|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

פרשת משחקי חברה - תיק סגור / חשבון פתוח

חשיפה: עדותו המלאה של אייל גולן

תיק החקירה נגד אייל גולן בפרשת "משחקי חברה" נסגר "בהעדר ראיות מספיקות" גולן נאבק על שמו הטוב במטרה לשנות את עילת הסגירה ל"חוסר אשמה" במקביל הוא מנהל שורה של תביעות נגד כמה גורמים בטענה שהכפישו את שמו עתה אנו חושפים ב-News1: עדותו המלאה של גולן במשטרה
26/02/2016  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   סדום ועמורה   |   תגובות
גולן. "העדר ראיות מספיקות" [צילום: יח"צ]

אישום: סיפר לגולן שהוא מופלל
איתמר לוין
נדב לביא מואשם שסיפר לאייל גולן ולאמרגנו, שלמה פרץ, על האזנות סתר לטלפונים שלהם ועל חמישה גורמים הפועלים להפליל את גולן בפרשת הקטינות
לרשימה המלאה

הורשע בעבירות מס
שופטת בית משפט השלום בתל אביב, לימור מרגולין-יחידי, גזרה על אייל גולן ארבעה חודשי עבודות שירות וקנס בסך 75,000 שקל בגין עבירות מס חמורות. גזר הדין ניתן בהתאם להסדר טיעון שנחתם בין גולן לבין הפרקליטות.
גולן הורשע בפרשה בה הועלמו הכנסות ב-5.6 מיליון שקל. העבירות בהן הודה גולן: 30 עבירות של ניכוי תשומות ללא מסמך במטרה להתחמק ממס; 30 עבירות של ניהול פנקסי חשבונות כוזבים במטרה להתחמק ממס; 30 עבירות של מירמה ועורמה ותחבולה; 22 עבירות של מסירת ידיעה כוזבת; 22 עבירות של אי-הוצאת חשבוניות; שתי עבירות של השמטת הכנסה במטרה להתחמק מתשלום מס; ושתי עבירות של קיום פנקסי חשבונות כוזבים.
▪ יואב יצחק

הזמר אייל גולן מנהל בימים אלה מאבק לטיהור שמו מהכתמים שדבקו בעקבות החקירה המשטרתית שזכתה לכינוי: "משחקי חברה". בראיונות סוף-שבוע לתקשורת (ידיעות אחרונות, ערוץ 2), הוא מדבר על הכל: על אביו דני ביטון שסיבך אותו ונכלא בשל העבירות שביצע; על עיתונאים שאותם נאלץ לתבוע (בהם עמית סגל), כמו אבינועם ניני, שהוציאו נגדו לטענתו לשון הרע; על כוונתו לבחון הגשת תביעות נגד ארבע צעירות ששיקרו לטענתו בחקירה והפריחו נגדו עלילות-שווא; ועל רצונו לשוב למעמד "הזמר הלאומי".

התיק נגד אייל גולן נסגר לפני כשנתיים, בנימוק ל"העדר ראיות מספיקות". גולן, שמבין היטב כי הספק שנותר לא יימחה בקלות, נאבק לשינוי עילת הסגירה ל"חוסר אשמה". עד כה ללא הצלחה.

ולא בכדי. חומרי החקירה נגדו ונגד חבריו מלמדים על התנהלות בעייתית וחסרת עכבות. גולן אומנם השיב בחקירתו לכל השאלות. הוא לא שמר על זכות השתיקה ולא התחמק ממתן מענה ישיר לשאלות שהוצגו בפניו. עם זאת, תמליל עדותו חושף התנהלות מופקרת וחסרת עכבות, כמו גם ההתנהלות בעייתית ביותר מצד צעירות שנהו אחריו ו/או הוזמנו לשהות במחיצתו תמורת כסף וכיבודים.

תמלילי חקירתו של גולן מוצגים עתה לראשונה, במלואם, ב-News1. בשלושה חלקים - שלוש פעמים הוא נחקר והוזהר. התמלילים מעידים כי החשבון עם גולן נותר פתוח - לפחות מבחינה ציבורית ומוסרית, גם אם נכון הדבר שנסגר תיק החקירה נגדו; וגם אם נכונה גרסתו, דבר השנוי עדיין במחלוקת, בשאלה האם ארבע הבנות שיקרו במטרה לפגוע בו.

חלק א' - האזהרה, החברים


חקירתו של גולן ביום 20.11.13 בידי פקד יוני חג'ג', ימ"ר תל אביב. פקד מיקו גינודי נכח בחקירה (ציטוט).

ראיתי את הנ"ל לפניי, והודעתיו כי אני איש משטרה שפרטיו רשומים לעיל עומד לחקור אותך באזהרה בחשד בעילה אסורה בהסכמה, הדחת קטין לשימוש בסמים, ומתן תשלום לקטין תמורה ליחסי מין בכך שבמהלך החודשים האחרונים אתה השתתפת יחד עם אחרים במפגשים מיניים שכללו מין עם קטינות וכן עם קטינות מתחת לגיל 16, שימוש בסמים מסוכנים מסוג מריחואנה וקוקאין בנוכחות הקטינות והדחתם לשימוש בסמים.

