|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

מארס בנסיגה

כוכב מארס עבר השבוע למזל קשת וישהה במזל חודשים רבים מעבר למקובל בגלל העובדה שיבצע את נסיגתו במזל זה ויחזור למזל עקרב - שם ייעצר לפני חזרתו למזל קשת. וכל זאת, עד לחודש ספטמבר 2016
06/03/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

בימים אלה נכנס הכוכב מארס המוכר גם בשמו מאדים והידוע כאל העשייה, האנרגיה והמלחמה למזל קשת. עובדה זו מבשרת קבלת עזרה של הרבה כוח ומרץ פיזי מהיקום על-מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות, בזמן מהלכו הישיר של הכוכב. אין כמו הכוכב מארס לגרום לכם להרגיש שאתם מקבלים תוספת כוח וכל נושא שהיה נראה פעם כקשה ובעייתי הופך להיות קליל ואפשרי.

ואכן, מארס הוא אותו הכוכב לו אנו מצפים כדי שייתן אנרגיה לכל מזל בו מתארח וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב.

מארס מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו, ולכן כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה.

בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, המעניק לנו את האנרגיה והכוח שדוחפים כפי שציינתי לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות. כוח זה ירגישו הפעם בצורה החיובית יותר המזלות הבאים: אריה, מאזניים, קשת, טלה ותאומים.

ואולם, בתוך החודשים הרבים בו יבקר הכוכב במזל קשת - יבצע גם נסיגה (רטרו) בין החודשים אפריל ועד לסוף חודש יוני 16. במהלך חודש מאי יחזור הכוכב למזל עקרב וימשיך בנסיגתו עד לחודש יוני ולאחר מכן ימשיך בהילוכו הרגיל עד לסוף ספט' 16, זמן בו יצא מהמזל לחלוטין.

המזלות שיושפעו הפעם מהנסיגה הינם כמעט מרבית המזלות כיוון שהנסיגה תהייה בשתי מזלות ותשפיע על המזלות שנולדו בשליש הראשון של המזלות הבאים: קשת, תאומים, בתולה, דגים והמזלות שנולדו בשליש האחרון של המזלות הבאים שהם: אריה, דלי, עקרב, שור. כל אחד יחוש זאת בתחום חיים אחר בהתאם למפה האישית.

מאחר שהנסיגה תהיה רק באמצע אפריל, הרי שעכשיו הזמן להשקיע יותר זמן ואנרגיה כדי לדחוף נושאים חשובים שרציתם לממש אותם מזה זמן רב. כל המזלות שעכשיו נהנים מביקור מארס, עלולים בזמן הנסיגה לחוות קשיים גבוהים מהרגיל בכל הקשור לביצוע, תכנון עלולה להיווצר תחושת לחץ שיכולה לצאת בצורה של אגרסיות כלפי הזולת ובמקרים קשים יותר, האדם כלפי עצמו כאשר הוא נוהג בחוסר זהירות.

בעיות שלא צפיתם אותן מראש עלולות לצוץ והעשייה שלכם עלולה להתעכב בשל כך. ייתכן שתשקיעו אנרגיה רבה בניסיון להזיז דברים, אך כתגובה תחושו בהאטה ולכן, במידה ואתם חשים בה, עדיף לכם לזרום איתה ולא לנסות לדחוף היכן שאתם נתקלים במכשול. ההמלצה היא לחכות ולהמשיך בתוכניות רק עם סיום הנסיגה.

מזל קשת יהיה המזל היחיד שעם תחילת הנסיגה עדיין ירגיש שיש לו יותר כוח ליצור, אך לאט-לאט יחוש שנגמרו לו הכוחות והכול יתחיל להראות כבד וקשה מהרגיל לעשייה. דאגות שונות הקשורות לביטחון האישי והכלכלי עלולות לצוץ, ונראה שילידי מזל קשת יהיו יותר עסוקים בפעילויות שעיקר תוכנן - הישרדות.

גם שאר המזלות עשויים להרגיש שהעשייה שלכם מתנהלת תחת לחץ ואף ייתכן שתהיו נוחים לפעול במהירות, אך זו מהירות זו עלולה להביא איתה פזיזות וטעויות בשיפוט. מאחר שהכוחות הפועלים בשמים יהיו בהיבטים קשים זה לזה, חשוב מאוד לשמור על איזון ככל האפשר כיוון שהנטייה הכללית יכולה להביא יותר אגרסיה ברמת האישית והקוסמית.

הזווית אינה פועלת במידה שווה עם כולם ותשפיע בעיקר על המזלות שציינתי. אלה מכם שלא נולדו בזמנים שציינתי, לא ירגישו את עוצמת נסיגת הכוכב, אלא דרך הקשרים עם אנשים אחרים החווים אנרגיה זו.

