|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

אריה - מלך החיות

מזל אריה – והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?!
31/07/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מזל חזק [צילום: חיים שוחט/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל אריה, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל אריה עם מזל אריה – זיווג מעניין ואטרקטיבי. לא תהיה לכם דקה שקט. כל הזמן תהיו עסוקים בארגון אירועים שונים ובעיקר כאלו שיבליטו את אישיותכם. הסכנה בזוגיות זו שמרוב ששניכם תהיו עסוקים בקריירה, לא יהיה לכם זמן האחד בשביל השני, והתסכול לא יאחר להגיע!

מזל אריה עם מזל בתולה – בעיקרון, זהו זיווג מצוין לאריה. ובעיקר אם הוא הגבר שבמערכת וזאת מכיוון שהבתולה תדאג ללכת אחריו לכל מקום, לארגן, לסדר ולמיין את כל ה"בלגן" שעושה האריה. ולכן, כל מזל אריה צריך שתהיה לידו בתולה. השאלה רק אם הבתולה תהיה מרוצה בתפקיד שקיבלה ואת זה ניתן יהיה לגלות בתוך 7 שנים.

מזל אריה עם מזל מאזניים – שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, והוא אכן ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים !!

מזל אריה עם מזל עקרב – זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה, הבעיה היא שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת.

מומלץ לחברות ולא לזוגיות!

מזל אריה עם מזל קשת – זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו ובכך שהאריה ייתן לקשת מרחב מחיה, הרי שקנה אותו לנצח. מומלץ ויכול להחזיק מעמד !!

מזל אריה עם מזל גדי – זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל עם אהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכל הכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן.!

מזל אריה עם מזל דלי – שני מזלות אלה נקראים המזלות המשלימים באסטרולוגיה ולכן יש להם יכולת לחיות יחד ולהזין הזה את זה. שניהם ביחד יחברו לכוח אחד שבו ירצו ויוכלו לממש את חלומותיהם ושאיפותיהם, כדי ליישם אותם במציאות. מומלץ בהחלט, קשר טוב ומפרה !!!

מזל אריה עם מזל דגים – זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן. !

מזל אריה עם מזל טלה – שילוב שני מזלות אלה יכול מאוד להצליח והתחושה של כל מי שיסתובב סביבם היא של אנרגיה מתפרצת. זיווג זה עשוי מאוד להצליח במיוחד אם אתם מנסים לבנות עסק חדש כלשהו. אלו מכם שמחפשים זוגיות לא נראה שתצליחו לקיים אותה בתנאים הללו.

מזל אריה עם מזל שור – זהו זיווג שבו האריה ירגיש חנוק על-ידי מזל השור. האריה ירצה לקום לנסוע ולהתנועע כדי לממש עצמו ושכולם יראו אותו ואילו השור ירצה לכבול אותו בשלשלאות לבית ולפינה הבטוחה, כך שעד מהרה יעופו ניצוצות. נהדר למי שאוהב לריב !!!

מזל אריה עם מזל תאומים – זהו זיווג מצוין לשני הצדדים. אף אחד מכם לא יבוא בדרישות ובקשות שאינן יכולות להתממש על-ידי הצד שכנגד, כך שתוכלו להסתפק במה שאתם מקבלים מבלי להתלונן גם אם לא יוצרו ביניכם יחסים מעמיקים. אתם מתאימים ומפרגנים זה לזו, כך שזוגיות טובה יכולה לצמח ולהתקיים כאן !!!

מזל אריה עם מזל סרטן – למרות הקשיים להיות בזוגיות בין שני מזלות אלו, הרעיון הוא ששניכם למעשה די זקוקים זה לזו על-מנת להתקדם. הסרטן הביישן והנחבא אל הכלים זקוק להחצנה של האריה ואילו האריה זקוק לרגש וליכולת להיות בקשר זוגי ארוך טווח של הסרטן. מומלץ לכם לנסות ולאחוז בקשר, גם אם הוא קשה ודורש השקעה.

