|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

תחזית אסטרולוגית שבועית: 3.3.16-26.2.16

אין תוחלת לתהליך עם הפלשתינים

לאורך שנים סיפרו הכוכבים את האמת על הרצונות האמיתיים של הפלשתינים, אבל האסימון לא נפל ברחבי העולם חמאסטאן עומדת לעבור טלטלה. לאן תופנה האנרגיה השלילית? היזהרו מהמילים שיוצאות לכם מהפה, כי אי-אפשר להתחרט אחר כך אנחנו בימים שיש בהם "מלחמה" בין מציאות ופנטזיה
26/02/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
אין עתיד ואין תוחלת [צילום: AP/Mahmoud Illean]

אווירה של שינויים, ריגושים, סיכונים בכל הרבדים, כולל האישיים, החברתיים והגיאופוליטיים עד 12.3. צפויה פריצת דרך טכנולוגית שתהיה לה השפעה על תבניות החשיבה המסורתיות. הכותרות יהיו על האנשים המקדמים כל נושא שאופיו יהיה "אנטי".

בסוף השבוע, החשיבה מעוררת השראה, דמיון במיטבו, אבל בתוך גבולות המציאות. אלה ימים חיוביים לאלה העוסקים באמנות או לאלה העוסקים ביצירתיות, ויש להם נשמה יצירתית.

עם זאת, ממוצאי שבת עד 29.2, האווירה תהיה מביכה. תחושת תוהו ובוהו כאשר הניסיון למקד אנרגיה למטרה מסוימת נפגש עם כוכב נפטון, חסר אחריות ואכפתיות. מה שישפיע גם על השווקים. אלה ימים שיש בהם "מלחמה" בין מציאות ופנטזיה. תמיד תקשיבו למה שאומרים לכם. שימו לב לכל מילה.

בימים שאחרי 1.3, אתם חווים את המציאות, יש מפגש עם אנשים יוצאי דופן, ויצירתיות שיכולה להיות גם הרפתקנית שתבוא לידי ביטוי.

בין 5.3-2.3 "הלשון משתחררת". המילים שיעופו באוויר, יביאו לוויכוחים ולגסות רוח. תוקפנות ועצבנות יאפיינו את התגובות גם בגלל חוסר הבנה. שימו לב "למה" שיוצא לכם מהפה. זיכרו, מילה היוצאת מהפה, לא ניתן להשיבה! חוסר הסכמה יאפיין את הדו-שיח, ומומלץ לכם לא להגיב, לנעול את הפה ופשוט להסתלק משיחות שאתם חשים לאן הן גולשות. בעיקר אם אינכם מחפשים "הסלמה" כזו שאי-אפשר להתמודד איתה. אלה גם ימים של תאונות קשות, וזהירות (עם סימן קריאה) חייבת להיות התמרור שינחה אתכם בימים האלה.

אנחנו בשבוע לפני מופע ליקוי החמה שיהיה ב-9.3. אלה מכם הקוראים הקבועים, זוכרים שזה שבוע שאינו טוב להתחלות חדשות, שמביא, על-פי רוב, תוצאות שונות ממה שחשבתם, אפילו מעוותות, לא התוצאות שציפיתם להן.

אנחנו לפני עונת הליקויים, זה הזמן לשחרר אנרגיה, להשתחרר, שחרור המאפשר לפנות מקום להתחלה חדשה.

מופע ליקוי החמה ב-9.3, יהיה במבנה עם כוכב יופיטר. המשמעות היא דגש על עסקים, פוליטיקה או נושאים צבאיים. ייתכן גם אנשים שהם דמויות מפתח, בתחום הצבאי, שיעזבו פתאום את תפקידם (בטבעיות או מרצון חופשי). ייתכן גם שנשמע על סיפורי הצלחה ספונטנית, גם מנהיגים דתיים (רבנים וכד') יהיו בחדשות. יש אפשרות לשינויים שיהיו גם במערכת המשפט. כל שילובי הכוכבים שכוכב יופיטר משתתף בהם, מרמזים על כך, לא רק אצלנו אלא גם במדינות אחרות.

