אלקטרה מיזוג אוויר יוצאת בקמפיין תדמיתי, המדגיש את מובילות השוק שלה תחת הסיסמה "המזגן הנמכר ביותר בישראל". הקמפיין, מבית JWT, בהיקף של 5.5 מיליון שקל יכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט ונקודות מכירה.
בכדי להמחיש שמזגן אלקטרה הוא המזגן הנמכר ביותר בישראל, נעשה שימוש בדמות של בחור חביב, ההולך ברחוב עם הבת שלו. הילדה, שאוחזת ביד אביה, רואה כיצד העוברים והשבים מברכים אותו לשלום, לוחצים את ידו ומנופפים לו בחיוך. בסיום הסרטון, כאשר הילדה מעט מופתעת ואף מבוישת, מסתבר שמדובר במתקין מזגני אלקטרה והאנשים ברחוב הם לקוחות מרוצים שלו.
פרדי אבוקרט, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, אמר: "ממצאי המחקר מעודדים ביותר, במיוחד לאור ההשקעה שביצעה אלקטרה בהובלת שוק מיזוג האוויר בארץ וחיזוק מקצוענות העוסקים בו. שמנו לעצמנו כמטרה להמשיך את מהפכת הקדמה הטכנולוגית, שהחלה עם השקת הגז החדש R410A. אנו מאמינים, שהצרכן הישראלי מחפש מוצרים חדשניים ומתקדמים, ואף מוכן לשלם תמורתם.
טכנולוגיית Inverter כבשה בסערה את אירופה והמזרח הרחוק, ואנו בטוחים, שגם בישראל ימכרו אלפי יחידות בשנה הראשונה".
במקביל משיקה אלקטרה סדרה מזגנים עיליים חדשה, בעלת מדחס חדשני בטכנולוגיית DC Inverter. המדחס הייחודי בעל תפוקה משתנה ברציפות ומאפשר להתאים את פעולתו בדיוק בהתאם לדרישות המיזוג. התוצאה היא יציבות טמפרטורה, ללא גלי חום וקור, פעולה שקטה במיוחד, אמינות ואורך חיים גבוה יותר. בנוסף, המזגן החדש בעל דירוג אנרגיה הגבוה ביותר (A), וחוסך עד 30% בצריכת החשמל בהשוואה למזגנים רגילים.
פרדי אבוקרט הוסיף כי "השקת הטכנולוגיה החדשה מסמלת את מובילות אלקטרה בשוק הישראלי ומוכיחה את היכולות הטכנולוגיות והשיווקיות שלה. סדרת המוצרים החדשה מציעה לצרכן הישראלי מגוון תועלות חשובות וייחודיות ללא תחרות. במהלך השנה אנו מתכוונים להמשיך ולהפתיע בהשקת מוצרים חדשניים".
קרדיטים:
חברת הפקה: מולה הפקות
במאית: קרן חכמה
צלם: טובי הוכשטיין
מפיקה: שרון פרס
ארט: יעל אוליאל, מיכאל ששון
מפיקים: רונית מולה, גיל בוראקס
משרד פרסום: JWT
מנכ"ל ומנהל קריאטיב: יורם דמבינסקי
מנהלת קריאטיב: מיה קרמן
קופירייטר: טל פרלמוטר
ארט: עמית ברעם
תקציבאית: מאיה סלומון
סמנכ"ל לקוחות: יואב מגל
סמנכ"ל אסטרטגיה: סלביה גבע
בית פוסט: גראוויטי
אולפן סאונד: סאונדהאוס
הלקוח: אלקטרה מיזוג אוויר
מנכ"ל: פרדי אבוקרט
מנהלת מותג: רויטל עיני