|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

תחזית לחול המועד פסח

יופיטר מביא את השפע ואילו פלוטו מביא איתו שינויים משמעותיים בחייו של האדם ביחד הם יכולים לתת התחלה חדשה
05/04/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
פלוטו. נכנס

השבוע יוצא יופיטר כוכב השפע, מהנסיגה בה שהה בחודשים האחרונים, ואילו פלוטו הכוכב שגורם לשינויים מהפכניים בחיים... נכנס לנסיגה.

שבוע חול המועד מתקיים בהשפעת שני כוכבים אלה שהינם מאוד משמעותיים. יופיטר מביא את השפע ואילו פלוטו מביא איתו שינויים משמעותיים בחייו של האדם. ביחד הם יכולים לתת התחלה חדשה, ואם היא טובה או לא – תלוי בשאר ההיבטים במפה.

הכוכב יופיטר ייצא השבוע מהנסיגה בה שהה במשך כל החודשים האחרונים ועד להתיישרותו באופן מוחלט בסוף חודש מאי, ימשיך לדרוש מכל אחד לטפל בנושא הטעון תיקון בחייו מאחר שגרם ויש לו יכולת לגרום לכל אחד את הדברים שהוא צריך לתקן – בזכוכית מגדלת.

יופיטר הוא הכוכב המקושר לשפע, מזל והצלחה. בעיקרון, הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב ולהתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק. אלא שבזמן נסיגה הופך יופיטר לשלילי וכל תחום מוקצן עד כדי איבוד פרופורציה.

כוכב נוסף משמעותי הוא פלוטו, שעליו בדרך כלל שומעים פחות אך הוא זה אשר גורם לכל המהפכים להתרחש ובעטיו אדם שפעל כל חייו בדרך מסוימת, יכול לקבל את הכוח ולעשות שינויים ומהפכים. פלוטו נכנס השבוע לנסיגה וישפיע בעיקר על מזלות גדי, סרטן, טלה, מאזניים, דלי ואריה.

שאר המזלות יושפעו מקירבה לאנשים שחווים השפעה כוכבית זו.

בתקופה הקרובה מומלץ לכם להיעזר במעברי הירח השחור על-מנת לנסות ולעזור לעצמכם בימים שאתם יודעים שאינכם יכולים לחכות למעברי כוכבים יותר טובים, אלא צריכים לנקוט בהחלטות מיידיות.

השבוע יהיה הירח השחור במזלות ובשעות הבאים:

מה – 9.4 בשעה 17:40ועד ה-10.4 בשעה 12:41
מה-12.4 בין השעה 08:14 השעה 17:44 .
מה-14.4 בשעה 19:44 ועד השעה 20:11.
מה- 15.4 בשעה 21:32 ועד ה-16.4 בשעה 21:00

ולמי שעדיין לא יודע מה אומר המושג "ירח שחור", הרי שההסבר הוא שהכוכבים בשמים כל הזמן יוצרים זוויות זה לזה. בהתאם לזמן תנועתם, הם משנים מיקום בשמיים.

שינוי הזווית בין כוכב לכוכב יוצרת את הדינאמיקה שבשמיים, המשפיעה כקרן לייזר גם עלינו כאן על פני האדמה.

כדי שתהיה דינאמיקה ורצוי חיובית, הרי שחשוב שכל כוכב יקבל תמיכה מכוכב אחר שישמש לו כ"קביים" כדי לחזק אותו בימים שהכוכב סובל מאנרגיה ירודה המשפיעה כמובן גם עלינו.
הימים ו/ או השעות בשמים שבהם הירח בשמים אינו יוצר שום זווית והיבט עם כוכב אחר בשמים, נקראים ירח שחור כיוון שאלה הם ימים שבהם לא מומלץ לנקוט בפעילות משמעותית אשר עלולה לשנות סדרי עולם פנימיים וחיצוניים.

ולכן, במהלך כל השבוע הקרוב ובגלל שאנו נמצאים בסיומה של תקופה משמעותית שבה יופיטר יוצא מהנסיגה ואילו פלוטו נכנס לנסיגה, מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי לפני התחלות חדשות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - קיימת אצלכם תחושה של חוסר סבלנות הגוברים והולכים, בכל הנוגע לאנשים קרובים לכם, בגלל דרישות משפחתיות של החג המתקרב
▪ ▪ ▪



טלה

השבוע הקרוב יגרום לכם להיות חסרי סבלנות בעיקר עם הקרובים לכם בגלל העובדה שאתם מגיעים למצבים של קרבה יתרה עם אנשים במעגל הראשון שלכם עד אשר מבחינתכם לא נשאר לכם מרחב מחייה ולכן נראה שאתם עצבניים מתמיד. בפרק זמן זה מומלץ לכם להיזהר בלשונכם ולהשתדל לא להגיד את כל מה שעולה על דעתכם. אל תתנו לענייני כספים להסיח את דעתכם מהעיקר.

