|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 16.3.2017-3.3.2017

האחדות שבדרך תגיע מתוכנו

יש תקווה לבחור ולחזור ולהיות עם אחד. בלי ימין ושמאל, להבין שאחדות זו איכות חיים של כולנו. הדינמיקה של הרחבת מעגל המדינות החברות ותומכות בישראל מתמשכת. דוח המבקר היה רק הצגה של פופוליזם. הוא הגיע אחרי שכבר הסיקו את המסקנות ולמדו את הלקחים
03/03/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: גארי ברום/AP]

אנו נכנסים לתקופה שבה ונוס נעצרת, מעכבת תוכניות בתחומים שונים ואף מאכזבת במידה מסוימת, במערכות יחסים, בין-אישיות, חברתיות או עסקיות ההשפעה תורגש בעיקר באסרטיביות. ונוס מאתגרת נשים, נישואין, את חיי המשפחה, תעשיית שעשועים, אמנות, שחקנים, מוסיקאים, קומיקאים וגם עולם הקולנוע יושפע ממנה. נסיגת ונוס תשפיע כקטליזטור על מלחמות בין בני זוג ומגמת הגירושין תצבור תאוצה עד לתאריך 16.4. נסו לזכור זאת. לא כל מריבה צריכה להסתיים בגירושין. העדיפו לקחת מרחק, להמתין ולבצע הערכה מחודשת במהלך חודש מאי 2017. ונוס בנסיגה אינה עוזרת לבטא רגשות חמים, מה שגורם לחוסר הבנה, לטעות בפרשנות, בעיקר אם קיימת תחושת ניכור מאדם קרוב. אם אתם אכן חווים קושי בתקשורת הרגשית נסו לדבר על כך ובהמשך יהיה נכון לבטא רגשות, גם אם הבסיס יהיה יותר מנטלי, אבל עם מודעות לחשיבות של התמיכה הרגשית בזמן הזה.

ברצועת הזמן שבה ונוס בנסיגה אל תתכננו ניתוחים פלסטיים שנועדו לשפר את ההופעה, פנים או גוף, אל תצאו למסע רכישות ואל תממשו תוכניות לרהט את הבית ברהיטים חדשים, בווילונות וכד'...
יתכן שהוונוס בנסיגה, תחזיר לחייכם אהבה מהעבר או אנשים שהיו חלק מחייכם. הנוסטלגיה מתעוררת על "מה שהיה", אבל בתכל'ס זה לא יעבוד. זה מביא ריגושים ואל תחמיצו את החוויות שהן על בסיס זכרונות, אבל היו מודעים לכך שהכל על בסיס זמני. תוכלו ליהנות ולהתגונן מאכזבה אם תזכרו לא לפתח ציפיות.

אלה מכם העוסקים בבניית תקציבים, כדאי שתהיו ערים למצב הכוכבים עד אמצע אפריל. קיימת סבירות גבוהה מאוד שיהיה עליכם לעשות הערכה מחדש מאוחר יותר, אולי בגלל אופטימיות יתר. גם נושא המיסים ידרוש הערכה מחדש החל בחודש מאי 2017.

סך הכל הכוכבים, יביאו להאטה כלכלית בעולם, אבל מדובר בהאטה זמנית.

במהלך החודש הקרוב תורגש השפעת הכוכבים יופיטר ואורנוס במנעדים שונים ויתעוררו מצבים רגישים עם אנרגיה גבוהה יותר. אלה כוכבים המסמלים חופש, אינם מוכנים לראות, או לשמוע, על גבולות או מגבלות ונדרש מרחב גדול. השילוב הזה מביא לשינוי, לחוסר הסכמה ולמהפכים ממקום של מרדנות. האווירה תהיה לא נוחה. נהיה עדים לאירועים מתסכלים ולא יהיה קל להשיג סדר, שקט ושלווה בזמן הקרוב.

המבנה הזה מביא גם הזדמנויות לא צפויות במישורים אישיים. כמובן שצריך לבחון זאת במפה האישית ולהבין האם המבנה הזה יביא את "המזל", אבל הזהירות צריכה להנחות את כולנו לפני שאנו "מתלהבים", כיוון שבכל מצב בו מעורב כוכב אורנוס צריך להיות מוכנים גם לבלתי צפוי.