פעילות אינטנסיבית
טיפ לילידי השבוע - נצלו את העובדה שהכוכבים שמביאים שמחה מבקרים במזל שלכם וגורמים לכך שאתם נמצאים בתקופה יותר טובה ושמחה עם התחלות חדשות, מעניינות ומרגשות.
▪ ▪ ▪


טלה

יצירתיות והצורך לבלות ולשנות את מה שאתם חווים ביום יום יהיה מנת חלקכם בתקופה הקרובה כיוון שמרבית הכוכבים נכנסו למקום המקושר עם בית הבילויים והיצירתיות שלכם. זה בדיוק הזמן לנסות את מזלכם בתחומים אלה.

התובנות האישיות שלכם הינן כאלה שאתם מבינים שכל מה שחוויתם עד היום לא תמיד עומד במבחן המציאות והגיע הזמן שלכם לגבש לעצמכם תפיסת עולם חדשה.

שור

השבוע יתחיל כאשר כל הכוכבים מבקרים אצלכם בבית המשפחה ולמעשה יישארו שם בכל החודש הקרוב. זה בדיוק הזמן לפתור בעיות ישנות ומציקות שהיו לכם עם הסביבה. נראה שעכשיו יבואו לקראתכם והכול ייפתר בצורה הנוחה לכם.

אתם עדיין עוסקים בכל הקשור לשותפויות בחייכם כיוון שנראה שלא הכול היה שפיר עד היום, אך אתם מתחילים להתאזן בנושא ואין לכם בעיה לחתוך במקומות שצריך.

תאומים

מערכות יחסים זהו הדבר הדומיננטי ביותר עד היום במהלך כל השנה האחרונה, נראה שכבר הגעתם לתובנות והנה עכשיו אתם יכולים ליישם את המסקנות. זה בדיוק הזמן להחליט באופן סופי מיהם האנשים שמתאים לכם להמשיך איתם בחייכם.

העבודה שלכם סוחטת אתכם ותמשיך להיות כזו בתקופה הקרובה. נראה שאתם בשלים להמשיך הלאה אך עדיין אתם חייבים להגיע למצב שאין לכם יותר משקעים.

סרטן

נושאי כספים דומיננטיים מאוד בחייכם כרגע ונראה שאתם צוברים גילויים חדשים שלא מאפשרים לכם להישאר שאננים. זה בדיוק הזמן להחליט כיצד אתם ממשיכים הלאה ואף לתכנן תוכניות לטווח הרחוק שיאפשרו לכם שליטה בתחום זה.

העבודה גוזלת מכם זמן יקר מאוד ואתם משקיעים כל כך הרבה שעות עד אשר לעיתים אתם שואלים את עצמכם האם המחיר כדאי. ובכן התשובה היא כן מוחלט.

אריה

בחודש הקרוב תהיו הרבה יותר נמרצים ושמחים כיוון שכוכבים אישיים כמו וונוס שאחראית על כספים ומע' יחסים תהייה במזל שלכם וכמו-כן, כוכב התקשורת, מרקורי. זה בדיוק הזמן שאתם יכולים לקחת פסק זמן לעצמכם ולהרשות לעצמכם ליהנות. המושג משפחתיות לובש ופושט צורה אצלכם בגלל העובדה שנראה שלאחרונה הייתם נסערים מאוד בתחומים אלה. רק בסוף החודש תגיעו לפשרה.

בתולה

נושאים אישיים רגשיים נמצאים כעת על הפרק כיוון שאתם מודעים לכך שלא כל דבר אתם יכולים לעשות כפי שבאמת הייתם רוצים. את הרגשות האמיתיים שלכם מומלץ לכם בשלב הזה להשאיר לעצמכם ולא לחשוף עד אשר תעשו תאומי ציפיות.