בהקשר לכך אין אתה חייב לומר דבר. כל אשר תאמר יירשם על-ידי ועלול לשמש ראייה בבית המשפט. הימנעות מלהשיב על השאלות עלולה לחזק את הראיות נגדך ויש לך הזכות להיוועץ עם עורך דין.

לאחר שהקראתי לחשוד את החשדות והאזהרה חתם כי הבינן ואמר מרצוני הטוב והחופשי כדלקמן:

גולן: אני חף מפשע. כל האשמות נגדי מופרכות ולא נכונות. מעולם לא קיימתי יחסי מין עם קטינות מתחת לגיל 16. אני בן אדם שנגד סמים ולכן אין מצב שסיפקתי סמים או עישנתי סמים בחברתם. מעולם לא נתתי לבחורות מתנות או כספים תמורת יחסי מין.

שאלה: ספר לי בבקשה על אורח החיים שלך. סדר יומך וכו'?

תשובה: שבוע רגיל שלי זה: קם בבוקר ובדרך כלל חדר כושר. בימים מסוימים נוסע לראות את הילדים ברחובות. אם לא, אז יורד לבית קפה בתל אביב. חוזר הביתה, מתכונן לערך ויוצא להופעה. אחרי הופעה הולך הביתה או יוצא לבלות במועדון – גג פעמיים בשבוע.

שאלה: ספר לי בבקשה מי הם החברים שלך?

תשובה: בני פרץ שהוא מנהל אישי שלי. הוא מנהל אישי שלי במוזיקה וגם שותף שלי בחברת נדל"ן. לירון בסיס חבר, שחקן כדורגל. טל אהרון, כפיר אגסי הם החברים שלי ויניב גרשון הוא הנהג שלי האישי בשנתיים האחרונות.

שאלה: האם התנסית בשימוש בסמים?

תשובה: פעם בגיל 23-22 עישנתי ג'וינט.

שאלה: חוץ מהג'וינט, האם השתמשת בסמים אחרים מכל סוג?

תשובה: ניסיתי פעם חגיגת אבל זה לא אותו דבר כמו גת אמיתי.

היחסים עם האבא

שאלה: ספר לי על הקשר עם אביך?

תשובה: הקשר הוא קשר שאני לא יכול להגדיר כקשר טוב. גדלתי עם סבא, סבתא ואימא. אני ואבא שלי מרוחקים, ובשמונה חודשים אחרונים הוא עובד אצלי בחברה.

שאלה: למה?

תשובה: אבא שלי לא עבד באף מקום ופנה למנהל שלי לבני, ובני שאל אותי מה דעתי: האם לקבל אותו לעבודה. אמרתי שלא, אפילו שזה אבי. לא רציתי שהוא יתקרב אלי יותר מדי. בני ריחם על אבי ועל מצבו, ובכל זאת ביקש ממני שכן, והסכמתי. אחרי הכל זה אבא, ומאז הוא עובד אצלי.

שאלה: באיזה תפקיד?

תשובה: נהג הסעות של הנגנים.

שאלה: שמה זה אומר?

תשובה: הוא מסיע את הנגנים להופעות היותר רחוקות.

שאלה: האם אביך מעורב בקריירה המקצועית שלך?

תשובה: בשם פנים ואופן לא.

שאלה: האם אתה נוהג לבלות עם אביך?

תשובה: לא.

שאלה: ספר לי בבקשה על המקרה שדיברנו קודם בעל-פה, כאשר אביך הגיע אליך עם שתי בחורות?

תשובה: אני לא זוכר בדיוק מתי, אבל במהלך השנה האחרונה. אבי הגיע אליי הביתה עם שתי בחורות. אחת מהן הציגה את עצמה כ-ע' בת 21 והתחלנו ביני לבין ע' עניינים שהגיעו לקטע של מין אוראלי שהיא ביצעה בי, ותוך כדי שהיא מבצעת בי מין אוראלי, הרגשתי משהו לא בסדר ולא בטוח בגילה. עצרתי ושאלתי אותה שוב לגילה. והיא אמרה לי שהיא שיקרה והיא בת 17 וחצי 18. התלבשתי. שמעתי מוזיקה מהבית של השכן שלי אבי בן-בסט, והבנתי שכנראה יש אצלו ערב קריוקי. והבנתי שאני יכול לצאת מהמצב בלי לפגוע בבחורה. אז פשוט לקחתי אותה ואת אבא שלי, כאילו שהולכים לשבת אצל אבי לערב קריוקי. והם נכנסו לאבי ואני חזרתי לדירה שלי. והבחורה השנייה הייתה שם. ישבתי לידה, החלפתי איתה כמה מילים, ייתכן אפילו שנגעתי לה בחזה. לא קרה בינינו כלום. לקחתי אותה לאבי גם ונשארתי במשך שתי דקות אצל אבי. וסימנתי לאבא שלי שאני פורש הביתה ונכנסתי לביתי ונעלתי את הדלת ועליתי לחדר שינה לישון. לציין כי הבחורה השנייה, לא ע', אמרה לי שהיא יותר גדולה מ-ע' והיא בת 19.

שאלה: מדוע כאשר לקחת את ע' ואבא שלך לדירה של אבי בן-בסט, לא לקחת את הבחורה השנייה?

תשובה: אני אסביר לך. אני לקחתי איתי את ע' לדירה של בן-בסט ואבא שלי בא אחרינו. וכאשר חזרתי ראיתי את הבחורה השנייה. אני לא סימנתי לה או ביקשתי ממנה להישאר בדירה. וכעבור פחות משתי דקות לקחתי גם אותה לשם.

שאלה: למה חשדת ושאלת אותה שוב לגילה?

תשובה: לא יודע. היה נראה לי חשוד כזה. משהו בהתלהבות שלה לא היה נראה לי. ולכן שאלתי.

הערת הנחקר: אני רוצה לתקן. אני בטוח ב-100 אחוזים שלא נגעתי בבחורה השנייה, ורק שאלתי אותה לגילה וענתה לי שהיא בת 19. שאלתי אותה ואת זה אני זוכר בוודאות אם היא זורמת כמו ע' והיא אמרה לי: לא, אני לא בקטע. וזהו. ולקחתי אותה לאבי והלכנו לאבי.

שאלה: בזמן שע' ביצעה בך מין אוראלי, היכן היו אבא שלך והחברה שלה?

תשובה: בסלון לידנו.

שאלה: אתה יודע מה הם עשו בזמן הזה?

תשובה: לא.

שאלה: כמה זמן נמשך האקט המיני?

תשובה: שלוש דקות, אבל אני עצרתי אותה.

שאלה: אתה יודע מה הייתה מטרת הביקור הזה של אבא שלך ושל הבנות?

תשובה: לא.

שאלה: זה דבר רגיל ביקור כזה?

תשובה: לא.

שאלה: אני אומר לך, כי אבא שלך הביא אותן לביתך על-מנת שישכבו איתך בעבור כסף. מה יש לך לומר על כך?

תשובה: אין לי יד בדבר ואין לי מושג.

שאלה: אני אומר לך כי הבחורה השנייה שמה כ', חוץ מהמפגש הזה אתה ראית או נפגשת איתה שוב?

תשובה: בחיים לא.

שאלה: קיימת איתה יחסי מין?

תשובה: לא.

שאלה: שילמת לה כסף בעבור אקט מיני?

תשובה: לא.

שאלה: אני אומר לך שכ', אותה בחורה שהגיעה עם ע', מספרת שקיימה איתך יחסי מין פעם אחת, ובתמורה קיבלה 100 ש"ח. מה יש לך לומר על-כך?

תשובה: לא היה ולא נברא.

שאלה: מאחר שהאירוע שאנו מדברים עליו היה לפני מספר חודשים, אני אומר לך שגילה של כ' הוא 16. ידעת מזה?

תשובה: לא. היא הציגה את עצמה כבת 19.

שאלה: ספר לי בבקשה, אחרי שנגמר האירוע והם הלכו, מה אמרת לאבא שלך על אותו עניין?

תשובה: כעסתי עליו מאוד, אמרתי לו שבגללו תיהרס לי הקריירה.

שאלה: על מה כעסת?

תשובה: על זה שהוא הביא אלי הביתה בחורות בנות 17 וחצי ו-19. אני בן-אדם שמאוד משתדל לא להתעסק עם הגילאים האלו, אפילו שזה חוק. ופה הרגשתי ששיקרו אותי.

שאלה: איך אבא שלך הגיב?

תשובה: הוא אמר לי: "לא, היא בת 21, היא גדולה, הכל בסדר, היא לא קטינה". אמרתי לו שהיא אמרה לי שהיא בת 17 וחצי ומבחינתי היא נערה, ואני לא רוצה אותן בקרבתי ובסביבתי. וזהו.

שאלה: האם אתה יודע מה היה בדירה של אבי בן-בסט לאחר שאבא שלך ושתי הבחורות הלכו לשם?

תשובה: לא. חזרתי לדירתי ועליתי לישון.

שאלה: שמת לב מי היה בדירה של אבי כשהם עברו לשם?

תשובה: אבי היה ושתי ידידות שלו, ואני חושב שאחר-כך גם עומר אדם היה.

שאלה: אני אומר לך שלפי העדות של הבנות בבית של בן-בסט, הן נחשפו לשימוש בסמים וגם ע' ביצעה מין אוראלי באבי בן-בסט. בעדותן הן מוסרות שאביך שילם להן כסף גם על כך. עולה פה תמונה קשה שאביך בתמורה לכסף לוקח בנות קטינות ומסרסר בהן תמורת כסף.

תשובה: אני לא רוצה להאמין בכך. אני יכול להעיד אך ורק במה שהיה אצלי בדירה. מה שהיה בדירה של אבי בן-בסט לא ידוע לי.

שאלה: האם שילמת אי-פעם עבור יחסי מין עם קטינות?

תשובה: בחיים לא.

שאלה: האם היה מקרה שקיימת יחסי מין כלשהם עם בחורה וידעת לפני או בדיעבד שהיא קטינה מתחת לגיל 16?

תשובה: מעולם לא.

שאלה: האם סיפקת אי-פעם סמים לקטינים?

תשובה: מעולם לא.

שאלה: האם היית עד לאירוע במהלכו מישהו הציע סמים לקטינים?

תשובה: לא.

הכחשות גורפות

שאלה: מה טיב היחסים בינך לבין אבי בן-בסט?