ליקוי החמה - במזל דגים. כוכב יופיטר נחשב גם שליט היסטורי של מזל דגים (עד שגילו את כוכב נפטון ב-1846) וגם של מזל קשת, זה שתמיד מחפש את סוד הקיום. כוכב יופיטר מסמל בין השאר את כהני הדת, המנהלים מוסדות דת ואידיאולוגיה. אלה מכם המכירים את הסמל של מזל דגים, דג אחד למטה ודג אחד מעליו למעלה בכיוון הנגדי, עם חוט עדין הקושר ביניהם. זה הסיפור של מזל דגים, הבחירה לשחות למעלה או למטה. להעלות את ה"אני" האישי והחברתי למעלה להצלחה, או לרדת לתחתית, למקום של חמלה. הליקוי הוא כמו קלף ג'וקר, לכן גם לא ידוע איך יגיב היקום לתופעה. אנחנו יודעים שאיתני הטבע מושפעים. אבל הוא תמיד חושף סודות, וסקנדלים, לכן הוא ממש לא נוח עכשיו לאלה המתמודדים בבחירות בארה"ב. אלה שיש להם כוכבים בין 17-19 בתולה-דגים, יושפעו מליקוי החמה הזה (ברני סנדרס?).

השילוב שבין דגים–בתולה מעיד על מערכת יחסים שבין קורבן ומושיע בגלגל המזלות. אם תקשיבו בתקופה הקרובה לחדשות, או תקראו את הכותרות בעיתונים ובכל כלי התקשורת שאתם נעזרים בהם כדי להיות "בעניינים", תשמעו את שני הצדדים, הפועלים בכל מקום, אלטרואיזם מרשים, מול פינוק בבריחה שלילית (אלכוהול, סמים וכו').

נשמע בעת הזו על מוסר ואתיקה (יופיטר), סדר יום, גם פוליטי, שיש לו קשר למסחר ועסקות (מרקורי) המובטחים לכולם בעזרת כישורי רטוריקה איכותיים (דונלד טראמפ יקבל תואר "מאסטר"). קיים הצורך להשיג מידע וללמוד, האמביציה חזקה ואולי גם מוגזמת מאוד. יהיו גם חוסר התחשבות או חוסר יכולת לארגן את המחשבה, או קושי למצוא את הדרך הנכונה לעבודת צוות הרמונית אבל נשמע גם ביקורת שטחית או "תחקירים המבוססים על הרבה קצף", בלונים... צפויה פריצת דרך מדעית או תגלית עם העוצמה של כוכב יופיטר במזל בתולה. חקירה הקשורה בפיננסים (יופיטר) יכולה לצוץ, אולי גם קשורה להתנהלות השווקים בעולם.

תקופת ליקויים מביאה שינויים, זו התמרה (טרנספורמציה) שמתחזקת ושוברת את שיקול הדעת, המתינות והשליטה. כל אחד מדבר בקול גדול, שאין בו כללי זהירות. ההחלטות המתקבלות משפיעות על איכות החיים. אבל זמן ההחלטה תלוי בכל אחד מכם. האם כן להחליט או לא? האם יש לכם שליטה על גורלכם? מה קורה אם החלטתם לשקר את בן הזוג או השותף? או לשנות מקום מגורים או מקום עבודה כך פתאום? התוצאה, על-פי רוב, יכולה להביא סיפוק או חוסר סיפוק. הבחירה שתעשו צריכה להיות מתוככם, ממה שקורה במקום בו אתם נמצאים. יהיה נכון לכם אם תקשיבו ללב בלי לאבד קשר עם הראש. לעשות זאת בשלמות. מומלץ לדחות את כל אלה לימים שאחרי הליקוי.

נזכור, שהליקוי משפיע גם כחודש לפני הופעתו, ולאורך חודשים אחר כך.

שמענו, שצפויה הפסקת אש בסוריה ביום שישי משעות הצהריים, האומנם? זמן הירח הבטל שחל בשעות הצהריים של יום שישי, 26.2, עד למחרת בצהרי השבת, וזו גם רצועת הזמן לפני הליקוי.

אני מזכירה את הרקע המלווה אותנו בכל דבר, הכוכבים סאטורן ונפטון מלווים אותנו בכל מקום. פוליטיקאים האוהבים תקשורת ורצים אחרי כל מיקרופון במטרה להיות בכותרות, עם התפארות עצמית, או הערות כאלה שנחשוב שכל החוכמה נמצאת רק באמתחתם. אחר יום או יומיים, מתברר שזה רק עוד ניסיון לקבל תשומת לב.

