רשת בתי האופנה comme il faut, המונה 9 סניפים, בחרה להוביל קמפיין החתמה ארצי ייחודי להעצמת הכוח הנשי בכנסת ובפוליטיקה הישראלית.
קמפיין החתמה ארצי, הושק כשירות לטובת הציבור הישראלי וקורא לשילובן של 60 נשים בכנסת, כחלק ממהלך לשינוי המצב הקיים.
במסגרת הקמפיין, יוכלו נשים וגברים לחתום על העצומה בכל אחת מתשע חנויות קום איל פו, הממוקמות מרחובות ועד חיפה.
מיכל כהן, סמנכ"לית שיווק בקום איל פו: "נשים מהוות יותר מ-50 אחוז מהאוכלוסיה בישראל, כ-60 אחוז מכלל הלומדים באוניברסיטאות, כ-50 אחוז מכוח העבודה האזרחי ורק 15 אחוז מכלל חברי הכנסת. הגיע הזמן שנשים יקבעו את סדר היום הלאומי בארץ. ישראל נמצאת במקום ה-66 מבין 121 מקומות בעולם בייצוג נשים בפוליטיקה. אני מקווה כי חברי המפלגות יצביעו בעד נשים במקומות ריאליים ברשימות. הלוואי שנזכה לראות הפעם כנסת אחרת שמורכבת מאחוז גבוה יותר של נשים ומאחוז נמוך יותר של מפקדים".
comme il faut היא חברת אופנה פמיניסטית, הפועלת במישור העסקי והחברתי על-מנת להעצים נשים בכל תחומי החיים ולקדם שוויון נשים בישראל. החברה ידועה בקטלוגים החתרנים והפרובוקטיביים שלה ובמסרים הרדיקליים שלה בתחום של זכויות נשים. בעונת החורף 2004-2005 פרסמה comme il faut את הקטלוג "להיות בת" - שהציג נשים מבוגרות כמושכות וסקסיות ואת קטלוג קיץ 2005 - "עבודות שקופות", שעסק בנושא עבודות הבית הלא מתומחרות של נשים. בקיץ האחרון הקימה comme il faut את "נשים קונות מנשים" - מדריך ארצי לעסקי נשים, שמטרתו המוצהרת היא לעודד את ציבור הנשים בארץ לרכוש מוצרים ושירותים מעסקי נשים.
הרציונל השיווקי העומד בבסיסה של חברת comme il faut הוא שיפור מצבן הכלכלי של הנשים באמצעות פיתוח וטיפוח תודעה פמיניסטית. העמקת מודעות הנשים לזכויותיהן ולמעמדן כפרטים וכציבור ולחיזוק לחיזוק כוחן.