תשובה: הוא הבעלים של שתי תחנות רדיו שאני מושמע בהן – רדיוס ו-91 אף-אם. בשלוש השנים האחרונות הוא שכן שלי דלת לידי. בהתחלה היינו בקשר טוב, ולאחר מכן קרתה לי איזו שהיא תקלה עם 91 אף-אם ועם אליקו שמשדר בתחנה, ומאז היחסים ביננו קרים. מעגל החברים שלו הוא שלו ומעגל החברים שלי הוא שלי. תקופה ארוכה לא דיברנו בכלל, אבל אני עדיין מחשיב אותו כאדם טוב וכחבר, לא מעבר.

שאלה: האם אתה מכיר אדם בשם עודד מויאל?

תשובה: כן.

שאלה: מה טיב היחסים ביניכם?

תשובה: את עודד מויאל אני מכיר בתחילה מהסרט "בית שאן מלחמה", שהוא היה שם רץ אחרי הקבוצה, ואחר-כך הוא הגיע לתל אביב. הכרנו וזהו – זוהי הכרות שטחית לגמרי. אני לא מבלה איתו, אני חושב שאפילו אין לי את הטלפון שלו. לא מחשיב אותו כחבר שלי וגם לא כאויב שלי, לא מתחבר אליו ואין לי איתו שום קשר חוץ משלום-שלום. הוא אפילו כועס עלי שלא הגעתי לאף הפקה שלו.

שאלה: עודד מויאל היה אצלך בבית פעם?

תשובה: לא שזכור לי, אבל יש מצבים שאני עושה מסיבות ומזמין אנשים שאני מכיר והם מביאים איתם כל מיני אנשים נוספים שאני לאט מכיר בכלל. לגבי עודד מויאל – אני בטוח ב-99% שהוא לא היה אצלי, אבל אם הוא היה, אז אני כועס על עצמי.

שאלה: האם אתה מכיר נערה בשם מ' ס'?

תשובה: לא.

שאלה: קודם הצגתי בפניך תמונה. אני מציג אותה בפניך שוב. התמונה סומנה על-ידי כי.ח.1. האם אתה מזהה את הנערה?

תשובה: לא מזהה.

שאלה: האם קיימת עימה יחסי מין?

תשובה: לא.

שאלה: האם שילמת בכסף או בטובות הנאה אחרות עבור יחסי מין?

תשובה: לא.

שאלה: אני אומר לך שבחורה שהצגתי לך כרגע את התמונה טוענת שהיא קיימה איתך יחסי מין אצלך בבית.

תשובה: לא היה מעולם.

שאלה: היא גם אומרת שהיא אמרה לך שהיא עוד מעט בת 16.

תשובה: לא היה מעולם, זה שקר וכזב.

שאלה: היא גם טוענת שהיו בדירה סמים.

תשובה: לא היה, זה שקר.

שאלה: האם אתה מכיר נערה בשם ס' ר'?

תשובה: לא.

שאלה: קודם הצגתי בפניך תמונה. אני מציג אותה בפניך שוב. התמונה סומנה על-ידי כי.ח.2. האם אתה מזהה את הנערה?

תשובה: לא מזהה.

שאלה: האם קיימת עימה יחסי מין?

תשובה: לא.

שאלה: האם שילמת בכסף או בטובות הנאה אחרות עבור יחסי מין?

תשובה: לא.

שאלה: האם בחודש אוגוסט השנה, לאחר הופעה בקיסריה, הגעת לאירוע/חפלה בקיסריה או בסביבתה בה נכחו גם אביך ואנשים נוספים?

תשובה: לא, חד-משמעית.

שאלה: אני אומר לך שהנערה הזו טוענת שהיא קיימה איתך יחסי מין בוילה הזו?

תשובה: לא קרה.

שאלה: עוד היא טוענת שלאחר שסיימתם לקיים יחסי מין, יצאת מהחדר ולחדר נכנסו אבא שלך ואדם בשם אבי, ונעלו את הדלת. ובשביל לצאת היא נאלצה לעשות להם ביד.

תשובה: לא קרה מעולם.

שאלה: האם אתה מכיר נערה בשם ע' ב'?

תשובה: כן.

שאלה: קודם הצגתי בפניך תמונה, אני מציג אותה בפניך שוב. התמונה סומנה על-ידי כי.ח.3. האם אתה מזהה את הנערה?

תשובה: כן, זו ע' שדיברנו עליה מקודם.

שאלה: אני אומר לך שע' טוענת שהיא קיימה איתך יחסי מין מספר פעמים בתמורה לכסף.

תשובה: לא קרה.

שאלה: האם אתה מכיר נערה בשם כ' ד'?

תשובה: לא. השם לא אומר לי כלום.

שאלה: קודם הצגתי בפניך תמונה. אני מציג אותה בפניך שוב. התמונה סומנה על-ידי כי.ח.4. האם אתה מזהה את הנערה?

תשובה: אחרי שהסתכלתי על התמונה פעם שנייה, אני מזהה שזו הבחורה שהגיעה אלי הביתה יחד עם ע' כמו שסיפרתי לך קודם.

שאלה: אני אומר לך שבניגוד לגרסתך לפיה רק שאלת אם היא זורמת ולא היה שום מגע, היא טוענת שהיא קיימה איתך יחסי מין פעם אחת תמורת 100 שקלים.

תשובה: שקר, לא קרה מעולם.