במהלך הימים הקרובים, עד התאריך 4.3, היו ערים לשגיאות, לטעויות ולחוסר הבנה, במטרה למנוע תקלות או תאונות. נדרשת גם זהירות בנהיגה, כיוון שקל לאבד את הכיוון או הריכוז במהלכה. השילוב של מרקורי ונפטון יעזור לאמנים, למשוררים ולכל אלה הנעזרים בעולמות רוחניים ומחפשים השראה. מומלץ לעבור שוב על כל עמוד שתכתבו כדי להימנע משגיאות כתיב או מניסוחים שאינם ראויים. אין זו העת להגיש מסמכים חשובים שנועדו לשפר ולקדם החלטות חשובות. המתינו יום-יומיים, לפני שאתם חוזרים ובוחנים את הניירת.

אחרי התאריך 5.3 תרגישו שקל יותר להתמקד, לארגן את העבודה ולהיות בשליטה בכל מקום בו נדרשת שליטה עצמית. הימים 5.3-9.3 הם ימים טובים לנקות את השולחן וליצור סדר עדיפות בעבודתכם. תוכלו לעבור על ניירת, לשכתב אם צריך, לקלוט בקלות את התכנים וגם לראות מה דורש תיקון. התקשורת תהיה ברורה יותר ותרגישו שכוח הרצון עוזר לכם לפעול, במובן החיובי.

כוכב מארס יעבור למזל שור, העקשן, בתאריך 10.3. הבחירות תהיינה בפעולות שלא ניתן "לכופף" אותן. זו תקופה בה תתקשו להתפשר על רצונותיכם ולמעשה זה יבוא לידי ביטוי בכל ניסיון וגם במישורים פוליטיים - בינלאומיים, כל צד יתחפר בעמדותיו.
מהתאריך 10.3 ועד לתאריך 13.3, התקשורת בבעיה. הקושי הוא התמקדות באחריות ובמטלות. עם זאת, אלו ימים טובים לסיים עבודה ש"מרחתם" לאורך זמן. השילוב מביא לביקורת, גם עצמית, והנטייה היא לקטר ולבטא חוסר שביעות רצון.

מופע הירח המלא בתאריך 12.3 יהיה בצמידות לפאלאס וכירון. השילוב הזה מביא איתו בדרך כלל מידע מדויק (פאלאס אלת החוכמה), אלא שהפעם הוא בהשפעתו של מזל דגים, דבר שישפיע על אופי המידע, שאינו יכול להיות אוביקטיבי אלא יותר אידיאולוגי, משהו הקשור לאמונה וכד'. אתם צפויים לגלות שיש "חורים" במידע, ולכן מוטב לא לקבל בימים האלה החלטות, בעיקר כאלה הנוגעות בחייכם האישיים. אלה ימים שבהם נדרשת זהירות גם מבחינה חברתית.
מומלץ גם לא לקבל החלטות במישור הבריאותי. אל תחליטו על דיאטה חדשה, או על טיפול בבעיה פיזיולוגית. זה לא נכון בעת הזו, בגלל שבמבחן התוצאה זה לא יענה על הציפיות שלכם.

בתאריך 13.3 לקראת סוף היום, כוכב מרקורי יעבור למזל טלה ויגרום לנטייה לפעול באימפולסיביות, לדבר ואחר כך לחשוב... היו ערים לכך. מודעות אולי תעזור לכם לספור עד עשר, לחשוב שוב לפני שאתם "מתפרצים" לתוך השיחה. נכון שלמזל טלה יש כוח להניע דברים ולקדם אותם, אבל הבעיה עלולה להיות טמונה בכך שתוציאו לאור תכנים בלי שהספקתם לחשוב לפני כן.