והרי התחזית

טיפ לילידי השבוע - אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת אך גם עמוסה, כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם ולכן מומלץ לכם לפעול בשיא האנרגייה אך לארגן לכם סדרי עדיפויות.

טלה - כוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת המודע ולכן מומלץ לכם לבדוק את המתרחש סביבכם באופן שבו מומלץ לכם להיעזר באינטואיציה הטבעית שלכם כדי לקבל תשובות איך להתנהג בנסיבות שיווצרו. גם אם ההיגיון יאמר לכם אחרת, במידה ותקשיבו לתחושות הבטן שלכם, תדעו שאתם פועלים בדרך הנכונה ביותר לממש את מטרותיכם. זה הזמן לגייס את המשאבים העומדים לרשותכם כדי להצליח בעבודה שלכם.

שור - זוהי תקופה מעולה מבחינה חברתית למימוש תוכניות אישיות שיגרמו לכם להצליח בחברה ולהיות יותר מקובלים בה. זה גם הזמן לתכנן נסיעה כלשהי למקום רחוק על-מנת להתרענן ואחר כך לחזור באנרגיות מחודשות ולפעול למען המטרות האישיות שלכם. ייתכן שתיאלצו לבקש עזרה מקרובים וממכרים שיעזרו לכם במימוש תוכניותכם העתידיות. בחודש הבא תוכלו לשוב לפינה הקבועה שלכם ולהתרווח.

תאומים - הכוכב מארס שמביא איתו הרבה אנרגיה ייכנס השבוע לבית השותפויות שלכם ויבחן אתכם בנושא זה. ייתכן שהחיים יביאו אליכם נושאים חשובים שבהם תצטרכו להתעמת עם הקרובים לכם ולא תוכלו להתחמק מלהגיע להחלטות. בית הקריירה שלכם יהיה עמוס בכוכבים כך שנראה שאחת ההתלבטויות שלכם תהייה בין מה שאתם מוכנים להשקיע בעבודה ובין היכולת שלכם להשקיע ביחסים בין אישיים.

סרטן - הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה רבה נכנס אליכם לבית הבריאות והעבודה ולכן בחודשים הקרובים מומלץ לכם להיות קשובים מאוד לעצמכם ולאנרגיות שלכם בכל מה שקשור למימוש תוכניותיכם המקצועיות. זה בדיוק הזמן הנכון להשקיע את כל כולכם בעבודה ולקצור את הפירות של התקופה האחרונה שבה השקעתם מעצמכם מעל ומעבר. תקבלו את מלוא העזרה מהסביבה הקרובה.

אריה - בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מארס שמקושר עם עשייה פיזית אל בית היצירה שלכם ועובדה זו תסב לכם נחת כיוון שסוף-סוף תרגישו שאתם רוצים לבטא את היצירתיות הטמונה בכם. תהייה לכם יכולת אישית טובה מאוד לבטא את עצמכם ואת תחושותיכם דרך יצירתיות לסוגיה השונים. מבחינה כלכלית תתחילו להרגיש רווחה ואף גאווה, כיוון שסוף-סוף תרגישו שאתם מתוגמלים בהתאם.

בתולה - בית השותפויות שלכם עמוס בכוכבים עובדה שמלמדת על כך שזה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לממש את תוכניותיכם ולהשקיע את מירב המאמצים כדי לגרום גם לסובבים אתכם להאמין בתוכניותיכם. נראה שבתקופה הקרובה אתם עומדים להיות מתוגמלים במלוא החופן בהמשך ישיר להשקעה שלכם בשנה האחרונה ובהחלט ייתכן שזהו פתח לעוד התחלות חדשות, טובות ומרגשות.

מאזניים - בית העבודה שלכם בשבוע הקרוב יהיה עמוס בכוכבים כיוון שנראה שאנשים רבים יבקשו את עזרתכם וינצלו את היכולות שלכם לטובתם. מאחר שאתם יודעים לעמוד על שלכם הרי שברור מאליו שתבקשו כסף עבור השירות שאתם נותנים, כך שכל הצדדים יהיו מרוצים. מבחינה אישית אתם עדיין שוחרים לחופש האישי שלכם ומסרבים להיכנס למסגרות לוחצות ולכן זה בדיוק הזמן לנסות לשכנע את הקרובים לכם בצדקת דרככם ומחשבותיכם.

עקרב - בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מארס שמביא איתו עשייה רבה אל בית הכספים שלכם. מאחר שכוכב זה יבצע גם את נסיגתו במקום זה, הרי שנראה שכל הנושא הכספי שלכם יהיה טעון עיכובים ובהתחשב בעובדה שכבר שנה שלמה נמצא שם הכוכב סטורן וגורם לכם לקשיים כלכליים, ייתכן אף שתחושה זו תועצם. מומלץ לכם לתכנן את העשייה שלכם בצורה שכזו שתוכלו להסתדר כלכלית בצורה סבירה, עד לחודש יוני.

