מיקרוסופט העולמית תשיק השבוע בישראל קמפיין פרסום רחב היקף שיתמקד בחבילת יישומי Office הפופולארית. מסע הפרסום בישראל מתבצע במסגרת הקמפיין הבינלאומי של מיקרוסופט, הכולל סדרה של מודעות המתפרסמות ב-20 מדינות בהשקעה כוללת של 100 מיליון דולר.
תקציב הפרסום יגיע בישראל ללמעלה מ-1 מיליון דולר והוא יושקע כולו בעיתונות ובפורטלי האינטרנט המובילים. (ביחס של 70% - 30% לפורטלים). המודעות יתפרסמו בעיתונים היומיים ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, גלובס ובכל אתרי האינטרנט המובילים בישראל.
הקמפיין מתבצע בישראל באמצעות מקאן אריקסון, משרד הפרסום הבינלאומי של מיקרוסופט העולמית.
הקמפיין נועד להמחיש את התועלות הגלומות בשימוש בחבילת Office 2003 בעידן שבו עובדים מוצפים במידע ומתקשים יותר ויותר להתמודד עם עומס המשימות. ארבע מודעות הסדרה מציגות בסגנון של קומיקס דמויות בעלות ראש דינוזאור המתמודדות בשיטות 'ישנות' עם מצבים תובעניים בסביבת העבודה. Office 2003 מוצע כפתרון 'הדור החדש' שמציע דרכים יעילות יותר לארגון המידע, להגדלת התפוקות של כל עובד ולשיתוף מידע בין עובדים.
אלון רפאל, מנהל קבוצה עסקית לפתרונת עובדי ידע במיקרוסופט ישראל: "הקמפיין העולמי הוכיח את עצמו כאפקטיבי מאוד בכל 20 המדינות שבהם התבצע. דינוזאור הוא סמל אוניברסאלי ליצור שנשאר מאחור ולא התאים את עצמו לעולם המשתנה. הוא מהווה מטפורה חזקה המייצגת עולם ישן - שהיא מובנת מאליה במגוון רחב של תרבויות ולשונות. אנו מצפים שסדרת המודעות תשיג תוצאות דומות בישראל".
רפאל מוסיף כי "זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של מיקרוסופט ישראל שהחברה מעלה קמפיין פרסום ייעודי בהיקף כזה ל-Office." לדברי רפאל , תקציב של 1 מיליון דולר לתוכנות מדף הוא גדול מאוד בקנה מידה ישראלי והעובדה שהוא מתמקד בעיתונות יומית ובפורטלים צפויה להניב תהודה גדולה. כאמור, כ-30% מהתקציב יוקדש לאתרי אינטרנט והמודעות יכללו לינק לאתר חדש שימחיש בפני הגולשים באופן אינטראקטיבי את החידושים של Office.
כתובת האתר microsoft.com/Israel/office/evolve: