|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

"ערכי צה"ל החדשים הופכים חיילים לבהמות"

הרב צבי טאו מזהיר כי אם שגעון ההומוסקסואליות ועירוב המינים בצבא כלשונו יהפכו לנורמה חברתית צפוי העם לגלות נוספת. אומר כי מדובר בפקודה בלתי חוקית בעליל שמבקשת לטשטש את ההבדלים בין אדם לבהמה ויש לסרב לה ולהתמרד נגדה
11/03/2017  |   עידן יוסף   |   כתבות   |   תגובות
הרב טאו. מותר האדם מן הבהמה

לכרות את השדיים
אישה שכבר לא יכולה ללדת התראיינה בעיתון, שם התפארה שהיא 'תרמה' את הרחם שלה לצה"ל. אלה הן האמזונות... אמזונה ביוונית: א - בלי, מזונה - שד, הן נקראו כך כי הן היו כורתות את שד ימין כדי שיוכלו למשוך טוב יותר בקשת ולהאריך את המשיכה בכמה סנטימטרים. הן 'תרמו' לצה"ל. למה רק (שד) אחד? צריך את שניהם, בשביל פזצט"א, בשביל לזחול, זה מפריע

את ההתנגדות העזה למהלכים החדשים שמוביל צה"ל מוביל הרב צבי ישראל טאו (80), מגדולי רבני הציונות הדתית והוגיה. בשיעור שקיים השבוע (7.3.17) פרש את משנתו, הנסמכת על משנתו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק, והסביר כי הכל תוצאה של פוסטמודרניזם המבקש לעקור את הערכים. מקצת דבריו של הרב צבי טאו הובאו בחדשות 2 על-ידי הכתב יאיר שרקי, ואנו ב-News1 מביאים את עיקרי הדברים:

לינה משותפת ושירותים משותפים הם הפך העדינות והצורה לחיים, שהן שלב מעל הבהמיות. איך לא מרגישים בושה? אחרי חטא אדם הראשון הדבר הראשון היה להתלבש. הדבר סותר בסיס אלמנטרי של צורה אנושית, שמבדילה את האדם מן הבהמה. זה הופך להיות נורמה של חברה שלמה, ומי שלא חי לפי זה הוא כבר לא לפי הנורמה, לא לפי ערכי החברה ולא לפי ערכי צה"ל. (כאשר חברה שלמה חיה כך) אז נכנסים לבעיה אחרת, שזה כבר לא חטא פרטי של פלוני כזה או אחר, אלא זו בעיה קיומית של כל המדינה וכל האומה, של המשך אפשרות הקיום.

על זה צריך לצאת לרחובות. קוראים לזה מרד אזרחי. זה לא על דעת הקהל ולא על דעת המקום. זה נגד הטבע. זה אפילו טרום-יהודי, אנושי. השאלה היא האם אנחנו חיים חיי חיות ובהמות או שאנחנו חיים חיי אדם. בזה צריך החלטה עקרונית. ואת זה מדקלמים בתור אידיאולוגיה וערכים. אינך יכול להיות קצין בישראל אם אין לך את הערכים האלה. אתה לא ראוי כי 'אתה פוגע באישה' וכל מיני המצאות שהן של הבל.
תופעות של הרס עצמי בצה“ל / חוברת
חוברת בנושא "ריצה עיוורת של חסידי הפוסט מודרנה בצה“ל הפוגעת בביטחון המדינה ובנשיות כאחת". את החוברת המביאה מדבריו של נשיא ישיבת הר המר הרב צבי טאו מוציאה התנועה למדינה יהודית ב-90,000 עותקים (16 עמ')

תחלואים של סדרי גאולה

הדבר הזה יעבור ויחלוף, אבל צריך לעורר ולמחות נגד זה, וצריך להודיע לעם - כי העם מובל שולל. זורים לו חול בעיניים, ולא מפרסמים לו ולא אומרים לו. אנחנו נדאג שכל העם יידע מזה, ושייצא במחאה. לא על זה הוא נתן לצבא את המנדט. הוא לא בחר אנשים לכנסת ומינויים של הנהגת הציבור באנשים מסוימים שאת זה הם מקדמים, ואת זה הם רוצים לשתול בתוכנו בתור 'ערכים'. התחילו עם סוטי מין, ועכשיו להמשיך בצורה כזאת. אסור לתת לזה לעבור.

