|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

איל הים - נפטון

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית, שכן זוהי תקופה של פריחה בכל נושאי היצירתיות האישית של כל אדם בהתאם לנטיות ליבו כוכב זה מקושר גם לכל נושאי ההתאהבות האמיתית לה כולם מחכים
06/12/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מקומו הטבעי של נפטון הוא במזל דגים [צילום: AP]

השבוע ממשיך אל הים נפטון במסעו במזל דגים ועובר ממצב של נסיגה להילוך ישיר עד הנסיגה הבאה שתתרחש בחודש יולי 2016. מקומו הטבעי של נפטון הוא במזל דגים, כך שבשנים הקרובות תהיה נטייה גדולה מאוד להתחבר אל כל נושאי הרוחניות למיניהם.

נפטון מקושר גם עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית ואילו בהשפעתו השלילית מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר וודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אוביקטיבית ובלבול חושים.

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית, שכן זוהי תקופה של פריחה בכל נושאי היצירתיות האישית של כל אדם בהתאם לנטיות ליבו. כוכב זה מקושר גם לכל נושאי ההתאהבות האמיתית לה כולם מחכים. אנרגיה של אהבה עילאית שקל להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה. את השפעתו היותר טובה של כוכב זה, יחושו המזלות הבאים: דגים, סרטן, עקרב, שור וגדי. תרגישו הרבה יותר זורמים בתחומכם. תוכלו לתכנן מטרות מעשיות ורוחניות ולהביא ליישומם. תוכלו לתכנן תוכניות על הנייר ולהביא למימושם המוצלח. תהיו רומנטיים, יצירתיים וייתכן גם מאוהבים בצורה סוחפת, אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר.

לעומת זאת, יהיו מזלות אחרים אשר יושפעו בצורה שלילית מהקשר ואלו הם: תאומים, קשת, בתולה, אריה ומאזניים. אלה מכם המושפעים בצורה שלילית על-ידי נסיגתו של כוכב נפטון, תחושו בבלבול, חוסר יציבות, תהיו הרבה יותר רגישים ויהיה לכם קשה יותר לחשוב בדרך רציונלית, עובדה שתקשה עליכם להחליט החלטות חשובות בחייכם. יתרחשו אצלכם אירועים רבים שיוציאו אתכם מאיזון, תרגישו חוסר וודאות ולא תדעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו.

מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם - "הנפש התאומה" שלכם. השפעתו הגרועה של נפטון היא בכך שהוא אינו מאפשר יכולת ראייה אוביקטיבית, אלא תעדיפו לראות את הדברים בדרך אופטימית גם כשהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה.

אותו רגש עילאי הוא החומר הכימי המופרש במוח והנקרא: פנילאתילמין... חומר זה מופרש במוח למשך כשנתיים / שלוש וזהו אכן הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו. התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא של הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש, שמחה והנאה.

את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על-ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד "שיעור" להמשך התפתחותנו.

הבעיה בקשר זה היא, כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא צבוע בצבע "וורוד", כך שהכל נראה טוב, יפה ונהדר. הבעיה מתחילה לאחר שהשפעת החומר הכימי מסתיימת ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, אינם מתקיימים במציאות.

למעשה, בכל הזמן שחלף חיו בתוך בועה ולא ראו את בן/בת-הזוג בעיניים הנכונות. ההתעוררות הינה קשה וכואבת שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים ובינתיים כבר עברו כמה שנים. במקרה הטוב (ויש גם כאלו), גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה.

אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופורייה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכאוב של פרידה. הדבר הנכון בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים. ולכן, אלו מכם שחווים התאהבות, קשיים וחוסר וודאות מכל סוג שהוא מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להחליט החלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר עם תום מעבר כוכב זה.

עכשיו, אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד בהשפעה כוכבית זו ואולם חשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים כגון: עבודה, בריאות, כספים, יצירה וכו'. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו.

במקרה ואתם חייבים לבצע החלטות, התייעצו עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אוביקטיביים / מקצועיים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

טיפ לילידי מזל השבוע
ילידי מזל השבוע מרגישים בכל כובדם את משקלו של הכוכב סטורן שגורם לכם ללקיחת אחריות לעיתים קרובות מדי מבלי שתהיו מעוניינים בכך
▪ ▪ ▪


טלה

הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה, ממשיך לבקר במזל המולי לכם הוא מאזניים ולכן נראה שאתם לעיתים קרובות מדי נכנסים למתח רגשי ובעיקר בגלל העובדה שאנשים קרובים לכם מרגיזים אתכם ואתם מנסים לשמור על קור רוח, אך לא תמיד מצליחים בכך. נסו להיות מרוחקים ככל האפשר מהסיטואציה על-מנת שתוכלו לשמור על איזון ברמה שלא תאלצו לאבד שליטה.

