|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

שינויים ורצון לשבירת מסגרת

שאיפתו הטבעית של אוראנוס היא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים בו רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת
28/06/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
כוכב הלכת אוראנוס [צילום: נאס"א]

שלום לכולם..... מצב הכוכבים הכללי בשמים לשבוע זה

- שינויים ורצון לשבירת מסגרת ..... הכוכב אוראנוס נכנס לנסיגה

החל מהחודש הקרוב נחוש בהשפעה כוכבית משמעותית נוספת בגלל העובדה שהכוכב המוכר בשמו אוראנוס, שתפקידו לשבור מסגרות, גבולות ושגרה, נכנס לנסיגה עד לסוף השנה.

שאיפתו הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים בו רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.

כוכב זה פועל בפתאומיות על פני השטח, שובר את הכלים ולא משאיר אחריו מקום לבנות על בסיס הישן אלא בנייה מחדש.

ואולם טעות לחשוב שכוכב זה אכן פועל בפתאומיות כיוון שהוא מתפקד בסגנון הר געש, רועש וגועש מתחת פני השטח עד אשר מתפרץ החוצה ומחריב כל מה שנמצא בדרכו. תהליך כזה נעשה בפתאומיות כלפי מי שחווה אותו, אך אין הדבר כך ברמה הפנימית של הר הגעש בזמן שהוא רוחש מתחת פני האדמה.

ולכן, כוכב זה פועל ברמות שונות על הסביבה.

אוהבים מסגרות

כיוון שכך ובאופן טבעי, יחושו כל האנשים במהלך זה רק שעוצמת ההשפעה תהייה שונה מאחד לאחד בהתאם למפה האישית שלו.

במערכות יחסים לדוגמה, שחוות השפעה של כוכב זה ייתכנו משברים משמעותיים ואנשים שלא אוהבים מסגרות ירגישו שזוהי בדיוק ההזדמנות שלהם לממש את עצמם.

באופן כללי אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים ומחייבים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על האינדיבידואל וצורכי היחיד.

כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים, הוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.

עד לסוף השנה יעבור הכוכב בנסיגתו הנוכחית זה רק כ-4 מעלות - כלומר, מרבית האנשים שנולדו בשליש השני של המזל יחושו בצורך לשנות את סגנון חייהם.

המזלות שירגישו בכך במיוחד יהיו המזלות הבאים: טלה, מאזניים, סרטן, גדי, בתולה ועקרב.

ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תלמדו לקבל אותם כיוון שהחיים לא יותירו לכם ברירה אחרת.

כל המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי.

מומלץ לכם במקרים האישיים שלכם, להיעזר באנשים מקצועיים כדי להיות בטוחים שאתם פועלים נכון ולא ממקום אימפולסיבי וזאת על-מנת להפחית ביכולת שלכם לטעות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע הינם מזל רגיש במיוחד שלעיתים קשה לכם יותר מאחרים לגשת לביצוע מטלות, אך השבוע תקבלו עידוד ממקום לא צפוי והכוחות יחזרו אליכם
▪ ▪ ▪


טלה

בשבוע הקרוב ולמעשה במהלך כל החודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הקשור לנושאי היחסים במעגל הראשון של חייכם והוא המשפחה. נראה שאנשים קרובים יחפשו את קרבתכם אך עובדה זו לעיתים תהייה מעיקה עבורכם ולא תאהבו את הדרישות והציפיות שיש לאנשים מכם. הצורך שלכם בחופש עדיין מנהל אתכם ולא תהיו מוכנים לשמוע ביקורת גם אם היא בונה מבחינת שאר בני המשפחה.

שור

הכוכב מרקורי שמבקר בבית הכספים שלכם גורם לכם לחשוב פעמיים לפני כל הוצאה. מרקורי הינו כוכב שמלמד על היכולת שלכם להיות בקשר עם אנשים קרובים וכיצד אתם מנהלים את חייכם מבחינת תקשורת עם הזולת ואכן בשבוע זה, כאשר אתם מופעלים בנושאי כספים נראה שאתם לא שלמים עם ההוצאות הכלכליות שהסביבה הקרובה מכריחה אתכם להוציא. נראה שנמאס לכם לממן אחרים.

תאומים

ההתנהלות האחרונה שלכם מבחינה מקצועית גורמת לכך שעליכם לשים לב גם להוצאות הכלכליות שלכם כיוון שאתם מאוד עסוקים בלממש את חייכם שמצד אחד זוהי תקופה מצויינת עבורכם להיות מוערכים, אך במקביל מאוד חשוב שגם תהיו מתונים בהוצאות הכספיות שלכם ולא תפריזו. הקשיבו לאנשים קרובים שבאים לייעץ לכם כיצד להתנהג ולכן נסו להתייחס לעצות בסבלנות ובהקשבה.