בשום מדינה מתוקנת הציבור לא סובל זאת ולא ימשיך זאת. מדקלמים את זה שזה יהיה יסוד של הצבא, ואלה יהיו ערכי היסוד של כלל המדינה ואלה ערכי היסוד שכל העמים ילמדו מאיתנו. רבותי, זה כבר אובדן השפיות, אובדן הדעת, אובדן המוסר היהודי, אובדן גדרי היסוד של צלם אלקים שבאדם - עוד לפני הכל. אנחנו בני אדם או שאנחנו בעלי חיים? אין בושה, למחוק את הבושה מהלקסיקון, מהלב, מהנפש. זה הדבר הבסיסי. אין לכם מושג מה נגזר מזה - אנחנו נהיה כמו בהמות וחיות טרף. הכל יהיה אחר כך אפשרי (מותר). זן בעיה קיומית. זו לא בעיה (רק) של הדתיים. זו לא בעיה שלנו. אבל כל זה יעבור, אנחנו נתנקה מזה. אלה תחלואים של סדרי גאולה. זה טירוף זמני שאחז בכמה אנשים, ואנחנו נתנקה ממנו.

פקודה לא מוסרית ולא אנושית

שירות משותף אינו פקודה
אתה רוצה לשכנע אותי שאאמין שאתה כל כך מטומטם ושאין לך מספיק אינטליגנציה בשביל להבין את ההבדל בין פקודה צבאית למסור את הנפש על ביטחון ישראל ובין הוראה כזו שהיא סותרת את האנושיות, את המצפון, את התורה, את הנורמות הבסיסיות, ואני לא מסוגל ולא יעלה על הדעת לקיים את זה, שזה נקרא סירוב פקודה? שזה נקרא המרדה? סירוב פקודה זה להמריד נגד צה"ל. כל אחד יודע שאנחנו רצים לתוך האש בקרב. האם מי שלא הולך יחד למקלחת או ללינה משותפת - זה נקרא פקודה של צה"ל?

אנחנו נלך לצה"ל, נעשה את כל מה שעשינו מקודם, אבל בדברים האלה לא נשתף איתם פעולה. את הדברים האלה נדחה בשתי ידיים ולא נמלא שום הוראה ושום פקודה מהסוג הזה שנגד הצניעות, נגד התורה, נגד הבושה, נגד היסודות האנושיים והתורניים. זה בכלל לא יעלה על הדעת לציית לזה, לקיים את זה ולשתף פעולה עם זה. כבר אמרתי כמה פעמים: אם יגידו לך - אז אתה מסרב פקודה. תאמר למפקד הנכבד: 'אני לא מאמין. אתה רוצה לשכנע אותי שאאמין שאתה כל כך מטומטם ושאין לך מספיק אינטליגנציה בשביל להבין את ההבדל בין פקודה צבאית למסור את הנפש על ביטחון ישראל ובין הוראה כזו שהיא סותרת את האנושיות, את המצפון, את התורה, את הנורמות הבסיסיות, ואני לא מסוגל ולא יעלה על הדעת לקיים את זה, שזה נקרא סירוב פקודה? שזה נקרא המרדה? סירוב פקודה זה להמריד נגד צה"ל. כל אחד יודע שאנחנו רצים לתוך האש בקרב. האם מי שלא הולך יחד למקלחת או ללינה משותפת - זה נקרא פקודה של צה"ל?' זו תהיה תשובתנו - בכל עת ובכל מקום, ושיפסיקו לבלבל את הראש. כך חובתו של כל אדם בר דעת ובר הכרה אנושית שגאה בצלם אלקים שבו (להשיב כך). לחיות לפי הצלם אלקים שבך ולחיות בנאמנות לסגולת ישראל ולנשמה הקדושה שבקרבך זו אינה גאווה (גאוותנות), אלא זה הכבוד היסודי של ערך האדם, של ערך סגולת ישראל וערכנו בתור חיילים בצבא ההגנה לישראל.