שור

הכוכב וונוס שהוא גם השולט עליכם מבחינה אסטרולוגית נכנס למזל עקרב שהוא המזל המולי והמשלים שלכם. נראה שזהו חודש שבו תוכלו ליהנות ממערכות יחסים נחמדות במיוחד ובעיקר מערכות יחסים כאלה שהשקעתם בהם אנרגיה במשך תקופה ארוכה ועכשיו אתם יכולים ליהנות מפירות השקעתכם. אתם הם אלה שבניתם את אבני היסוד לאחדות וליחסים הטובים.

תאומים

אתם נמצאים בתקופה בחייכם שבה אתם מאוד מתלבטים ביחס לדברים שאתם צריכים לעשות ובמיוחד בכל הנוגע לשותפויות האישיות והמקצועיות של חייכם. זה בדיוק הזמן שבו נראה שהחיים מכריחים אתכם להגיע לידי החלטה ואתם נענים לה מתוך תחושה של שליחות. נראה שאתם רוצים לקחת על עצמכם אחריות חדשה ומשמעותית ולא כולם בסביבתכם מאושרים מכך.

סרטן

הכוכב מרקורי שאחראי להתקשרות, נמצא במזל המולי לכם שהוא גדי וגורם לחשיבתכם להיות יותר מעשית ופרקטית ביחס לנסיבות חייכם. נראה שאתם עסוקים מאוד בענייני עבודה ובריאות וחייבים ללמוד לשמור על איזון כלשהו כדי לעשות את המקסימום בשני נושאים חשובים אלה. בכל מה שקשור לעזרה, נראה שתקבלו תמיכה מהקרובים לכם וכל מה שנשאר לכם לעשות עכשיו הוא ללמוד לבקש עזרה.

אריה

הכוכב מרקורי שמקושר עם תקשורת ותנועה, נמצא החודש בבית העבודה שלכם והוא זה שיביא לכם נסיעות קצרות על-רקע מקצועי על-מנת להעשיר את תחומי עבודתכם ולהפיכתכם למהימנים וטובים יותר. מבחינה כלכלית אתם מקבלים עכשיו תמיכה רבה ואין צורך שתלחצו על אחרים על-מנת שיבואו לקראתכם בנושאים שונים שלא יוכלו להבטיח, אך הם נאלצים לעשות זאת בשביל לשמר שקט תעשייתי.

בתולה

הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם ומביא לכם התחלות חדשות בדיוק בתחומים שהייתם רוצים ונראה שאתם מקבלים בדיוק את ההזדמנויות שחיכיתם להם עד עכשיו. נסו להיות יותר יצירתיים במקום מושבכם המקצועי או החדש, על-מנת שתוכלו ליישם בצורה טובה כפי שאתם רגילים את הכיוונים החדשים אליהם אתם שואפים. זוהי תקופה טובה להעשיר את מצבכם הכלכלי.

מאזניים

הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת פיזית להצליח מבחינה אישית בכל תחום שתבקשו כיוון שאתם מקבלים כרגע מהיקום בדיוק את הכוחות המתאימים להתחלות החדשות אליהם אתם חותרים. השבוע הוא זמן מתאים לתנועה מתמדת ונראה שהקרובים לכם גם הם מפרגנים לכם על העשייה שלכם. ויחד עם כך ישנם אחרים שעדיין זקוקים לתחושת היחד שמגיעה מכם.

עקרב

הכוכב וונוס האחראי למערכות יחסים, נמצא אצלכם במזל ויגרום לכם במהלך כל החודש הקרוב לאירועים משמחים ומרגשים. נראה שזה הזמן שלכם לעלות בדרגה ביחס לכל מערכות היחסים שלכם. נראה שהקרובים לכם ישמחו מאוד להדק איתכם בשלב זה את מערכת היחסים. זה הזמן לפעולות מאחורי הקלעים ולא לתת לאירוע קטן ושלילי להעכיר לכם את מצב הרוח.

קשת

השבוע מאוד מעייף מבחינה אישית, כיוון שאתם נושאים על גבכם נטל גדול מאוד. הקרובים אליכם רגילים שאתם תמיד עוזרים להם, אך אינם מוכנים לתרום מעצמם על-מנת להקל עליכם את הנטל. גם מערכות היחסים שלכם עכשיו אינם במיטבם ונראה שאתם מאבדים מספר נקודות זכות שהיו לכם אצל אחרים בגלל העובדה שאינכם מתמודדים ושמים גבולות לאחרים.

