ליימן שליסל, החברה המובילה ביבוא ושיווק של מוצרי מזון ומתיקה, יוצאת במהלך של מיתוג אתר החרמון באביזרי נראות וסימוני מסלולי סקי של לואקר.
המהלך הוא כחלק מהאסטרטגיה העולמית של חברת לואקר, שמפעלה הראשי ממוקם בהרי הדולמיטים שבצפון איטליה, והיא ממתגת אתרי סקי ברחבי העולם דרך קבע. השנה הגיע מיתוג זה לאתר החרמון הישראלי, שזוהי הפעם הראשונה שאתר זה עובר מיתוג מיוחד, באמצעות חברת הקד"מ פוגל OGILVYONE, שאחראי על העיצוב ופריסת המתקנים באתר. עלות מהלך המיתוג מוערכת בכ- 200,000 שקלים.
במסגרת מהלך המיתוג, יוצבו באתר החרמון ספוגי ענק בצורת מוצרי לואקר ביניהם גרנדה, פטיסרי וקואדרטיני. ספוגים אלה מהווים ספוגי מעצורים להגנה על הגולשים במקרה של איבוד שליטה. כמו-כן, ימותג מסלול סקי מיוחד שיקרא "מסלול לואקר" שיציע חווית גלישה בין מוצרי לואקר מוגדלים. דגלים סינים יעטרו את העמודים שגם הם ימותגו בספוגים להגנה במקרה של התנגשות עם העמוד.
נקודות המכירה של אתר החרמון יציעו את מוצרי לואקר במגוון טעמים. וגם... במהלך שני סופי שבוע הקרובים, בימים חמישי ושישי יקבלו דיילות לואקר את פניהם של מבקרי אתר החרמון ויחלקו לכל הבאים חטיפי וופל של לואקר.
הוופלים של לואקר, הינם וופלים פרימיום עשויים רכיבים טבעיים בלבד כדוגמת: אגוזי לוז מאיטליה; קקאו טבעי טהור ללא תוספות סוכר ומוצקי שומנים; ווניל טבעי אמיתי המיובא מאיי בורבון. כמו-כן, מוצרי לואקר אינם כוללים צבעי מאכל או חומרים משמרים וללא שומן טראנס.
ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על-ידי ליימן שליסל ניתן למנות בין השאר גם את: לחמי, צ'ופה צ'ופס, סמינט, פררו רושה, וורטר, טופיפי, מרסי, קינדר, לואקר, ג'נרל מילס, מנטוס, הוט פופ, קליית גת ועוד. בחברה מועסקים כ- 400 עובדים ובעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.