פקודה שכזאת היא לא מוסרית בעליל, והיא אף לא אנושית, כי היא באה למחוק את יסודות ההבדלה בין אדם לבהמה. אם אני לא בהמה אז אני לא (עומד) בערכי צה"ל. שמעתם דבר כזה? זה לא הבדל בין תכלת לכרתי [גווני כחול] - זה הבדל בין אור לחושך. האם אינך רואה את ההבדל בין אור לחושך? האם אצלך שחור ולבן הם אותו דבר? האם אתה חושב שתצליח לשכנע אותי בזה?! תעשה מה שאתה רוצה - תלה אותי, תירה עלי, תכניס אותי לצינוק - אבל אני אמשיך לשמור על צלם אלוקים שבי, ועם ישראל ימשיך לחיות את חייו הטבעיים, האנושיים והישראלים והמקוריים בארצו. וכל זה חלום רע חולף-עובר. כל הדברים האלה יחלפו ויעברו, לא אם אנחנו ניכנס למלכודת הזאת. מי שמתכונן לקיים הוראות כאלה - שלא יבוא לשיעורים שלי. אני חושב שזה מינימום, ולא צריך שיעורים שלי בשביל זה. לאדם שרוצים לקחת ממנו את האנושיות אין טעם יותר בחייו. בשביל מה הוא חי? אז ממה יש לחשוש?

מקריבים נשים על מזבח הפוסט-מודרניות

יש גם הומומן
יסוד הדמוקרטיה שיש חופש מחשבה, חופש מצפון, חופש דת, חופש דיבור וחופש התבטאות. נכון? לא! מי שיגיד משהו נגד זה הוא הומופוב ופרימיטיב מתקופת האבן. יש גם הומומן, הומו-מניאק – זו המאניה (שיגעון) שלו. צריך להגיד הפוך על הפוך – אנחנו לא שם

עם ישראל צריך לקום כאיש אחד (ולומר): לא לזה נתנו את הנהגת צה"ל בידיכם. מי שזה אצלו האידיאל והאידיאולוגיה, וחשוב יותר מהביטחון בישראל שבו הוא בוגד - כי ההתעסקות בעירוב של בחורים ובחורות ודאי מזיקה לביטחון והופכת נשים לנכות בגוף ובנפש באחוזים גבוהים מאוד...עד מתי אתם עושים את בנות ישראל בעלות מומים [כמו בר כוכבא שהורה ללוחמיו לקטוע אגודליהם כמבחן לאומץ, ע.י.]. הכל מותר למען קרבנות הפוסט-מודרניות. אישה שכבר לא יכולה ללדת התראיינה בעיתון, שם התפארה שהיא 'תרמה' את הרחם שלה לצה"ל. אלה הן האמזונות - עם, כנראה מדומה, במיתולוגיה היוונית שבו הנשים היו הלוחמות על סוסים עם חץ וקשת וחרבות, והגברים היו המשרתים. אמזונה ביוונית: א - בלי, מזונה - שד, הן נקראו כך כי הן היו כורתות את שד ימין כדי שיוכלו למשוך טוב יותר בקשת ולהאריך את המשיכה בכמה סנטימטרים. הן 'תרמו' לצה"ל. למה רק (שד) אחד? צריך את שניהם, בשביל פזצט"א, בשביל לזחול, זה מפריע. רבותי, לשיגעון יש גבול. בזה מטמטמים את העם. בזה הרמטכ"ל מתבטא שזו האג'נדה של צה"ל וזה חשוב יותר מאשר אויב. זה האויב הראשון, זו המטרה של צה"ל עוד לפני הביטחון לנצח את האויב. צריך להוריד את העצימות של צה"ל ברמה כדי לא לפגוע בנשים, כי נשים לא יכולות לעשות כל דבר כמו הגברים. גם באולימפיאדות יש תחרויות לנשים ותחרויות לגברים, כי אלה לא אותם המספרים. הפגיעה בצה"ל, בביטחון ובנשים אינה חשובה, והכל בשם הפוסטמודרניזם. צריך להתעשת - יש גבול. על כך שום מדינה מתוקנת לא הייתה שותקת ומסכימה.