קשת - הכוכב מארס שמביא איתו עשייה רבה נכנס השבוע למזל שלכם וגורם לכם לרצות לעשות דברים רבים שדחיתם אותם עד עכשיו. זה בדיוק הזמן לתכנן את המעשים שלכם בקפידה ולגרום לכך שבכל תקופת נסיגת הכוכב, הווה אומר עד לסוף חודש יוני תפעלו למימוש תוכניות שדורשות מכם אנרגייה פיזית וכוחות שמעבר למקובל באופן רגיל עבורכם. היכולת שלכם לעמוד בהתחייבויות גבוהה עכשיו מתמיד.

גדי - הכוכב מארס נכנס אליכם לבית המקושר עם תת המודע ולכן בחודשים הקרובים תהיו מחוברים יותר אל תחושות הבטן העמוקות שלכם במטרה להבין ולקבל את מה שאינכם יכולים לשנות ולחיות עם עצמכם בשלום. נראה שלאחרונה אתם חווים תחושות לא פשוטות שמחברות אתכם לקשיים שחוויתם בתקופות אחרות בחיים שבהם נדמה לכם שלא הייתה לכם שליטה על חייכם. חיבור זה יהיה מבורך וייתן לכם את הפתרונות הדרושים.

דלי - כוכבים רבים נמצאים אצלכם עכשיו בבית הכספים עובדה שגורמת לכך שההתנהלות היומיומית שלכם קשורה מאוד במצב הכלכלי שלכם ולכן זה לא הזמן להיכנס להתחייבויות מעבר לאלה שכבר יש לכם. נראה שתצליחו להתמודד בהצלחה עם כל המחויבויות שלקחתם על עצמכם, אך ביחד עם כך ייתכן שתהיו מודאגים מעבר לרגיל וזאת בגלל שעדיין אינכם מוכנים לקבל עצת אנשים מקצועיים.

דגים - מאחר שמרבית הכוכבים יבקרו השבוע ובמשך כל החודש הקרוב במזל שלכם נראה שזוהי תקופה מאוד עמוסה עבורכם שבה יש לכם יכולת לתקשר עם הקרובים לכם ולממש את עצמכם. בנוסף השבוע יהיו לכם רגעים רבים של פינוקים שבה המשפחה הקרובה לכם תנסה לפנק אתכם ולגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם בתקופת יום ההולדת . השתדלו לקחת פסק זמן מהעבודה ולנוח כמה שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

תאריך:  06/03/2016   |   עודכן:  06/03/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורה, שבנה החייל יוצא למבצע צבאי גדול, בורחת מביתה כדי לא להתענות בציפייה לבשורה הרעה, שאין לה ספק כי תגיע. כסרבנית-בשורה, אולי תוכל למנוע אותה ולהציל את בנה.
06/03/2016  |  יאיר דקל  |   כתבות
גולן יוכפז, שדילג בינואר 2013 לתפקיד מנכ"ל חדשות 10, הגיש תביעה בסך 1.2 מיליון ש"ח לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב נגד משרד הביטחון (גלי צה"ל). וזו אכן זכותו. אלא שעיון בטיעונים שהובאו על-ידי הצדדים בכתב התביעה, בכתב ההגנה, ובתצהירים שהוגשו, מלמד כי מדובר בתביעה הזויה ומחוצפת, המעלה חשש שהיא מונעת מתוך תאווה בלתי נשלטת לכסף, ותאווה חריגה עוד יותר לשררה. עולה עוד, כי התביעה הוגשה על-אף ניגוד העניינים האסור והפסול והבלתי חוקי שדרש לעצמו יוכפז, העלול לעלות כדי הפרת אמונים - במובן הפלילי של העניין.
05/03/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
גיל המעבר היא תקופת מעבר שבין תקופת הפוריות לגיל הבלות ואורכת בין שנתיים ל-10 שנים סביב העשור החמישי של האישה, לרוב בגילאים 55-45.
05/03/2016  |  ליטל פיינגרץ  |   כתבות
משרד המשפטים הוא, כידוע, אחד הגורמים החזקים במשק. מערך הדוברות המופעל מול כלי התקשורת, המספק שירותים ליועץ המשפטי לממשלה, לפרקליטת המדינה, ולגופים הנוספים במשרד, נחשב לאחד החשובים בשירות הציבורי.
05/03/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
ועדת המשנה לתכנון ולבנייה בקריית שמונה העניקה אישור לבניית מבנה חדש למסחר ולמשרדים, בשטח של 1,975 מ"ר, על מגרש בבעלות חברה שבשליטת אלי זפרני, המשנה לראש עיריית קריית שמונה, ושל קרובי משפחתו.
04/03/2016  |  איציק וולף  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il