|   15:07:40
  רן רהב  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

אלקטרה מיזוג אוויר יוצאת בקמפיין תדמיתי

- הודעה מטעם אלקטרה מיזוג אוויר
16/04/2006  |   רן רהב   |   הודעות כלליות   |   תגובות

אלקטרה מיזוג אוויר יוצאת בקמפיין תדמיתי, המדגיש את מובילות השוק שלה תחת הסיסמה "המזגן הנמכר ביותר בישראל". הקמפיין, מבית JWT, בהיקף של 5.5 מיליון שקל יכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט ונקודות מכירה.

בכדי להמחיש שמזגן אלקטרה הוא המזגן הנמכר ביותר בישראל, נעשה שימוש בדמות של בחור חביב, ההולך ברחוב עם הבת שלו. הילדה, שאוחזת ביד אביה, רואה כיצד העוברים והשבים מברכים אותו לשלום, לוחצים את ידו ומנופפים לו בחיוך. בסיום הסרטון, כאשר הילדה מעט מופתעת ואף מבוישת, מסתבר שמדובר במתקין מזגני אלקטרה והאנשים ברחוב הם לקוחות מרוצים שלו.

פרדי אבוקרט, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, אמר: "ממצאי המחקר מעודדים ביותר, במיוחד לאור ההשקעה שביצעה אלקטרה בהובלת שוק מיזוג האוויר בארץ וחיזוק מקצוענות העוסקים בו. שמנו לעצמנו כמטרה להמשיך את מהפכת הקדמה הטכנולוגית, שהחלה עם השקת הגז החדש R410A. אנו מאמינים, שהצרכן הישראלי מחפש מוצרים חדשניים ומתקדמים, ואף מוכן לשלם תמורתם.

טכנולוגיית Inverter כבשה בסערה את אירופה והמזרח הרחוק, ואנו בטוחים, שגם בישראל ימכרו אלפי יחידות בשנה הראשונה".

במקביל משיקה אלקטרה סדרה מזגנים עיליים חדשה, בעלת מדחס חדשני בטכנולוגיית DC Inverter. המדחס הייחודי בעל תפוקה משתנה ברציפות ומאפשר להתאים את פעולתו בדיוק בהתאם לדרישות המיזוג. התוצאה היא יציבות טמפרטורה, ללא גלי חום וקור, פעולה שקטה במיוחד, אמינות ואורך חיים גבוה יותר. בנוסף, המזגן החדש בעל דירוג אנרגיה הגבוה ביותר (A), וחוסך עד 30% בצריכת החשמל בהשוואה למזגנים רגילים.

פרדי אבוקרט הוסיף כי "השקת הטכנולוגיה החדשה מסמלת את מובילות אלקטרה בשוק הישראלי ומוכיחה את היכולות הטכנולוגיות והשיווקיות שלה. סדרת המוצרים החדשה מציעה לצרכן הישראלי מגוון תועלות חשובות וייחודיות ללא תחרות. במהלך השנה אנו מתכוונים להמשיך ולהפתיע בהשקת מוצרים חדשניים".

קרדיטים:

חברת הפקה: מולה הפקות
במאית: קרן חכמה
צלם: טובי הוכשטיין
מפיקה: שרון פרס
ארט: יעל אוליאל, מיכאל ששון
מפיקים: רונית מולה, גיל בוראקס

משרד פרסום: JWT
מנכ"ל ומנהל קריאטיב: יורם דמבינסקי
מנהלת קריאטיב: מיה קרמן
קופירייטר: טל פרלמוטר
ארט: עמית ברעם
תקציבאית: מאיה סלומון
סמנכ"ל לקוחות: יואב מגל
סמנכ"ל אסטרטגיה: סלביה גבע

בית פוסט: גראוויטי
אולפן סאונד: סאונדהאוס

הלקוח: אלקטרה מיזוג אוויר
מנכ"ל: פרדי אבוקרט
מנהלת מותג: רויטל עיני

תאריך:  16/04/2006   |   עודכן:  16/04/2006
רן רהב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מה עוד לא נאמר על השואה? כשמפנים שאלה זו לדור של מעצבים גראפיים צעירים - מסתבר שיש עוד הרבה מה להגיד, שלא כל המילים נאמרו, שלא כל השאלות נשאלו ולא כל התשובות ניתנו.
מהו סוד ההצלחה של רשת האופנה הספרדית שכבשה את ישראל?
16/04/2006  |  גת וייס  |   הודעות כלליות
מותג האופנה הישראלי לצעירים וצעירות MAM'Z (מאמ'ז) עולה בקמפיין פרסומי לקולקציית קיץ 2006 של המותג בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון ש"ח₪. את הקמפיין מוביל כוכב ה-MTV הישראלי, ג'ייסון דנינו-הולט בן ה-19, שיקבל 40,000 דולר עבור שירותיו.
פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, יוצאת בפעילות ייחודית למשקאות הקלים, במתחם הסינמה סיטי, בהשקעה של כ-300,000 שקל. הפעילות תתקיים במהלך חוה"מ פסח (16.4 - 21.4) ומדגישה את המסר: "המשקאות הקלים של פריגת - היחידים מרכיבים טבעיים בלבד.
אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, הודיע היום על עליית קמפיין פרסומי חדש ורחב היקף של "תפוזינה" בהשקעה של כ- 2 מיליון דולר. הקמפיין מציג את נערת תפוזינה החדשה- צעירה אנרגטית יפיפייה עם אופי ג'ינג'י. לדברי פייגלין, הקמפיין תומך בערכי המותג ומחזק את החיבור הטבעי של תפוזינה לפרי, לשמחת החיים, להרגשת החיוניות, הרעננות והאנרגטיות.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il