נפרסם הכל עד פרטי פרטים של כל הסטטיסטיקות והמספרים, ונוציא את כל הנתונים מן החושך לאור כדי שעם ישראל יקום וימחה. הגאולה תמשך בכל עוז, ונשתדל לא ליפול ב'לופ', במלכודת ובטירוף האלה ונתנקה מהסיגים ומכל התופעות האלה, שהן תופעות מעבר, ונעזור להעביר אותן מן העולם.

כל התעמולה שיש עכשיו, שהעיתונות משתפת איתה פעולה, נועדה להשתלט על הנורמות והמחשבות שלך. מה שחשבת עד היום כתועבה, כמו למשל משכב זכר, אתה צריך לחשוב שזה מתוקן, שזה נורמלי ולהעלות את זה על נס. יסוד הדמוקרטיה שיש חופש מחשבה, חופש מצפון, חופש דת, חופש דיבור וחופש התבטאות. נכון? לא! מי שיגיד משהו נגד זה הוא הומופוב ופרימיטיב מתקופת האבן. יש גם הומומן, הומו-מניאק – זו המאניה (שיגעון) שלו. צריך להגיד הפוך על הפוך – אנחנו לא שם, אנחנו לא ניתן להזיק לעם ישראל במידה כזאת, לא יקום ולא יהיה. על זה צריך למסר את הנפש. ברוך השם, זה עוד לא (פשט) בחברה ובצה"ל, אבל יש תוכניות מגירה שאנחנו יודעים עליהן. לא ניתן להם בין כל שיטות הדמגוגיה והפרסומת והתקשורת. זה נהפך למקצוע. היום אתה לא שומע חדשות ומקבל אינפורמציה. אתה מקבל פרשנות, אתה מקבל אינדוקטרינציה. אתה מקבל שטיפת מוח – זה מה שאתה מקבל. יש שיתוף פעולה מלא של התקשורת עם כל הטירוף הזה. כשהחטאים מגיעים לשלב כזה (שבו העניין נהפך לנורמה חברתית) – על זה באה הגלות. הפתרון למצב שכזה יהיה כיליון של החיים הלאומיים (כמדינה).

תאריך:  11/03/2017   |   עודכן:  12/03/2017
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ערכי צה"ל החדשים הופכים חיילים לבהמות"
תגובות  [ 23 ] מוצגות   [ 23 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הירונימוס
11/03/17 21:49
 
פנחס
11/03/17 23:14
 
משותפות באושביץ
12/03/17 06:37
 
משה מיכאל
12/03/17 14:11
 
דרור1
14/03/17 11:19
2
ד״ש
11/03/17 22:56
3
ישראל עמיאל
11/03/17 23:10
4
היחיד שמעז
11/03/17 23:13
 
מי שמחפש מלחמה יק
13/03/17 13:07
 
בן הארץ
13/03/17 14:05
5
ישי גד
11/03/17 23:43
6
מפוכח
11/03/17 23:43
7
יוצמך
11/03/17 23:55
8
הסכם
12/03/17 00:29
9
דן ה
12/03/17 00:58
 
