטל אייג' שירות מהפכני ללקוחות: KENWOOD First Class
לראשונה בישראל, ייהנה כל הרוכש מגהץ קיטור מקצועני של קנווד, מהדרכה והדגמה אישית בביתו, ללא כל תשלום, ע"י נציג חברת דיגיטל סרוויס. ההדגמה תאפשר ללקוח להפיק את התוצאות הטובות ביותר מהמגהץ שרכש.
גם רוכשי מיקסר מסדרת קנווד פטיסייר המעוצבים והצבעוניים, ייהנו ממבצע מיוחד לשנה החדשה:
מתנה על כל קנייה! שייק בר או מעבד מזון מתוצרת קנווד בשווי 300 ש"ח.
קרדיטים:
משרד פרסום: ירקוני
תקציבאית: שירי לוינקופף-ויצנר
מ.קריאטיב: אלי אלול
קריאייטיב: יערה רווה, עדי שטמפר
מנהלת מדיה: יפעת דקל
מפיקת משרד: דליה רפאלי לוי