החל בתאריך 15.3 ועד לתאריך 18.3 חוזרת תחושת ההגבלה, עם צורך להתמקד בנושאים חשובים. אלה ימים לא קלילים, המשפיעים על מצב הרוח והאווירה רצינית יותר. אלה מכם הנוטים (אופי) להתמודד עם המציאות בבגרות ורצינות ירגישו נוח, גם בשיחות ומערכות יחסים עסקיות. הקדישו תשומת לב להתחייבויות ולאחריות שלכם כשאתם מקדמים את עצמכם ואת התוכניות שלכם.

זמני ירח בטל (לשבועיים)

יום שישי 3.3
הירח בטל משעה 17:14 עד למחרת בשעה 12:05.
יום שני 6.3 הירח בטל משעה 10:20 עד שעה 14:54.
יום רביעי 8.3 הירח בטל משעה 16:58 עד 18:45.
יום שישי 10.3 הירח בטל משעה 18:58 עד למחרת בשעה 00:07.
יום שני 13.3 הירח בטל משעה 04:35 עד 07:27.
יום רביעי 15.3 הירח בטל משעה 11:57 עד 17:10.
יום שישי 17.3 הירח בטל משעה 23:54 עד למחרת בשעה 04:59.

כלכלה ושווקים

כוכב ונוס חוזר על עקבותיו ברצועת הזמן שמתחילה בתאריך 03.03 (כדאי ומומלץ תמיד לקחת שבועיים לפני) ומסתיימת בתאריך 15.04 (גם כאן ההמלצה לקחת נשימה ולהמתין עוד כעשרה ימים עד שבועיים לפחות). כוכב ונוס מתקשר ליופי ולביטחון פיננסי (כולל רומנטיקה כשחושבים על מזל מאזניים, ואם מתייחסים למזל שור, אנו רואים את הוונוס כחסכונית - ביטחון כלכלי, כסף ומטבעות, תקציב וכל הקשור למישור פיננסי). כאשר הוונוס בנסיגה היא לא עונה על הציפיות, ולכן אין זה נכון ליזום פעילות בנושאים שאלה מילות המפתח שלהם (אהבה, ביטחון כלכלי).

בתחום הכלכלי, בעיקר בשווקים, קשה לחזות מה תהיה ההשפעה. אם הבנקים המרכזיים יקבלו החלטות חדשות, שמשמעותן שינוי, יש להניח שיחזרו בהם אחר כך. אי-שקט פיננסי מלווה את המשקיעים ברצועת הזמן הזו, וייתכן שההשפעה העיקרית תהיה בתחום ה"סחורות" כגון סוכר, קפה וגרעינים (חיטה או סויה). ונוס בנסיגה במזל דגים (שאליו תגיע בתאריך 3.4) יכולה להשפיע גם על מחירי הנפט, ובעיקר קרוב לתאריך 15.4 שבו ונוס נעצרת וחוזרת למסלולה הרגיל.

ונוס בנסיגה תתחיל במזל טלה, המסמל נושאים צבאיים, ואחר כך תעבור למזל דגים, שם המשמעות תהיה יותר בתחום החברתי והרפואי. יש לצפות שאם יתקבלו החלטות על תוכניות חדשות בנושאים שהזכרתי, יצטערו עליהן מאוחר יותר וינסו לשנות אותן.
הדגש תמיד יהיה על היום בו הוונוס נעצרת לפני שהיא מתחילה בנסיגה, כלומר הימים 02-3.3. ובסוף התהליך, בימים 14.4-15.4, כשוונוס תסיים את הנסיגה. הניסיון מלמד אותנו שההשפעה יכולה להיות גם כמה ימים לפני נקודת הנסיגה ואחרי נקודת הזינוק כביכול.

נסיגת ונוס בתאריך 3.3 תשפיע בדרכה גם על מצב הפיננסי ובתוך ה-T של יופיטר-אורנוס-פלוטו יהיה נכון להיות עם רגל על הדוושה בין הימים 22.2 ועד 21.4.

להזכירכם, מבנה מתוח בין הכוכבים יופיטר ופלוטו, גורר על-פי רוב פשיטת רגל ולכן זהו פרק זמן שאינו מתאים לעסקים כלכליים חדשים. המשמעות היא שהעסק מלכתחילה נבנה כך שבשלב מסוים הקטר ייעצר, כי הדלק יאזל והכסף ירד לטמיון. שיקולים מוטעים בנקודת ההתחלה יביאו לדרך ללא מוצא.