שאלה: אני מציג בפניך תמונה אשר סומנה על-ידי כי.ח.5. האם אתה מזהה את הנערה?

תשובה: כן, זו נ'. הבחורה שדיברנו עלי קודם לגבי המלון באילת.
שאלה: אני מציג בפניך תמונה אשר סומנה על-ידי כי.ח.6. האם אתה מזהה את הנערה?

תשובה: לא מזהה.

שאלה: אני מציג בפניך תמונה אשר סומנה על-ידי כי.ח.7. האם אתה מזהה את הנערה?

תשובה: לא מזהה.

שאלה: אני מציג בפניך תמונה אשר סומנה על-ידי כי.ח.8. האם אתה מזהה את הנערה?

תשובה: לא מזהה.

שאלה: האם אתה מעוניין להוסיף דבר מה? אייל, תשמע. מדובר פה בחשדות חמורים מאוד עם מעורבות של קטינים. אתה יכול לחשוב על סיבה אחת שבחורות שעם חלקן באמת באת במגע, ימציאו עליך חשדות כל-כך חמורים?

תשובה: אני לא רואה שום סיבה. אני לא מבין את השקרים האלו. אני בטוח שאם אותן נערות היו מבינות שהן לא יתפרסמו אלא רק גורמות לבן-אדם נזק בקריירה ונזק משפחתי, הן לא היו עושות את הדבר הזה. אני מעולם לא שילמתי לבחורות כסף תמורת מין. בטוח לא נתתי סמים לבחורות. אני איש שומר שגדל בבית של שומרי חוק, וכל הפרשה הזו זה משהו שאני לא קשור אליו בכללי.

שאלה: רוצה להוסיף דבר מה?

תשובה: אני רוצה להאמין שהאמת ורק האמת תצא לאור. אני בוטח בעבודת המשטרה שיחקרו את העניין עד תום ומי שמאמין לא מפחד.

שאלה: האם אתה מכיר את מספר הטלפון 052-327----?

תשובה: כן, זה המספר של אבי שלי.

שאלה: האם אתה מכיר את מספר הטלפון 052-588----?

תשובה: לא.

שאלה: האם המספר הזה שלך או היה שלך?

תשובה: לא. מעולם לא היה שלי. אני כבר כ-10 שנים מחזיק רק מספרים של פרטנר: 054-9999--- - זה המספר שלי כיום, ואני מחזיק בו כבר למעלה משנה. יש לי מספר נוסף: 054-9999--- שבו אני לא משתמש.

שאלה: האם אתה יודע מהם מספרי הטלפון של ע' כ?

תשובה: לא.

שאלה: האם שוחחת איתן אי-פעם בטלפון?

תשובה: לא.

שאלה: עם אחת מהן לא דיברת בטלפון?

שאלה: היית פעם אצל אבי בן-בסט בדירה?

תשובה: ברור, הוא שכן שלי.

שאלה: קודם לכן אמרת שבמשך תקופה ארוכה אתה ואבי בן-בסט בקושי דיברתם על-רקע הסכסוך שלך עם אליקו. מתי זה קרה?

תשובה: עשינו סולחה ממש לפני ארבעה חודשים עד חצי שנה.

שאלה: ומאז היחסים ביניכם התחממו שוב?

תשובה: לא.

שאלה: אז אם ככה, מתי פעם אחרונה היית אצל אבי בן-בסט בבית?

תשובה: כמו שאמרתי לכם קודם לכן בחקירה, בזמן האירוע עם ע', הלכתי עם ע' ואבא שלי לאבי, חזרתי הביתה, ישבתי עם כ' כמה דקות ואז הלכתי איתה לבית של אבי, ישבתי שם שתי דקות וחזרתי הביתה לבד.

שאלה: באותו אירוע, כמה בנות בסך-הכל היו אצלך בבית?

תשובה: כ' וע'.

שאלה: באותו אירוע, אבי היה אצלך בבית?

תשובה: לא שזכור לי.

שאלה: אייל, אני יודע שטחנו את אותו אירוע ומה שהיה שם, ובכל זאת אני מבקש ממך לנסות ולהיזכר במה שהיה באותו אירוע.

תשובה: אני לא משנה את הגרסה שלי.

שאלה: אבי בן-בסט נחקר בחדר השני. הוא מספר על אותו אירוע שלפני 4-3 חודשים לערך. הוא חוזר הביתה בשתיים לפנות בוקר, מבחין באבא שלך שמזמין אותו אליך הביתה. בבית שלך נמצאים אתה, אבא שלך ועוד ארבע בנות. יש אלכוהול ודיבורים, משעמם לו ולכן הוא קם והולך לדירה שלו. אתה באת אחריו עם ע'. הוא היה על הספה ואז ע' ביצעה בך מין אוראלי אצלו בבית. הפסקת באמצע, חזרת לדירה שלך ואז ע' באה אליו וניסתה להתעסק איתו. לא בא לו עליה ואז אבא שלך נכנס עם הנערות שאבי הזמין. האם ע' ביצעה בך מין אוראלי אצל אבי בבית?

תשובה: לא. רק אצלי בבית.

שאלה: האם היו אצלך ארבע בנות בבית?

תשובה: לא. רק שתיים: ע' ו-כ'.

שאלה: אני אומר לך שהוא מספר שבתקופה לאחר מכן הוא הגיע לבניין וראה את אבא שלך עם ע'.

תשובה: לא יודע, אני רק יודע שאצלי לא היה.

זו הודעתי כפי שהוקראה בפניי ואושרה כנכונה בחתימת ידי.

הקשרים עם "אבו סנאן"

חקירה ביום 22.11.13. החוקר: פקד יוני חג'ג'. פקד מיקו גינודי נכח.

שאלה: אייל, ביקשת למסור לי דבר נוסף.

תשובה: ישבתי למטה עם בני המנהל שלי והמתנתי להשתחרר. שאלתי את בני אם יש לנו חבר בשם אבי, שזה שם שעלה בחקירה, וזאת כי אתה בחקירה אמרת לי שהשם שלו מוזכר בהקשר שהוא ואני ואבא שלי קיימנו אורגיות עם הבחורות. בני העלה בפני שיש לנו חבר ששמו אביעד שאולי הקיצור של השם שלו זה אבי. אני לא מכיר אותו בתור אבי אלא רק בתור אביעד או בכינוי "אבו סנאן" וזאת מאחר שאני ובני עשינו לו שיניים חדשות בפה.

שאלה: מה אתה יודע על אותו אביעד?

תשובה: שמו אביעד שער, הוא מעל גיל 30. הוא גר בנתניה בבית פרטי לפי מיטב ידיעתי. אבל מעולם לא הייתי אצלו בבית. הוא גרוש.

שאלה: מה הקשר בינך לבין אביעד?

תשובה: אביעד עבד אצלי בבית במגדלי U בתור מנקה למשך כשנה וחצי. ולפני כן עשה לי כמה עבודות גבס גם בבית ברחובות וגם במגדלי U. בקיצור, הוא היה מעין איש תחזוקה שלי.

שאלה: מתי הוא סיים לעבוד אצלך ולמה?

תשובה: לפני כמה חודשים ובגלל שהבאתי עוזרת.

שאלה: איך הוא קיבל את זה שהוא לא עבד אצלך יותר?

תשובה: בסדר. נשארנו חברים ואנחנו בקשר. הוא ממשיך לעזור לי כשאני צריך – תיקונים וכו'.

שאלה: האם אביעד נמצא בקשר עם אביך?

תשובה: כן. אני לא יודע בדיוק, אבל הם מסתובבים ביחד, מדברים, מבלים.

שאלה: אתה בילית איתו פעם?

תשובה: כמה פעמים.

שאלה: איפה ומתי?

תשובה: אם הייתי יוצא למועדון בתל אביב ואביעד היה מגיע לשם, הייתי מזמין אותו איתי לשולחן.

שאלה: היית איתו פעם באיזו חפלה?

תשובה: כן, המון פעמים, אבל רק אצלי בבית. אביעד הוא מפעיל הקריוקי אצלי בבית.

שאלה: היית איתו פעם באיזו חפלה בקיסריה?

תשובה.: לא, וגם לא בקרבת קיסריה.

שאלה: ולא היית אצלו בבית?

תשובה: אף פעם לא.

שאלה: אתה יודע אם יש לו קשר לאחת הבנות?

תשובה: לא שאני יודע.

שאלה: אתה יודע מה מספר הטלפון של אביעד?

תשובה: לא בעל-פה.

שאלה: אתם דומים?

תשובה: לא.

זו הודעתי כפי שהוקראה בפניי ואושרה כנכונה בחתימת ידי.

"מי שמאמין לא מפחד"

המשך חקירה ביום 22.11.13. החוקר: פקד יוני חג'ג'. פקד מיקו גינודי נכח.

שאלה: לפני שנתחיל, ולמרות שענית על-כך בחקירותיך הקודמות, אני רוצה לשאול אותך שוב האם אתה מכיר נערה בשם ס' ר'?

תשובה: לא.

הערת חוקר: אני נציג בפניך באמצעות מכשיר הפלאפון שברשותי את תמונתה של ס' ר' כפי שהיא מופיעה באתר פייסבוק. האם אתה מכיר את הנערה?

תשובה: לא.

שאלה: אני מקריא לך קטעים מעדותה של ס' ר' מיום 19.11.13. ס' טוענת כי במהלך חודש אוגוסט הגיעה יחד עם חברותיה להופעתך בקיסריה, כאשר לאחריה דני ביטון, אביך, הסיע אותן לוילה בקיסריה שם נערכה חאפלה.

תשובה: לא קרה. אני רוצה לציין שבקטע שהקראת לי משהו לא מסתדר, כי היא טוענת שאבא שלי לקח אותן ברכבו הפרטי, בעוד שלהופעות בקיסריה אבי מגיע ברכב הוואן של הלהקה והוא אוסף ומחזיר את הנגנים.

שאלה: ס' מספרת שכשהם הגיעו לווילה בקיסריה היו שם מלא מפורסמים, כאשר מי שהיא זיהתה הוא בחור בשם מאור אדרי. האם אתה מכיר בחור בשם מאור אדרי?

תשובה: אני יודע מיהו, הוא זמר. יצא לנו להיפגש פעם אחת בטקס פרסי השנה של רדיו 102 אף-אם כשאני נבחרתי לזמר השנה והוא לתגלית השנה. מעבר לזה לא נפגשנו למיטב זכרוני.

