בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
רוצים להגדיל מכירות? זה פשוט!
|
השאלה הגדולה היא איך עושים זאת, מבלי להיכנס למערכת הוצאות מיותר, אשר תאפיל על תוספת הרווח השולי, שהרי כולם יכולים להגדיל מכירות
|
יריד ספרים של סטימצקי [צילום: איתמר לוין]
|
|
|
|
|
רובנו רוצים להגדיל מכירות, להיות משמעותיים יותר, להשפיע, לצבור כוח ולהרוויח יותר. השאלה הגדולה היא איך עושים זאת, מבלי להיכנס למערכת הוצאות מיותר, אשר תאפיל על תוספת הרווח השולי, שהרי כולם יכולים להגדיל מכירות, אם נשקיע מאמצי שיווק מיוחדים אשר יעלו לנו כסף רב, אך לא כולם יודעים לעשות זאת מבלי תוספת הוצאות. רוצים טיפ קטן ופשוט? בבקשה... ואפילו ללא דמי יעוץ! - אחד הכללים הוא - לפשט "make it simple" רוצים מספר דוגמאות בבקשה: - קופיקס - כל פריט ב-5 שקלים.
- יריד ספרים של סטימצקי - כל ספר וישנם ממש ספרים טובים ב-25 שקל, הלקוח לא מתלבט בנושא המחיר ולכן קל לו להתרכז בקניית הספר.
מנגד פיזור ספרים בכל מיני מחירים, רק גורם לנו להפרעה/רעש בתהליך הקניה. - ריכוז מוצרים על-פי צבע, מפשט את תהליך הבחירה
קיימות חנויות בחו"ל, אשר מרכזות את המוצרים שלהן, לפי צבע - רעיון מדליק ומגביר מכירות. - ריכוז מוצרים באותו מאפיין, לדוגמה מידה של נעלים או בגד
- מבצעי מחיר של רשתות הפארם, מאות מוצרים ב-8 שקלים למשל.
- ריכוז מוצרים לפי גילאים - מתאים במיוחד לצעצועים לילדים.
- סידור מוצרים לפי סוג השימוש ולא לפי ספקים. מקרר החלב לדוגמה מסודר ברוב החנויות לפי ספק ולא לפי שימוש, דבר המקשה על הלקוח (עוזר לסדרן הסחורה של הספק)
תנסו לאמץ כלל זה ותראו שניתן להגדיל מכירות, עם קצת מחשבה ולהיכנס לראש של הלקוח. הלקוח נחשף בתהליך הקניה לאלפי גירויים, אשר גורמים לו לסוג של הפרעה קשב ועל-מנת להרגיע אותו, יש לרכך את המסרים המפריעים ולהקטין תחושת אי-הביטחון שלו. הידעת? המותגים, עוזרים לנו בתהליך הקניה, שכן הם מפחיתים רעשים, בכך שהם משרים על הלקוח תחושת ביטחון, מקטינים את הסיכון ואת אי-הוודאות מאחר "והלקוח נמצא בסביבה המוכרת לו".
|
תאריך:
|
25/01/2016
|
|
|
עודכן:
|
25/01/2016
|
|
יובל לובנשטיין
|
רוצים להגדיל מכירות? זה פשוט!
|
|
רעידת האדמה המלאכותית שתועדה ב-6 בינואר 2016 באזור הצפון-מזרחי של קוריאה הצפונית נגרמה עקב פיצוץ פצצת "מימן", כך לפחות נטען בהצהרה הרשמית שהוציאה קוריאה הצפונית. עד שהמאמצים הבינלאומיים לאיסוף דגימות של שיירי הפיצוץ מהאטמוספירה יספקו אינדיקציה ברורה יותר לנכונות ההצהרה, מתחזקת ההסכמה הבינלאומית שהפיצוץ הנוכחי היה דומה בעוצמתו לשלושת הפיצוצים הקודמים שביצעה המדינה. במילים אחרות, הפיצוץ היה לכל היותר פיצוץ גרעיני מתוגבר (boosted) ולא ניסוי בפצצת מימן, שכן העוצמה של פצצת מימן מלאה הייתה צפויה להיות גדולה הרבה יותר. בדצמבר 2015 טען שליט קוריאה הצפונית שארצו הצליחה לפתח את הטכנולוגיה לפצצת מימן. לאור זאת, וללא קשר לתוצאת הפיצוץ הנוכחי, סביר שקים ז'ונג און יתקשה לחזור בו מהצהרתו הנוכחית.
|
|
|
בימים אלה בהם חוגג מזל דלי, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים / או שלא... לשאר המזלות.
|
|
|
שלושת חלקי הסדרה "גירושים מאוחרים" שהוקרנו במהלך החודש בערוץ הראשון, הגישו עיבוד חופשי של עלילת הרומן של א.ב. יהושע משנת 1982, אך כלל לא התמודדו עם תגובתו הרעיונית של יהושע ברומן הזה למלחמת יום-כיפור, שהתרחשה כעשור קודם לכן.
|
|
|
ברוב המרכולים מוצגת הסחורה בקדמת החנות ובבולטות רבה, על-מנת לפנות אל לשוננו ובטננו. נכון ברוב החנויות הסחורה ארוזה, אולם עדיין קיימות חנויות בהן הסחורה היא בתפזורת.
|
|
|
העיתונאית אושרת קוטלר, מגישת תוכנית 'המגזין' (מוצ"ש, ערוץ 10), התגייסה למסע של משפחת ברכה וידידיו הקרובים לטיהורו של תנ"צ אפרים ברכה, שהתאבד בעיצומה של חקירה סמויה נגדו. בכתבה ששידרה - שבה רואיין אחיו הצעיר, מוטי ברכה, פומפמו שקרים, חצאי אמיתות והאשמות שווא במגמה לשרת מטרה זו.
|
|
|
|