החל מתחילת ינואר, בזק משנה את שעות הפעילות של מוקד שירות לקוחות 199 ומוקד השירות הטכני 166. נציגי השירות במוקד 199 יענו לפניות בכל יום בין השעות 08:00 בבקר ועד 22:00 בערב ובימי ו' בצהריים עד 12:30. מוקד 166 יפעל החל מהשעה שבע בבוקר ועד עשר בערב. ובימי שישי עד 12:30 בצהרים.
מוקד האינטרנט 1800-340-340 ומודיעין 144 ימשיכו לתת שירות רצוף במשך כל ימות השבוע.
איקה אברבנאל, משנה למנכ"ל בזק מסר כי מספר השיחות שמגיעות למוקדים בשעות הלילה הוא מועט ביותר ומהווה אחוז קטן ביותר מכלל השיחות למוקדים. כך, למוקד 166 מגיעים בלילה ממוצע שיחות בודדות ולמוקד 199 עשרות שיחות בלבד. זאת, לעומת למעלה מ-50,000 פניות למוקדים ביום. "מהלך זה יאפשר לבזק להתמקד באיכות השירות ובזמינות המענה של נציגי השירות בשעות העומס במשך היום", אמר אברבנאל.
מטרת המהלך העיקרית, היא לשפר את השרות ולגייס את מלוא המשאבים לשעות השיא והעומס. בזק מתכננת לווסת כעת ביתר יעילות את העובדים במוקדים לפי היקפי הפניות. כך, יינתן מענה מרבי לדרישות הלקוחות ושירות איכותי יותר.
באותם מוקדים שבהם קיימת דרישה לשירות בשעות הלילה ובסופי שבוע - למשל, במוקד התמיכה באינטרנט, שבו קיימת פעילות ערה דווקא בשעות הלילה - תימשך הפעילות 24 שעות ביממה, ויש כוונה אף לעבותה לפי הצורך.