במהלך מרס 2017, כוכב סאטורן מגיע למעלה ה-27 בקשת, מעלה שמסמלת את מרכז הגלקסיה. זוהי מעלה חשובה, שהשפעתה תורגש כבר מפברואר 2017 ועד אמצע חודש דצמבר 2017. במהלך ההיסטוריה השפעה דומה הייתה באוקטובר 1987 (משבר), ולפני כן בספטמבר 1929, מה שהוביל למיתון הגדול בארצות הברית ובהמשך באירופה. ההיסטוריה מעידה על כך שבדרך כלל סאטורן במזל קשת אינו אידיאלי לכלכלה.

ונוס נעצרת במזל טלה ובדרכה חזרה תגיע ל-27 מעלות דגים, תעצור (בתאריך 15.4) ותחזור למסלול בדיוק בריבוע לכוכב סאטורן, שגם הוא משנה מגמה. זהו מצב כוכבים לא נוח שילווה אותנו בין התאריכים 7.4-21.4. ייתכן שההשפעה תהיה, בין השאר, על החלטות של ממשלות או בנקים (סאטורן הוא גוף ממסדי) ובכל הקשור לנושא כספים.

ושוב, אלה מכם המתכננים פרויקט כלכלי, חוזה או עסקה כלכלית, מומלץ להמתין לחודש מאי 2017. כוכב ונוס בנסיגה, אינה עונה על הציפיות וההערכה כספית אינה מדויקת וזאת בנוסף למבנה יופיטר-פלוטו ואורנוס. פרשתי לפניכם דוגמה אקטואלית ברשימה שהתפרסמה כאן תאריך ב 17.2 על חברת טבע.

דוח המבקר

דוח המבקר פורסם בתאריך 28.2.2017, בשעה 16:00, בירושלים. המפה לאותו אירוע היא עם שמש במזל דגים ואופק במזל אריה. שני המזלות מספרים לנו על הצגה גדולה וצבעונית. מזל אריה אוהב את הבמה, את אור הזרקורים והרבה מחיאות כפיים, הרבה "רוח וצלצולים", ומזל דגים הוא השחקן שמחליף דמויות. בהורוסקופ הזה השמש נמצאת בצמידות לכוכב נפטון. כלומר, אופי שמציג משהו לא ברור. נפטון "עוזר" לערפל את המציאות, לטוב או לרע. כירון, הנמצא בבית 8, מצביע על מקום כואב ופגיע, מקום שאמור לא להיות גלוי לכל. החשיפה מציגה טעות. האסטרואיד פאלאס, הנמצא בצמידות לכירון במזל דגים, מתאר מידע שאמור להיות מדויק, אבל לא מופיע כך בפרסום (מזל דגים). כוחו של נפטון, הוא "העמדת פנים" - האם מה שפורסם זו כל האמת? יש כאן הצגת עובדות שחלקן מבוססות על אמונה אישית ואידיאולוגיה של כותבי הדוח. השילוב של כל הכוכבים במפה הנוכחית מעורר את ההרגשה שבדוח הזה לא היה ניתוח של נתונים אוביקטיבי, סימן קריאה. האם מי שכתב את הדוח (יסלח לי) לא עלה על גל של פופוליזם? (האופק במזל אריה, הזקוק למחיאות כפיים).

האם העיתונאים והפרשנים שכחו מה אמרו על ניהול המלחמה בזמן אמת? מה הם "אכלו ושתו" מאז קיץ 2014 כך שהם התהפכו עכשיו עם פרסום דוח המבקר?

מי שמכיר את הסמל של מזל דגים, דג אחד למטה בכיוון שמאל ודג אחר למעלה בכיוון ימין...חוט דק מקשר בניהם אבל כל אחד הולך לכיוון אחר. זו הדואליות.