בשבוע שעבר נכתב כאן: "הפיתוי להאשים מישהו אחר בדברים שנכשלתם במימוש שלהם, וליצור מצב שיהיה 'שעיר לעזאזל'. קשה לעצור מצבים כאלה וכך שוב נעשה שימוש במניפולציה, בכוונה להציג את עצמכם כ'קדושים' בזמן שאתם 'מקריבים' את הזולת, כאילו הוא הבעיה". זה מתאים למגוון התגובות שנשמעו מכמה חברי כנסת אודות "השלטים בלונדון", או על דברי הרמטכ"ל. ההמלצה היא שתפעילו את המסננת, כל הזמן. לא רק לגבי עצמכם, אלא גם כשאתם שומעים ידוענים, פרשנים ועיתונאים, חברי כנסת ופוליטיקאים המנסים "להוכיח" את עצמם, כאילו הם שוב במסע בחירות. האתגר שלכם יהיה לנווט את המנעד סאטורן ונפטון על בסיס אמון!

זמני הירח הבטל
יום שישי, 26.2 - הירח בטל משעה 13:19 בצהריים עד למחרת, שבת, בשעה 13:26.
יום שני, 29.2 - הירח בטל משעה 21:54 עד שעה 01:55 אחר חצות.
יום חמישי, 3.3 - הירח בטל משעה 04:53 עד 12:01 בצהריים.

כלכלה ושווקים

עד 29.2, מפגש השמש והנפטון מציג את המצב השלילי בשווקים, ומעורר גם פאניקה. אני ממליצה, לנשום עמוק, לזכור שהתקופה שבה אנחנו נמצאים והכלכלה העולמית אינן במצב טוב. מנסיון העבר, כדאי לשבת ולהמתין ולחשוב על הטווח הארוך. השווקים תמיד עושים גלים, למטה ולמעלה, ושוב למטה ולמעלה. בימים שאחרי ה-29.2, נכון לתכנן תקצי או כל נושא כספי עם מחשבה ושיקול דעת. אלה גם כמה ימים שאולי ישפיעו זמנית בדרך נחמדה על השווקים.

אנחנו עוד לפני כמה מבני כוכבים היוצרים T, שההשפעה שלהם על הכלכלה והשווקים תהיה יותר ממוקדת ברצועת הזמן מרס-יוני 2016 עם מיקוד על החודשים אפריל-מאי. צפויים ארועים ברחבי העולם שיהיו הקטליזטור, כולל מזג אוויר קיצוני או פיגוע טרור "גדול".

שימו לב לנושא המים, שיש לו גם השפעה על הכלכלה. מקומות שיש בהם מים ואולי גם "יותר מדי" ומקומות אחרים שהיובש תופס "פיקוד".

יש שינוי בסטאטוס קוו הפיננסי, שישפיע בכל המישורים. כפי שכבר נכתב כאן, יש לנו עכשיו כוכבים במזלות המשתנים ואלה משפיעים על כל "החוויות" הצבועות בגווני אדום בדרך כלל, אבל גם הירוק צץ מעת לעת בשווקים. זו שנה בה האטה בכלכלה מתגלגלת.

ליקוי החמה ב-9.3 ואחריו ליקוי הלבנה ב-23.3 ישפיעו על ארועים הגורמים לתגובות מיידיות בשווקים.

אצלנו

בשבועות האחרונים, אנו שומעים ראשי מדינות בעולם מתפכחים מחלום המדינה הפלשתינית. אנגלה מרקל, קנצלר גרמניה, וגם המנהיגות בארה"ב, הבינו שאין פרטנר. אלה מכם הקוראים בקביעות את הרשימות כאן, הבינו כבר שהכוכבים אמרו זאת מאותו רגע שערפאת יימח שמו הכריז על המדינה הפלשתינית ואחר כך כשהצגתי את הכוכבים הנמצאים בהורוסקופ של הסכמי אוסלו.