כוכב השפע עדיין נמצא במזל שלכם אך בימיו האחרונים ולכן חשוב מאוד שבשלב זה מהיקום ולפעול בהתאם. הזדמנויות תמצו את מקסימום הפוטנציאל שביכולתכם לקבל

מאזניים

מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה שממשיכה להיות טובה עבורכם ויש לכם יכולת לבלוט בכל מקום אליו אתם הולכים. במידה ואתם שואפים להתקדם ולהתפתח זה בדיוק הזמן הנכון לפעול לשם כך והאינטואיציה שלכם תנחה אתכם להתנהגות הנכונה. כמו-כן, נראה שאנשים קרובים לכם בתא המשפחתי לא תמיד יכולים להתמודד עם הרצון שלכם לפרוץ מסגרות וייתכן שהם לא יפרגנו לכם כפי שהייתם רוצים.

עקרב

בכל החודשים האחרונים השפיע עליכם הכוכב ששולט עליכם ושמו מארס וגרם לכם לפעילות אינטנסיבית שלא תמיד תאמה את אופייכם האישי. נראה שכוכב זה סוף-סוף יצא מהנסיגה הארוכה שלו אצלכם וגם לכם יתחילו לחכות עכשיו ימים יותר רגועים ושלווים. מבחינה כספית אתם עדיין נמצאים במקום שבו יש לכם בעיה כיוון שנראה שלא דאגתם לעתידכם הכלכלי.

קשת

הכוכב סטורן שמביא קשיים, נמצא במזל שלכם ומסיים את נסיגתו כך שכל מי שנולד בשליש הראשון של המזל מרגיש בכך. נראה שקושי זה גורם לכם להתמודד עם נושאים שקודם לכן העדפתם להתעלם מהם ובלבד שלא תתמודדו עם חוסר הנוחיות שבאמירת הדברים כפי שהם באמת. מי שלא מוכן להקשיב לכם אינו ראוי להיות במחיצתכם. אתם מתקדמים הלאה בחייכם אל עבר סגנון חיים חדש.

גדי

בחודש הקרוב יעבור סוף-סוף כוכב העשייה המוכר בשמו מארס מבית החברה שלכם אל בית תת-המודע ויגרום לכך שייתכן שיהיו נושאים שלא תוכלו לפעול בהם בצורה חופשית כפי שהייתם רוצים, אלא תצטרכו לפעול מאחורי הקלעים. אין לכם ברירה זוהי צורת חשיבה חדשה שתצטרכו לאמץ אל עצמכם. תהייה זו התנסות חדשה עבורכם כך שמומלץ לכם להקשיב לקול הפנימי שלכם בכל פעם שתצטרכו להחליט החלטות.

דלי

יש לכם מרץ יותר מאשר כרגיל כיוון שאתם מבינים שכדי להתקדם בחיים צריך לעשות מעשים חדשים ואפילו לא שגרתיים על-מנת שתוכלו להצליח במה שבאמת מתאים לכם. אתם זורמים עכשיו יותר מבחינה חברתית וזוהי תקופה מצוינת לחזק קשרים שלאחרונה התרופפו ולא בגלל שאתם פעלתם לניתוק, אלא בכוח הנסיבות. זה הזמן לתחזק קשרים שלאחרונה התרופפו ולא בהכרח באשמתכם.

דגים

נראה שהעבודה הקשה שאתם חווים ומתעקשים להראות לכולם שהנה אתם יכולים להוכיח שיש ביכולתכם לעשות הכול, מתחילה לתת את אותותיה בכם ואתם מאוד עייפים וזאת בגלל העובדה שעד היום לקחתם על עצמכם מעבר ליכולותיכם. מאחר שאתם מקבלים עזרה מאנשים קרובים מומלץ לכם להרפות ולהרשות לעצמכם לנוח . אל תחששו ממה יגידו עליכם ולימדו לקבל עזרה מהזולת.

* להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.

* כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  31/07/2016   |   עודכן:  31/07/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אריה - מלך החיות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בתולה
3/08/16 09:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"לצאת מהארון" העולה בתיאטרון בית ליסין היא פנינה קומית, מצחיקה עד דמעות ועם זאת משגרת חיצים חדים לעבר ההומופוביה ודעת הקהל על מה שמכונה חריגה מינית. ההצגה היא קולחת, מבוצעת במקצועיות רבה ומענגת ועם זאת מחדדת את דעת הקהל על הומופוביה והיחס כלפי הומוסקסואלים.
31/07/2016  |  חיים נוי  |   כתבות
פרנסיס ובר הצרפתי (1937) שמוכר לכל ממחזותיו וסרטיו כמו "הנודניק", הבלונדיני עם הנעל השחורה, כלוב העליזים ו"אידיוט לארוחה", מרבה להשתמש בדמות של אידיוט כגיבור למחזותיו, כאן - שמו פיניון. שלמעשה הוא משמש כדובר לאדם הקטן, הבלתי מבריק, השלימזל. כשהוא שומע שעומדים לפטרו, הוא מתכוון להתאבד בקפיצה מה"בלקון".( נחמד שאלי ביז'אווי, המתרגם המעולה, השאיר את המילה המקורית, שהייתה בשימוש גם בארצנו בימים רחוקים). למזלו - שכן בבית מונע זאת ממנו, והשכן (דב נבון), עם חכמת החיים שרכש מנסיונו, מציע לו "לצאת מהארון", למרות שהוא סטרייט. חילופי הדברים ביניהם, ונימוקי השכנוע - מגלגלים אותנו מצחוק.
31/07/2016  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
"במעגלי אור" פותח לנו צוהר לקבוצת יוצרים, שיריהם פותחים לנו חלון אל העולם הרוחש, אל עולמם. מדובר בחבורה מגוונת מאד, ושיריהם חושפים לפנינו לבטים והגיגים. דרך שיריהם אנו רואים אותם צופים בעולם הנשקף, מנסים להגיע אל העולם הפנימי, אל האמת הפנימית.
31/07/2016  |  הרצל חקק  |   כתבות
בשנית, פגשתי בבית יציב שעה שהתבקשתי על-ידי ההסתדרות הכללית, כפעיל ששירת ב"שילוב האזורי", להרצות מדי פעם בפני פועלים על הנגב ועל התנועה השיתופית. ישבתי במשרדו של אורי סבג שעמד אז בראש "השילוב האזורי בדרום" והוא בפני את נפלאות הפוליטיקה הבאר שבעית הפנימית. סבג, שהיה חבר מוסדות ההסתדרות וכיהן אף כח"כ, גילה יחס חם לבית יציב ואני ספגתי ממנו תחושה זו. במהלך השנים ביקרתי עם ילדי במצפה הכוכבים שהוקם שם ואף שחינו להנאתנו בבריכה הצוננת. יחד עם ילדי סיירנו במקום המתפתח והצצנו בלוח המודעות שבישר על הקורסים המתקיימים במקום כולל בסיס קדמי של "האוניברסיטה הפתוחה".
31/07/2016  |  חנינא פורת  |   כתבות
ביום 23.11.14 חשפנו ב-News1 כי פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) מסתירה מידע מהותי משופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, בפניו נדון כתב אישום נגד ג'קי בן-זקן ואיתן אלדר, לרבות תמלילי שיחות שהוקלטו באקראי על-ידי רשויות החקירה, במסגרת חקירה אחרת שהתקיימה. באותו כתב אישום נטען כי בן-זקן ואיתן אלדר "שתלו" ב-2010 ידיעה כוזבת בעיתון כלכליסט בדבר מו"מ להכנסת משפחת גרמיזאן כשותפה לחברת מנופים שנשלטה על-ידי בן-זקן ושותפו אברהם נניקשווילי. תמלילי השיחות שהסתירה הפרקליטות עמדו בסתירה לטיעוניה.
30/07/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il