יוניליוור ישראל, המשווקת את בדין, מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל, מרעננת את אריזות בדין באמצעות תוויות חדשות המשדרות רכות ומשיקה ניחוח חדש ורענן לבדין הכחול.
ההשקה המחודשת לבדין הכחול תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, שימשיך את השפה הפרסומית הייחודית למותג, תחת הקונספט של "עולם הבדים של בדין". בסרטונים מככבות דמויות עשויות בד הנעזרות בבדין כאמצעי ל"טיפוח אישי".
הסרטון הנוכחי, שיעלה בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ 24, באמצעות משרד פוגל אוגלבי ילווה בסיסמא: "קחו את הכל ברכות עם הניחוח החדש של בדין כחול". בסרטון נראה זוג הבובות, דן ודנה, מטיילים כשבידם המרכך הכחול. המרכך נשפך בטעות על בובה חדשה בדמות אופנוען קשוח, שהופך מיד לאחר המגע עם בדין כחול לבחור רך ועדין.
השקת בדין הכחול תלווה גם במבצעי קד"מ ובאביזרי נראות בולטים בנקודות המכירה, ביניהם מיתוג עגלות קניות ברשתות השונות, במות תצוגה, אלמנטים ריחניים וכדומה.
שוק מרככי הכביסה בישראל מגלגל כ- 170 מיליון שקלים בשנה. בדין הוא מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל עם נתח שוק כספי של כ- 40% נתח שוק (על-פי נתוני אי סי נילסן, כספי, נובמבר 2005) אחריו ברשימה סופט סוד עם 22% נתח שוק, וסנו מקסימה עם 17% נתח שוק.
מרככי הכביסה של בדין מותאמים במיוחד למים הקשים בישראל, שומרים על סיבי הבגד ומעניקים לו רכות וניחוח נפלא לאורך זמן.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואחרים. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.