ברשימה שהתפרסמה כאן ב-3.1.2014 נכתב: "האסימון ייפול כאשר בתוך זמן קצר יבינו כאן שהפלשתינים לא מתכוונים לנהל מו"מ בתום לב (האם יתכוונו אי-פעם?), אלא להביא בכל דרך אפשרית לדה-לגיטימציה לקיומנו והם גם לא ימנעו מטרור לשבש את חיינו, גם אם מנסים להציג זאת כספוראדי (ציר 6-12 מסמל פעילות סודית מאחורי הקלעים)".

ב-25.4.2014 כתבתי: "המהלך של הפלשתינים בפנייה (עם מארס בנסיגה) למוסדות הבינלאומיים כדי לקבל הכרה, ובדרך לאיים על מקבלי ההחלטות כאן במדינה, ובימים האחרונים הבחירה להתאחד עם אחיהם בחמאסטאן. להיות שותפים למדינת טרור. הגענו לצומת דרכים משמעותי. האם יש תוחלת למו"מ?

"בעקבות התהליכים שהתרחשו בימים האחרונים נבחן את מפת מדינת ישראל מאז ספטמבר 1993 הסכמי אוסלו, (חתימת ההסכם), כדי להבין האם יש תוחלת לציפיות או שמדובר באשליה.

"...בזמן חתימת ההסכם הכוכב הראשי היה נפטון על ציר 1-7, עם אורנוס על ציר 3-9, שילוב שמציג לנו דיון פתוח על אשליה. בנוסף ליוו מאז את ההורוסקופ של מדינת ישראל נקודת הביניים אורנוס/נפטון על ציר 1-7, ונפטון/פלוטו גם הם על אותו הציר.

"כל הכוכבים האלה מציגים לנו דינאמיקה של תקוות, אשליות והתנפצותן, וזה מה שאנחנו חווים מעת לעת עד היום. ככל שהכוכבים התקדמו התקוות נשחקו בציר הזמן ונוצר חוסר רצון לנסות שוב, בעיקר כשהמנהיגות ורוב הציבור מתפכח ולומד מניסיון העבר שהאנרגיה המושקעת אינה מוליכה לשום מקום.

"החוויה של נפטון לאורך הדרך יצרה ציפיות, כוכב נפטון צובע את המציאות בגוונים שהמתבונן בוחר לראות אותם. לאורך השנים היו כוכבים בנקודות משניות שעזרו להנשים את המו"מ בכל פעם מחדש, אבל נקודת הביניים אורנוס/נפטון עבדה מאז שנת 1993 והגיעה לאחרונה לנקודה משמעותית. על-מנת להבהיר, מדובר בנקודה המציפה בעיה שניסו להדחיק אותה, שחשבו שאפשר להתגבר עליה עד הרגע שבו מבינים שהיא פשוט נמצאת על השולחן וצריך להתמודד איתה. זהו היבט הגורר גם הרגשה של בגידה.

"נקודת הביניים נפטון/פלוטו גורמת לתחושה שעל כל כמה צעדים קדימה יש כמה צעדים אחורה. מסקירת כל הכוכבים לאורך זמן אי-אפשר להתעלם מהפער שקיים בין המציאות ובין ההתייחסות של אלה המנסים לשכנע את הציבור בצדקת התהליך...

"למעשה, לפנינו תהליך של שלוש-ארבע שנים נוספות, התקווה והאשליות ימשיכו להניע מפעם לפעם את התהליך עד שמשהו יקרה ויפוצץ ו/או ימוסס את המו"מ. זה יתרחש רק כשיגיע כוכב שהוא חד-משמעי במושגים אסטרולוגיים, כך שרק משנת 2017 והלאה, אורנוס לצד פלוטו יגיעו לציר 1-7 ויביא סוג של תובנה כללית, הפנמה שאין תוחלת לתהליך... אפשר לשמר את התקווה שיום אחד התנאים יבשילו לשלום אמת, אבל זה יהיה עם ההבנה שתשים את המילה 'תקווה' במקום הנכון, בלי להשליך באופן גורף על המציאות, רק כך יהיה ניתן למנוע אשליות."