שאלה: האם היית עם מאור אדרי במסיבה או בחאפלה בכל מקום שהוא?

תשובה: לא.

שאלה: האם פגשת בו בנסיבות חברתיות כלשהן?

תשובה: לא.

שאלה: ס' מוסרת שבאיזה שהוא שלב כל האורחים הלכו ומי שנשאר בווילה היו היא, מ' ס', כ', אתה ובחור בשם אבי. האם זה קרה?

תשובה: לא קרה.

שאלה: האם יש לך חבר בשם אבי, למעט אבי בן-בסט?

תשובה: בטוח שיש לי חבר בשם אבי אבל לא מישהו קרוב.

שאלה: באיזה שהוא שלב אתה, יחד עם אביך ואותו אבי, נכנסתם לחדר עם מ' ס' ושהיתם שם כ-20 דקות.

תשובה: לא היה.

שאלה: ס' מוסרת שכחצי שעה לאחר מכן היא נכנסה איתך לחדר. תגובתך?

תשובה: לא קרה.

שאלה: כרגע הקראתי לך קטעים ארוכים מעדותה של ס' ר', אותה אתה ממשיך לטעון בתוקף שאתה בכלל לא מכיר. בעדותה של ס' היא מגוללת נגדך רשימה ארוכה של חשדות כבדים מאוד, מהחמורים ביותר שאני יכול להעלות על דעתי, אשר באים לידי ביטוי במעשים מעוררי סלידה. האם משהו מהדברים אשר שמעת מעדותה נכונים אפילו במקצת?

תשובה: שום כלום. לא ראיתי אותה בחיים.

שאלה: ס' מסרה בעדותה, כפי שהקראתי אותה בפניך, כי לאחר שאתה, אביך ואבי הייתם באורגיה עם ע' ולאחר מכן עם מ', ואז אתה שכבת עם כ' ולאחר מכן איתה. ס' מסרה כי היא לא רצתה לשכב איתך ורק בשל הלחץ שהפעילו עליה חברותיה שמא לא יהיה להן איך לחזור הביתה, הסכימה לשכב איתך. על-פי עדותה, כאשר נכנסה לחדר בו אתה חיכית לה היא אף אמרה לך שהיא לא כל-כך רוצה לשכב איתך ועושה זאת מהסיבות הלא נכונות, ואתה בתגובה אמרת לה שלא תדאג, שכן אתה תגמור תוך חמש דקות. לאחר מכן שכבתם ולאחר שגמרת עזבת את החדר, אך בטרם הספיקה לצאת מהחדר בעצמה, נכנסו לחדר אביך ואבי, נעלו את הדלת ואילצו אותה לעשות להם ביד תוך שהיא בוכה ומתחננת שיניחו לה. בהמשך אף הטיחה בפניכם כי היא בת 16, אך אתה הגבת בהתעלמות. בסיום קיבלה 200 ש"ח מאביך בתמורה ליחסי המין, בעוד שהבנות האחרות קיבלו 300 ש"ח כי היו עם שלושתכם באורגיה. מה תגובתך?

תשובה: לא קרה מעולם ומעולם גם לא ראיתי את הבחורה הזאת.

שאלה: אייל, יש סיבה שאת חלק מהבנות אתה מכיר ומודה שאתה מכיר ואת חלק אתה טוען שלא ראית מעולם?

תשובה: זאת האמת.

שאלה: אייל, אני אקריא לך חלקים מעדותה של כ', כ' מספרת שהגיעה אליך הביתה עם ע' ושאתה שלחת ידיים לאיבר המין שלה ולא היה בא לה, ולכן לא עשיתם כלום?

תשובה: היא הגיעה אליי עם ע' הביתה. זה נכון. ובשלב שנשארנו אני והיא לבד התקרבתי אליה. שאלתי אותה לגילה. היא אמרה לי שהיא יותר גדולה מע' ומאחר שע' אמרה לי שהיא לא בת 21 אלא בת 17 וחצי, כ' טענה שהיא בת 19, ניסיתי להתחיל איתה והיא אמרה לי שהיא לא בעניין. ובזה זה נגמר.

שאלה: תסביר לי בבקשה: מה זה "ניסיתי להתחיל איתה"?

תשובה: אולי לא ניסחתי את דבריי נכון. להתחיל איתה זה לא המושג הנכון. דיברתי איתה. התקרבתי אליה. שאלתי לגילה ושאלתי האם היא זורמת כמו ע' וכ'. אמרה לי שלא, וזהו.

שאלה: אז הטענה שלה ששלחת ידיים לאיבר המין שלה זה שקר?

תשובה: כן.

שאלה: על-פי עדותה של כ', דני הציע לה לעשות עוד כסף על-ידי זה שתבוא איתו לביתך, ותשכב איתך ועם אבי בן-בסט. האם ידעת על כוונתו של אביך להביא אליך הביתה את שתי הבנות הללו על-מנת שישכבו איתך ועם אבי תמורת כסף?

תשובה: לא.

