חברת מעדנות, החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק מוצרי מאפה קפואים, מחזקת את מעמדה בקטגוריית המיני ומשיקה 2 מוצרי מיני חדשים: מיני ג'חנון אפוי למיקרוגל ומיני מלווח תפוחי אדמה.
כרמית לזר, מנהלת שיווק מעדנות, מוסרת כי: "השקענו מחשבה רבה בפיתוח המוצרים החדשים, תוך בחינת הרגלי הצריכה והאכילה של הצרכנים בישראל. מטרת אריזות ה"מיני" הינה לתת מענה לצורך הולך וגדל של צריכת מזונות באריזות מוקטנות יותר, תוך התאמה לסגנון החיים העכשווי ופיתוח תחום האירוח הביתי".
מיני ג'חנון אפוי למיקרוגל הינו מארז של 18 ג'חנונים אפויים בגודל ביס, המתאימים לאירוח או לנשנוש קל.
מיני מלווח תפוחי אדמה הינו מארז של 18 עיגולי מלווח קטנים בגודל ביס במילוי תפוחי אדמה.
שוק המוצרים התימניים הקפואים הוא שוק בהיקף של כ-57 מיליון שקל (מחיר צרכן) ו-4,620 טון (נתוני נילסן שנתי, ספטמבר 2005), הג'חנון מהווה 40% מהשוק ואילו המלווח מהווה 60% ממכירות המוצרים התימניים הקפואים (במונחים כספיים).
מיני ג'חנון אפוי למיקרוגל יימכר באריזת 600 גרם, במחיר מומלץ לצרכן של 15.99 שקל.
מיני מלווח תפוחי אדמה יימכר באריזת 600 גרם, במחיר מומלץ לצרכן של 14.50 שקל.
בעבר השיקה מעדנות את חטיפי הפיצה (ריבועי פיצה קטנים בגודל ביס), מוצר המהווה כיום כ-17% ממכירות הפיצות, וגם את המיני בורקס המהווים 20% ממכירות הבורקס. לאחרונה, השיקה החברה מיני פיצה עם זיתים ואת סדרת המיני מלווח בטעמים שונים: מיני מלווח, מיני מלווח גבינה, מיני מלווח שומשום ומיני מלווח פיצה. הצלחת מוצרים אלה מוכיחה כי יש מקום למוצרי מיני נוספים וכי זוהי מגמה הולכת וגדלה.