תשלובת עוף טוב, יצרנית מוצרי העוף הגדולה בישראל, משיקה מוצר נוסף ומיוחד בקטגוריית הילדים, ומציגה: "כיף חיות!" - שניצלים בצורת: דולפין, ליוויתן, כלב-ים ופינגווין.
תשלובת עוף טוב תשיק את המוצר החדש בו זמנית בישראל, בשוויץ, בשבדיה, בצרפת ובמדינות אירופאיות נוספות. בחברה צופים גידול של 30% במהלך שנת 2006, בעקבות הפריצה לשוק הבינלאומי. כיום (2005) עומד היקף הייצוא של תשלובת עוף טוב על 10 מיליון $.
תשלובת עוף טוב שולטת בישראל בקטגוריה של מוצרי השניצל המעוצב שילדים אוהבים, עם נתח שוק של 87% לשנת 2005 (על-פי נתוני "אי.סי נילסן"). מוטי גולדברג, מנכ"ל תשלובת עוף טוב: "ההצלחה הפנומנלית בארץ ובעולם של קטגוריית מוצרי הילדים: עוף טוב דינוזאורים ודובונים, עודדה אותנו להרחיב את קטגוריית השניצלים המעוצבים לילדים. הנתונים מעידים שעוף טוב תמשיך לשלוט בתחום זה גם בעתיד".
תשלובת עוף טוב, יצרנית מוצרי העוף הגדולה בישראל, משיקה את המוצר השלישי בסדרת הילדים המצליחה של עוף טוב - "כיף חיות!".
היקף ההשקעה ביצירת המוצר בסדרה החדשה הינה כ-1.5 מיליון שקל.
"כיף חיות!", הינו חלק מסדרת השניצלים המעוצבים לילדים בהם מתמחה תשלובת עוף טוב, הכוללת את שניצל דינוזאור ושניצל דובוני עוף. הסדרה זכתה לפופולריות גבוהה בקרב ילדים בגילאי 14-4 בישראל, והביאה לגידול במכירות נתח השוק המדובר, בגלל הטעם, הצורה הייחודית והציפוי, האהובים כל כך על ילדים.
מיכה גבעון, סמנכ"ל השיווק של תשלובת עוף טוב: "פרויקט ההשקה של קטגוריית הילדים, במוצרים 'שניצל דינוזאור' ו'שניצל דובוני-עוף' התקיים בינואר 2005, בהשקעה כספית של 3 מיליון ש"ח. עדות להצלחת הפרויקט משתקפת בנתוני חברת 'סטור נקסט', לחודש נובמבר 2005, המצביעים על שליטה של 57% לטובת עוף טוב בתחום השניצל הקפוא, לעומת 36% של החברה המתחרה".
כיום מוערך שוק המנה העיקרית מעוף בישראל בהיקף של 210 מיליון ש"ח.
השקת סדרת המוצרים החדשה, "כיף חיות!" תלווה בפעילות תקשורתית ענפה, פעילות קד"מ וקמפיין פרסומי בהיקף כולל של 2.5 מיליון ש"ח.
"כיף חיות!" - חוויה משעשעת ומזינה לילדים:
·בכל אריזה ארבע צורות שונות של חיות: ליוויתן, דולפין, כלב- ים ופינגווין.
·"כיף חיות!" מועשר בוויטמינים החיוניים לגוף.
·כל אריזה מכילה שבע יחידות שניצל לפחות.
·בכל אריזה הפתעות ומתנות לילדים.
·המוצרים מצופים בציפוי פריך מפירורי קמח חיטה בטעם שילדים אוהבים.
·המוצר משווק בשקית 'זיפר', המקנה נוחות בשימוש חוזר.
מחיר מומלץ לצרכן, לאריזת 700 גרם: 22.00 ש"ח.
תשלובת עוף טוב, יצרנית מוצרי העוף המובילה בישראל, נוסדה בשנת 1979 ומעסיקה כיום כ-1,000 עובדים. מפעל החברה שוכן בבית שאן, בצמוד למשחטה המספקת את בשר העוף הטרי - שיתוף פעולה המבטיח מוצרים טריים ואיכותיים. תשלובת עוף טוב מתמחה באוכל מוכן בשרי בעל ערך מוסף גבוה, המיוצר בשלושה אופני בישול שונים: אפייה, טיגון ועישון. סדרת המוצרים של עוף טוב מתרכזת בשלוש קטגוריות עיקריות: מנה עיקרית (הכוללת שניצלים, קציצות עוף ובקר, המבורגר וקבב), נקניקיות, ומנה קלה (הכוללת פסטרמות ונקניקים).
תשלובת עוף טוב הינה חלוצה בשוק השניצלים בארץ והיתה לנותנת הטון בתחום מוצרי הבשר בארץ ובאירופה.
בשנת 1980 יצאה בבשורה חדשנית, כאשר העניקה לצרכן הישראלי מגוון רחב של שניצלים מוכנים "מעשה ידה של אמא", אשר העניקו טעם בייתי לקהל הישראלי לצד רמה תזונתית גבוהה. בשנת 1984 השיקה התשלובת חטיפי עוף ונגיסים, שהיו למוצר מצליח שכבש את ליבם של הילדים והנוער בישראל.
בינואר 2005 פרצה תשלובת עוף טוב עם מוצרי קטגורית הילדים החדשניים, והפכה למובילת השניצלים לילדים בסדרת השניצלים בצורת דינוזאורים ודובונים.
בתשלובת עוף טוב צופים הצלחה לסדרת המוצרים החדשה, שתאפשר נגישות לנתח השוק האירופאי, לצד המשך פעולה והשקעה בשוק הישראלי.