בהווה, שנת 2016, יש כבר גם כאלה הנמצאים בצד השמאלי המתון (הקיצוניים ממשיכים להאמין שרק תהליך ומו"מ יעזור ו"שכחו" כמה "קורבנות שלום" היו בזמן המו"מ שנועד לקדם את הסכמי אוסלו), שהבינו שלרשות הפלשתינית אין עניין להגיע באמת למעמד של עצמאות. אין עם מי לדבר, והרצון שלהם הוא רק לקבל מימון מכל מקום בעולם על בסיס "הקורבן". על זה הכוכבים כבר הצביעו מזמן, וההתפכחות מגיעה ושוטפת בהדרגה לא רק את תושבי המדינה, זהו תהליך שימשיך ויחלחל לאירופים ולאמריקנים ולכל "יפי הנפש" כפי שכבר כתבתי בשנת 2014.

מופע ליקוי החמה ב-9.3 ישפיע על מפת כיבוש עזה על-ידי החמאס (השתלטות על הממשל של הפתח וחיסולו שם). הליקוי יהיה בצמידות לכוכב אורנוס ב-18 דגים הנמצא בריבוע לירח הנמצא ב-18 תאומים. המבנה הוא T יחד עם היופיטר במזל בתולה. הירח מסמל את העם במפות של מדינה. אורנוס, על-פי רוב, גורם למהפכה, להתנגדות וייתכן מאוד שהליקוי יעורר "התעוררות" שלא תהיה לרצון הממשל שם. שילובי אורנוס-יופיטר מציגים רצון וצורך בשחרור וחופש. אבל סביר מאוד, בהכירנו את הישות שם, כי הכעסים משם יתועלו ויופנו אלינו (אולי אני טועה וזה יישאר רק כתסיסה מקומית, הלוואי).

כוכב מארס בהורוסקופ של חמאסטאן (עזה) נמצא במעלה 22 טלה! אורנוס יגיע לאותה מעלה בחודש מאי, אבל גם במהלך חודש אוקטובר 2016 ופברואר 2017. מפגש הכוכבים מארס ואורנוס מוכר כנפיץ מאוד. הבעיה היא שברצועות הזמן האלה, כוכב אורנוס יעבור על המעגל הרגשי (1-7) בהורוסקופ של המדינה שלנו וזו לא בשורה נעימה (נחדד את לוח הזמנים כשנתקרב למועדים הרלוונטיים). כתב קהלת (פרק ז'): "בְּיוֹם טוֹבָה הֱיֵה בְטוֹב, וּבְיוֹם רָעָה רְאֵה; גַּם אֶת-זֶה לְעֻמַּת-זֶה".

מבנה הכוכבים על ההורוסקופ של חמאסטאן (14.06.2007) מציג התערערות של המסגרות (1-7) עם רצון (?) לבחון מחדש את המצבים שנקלעו אליהם. בה בעת, המגמה גורמת להם לפעול בלי להתחשב בנורמות המקובלות (6-12). כלומר, להעז לפעול בלי לתת דין וחשבון. זה צירוף שאינו מבטיח לישות שם ביטחון ויציבות. לכן הפעולות שייזמו שם יהיו על בסיס התרבות שלהם, בלי להתחשב במה שמצפים מהם. הם יהיו מוכנים לקחת סיכונים למרות שכל המבנה הזה מעיד שכל הניסיונות שיעשו לא יביאו לשינוי במציאות חייהם.

מופע הליקוי ב-9.3.16 ישפיע גם על מפת הסכמי אוסלו, ובהמשך צפוי עוד מופע של ליקוי חמה ב-1.9.16 וזה ידליק את מפת הכרזת עצמאות פלשתין על ציר 1-7. בנוסף, מטייל הנפטון הדומיננטי על ציר 1-7 וגם על ציר 4-10. כלומר, הם חווים את המציאות. ה"אידיאולוגיה" שלהם אינה זוכה לשיתופי פעולה, זו שהם מקווים שתביא איתה את התכלית המבוקשת - השיבה והשליטה על כל ערי ישראל.

בנוסף, הנפטון מציג את הפאסיביות שלהם בתוך הרשות, הניסיון לנגן על המצפון של אומות העולם. כך הם נשארים במודע נתונים לחסדי אחרים ("האיחוד האירופי" שתורם להם כסף שרובו נעלם בכיסי המנהיגות שלהם). למרות שהעובדות הן, שהם, הפלשתינים, קיבלו אוטונומיה! ב-4.5.1994, השאירו לעצמם מוסדות ותפקידים שיתנו לעצמם כוח ומשכורות, ומיסמסו את כל השאר. ליקוי החמה שיהיה ב-1.9 יאתגר גם את ההורוסקופ שמציג את האוטונומיה שקיבלו הפלשתינים.