דגים הוא מזל מים, הנפטון בדגים מציף אותנו בשיטפון של מילים, שמענו הרבה ברברת, שמענו את העיתונאים והפרשנים שנתנו את הפרשנויות שלהם לכל משפט (היופיטר על ציר 3 מול המארס ב-9), תחושה של "חפירות", הפעם עשו זאת אנשי התקשורת והפרשנים. האם מישהו רצה או חיפש את ההצגה הגדולה לקהל?

מבנה המפה כולו מעיד שאם הייתה מטרה מסוימת בהצגת הדוח, היא לא הושגה. הדוח הגיע הרבה אחרי זמנו, את המסקנות התכליתיות שנדרשו מאותו מבצע כבר הסיקו ומימשו מי שהיו צריכים לעשות זאת (המנהיגות וצה"ל) במהלך השנתיים שחלפו מאז (ההוכחה במפה עצמה, כוכב פלוטו [שליט 4 סוף עניין] באתגר שהיה [הסתיים כבר] לכוכב מארס, שמציג פעולה).

אצלנו

ישנם זרמים רבים מתחת לפני השטח, יש אולי אינטרסים שמעוררים אי-נוחות או אי-שקט. מבנה הכוכבים על מפת מדינת ישראל מציג שלמרות ש"גורמים מטעם" מנסים "לעטוף" את האזרחים באי-בהירות (שאלו את עצמכם למי יש אינטרס, לעורר קיטורים וחוסר שביעות רצון ואל תביטו רק לכיוון הממשלה), הכוכבים על ציר 5-11 הממשיכים גם לאורך השנים 2017-2018 מבטיחים התפתחות כלכלית, עצמאות כלכלית ורווחה בכל התחומים. המבנה על ציר 5-11 מעיד שקיימת הערכה בעולם למדינת ישראל על הישגיה השונים, כולל גם הכלכליים. הידעתם שהשקל הוא המטבע החזק ביותר בעולם? שאלתם את עצמכם פעם למה? (להזכיר לכם, שמדינות רבות בעולם ובאירופה במיוחד, מתנדנדות כלכלית, מתערערות גם ביטחונית עם הקצנה פוליטית, ורצון להחזיר לעצמן את העצמאות הלאומית התרבותית. מצב זה מאיים גם על האיחוד האירופי, אבל על כך ארחיב ברשימה אחרת).

הכוכבים על ציר 1-7, 5-11, 3-9 מעידים שיש ניסיונות שונים העוזרים להתפתחות בכיוונים חדשים, לא תמיד אפשר לממש את כולן, אבל אלה התנסויות שונות שחלקן יתממשו כשיגיעו הכוכבים אל ציר 4-10.

כוכבים על ציר 5-11 מביאים תמיד הרחבה של מעגלים חברתיים, ולאורך השנה שעברה (2016) וכך גם לאורך השנתיים הקרובות מבנה הכוכבים מבטיח שלמדינה שלנו, יש הרבה ידידות התומכות בנו והדינמיקה הזו היא מתמשכת. כלומר, הרחבה של מעגל המדינות החברות ותומכות בישראל תהיה גם בעתיד. די נמאס מכל האמירות שמנסים אינטרסנטים במערכת הפוליטית או התקשורתית לטפטף לאזרחים על ה"בידוד" של מדינת ישראל. זה לא נכון! מדינת ישראל אינה מבודדת! הכוכבים מספרים לנו את האמת!
במהלך 2018. הכוכבים אורנוס/פלוטו יגיעו לציר 4-10 והמשמעות היא שינוי מגמה חיובי. מגמה שתעזור לנו לחזור ולבחור להיות ביחד (כוכבים על 4-10, עוזר לפתור בעיות בתוך המשפחה, גם המורחבת, מביא להתקרבות ומחזק את הקשרים בתוך המסגרת, כך שאפשר לקוות שנוכל לנצל את ההזדמנות לחזור כולנו להיות ביחד עם אחד). גם אם לא תהיה ממשלת אחדות, האחדות תגיע מתוכנו, אולי מתוך הבנה שאחדות היא כוח. אחדות זו איכות חיים של כולנו. אחדות זו היכולת לקבל זה את זה כבן אדם, ללא קשר לדעות פוליטיות. תהיה לנו אפשרות לבחור ולחזור ולהיות ערבים זה לזה. לבחור להיות עם אחד.

