החודש מלאו למגזין "אוטו" 20 שנה. דני פרומצ'נקו שהקים, יחד עם שלושה שותפים, את המגזין לפני 20 שנה, גורס שזו בהחלט סיבה למסיבה.
פרומצ'נקו הגיע לעולם המגזינים בעקבות אהבה מטורפת למכוניות ולמוטוריקה.
לפני שהתמסר כולו למגזין ולמכוניות שמככבות בו, היה פרומצ'נקו הטכנולוג הראשי של קונצרן השוקולד עלית, ותחת ניצוחו נולדו הצלחות חסרות תקדים כמו "פסק זמן", "שוקוספיד", "זיפ" ועוד.
לאחר שמשפחתו מכרה את אחזקותיה בעלית, פנה פרומצ'נקו לעסקים פרטיים שכללו בין השאר את הספא הראשון בארץ שאינו צמוד למקור טבע - ה"ג'רוזלם ספא" בירושלים, שותפות בירחון "אוטו", וארגון מרוצי המכוניות באשקלון - החממה בה אנשי הספורט המוטורי של היום ומהווה מקור השראה למרוצים בעתיד.
"אני שמח להביט בסיפוק, ולראות את הדרך הארוכה שעשינו", אומר דני פרומצ'נקו, "יש לנו חלק גדול בהתפתחות התרבות המוטורית בישראל: צמיחת מגזיני הרכב, תוכניות טלוויזיה והתייחסות המדיה לענף המוטורי. קידמנו את חוק הספורט המוטורי ולא נשקוט עד שיהפוך לספורט מוסדר ומוכר.
אנו משקיעים הרבה אנרגיות ומשאבים בנושא מניעת תאונות הדרכים והגברת הבטיחות בכבישים. כמעט לבדנו, הצלחנו להעביר את כובד האשמה בנושא זה מהנהג לתשתית. היום, אין דיון רציני אחד בנושא שאינו מתייחס גם לתשתית כגורם כבד משקל בקטל. אני מקווה שנצליח להעביר את המסר הזה ליותר ויותר גורמים - כי רק כך נמנע את ההרוגים המיותרים בכבישים".
ממגזין בודד, הפך "אוטו" להוצאה לאור, "אוטו תקשורת ומידע מוטורי", הכולל בנוסף לו עצמו, מגזינים ומוצרים נוספים: "אוטושטח", "תחבורה ובטיחות", קטלוג שנתי, מדריכים, ספרים מוטוריים ואתר האינטרנט
www.auto.co.il.