זוגלובק יוצאת בקמפיין לרגל השקת סדרת הנקניקיות האמיתיות החדשה המיועדת לאוהבי הבשר האמיתי, או אם תרצו, לטורפים שביננו...
הקמפיין יעלה בערוץ 2, ערוץ 10 ובשילוט חוצות תחת הסיסמא: "נקניקיות אמיתיות לטורפים אמיתיים", בעלות של 5 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפירסום רגב קוויצקי.
הקמפיין מציג סיטואציות יום יומיות רגילות מלבד הבדל "קטן"
כל האנשים בסרט הם טורפים אמיתיים...
על סרט הפרסומת: הקמפיין, שיעלה טלוויזיה במשך חודש ימים בערוצים 2, 10 ובשילוט חוצות בפריסה ארצית.
הקמפיין מציג עולם כמעט זהה לעולמנו בסיטואציות יומיומיות רגילות לחלוטין: אנשים יושבים בבתי קפה, הולכים ברחוב, ילדים משחקים, נערים ונערות בבית הספר, כאמור רגיל לחלוטין, מלבד הבדל אחד "קטן": כל האנשים בסרט הם טורפים אמיתיים...
קריינות על-רקע תמונות המוצר של הנקניקיות :זוגלובק מציגה נקניקיות אמיתיות לטורפים אמיתיים נקניקיות איכותיות העשויות מנתח בשר משובח בלבד.
קרדיטים :
מנהל קריאטיב: איתי הרמן
ארט דיירקטורית: אנה פינקלשטיין
קופירייטרית: נירית זר אביתר
מנהל לקוחות: גדי חייט
סופרוויזרית: ליהיא רון
תקציבאית: לימור כהן
מפיק משרד: אשר בן זאב
חברת הפקה: ראבל
במאי: גיא שגיא