שור

הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה רבה נכנס למזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ולכן זוהי תקופה מצויינת עבורכם לפעול למימוש תוכניות שדורשות בעיקר כוח פיזי. יש לכם יכולת להתמודד עכשיו עם קשיים משמעותיים בחייכם ולכן אל תתנו לחוסר ביטחון פנימי להפריע לכם במטרות שהצבתם לעצמכם. בתקופה זו נמצא גם הכוכב שלכם וונוס, במזל שלכם ויאפשר לכם לבלות וליהנות כמו שמזמן רציתם.

תאומים

הכוכבים מארס וונוס מעידים על היכולת שלכם ליצור יחסי אנוש טובים עם הזולת, נמצאים כרגע בבית המקושר עם תת המודע שלכם, עובדה המעידה על כך שכנראה אין לכם יכולת להגיד ולבטא את מחשבותיכם כפי שהייתם רוצים בצורה ישירה, אלא מומלץ לכם לשמור כרגע את מחשבותיכם לעצמכם ולא לשתף את האחרים - אלא אם כן, אתם בוטחים בהם במלוא מובן המילה. בעוד חודש תתחילו להרגיש אחרת והמצב ישתפר.

סרטן

אתם נמצאים בתקופה שהיא טובה יותר מבחינה חברתית בגלל ריבוי כוכבים בבית החברים והחברה שלכם. ולמרות זאת, נראה שאין לכם יכולת להכיל את כל מה שעובר עליכם ומבחינה רגשית אתם טעונים מתמיד. זה הזמן לשחרר כעסים עד כמה שאתם יכולים ולהרשות לעצמכם לקחת חופש ולהתפנק במידת האפשר. אל תדאגו מבחינה כספית נראה שתסתדרו על הצד הטוב ביותר.

אריה

אתם מתקרבים לתקופה שבה כוכב יופיטר כוכב השפע אשר ביצע את נסיגתו בחודשים האחרונים במזל שלכם, נמצא על המעלה בה הוא מתיישר סוף-סוף ולכן נראה שאתם עומדים בפני שינויים מאוד משמעותיים ובעיקר תיגמר התקופה שבה הכל היה מועצם ומוקצן לשלילה מבחינה אישית וכלכלית. הכוכבים מארס וונוס שמעידים על מערכות יחסים טובות נמצאים אצלכם בבית הקריירה ויעזרו לכם למתג את עצמכם.

בתולה

חשוב לכם מאוד בפרק זמן זה של חייכם לרצות את הקרובים לכם ואתם גם מוכנים להיכנס לעימותים במידה ולא תצליחו לממש את כל תוכניותיכם לשביעות רצונכם. חשוב מאוד שתלמדו להתחשב בזולת ולא תרשו לעצמכם לדרוש תשומת לב בצורה כפייתית אלא בצורה מעודנת. ייתכן שאתם בטוחים שאתם פועלים נכון, אך מומלץ לכם לבדוק עם הקרובים לכם ולתאם איתם ציפיות.

מאזניים

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופת מבחן משמעותית לתוכניות שלכם ובעיקר לאלה העתידיות. נראה שאתם בטוחים בצדקת דרככם ולכן אתם גם מקרינים זאת על האחרים שמוכנים לעזור לכם במימוש מטרות רחוקות, גם אם כרגע הן לא נראות לכן הגיוניות. מבחינת שותפות ומערכות יחסים אתם נמצאים בתקופה מעולה לחיזוק קשרים ולהליכה משותפת קדימה.

עקרב

הכוכבים מארס ווונוס נמצאים אצלכם בבית הזוגיות ושילוב שני כוכבים אלה מעידים כי נושא זה הפך להיות מאוד טעון ודומיננטי עבורכם. גם אלה שלא מצויים במערכת מחייבת מרגישים כי זה בדיוק הזמן לפעול בנדון והרצון שלכם גובר למערכת יציבה ומעשית. ייתכן שאנשים שקרובים אליכם יפעילו אתכם רגשית ואתם תהיו נסערים בשל כך בגלל העובדה שאתם מוצאים עצמכם מובלים ביחסים - עובדה שאינה קוסמת לכם.

קשת

נראה שבתקופה האחרונה אינכם מוצאים מנוחה. לא רגשית ולא פיזית ואתם כל הזמן מונעים תחת צרכים של אחרים שחשוב לכם לספק אותם. התסכול הוא מנת יומכם היומית לאחרונה. לכן חשוב שתשנו את זוית החשיבה שלכם, תלמדו להרגיע את עצמכם ובמקום לחשוב בצורה פסימית, התחילו לצבור לעצמכם זכרונות חיוביים - כאלה שיחליפו את השליליים ויעזרו לכם במימוש תוכניותכם ובעיקר יגרמו לכם לשלווה.

גדי

אין ספק שאתם יכולים לשמש מודל חיקוי לכל מי שרוצה לסלול לעצמו את הדרך להצלחה. אינכם מתייאשים ואתם פועלים נמרצות כדי לקבל את מה שאתם חושבים שמגיע לכם. הפרט הקטן שאתם שוכחים הוא העובדה שכדאי שגם אלה העובדים מולכם או בכפוף לכם יהיו מרוצים ולא ירגישו שאתם נדחפים לעיתים על חשבונם. רק שיתוף פעולה אמיתי עם הכפופים לכם, יעזור לכם להצליח.