ל,,, דן ה
12/03/17 11:36
10
ד.ה
12/03/17 06:06
11
ןיוסף..
12/03/17 07:32
12
משה מרמת גן
12/03/17 08:14
13
הגוי..
12/03/17 10:54
14
הגוי..
12/03/17 11:15
15
יהודי אחד
12/03/17 22:39
 
ל- יהודי אחד
13/03/17 08:48
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתוך מסע ההתגלות של הסיפור האמיתי על הוריו של הטייס "מלך" אותו מגלם רועי וינברג התמיר והנאה, עולים שני דברים עיקריים: האחד - היחס הבזוי של הצברים ילדי הקיבוץ, כלפי ילדי החוץ, במיוחד כלפי בני ניצולי השואה, והנוהג הפסול בקרב הילדים והמבוגרים כאחד להתעלל בכל מי שחריג או אחר. והשני - הצביעות שבהגדרת החיים בקיבוץ כאידיאליים, וכאילו השוויון והדמוקרטיה קיימים בהם באופן מוחלט.
11/03/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
אתר זוכרות הוא אתר של נשים מהשמאל אשר אימצו את האג'נדה הפלשתינית ופועלות להפצתה בעולם. אחד הפרויקטים של זוכרות הוא להביא לידיעת קוראים באנגלית את התזה של פרופ' ג'סטין מקרטי מאוניברסיטת קולומביה שפירסם ב-1990 ספר שכותרתו: "אוכלוסיית פלשתינה בשלהי התקופה העות'מאנית ובתקופת המנדט".
11/03/2017  |  רבקה שפק ליסק  |   כתבות
ככל שנוקפים הימים הולך וגובר החשש: איל ההון דוד דוידוביץ', שהגיש הצעה לרכישת עיתון גלובס, שימש וכנראה משמש גם עתה זרועו הארוכה של המיליארדר רומן אברמוביץ', ומי שעומד מאחוריו, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. דוידוביץ' ואנשיו לא עשו עד עתה מאומה כדי להזים תזה זו. ואולי לא בכדי. חשוב מכך: מתברר כי הבנקים הנושים בקבוצת אליעזר פישמן, ובראשם בנק לאומי (הנשלט על-ידי המדינה, קרי: הציבור), והעומדת בראשו רקפת רוסק-עמינוח, לא טרחו להבטיח את האינטרס הציבורי הרחב יותר, מעבר לזכותו של הבנק לכמה מיליונים לפה או לשם, שעיקרו: הבטחת השליטה בעיתון גלובס בידיים ראויות.
11/03/2017  |  יואב יצחק  |   כתבות
לפני שבועות אחדים, ב-11 בינואר, הוציאה עיריית ירושלים היתר בנייה לפרויקט "סביון וויו" במרכז העיר. זהו מאורע היסטורי בתולדות הנדל"ן של הבירה. אחרי עשרות שנים של תכנונים, עסקות, מחלוקות והליכים משפטיים, מתחילה אפריקה-מגורים לבנות מגדל מגורים יוקרתי, ולידו בנייני משרדים ומסחר, ברחוב יפו 60. כך מסתיימת הסאגה של מגרש בית מפא"י שהעסיקה שנות דור כמה מגדולי היזמים והקבלנים. הבעלים הקודם, ששון לוי, קבלן-צמרת שפשט רגל, מוריד דמעה על אבדן "מפעל חייו".
10/03/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
סימני הלחץ ניכרו השבוע היטב אצל יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס. אויביו הפוליטיים באופוזיציה הפלשתינית היכו בו ללא רחם וגם יריבו המר מחמד דחלאן, מתוך תנועת פתח התעורר לחיים, אחרי שעבאס היה בטוח כי הצליח להחלישו, והנחית עליו סטירת לחי פוליטית כואבת באמצעות מצרים אשר גירשה את בכיר פתח ג'בריל רג'וב משטחה.
09/03/2017  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il