סרטן

זוהי תקופה מאוד אינטנסיבית מבחינה כלכלית כיוון שאתם שרויים בהוצאות שחורגות מהרגיל ולא תמיד יש לכם את הסבלנות ליישם את מה שאתם מבינים שכדאי לכם לעשות אלא פועלים לפי הרגש. יש לכם קדימות לטפל באנשים קרובים ובהתאם לכך אתם גם מתנהלים. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם בכל פעם שאתם מנסים לדחוף את עצמכם קדימה ולהיעזר באנשים שאתם מחשיבים כקרובים.

אריה

הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם כך שאתם יכולים להיות מופתעים ביחסים בין אישיים ובכך שאנשים קרובים מנסים לעזור לכם ואתם אפילו לא ציפיתם לכך. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל פעם שאתם צריכים להגיע לידי החלטה ולמדו להפריד בין ההגיון שמושך קדימה לבין הרגש שלעיתים מושך אתכם אחורה מלהגיע להחלטות חשובות ונכונות עבורכם. זה בדיוק הזמן ללמוד לעשות הפרדות.

בתולה

הכוכב מרקורי נמצא אצלכם בבית הקריירה וזהו גם הכוכב ששולט על המזל שלכם ולכן זוהי תקופה מצויינת עבורכם לשווק את עצמכם בנושאים רבים שכבר מזמן חשבתם לעשות זאת. מבחינה אישית יהיו לכם הרבה חברים ומכרים שיהיו מוכנים לעזור לכם ביישום התוכניות שלכם. את היחסים הבין אישיים שלכם אין טעם שתפרסמו כעת, אלא עדיף לפעול בצינעה ואף מאחורי הקלעים.

מאזניים

בית הקריירה שלכם מתעורר בכל פעם שהשמש מגיעה למזל סרטן וזה גם בדיוק הזמן שלכם להתעמת עם נושאי עבודה שיש צורך והכרח לעסוק ואף להתעמת איתם. לצערכם נושא זה מעורר אצלכם תחושה שאתם חייבים לעמוד על דעתכם גם אם הדבר יגרור אי-נעימויות ומריבות. נראה שאתם עומדים במרכזם של עימותים מאוד משמעותיים בסביבת מגורכם הטבעית ולכן חשוב שתשארו רגועים.

עקרב

הכוכבים וונוס וגם יופיטר נמצאים אצלכם בבית הקריירה עובדה שגורמת לכך שייתכן שיש לכם עכשיו הרבה אפשרויות חדשות שעדיין אינכם יודעים כיצד למצות אותם. השתדלו לשדרג לכם את מקום העבודה דרך מערכות יחסים עם אנשים קרובים שהם גם חברים שלכם ברמה האישית. היכולת שלכם לקחת אחריות מחודשת על חייכם תגרום לאנשים להעריך אתכם יותר מהרגיל.

קשת

אתם עוברים תקופה מבלבלת וקשה שבה אתם נדרשים לקחת אחריות על חייהם של האחרים ובמיוחד אלה המקורבים אליכם, אך אתם לא מרגישים שאתם מתוגמלים מהם באותה הרמה והמידה. עובדה זו גורמת לכם להרגיש בדידות קשה והעצוב הוא שככל שאתם פעילים יותר אתם מרגישים תסכול רב יותר והפערים בין ההגיון לרגש רק מתעצמים. חשוב מאוד שתלמדו עצמכם פרופורציות.

גדי

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו היא תמיד רגישה יותר ומחדדת לכם את מה שאתם רוצים לעשות עבור עצמכם וחייכם. אתם נמצאים בנקודת זמן שבה חשוב מאוד שתבדקו את היכולות שלכם מול הנסיבות בשטח ותבחנו האם באמת עשיתם כל מה שאתם יכולים עבור עצמכם והסביבה. כספים שאתם מצפים להם יתחילו להגיע והמצב הכספי יקל עליכם את ההחלטות.

דלי

מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה היותר טובה של חייכם כיוון שהשמש היום נמצאת בבית העבודה שלכם וגורמת לכך שתרגישו מחויבות רבה יותר ואף תהיו מוכנים להשקיע בעבודה את מירב המאמצים שלכם. ייתכן שתאלצו לעבוד בצורה יותר אינטנסיבית בגלל הצרכים החדשים שהתעוררו בשטח, אך אל דאגה תוכלו לעמוד בלחצים והכל יסתדר על הצד הטוב ביותר כפי שאתם מתכננים.

