שיתוף פעולה בין חברת האוטובוסים דן, לענקית הספורט ריבוק יצא לדרכו, באמצעות קמפיין שהשיק משרד הפרסום ג. קיד & YOUNG.
הקמפיין - "קח כרטיסיית נוער של דן, במחיר אליפות" (באמצעות שלטים באוטובוסים עליהם מתנוסס דיוקנו של כוכב פילדלפיה אלן אייברסון - מצ"ב קובץ JPG), נועד לעודד בני נוער לנסוע בתחבורה הציבורית בעזרת כרטיסיה, המוזילה עלות נסיעה בודדת.
כל נער שיקנה כרטיסיית נוער של דן, יהנה מהטבה של 100 שקל לקניית נעלי ריבוק, או 50 שקל לקניית ביגוד מכל הקולקציה, בחנות הדגל של ריבוק וגם ברשת סקאל ספורט.
לפי דובר דן, ומנהל אגף השיווק איתן פיקסמן, מדובר במהלך אסטרטגי של החברה, בו היא שוב מתאימה את עצמה למדיניות משרד התחבורה, המבקש מחברות האוטובוסים לעודד את הנסיעה בתחבורה הציבורית באופן כללי.
על הבחירה בבני נוער כקהלי היעד של דן, במבצעיה האחרונים, אומר פיקסמן: "דן ממשיכה במבצעים עם 'ערך מוסף', כדי שבני הנוער יעדיפו את התחבורה הציבורית על פני כל חלופה אחרת. מי שעקב באמת אחרי המבצעים האחרונים שלנו, שם לב כי מאוד חשוב לנו לקרב אלינו את הנוסעים הצעירים. כך היה במבצע הקודם (בית הספר לנהיגה), שנחל הצלחה רבה, וכך עכשיו. אנו רואים בבני הנוער לקוחות חשובים, ונמשיך בעבודה מולם. שיתוף הפעולה המבורך עם ריבוק, מאפשר לנו -מעבר לעניין הכרטיסיה אותה ירכשו בני הנוער - לתת להם הטבות לרכישת נעליים או ביגוד ספורטיבי".
ובלי שום קשר למבצע, מתקיימת בשולי השת"פ בין דן לריבוק, גם פעילות חברתית עליה החליטו שתי החברות. מדובר בזוגות רבים של נעלי ריבוק שיחולקו חינם אין כסף לנערים נזקקים בכל הארץ. בדן מקווים להעביר את זוגות הנעליים לבעליהם החדשים עד ערב החג.