חברת האופנה "קרוקר" החליטה להפנות את רוב תקציב הפרסום שלה לטובת קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי שיעלה השבוע בהשקעה של 200 אלף דולר. הקמפיין החדש, לעונת אביב קיץ 2006 בכיכובה של הדוגמנית אסתי גינזבורג, יכלול 30 סרטונים מושקעים ויעלה באמצעות מחלקת הפרסום של "קרוקר".
מדובר בפעם הראשונה שיוצאת חברת קרוקר בקמפיין אינטרנטי. במקביל לסרטוני האינטרנט והבאנרים, משיקה החברה קטלוג שיופץ על גבי תקליטור בחנויות הרשת ובנקודות המכירה וכן אתר איטראקטיבי חדש.
את הקמפיין מוביל הקונספט get hunted המדבר על אורח החיים המהיר בעידן המודרני, אווירת הציד שבחיזור בין גבר לאישה והאינטרפרטציה שלה בנוף האורבאני ובחיי הלילה העירוניים.
לדברי אתי לוי, מבעלי חברת קרוקר: "אנו מכירים את האינטרנט כמדיה שיכולה לסייע בחיזוק הקשר עם קהל לקוחותינו. הקמפיין האינטרנטי הינו עכשווי, מקורי וחדשני בדומה לערכיה של החברה. קרוקר תמיד מציבה את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף האופנה ונכסה לעצמה מובילות, החל מרמת הקולקציה המוקפדת לעילא וכלה ברמת ההפקה של הקמפיינים".
רשת האופנה "קרוקר" מונה כיום 26 סניפים בארץ ובחו"ל ונחשבת לאחד ממותגי הג'ינס החזקים ביותר בעולם. קולקציות החברה, הכוללות בגדים ואקססוריז לגברים ונשים, מיוצרות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות באיטליה ויפן תוך מתן דגש לחדשנות, מקוריות, ואופנתיות.