אנחנו נמשיך לעקוב בעזרת הכוכבים אחרי הישות הפלשתינית הנמצאת במזרח ובדרום. אין ספק שאנחנו ברצועת זמן רגישה, וערנות של צה"ל, עם כל הגורמים הרלוונטיים שיעזרו למנוע "תקלות", מתחייבת.

"וְלֹא-יַחְמֹד אִישׁ, אֶת-אַרְצְךָ..." (מפרשת השבוע "כי תישא").

תאריך:  26/02/2016   |   עודכן:  26/02/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עקץ את ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, על דבריו אודות המצב במזרח ירושלים. "ידידי דיוויד קמרון, שהוא ללא ספק ידיד ישראל, כנראה ששכח כמה עובדות יסודיות על ירושלים. רק ריבונות ישראל מונעת מדאעש ומחמאס להבעיר את המקומות הקדושים כמו שהם עושים ברחבי המזרח התיכון", אמר נתניהו במהלך סיור.
25/02/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
יעלון לא ממש מרגיע את תושבי עוטף עזה הריסת בתי מחבלים יכולה להועיל האירנים יכולים להפר בשקט את ההסכם יותר ויותר מתנדבים מערביים נוטשים את דאעש
25/02/2016  |  אריאל י. לוין  |   מאמרים
בידיעה שהתפרסמה ב'הארץ' ב-12 בפברואר 2016 דווח על שיחת טלפון בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לממונה על נושאי החוץ והביטחון של האיחוד האירופי, פדריקה מוגריני, ואשר במהלכה החלט לסיים את המשבר שפרץ בין ישראל לאיחוד בעקבות החלטתו מנובמבר 2015 לסמן מוצרים שמקורם בהתנחלויות וכן לחדש את הדיאלוג בין הצדדים בנושא הפלשתיני. קודם להודעה נמסר, כי "ישראל והאיחוד האירופי פתחו במשא-ומתן שקט לסיום משבר סימון המוצרים". עוד נאמר, כי הצדדים מוכנים לחדש את המגעים ביניהם בנושא הפלשתיני - מגעים שהוקפאו על-ידי ישראל לפני שלושה חודשים בתגובה להחלטת האיחוד בדבר סימון מוצרים ובהתאם להחלטת ראש הממשלה לקיים "הערכה מחדש" של מעורבות מוסדות האיחוד בתהליך המדיני. מלבד כוונה לחדש הידברות בסוגיה הפלשתינית, הצדדים מתכוונים להגיע להבנות, שיכללו צעדים הדדיים להחזרת היחסים "למסלולם התקין".
24/02/2016  |  שמעון שטיין  |   כתבות
אירן הודיעה (יום ד', 24.2.16) שתשלם לכל משפחה של מחבל פלשתיני שנהרג בגל הפיגועים הנוכחי מענק בסך 7,000 דולר, ולכל משפחה שביתה נהרס בידי ישראל - מענק של 30,000 דולר.
24/02/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
"אנשי אלשא'ם (מתייחס לארץ ישראל) הם השוט של אללה בארץ, הוא מתנקם באמצעותם במי שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה. אללה הועיד לאנשיה של ארץ זו משימה חשובה, עליהם לעמוד בשורה הראשונה המתקדמת במערכת המוסלמית נגד אויביהם, ורק אם יבצעו את חובתם כלפי דתם, אומתם ואדמתם אזי יזכו בגמול. דם ה'שהידים' הטהורים, ברכה לדגל של ארצי" ('אלתרביה אלאיסלאמיה', ספר לימוד לכיתה י' חלק ב'- עמוד 50). [סרטון המתעד אשת חינוך פלשתינית]
24/02/2016  |  דביר מור   |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
יותר פיגועים, יותר הרוגים ויותר סיכולים  /  אריאל י. לוין
הורשע בהמרדה: הכין הוראות לתג מחיר  /  איתמר לוין
לא יפורסמו שמות חשודים בתרמית ביו"ש  /  איתמר לוין
מוסר הוטנטוטי  /  מנחם רהט
לא רק חיילים ישאו נשק   /  עליס בליטנטל
ישרא-בלוף-קלוף  /  אורי שרגיל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il