גדי

הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם וגורם לכם להיות הרבה יותר רציניים בדעותיכם ובתחושותיכם. נראה שאתם פועלים בכמה חזיתות על-מנת להעלות את קרנכם בצורה מקצועית ומנסים בכל פעם להמציא את עצמכם מחדש על-מנת שתוכלו להמשיך ולהיות במרכז העניינים. מבחינה חברתית במקומות שאינכם נדרשים למגע אישי, אתם יכולים למצוא לעצמכם חברים חדשים ומעניינים.

דלי

הכוכב מרקורי שאחראי להתקשרות, נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת-ההכרה שלכם ולכן נראה שהאינטואיציה שלכם הפעם טובה מהרגיל בכל מה שקשור לתחום המקצועי בו יש לכם מקומות שבהם השטח האפור רב במיוחד. חברים חדשים ייכנסו אל חייכם אך יהיו אלה אנשים שלא בהכרח כשרים ביחסם אליכם וייתכן שיש להם אינטרס מאחורי הקלעים. בדקו אותם.

דגים

הכוכב יופיטר נמצא אצלכם בבית המקושר עם כל נושא השותפויות ביחסים אישיים ומקצועיים וגורם לכך שאתם מרגישים בהזדמנויות שנופלות לחיקכם. אנשים קרובים במעגלים הראשונים של חייכם, ישמחו לשתף איתכם פעולה וכל מה שנותר עכשיו הוא לוודא שאתם לא נושאים בכל הנטל לבד, אלא מוכנים לערב בכל התפקידים הנופלים עליכם עוד אנשים קרובים.

תאריך:  06/12/2015   |   עודכן:  06/12/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מלון הנשיא בשכונת טלביה היה מהמלונות הראשונים שהוקמו בירושלים לאחר קום המדינה והמלון הראשון בירושלים בו הייתה בריכת שחייה פרטית. עם קריסת האימפריה הכלכלית של חיים שיף שהיה מבעליו חל פיחות במעמדו של המלון ולבסוף נסגר ומזה למעלה מ-20 שנה הוא עומד שומם ונטוש.
06/12/2015  |  אלי אלון  |   כתבות
הכל התחיל בגלל נס שקרה לאבות אבות אבותינו, כשפח שמן קטן דלק שמונה ימים. אנחנו מרוב שמחה הגדלנו את הפח לסיר שמן והמצאנו את המאכלים הטעימים והמשמינים, לביבות וסופגניות, שכל ילד מכיר כבר בגן ובגללן מסכים לרקוד עם הנר על הראש ולהסתובב כמו הסביבון. הפעם ננסה לבחון את הסיכונים ונציע טיפים כיצד נשרוד את החג הזה בלי להשמין.
06/12/2015  |  ליטל פיינגרץ  |   כתבות
ההמלצות היו חמות וקורצות. הן הבטיחו לנו קולינריה אוזבקית, גזעית ואותנטית, וגם כמובן מטבח משובח. הדברים אמורים ב"חנן מרגילן", מסעדת-פועלים קטנה וכשרה, הממוקמת בדרום תל אביב (רחוב מסילת ישרים 15. אז הלכנו לראות אם אכן זה נכון.
06/12/2015  |  ראובן לייב  |   כתבות
מן הידועות הוא ומן המוחשיות בבואנו לבחור ספר, כי דבר ראשון מושך את עינינו לספר כלשהו זה מה שיכולה לעורר בנו עטיפתו, ומיד אוסיף לבל אחטא ואומר: גם בכותרתו יש היכולת להדהד דברים לתודעתנו. ומבלי להישמע מוגזם אומר עוד, כי כשכבר לקחנו את הספר לידינו הרי שסוג הדפוס והנייר משפיעים עלינו גם הם. עימוד נעים לעיניים מקָרב. איני יכול לומר בוודאות מה משפיע ומה מניע יותר מכול את דחף ההחלטה שלנו, אך אם נשקול זאת לגבי ספר של סופר שאנו מעריצים, הרי לא יהיה חשוב לנו איך תיראה העטיפה - חשוב יהיה לנו, מתוך קריאתנו הנלהבת ביצירתו בעבר, שהחיבור שבידינו הוא שלו. או שלה כמובן.
06/12/2015  |  יוסף כהן-אלרן   |   כתבות
המערכת הפוליטית והמשפטית מגיעה, בימים אלה, לנקודת רתיחה. בימים הקרובים ייאלץ היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, להורות על חקירת שרה נתניהו באזהרה, כחשודה מרכזית בפרשת מעונות ראש הממשלה. בד-בבד עם כך נדרשת הממשלה, באמצעות השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, ויחד עם המפכ"ל הנכנס, רוני אלשיך, לשקם ו/או לבנות מחדש את אגף החקירות במשטרה, שעבר טלטלות גדולות, כולל התאבדותו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, אפרים ברכה.
05/12/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il