דלי

מבחינה אישית ומשפחתית אתם נמצאים בתקופה טובה והחג מעלה אצלכם את הצורך במשפחתיות. נראה שאתם מוכנים לפעול לשם כך. זה בדיוק הזמן שהסביבה גומלת לכם על המחויבות הארוכה שלכם ואנשים שכבר מזמן לא ציפיתם מהם, מגיבים אליכם בחיוב רב. ייתכן שבתוך כל הנחת המשפחתי שלכם מהסביבה, יהיו גם כמה רגעים לוחצים אך זה באמת הזמן שלכם לפרגן לעצמכם.

דגים

אתם עסוקים מאוד בנושאי כספים כיוון שנראה לכם שלאחרונה אתם מוציאים כספים רבים מעבר למה שתיכננתם ועובדה זו מאוד מטרידה ומציקה לכם. מאחר שהכוכב סטורן נמצא במזל קשת הוא בית הקריירה שלכם, נראה שאתם עובדים הרבה מדי ולמרות זאת עדיין לכם כל הסבר מדוע ההכנסות שלכם עדיין אינן כפי שהייתם רוצים. הסביבה תומכת בכם אך אתם עדיין לא מרוצים מעצמכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  05/04/2015   |   עודכן:  05/04/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הטיטאן המיתולוגי פרומתיאוס (אחיו של אטלס) נודע בעיקר בשל יכולתו לחזות את העתיד, וכן בכך שגנב את האש מהאלים והעניקהּ לבני-האדם. פרומתיאוס ובני-האדם נענשו (בנפרד) על המעשה הזה אבל את הנעשה כבר אי-אפשר היה להשיב. הקשר בין יכולת ניבוי לבין הפקת אנרגיה מאפיין גם את שאיפותיהם של פרופ' ליאור קרוניק וחברי קבוצת המחקר שהוא עומד בראשה, במחלקה לחומרים ופני שטח במכון ויצמן למדע. הם מתמקדים, בין היתר, בתופעות פוטו-וולטאיות – הפקת חשמל מאנרגיית השמש – באמצעות חומרים אורגניים זמינים וזולים. התהליך שעליו מבוססת הפוטו-וולטאיקה הוא הפרדה של נושאי מטען חשמלי שעוּררו על-ידי אור השמש. כדי להבין לעומק תהליך זה נדרשים מודלים חדשים, טובים יותר, שיאפשרו לחזות תכונות של חומרים.
04/04/2015  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מוכה ומובס. אחרי מערכה בת תשע שנים, שהחלה בסוף 2005 עם סדרת החשיפות ב-News1 (שנמשכו כשלוש שנים), נתון אולמרט במצב משפטי קשה. בלא מוצא מהכלא. זה בדיוק הזמן להסדר טיעון כולל ומקיף, שיכלול את שלושת כתבי האישום (כולל שיבוש הליכי חקירה ומשפט והדחת שולה זקן לעדות שקר), שיאפשר הקלה משמעותית בעונשו תמורת הודאה מצד אולמרט בעבירות החמורות המיוחסות לו. להודאה מפיו של נאשם בכלל ושל אולמרט בפרט יש ערך ציבורי ומשפטי ניכר.
04/04/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
ארנון מוזס, הידוע בכמה מוקדי כוח כאיש תאב עוצמה וכסף קל, הפך בשנים האחרונות לספקולנט לחיץ וקל דעת. במקום להשתמש בחוכמה ברווחים ההיסטוריים שצבר אישית ובאלה שהצטברו בקופת ידיעות אחרונות, כדי לבצר את מעמדו בשוק התקשורת - במיוחד מול ישראל היום ושוק האינטרנט המצוי במסלול של צמיחה מהירה, התפתה מוזס להשקיע מאות מיליוני ש"ח בעסקות פיננסיות מהירות ולהמר בשוק המט"ח.
04/04/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
טוביה נדב, בן 85, שהורשע ברצח שותפו, ליאון אדם, בשתי יריות בעורף ובראש, בקיץ 2004, נשלח למאסר עולם אותו הוא מרצה החל מאוגוסט 2004. עתה, לאחר שחלפו 11 שנים, הוא מבקש לצאת לחופשה. העילה לבקשה: שורה של מחלות זיקנה, ובראשן: מחלת דמנציה שבה לקה. משפחתו של הקורבן מתנגדת, מטעמים מובנים, לאפשר לו יציאות לחופשה.
04/04/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
כולנו חווינו אכזבה קשה כאשר מוצר חשמלי אהוב שקנינו ושאליו כבר הספקנו להיקשר התקלקל בטרם עת. המצב גרוע לא-פחות כאשר המכשיר נפגע באורח קל בלבד, לכאורה, אך מתברר לנו שעלות התיקון תהיה גבוהה יותר מרכישת מוצר חדש.
03/04/2015  |  עדי צ'אפל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il