דגים

הכוכב יופיטר מבקר בבית העבודה שלכם כך שנראה שאתם עמוסים בעבודה ואין לכם זמן לתחומי חיים אחרים מלבד אלה הקשורים בעבודה. מומלץ לכם להקשיב יותר למה שאנשים קרובים אומרים לכם ולא להכנס לעימותים מיותרים מאחר שבהחלט ייתכן שבתוך תוככם אינכם צודקים בתפיסת עולמכם. העובדה שלעיתים אתם יודעים לצעוק חזק עדיין אינה מבטיחה שאתם גם צודקים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  28/06/2015   |   עודכן:  28/06/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שינויים ורצון לשבירת מסגרת
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפה עשה הבימאי עודד קוטלר שנטל על עצמו לביים מחזה כה חשוב במיוחד לנו, לישראלים, תוך הזדהות עם הרצון להגיע לאמת לאמיתה על כל ילקוט הכזבים ממנו ינקנו את מה שרצו שנאמין בו.
28/06/2015  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
חומרי החקירה בפרשת רונאל פישר, הכוללים את ספרי החשבונות של משרדו, חושפים פרטים מעניינים על כספים שקיבל תמורת ספסרותו במידע מוכמן מחדרי החקירות. מיליוני ש"ח הצליח פישר לסחוט מלקוחותיו ומגורמים שאותם צד. כמו-כן הם כוללים מידע שניתוחו מגלה כשלים ומעשים בלתי נאותים מצד גורמים שהיו קשורים בו. אחד מהם: העיתונאי לשעבר, מיקי רוזנטל, כיום חבר כנסת.
27/06/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
איש העסקים אלי עזור, חשפנו כאן, הסתבך בפלילים ונקלע לסיכון גדול ומשמעותי בחקירה שקיימה רשות המיסים בחשד להדפסת חשבוניות פיקטיביות בדפוס ג'רוזלם פוסט שבבעלותו. אלא שהחקירה נגדו נעצרה, משום מה. אייל גולן, יד ימינו לשעבר בעסקי התקשורת והדפוס, נדחק החוצה, ולפחות עד לחשיפה ב-News1 הוא קיבל שכר מדי חודש, מקבוצת עזור, כ"דמי שתיקה". בעקבות הפרסום ב-News1, התעורר מי שהתעורר ברשות המיסים להציץ בתיק זה, מחדש. המשך יבוא, מן הסתם.
27/06/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
ביום 20.06.15 דיווחנו כאן על דבריו של עו"ד רונאל פישר, שמסר לגורם מקורב: "סחטתי את עמוס שוקן". כתבנו: "עו"ד רונאל פישר מסר לגורם מקורב, כי הוא כפה גניזת התחקיר נגדו שהוכן בעיתון הארץ לאחר שאיים על בכיר בקבוצת שוקן: אם תפרסמו נגדי את התחקיר, אדאג לפרסם בתקשורת מידע שיפיל את עמוס שוקן" (התחקיר נגנז). כתבנו עוד, כי "בידי News1 מידע חמור ומטריד בעניינו של שוקן" ולכך נתייחס, ככל שנידרש.
27/06/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
לשתי התקופות הירושלמיות שלי, הסטודנטיאלית והרדיופונית - 7 שנים, והטלוויזיונית ובשוליה - 35 שנים, קדמה תקופה קצרה של ארבעה חודשים. לקראת שחרורי מצה"ל לאחר מלחמת העצמאות השתתפתי בסמינר לשליחים של הסוכנות היהודית שנערך באכסניה של "בית ביקל" בבית הכרם בירושלים. בין המשתתפים היה צעיר ירושלמי דתי, בעל גוף, ממושקף עם שער בלונדי מקורזל וחיוך תמידי על פניו.זה היה פנחס פלאי (הכהן) אשר השתתף בסמינר מטעם תנועת הנער הציונית דתית- "בני עקיבא". צאצא למשפחת רבנים ירושלמית ובן לרב מרדכי הכהן שנודע כחובב אדם, כגדול בתורה וחוקר בתחומי היהודיות. פנחס הבן היה לימים משורר, הוגה, עיתונאי, פילוסוף - פרופסור פנחס פלאי - הכהן. ששמו ושמעו הגיעו עד ליפן, שבה התיידד עם מייסד תנועת ה"מאקויה". הוא היה לידיד נפש שלי עד למותו בגיל 59 בירושלים. להלוויה שלו בבית העלמין בסנהדריה, הגיע מטוס מיוחד מטוקיו ובו עשרות אנשי מחקר יפניים שהוקירו את זכרו. פנחס, אגב, שנמנה עם המקורבים הצעירים של הסופר שי עגנון, הפגיש אותי עם הסופר הגדול.
27/06/2015  |  צבי גיל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il