גם עכשיו יש כוכבים נוחים לסירוגין על ציר 4-10, 5-11, 3-9, ומביאים גם הזדמנויות, שיש בהן רצף פעולות שעוזרות לייצר יציבות תוך יצירת מרחב התפתחות שישפיע בין השאר גם על המצב הכלכלי של המדינה וכל אלה יתחדדו ב-2018.

בנוסף, העלייה לארץ תמשיך ואף תתגבר, עם כוכבים על 3-9 רבים מאחינו יבינו שבמציאות התרבותית והחברתית המתפתחת ברחבי העולם שלמעשה "אין להם אחרת".

"אַשְׁרֵי הָאִיש אֲשֶׁר לֹא הָלַךְ, בַּעֲצַת רְשָׁעִים וּבְדֶרֶךְ חַטָּאִים, לֹא עָמָד, וּבְמוֹשַׁב לֵצִים, לֹא יָשָׁב... וְהָיָה כְּעֵץ, שָׁתוּל עַל פַּלְגֵי מָיִם אֲשֶׁר פִּרְיוֹ, יִתֵּן בְּעִתּוֹ וְעָלֵהוּ לֹא יִבּוֹל וְכֹל אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה יַצְלִיחַ" (תהלים פרק א)

תאריך:  03/03/2017   |   עודכן:  03/03/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנער מסמכותו לתת היתרים לעבודה בשבת, ומעדיף להעביר אותה לשר אחר. ביום הראשון הקרוב (5.2.17) יבקש ראש הממשלה להעביר את סמכותו בנושא לידיו של השר צחי הנגבי, שיהיה אחד משלושת השרים המרכיבים את הוועדה, וזאת עד לסיום כהונת הממשלה הנוכחית.
02/03/2017  |  עידן יוסף  |   כתבות
ה-21.3 הוא היום הראשון של האביב ואיתו עלייה בתופעות האלרגיה. על-מנת שנבין כיצד ניתן למנוע או לטפל באלרגיה בואו ונבין מספר נקודות בסיסיות לגבי תופעת האלרגיה.
02/03/2017  |  חאתם עמשה  |   כתבות
בזבוז של הזדמנות בזירה הפוליטית איננו עניין של מה בכך. המקרה של הנאום הראשון של הנשיא טראמפ אמש בפני שני בתי הקונגרס האמריקני, הוא דוגמה חיה וטרייה לפספוס וכישלון רטורי.
02/03/2017  |  תרצה הכטר  |   כתבות
שילוב של מזונות שונים יכול להעניק יתרונות תזונתיים גבוהים יותר מאכילה של כל מזון בנפרד. אחד פלוס אחד שווה שלושה. זה המוטו שעומד מאחורי רעיון שילוב המזונות.
02/03/2017  |  סוזן באוורמן  |   כתבות
המחזה שמתרחש בארץ עלומה, לאחר מלחמה, מותיר את האזרחים והארץ מנותצים, שבורים ומשפחות מתפוררות.המחזה מוכיח עד כמה במלחמה אין מנצחים, רק מפסידים.(ראה מלחמת צוק איתן). על במה המכוסה כולה בחול כהה וסמיך, ישנים על מצע של בד מסמורטט, עם שולחן ושני כסאות וסיר לבישול (לא ברור מה), חיים אם ושתי בנותיה. הבעל נעלם במלחמה ונחשב כמת. אחיו בינתיים כובש את לב האישה והבנות, ומתכנן את עזיבת הארץ לאי שם עם האישה.
01/03/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יורם דורי
יורם דורי
ההתמודדות על הנהגתה של מפלגת העבודה הפכה למשאל חברים האם תנועה מפוארת זו תשרוד או תפורק, תיטמא במפלגות אחרות ותיקבר בבית הקברות של ההיסטוריה יחד עם תנועות אחרות שזנחו את האידיאולוג...
[צילום: AP]
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il