שאלה: אייל, אני רוצה שתבין מה שקורה כאן: פרושות בפנינו עדויותן הרבות והמפורטות של ארבע בנות, אשר אינן קשורות אחת בשנייה, המעלות תמונה קודרת מאוד לפיה אתה, יחד עם אביך, אבי בן-בסט ועודד, נהגתן בבנות הללו כבשפחות המין שלכם. עשיתם בהן כרצונכם והעברתם אותן מיד ליד כאילו היו חפץ, וכל זאת תמורת מתנות וסכומי כסף שונים. עד כה כל מה ששמעתי ממך הייתה הכחשה פחות או יותר גורפת, למעט אירוע אחד בו ע' ביצעה בך מין אוראלי בנוכחותה של כ'. הפער העצום בין מה שאומרות הבנות הללו לבין מה שאתה טוען בגרסתך הוא עצום. הוא עצום, הוא עצום עד כדי כך ששני הדברים הללו אינם יכולים להתקיים במקביל ולכן בהכרח צד אחד משקר שקרים גסים. האם יש לך הסבר למה שמתרחש כאן?

תשובה: אין לי הסבר למה שמתקשר כאן. כל מה שאמרתי בשלושת ימי החקירה הם דברים אמיתיים וסיפרתי לכם החוקרים את כל האמת מהצד שלי. אני יושב בבית ולא מבין מאיפה נחת עלי הסיפור הזה שאין לי שום קשר אליו חוץ מהפרטים שכן אמרתי לכם, וכן נכונים. אני לא מכיר את שתי הבנות שטוענות מה שהן טוענות מה שהן טוענות נגדי, ומעולם לא ראיתי אותן. מעולם לא קיימתי איתן יחסי מין. בטח ובטח לא סיפקתי סמים כי אני עצמי בן אדם שהוא אנטי סמים. אני לא התפלא אם מאחורי הסיפורים האלה של הבנות יש יד מכוונת שרוצה ברעתי.

שאלה: האם יש אנשים שרוצים ברעתך?

תשובה: אין לי ספק שכמה שיש אנשים שאוהבים אותי, יש גם כאלה שההצלחה הגדולה שלי לא בדיוק נעימה להם.

שאלה: מישהו ספציפי?

תשובה: לא.

שאלה: האם אתה מעוניין להוסיף דבר מה?

תשובה: מי שמאמין לא מפחד.

זו הודעתי כפי שהוקראה בפניי ואושרה כנכונה בחתימת ידי.

תאריך:  26/02/2016   |   עודכן:  26/02/2016
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חשיפה: עדותו המלאה של אייל גולן
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
תרבות אחרת
26/02/16 16:48
 
מדבר גועל נפש.
28/02/16 09:34
2
7 שחור
26/02/16 17:05
3
בבר
26/02/16 22:47
4
נורמן
27/02/16 06:59
5
קורןנאוה טבריה
27/02/16 08:40
6
את זורמת???
27/02/16 10:10
7
שושפרי
27/02/16 11:08
8
גבריאל
27/02/16 16:46
9
אובלי
28/02/16 13:12
10
כבר לא מאזינה לו.
29/02/16 12:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סדום ועמורה
באפריל 1985 פתח הח"מ (יואב יצחק) במאבק נגד הבורסה לניירות ערך בתל אביב, לאחר שגילה ליקויים ועבירות מצד כמה חברי בורסה. היה זה המאבק הראשון בדרכי כעיתונאי, שתועד בספרי "עגל הזהב" (מרס 1991). בעקבות זאת, ובמטרה להצר צעדיי, פצח מנכ"ל הבורסה יוסי ניצני בשורה של פעולות, כולל ניסיונות הפללה. אלה נועדו לעצור פרסום מידע על אודות פעילותם של חברי הבורסה בניירות ערך ספציפיים (מניות, אופציות, אגרות חוב).
22/02/2016  |  יואב יצחק  |   אירועים/חשיפות
מעלליו של ראש עיריית קריית שמונה, ניסים מלכה, שהורחק השבוע ל-15 ימים מן העירייה לאחר שנחקר בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, נחשפו כאן, ב-News1, כבר לפני זמן רב מאוד. שבע שנים ליתר דיוק.
19/02/2016  |  איציק וולף  |   כתבות
ראש עיריית קריית שמונה, ניסים מלכה, הוא החשוד שנעצר לפני יומיים בחשד לביצוע עבירות שחיתות. מלכה חשוד בעבירות שוחד בדמות קבלת תרומות ללא דיווח תמורה לקידום ענייניהם בעיר של התורמים.
17/02/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש עיריית קלנסווה לשעבר, מחמוד חדיג'ה, ירצה 20 חודשי מאסר וישלם קנס של 100,000 שקל. חברו, ד"ר יוסף מרעי, ירצה שישה חודשי עבודות שירות ונקנס ב-30,000 שקל. כך קבעה (יום ד', 17.2.16) שופטת בית המשפט המחוזי מרכז, ורדה מרוז.
17/02/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
היחידה הארצית לחקירות הונאה חקרה עוד בכיר בעיריית קריית שמונה בחשד לעבירות שוחד וקבלת תרומות בלא דיווח במהלך מערכת הבחירות המקומית. בתום חקירתו שוחרר הבכיר למעצר-בית של חמישה ימים והורחק ממשרדי העירייה ל-15 יום. בשבוע שעבר נחקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה מנכ"ל עיריית קריית שמונה, אשכול שוקרון, בחשד שקיבל תרומה אסורה.
16/02/2016  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il