|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

פרופיל נמוך

הנוכחות והאינטנסיביות בתקופה זו עם הקרובים לנו עלולה ליצור חיכוכים ולכן, חשוב במיוחד בפרק זמן זה לדעת מראש כיצד לנהוג ואף לשמור על פרופיל נמוך בכל הנוגע להתנהגות וקבלת החלטות
28/03/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   חגים ומועדים   |   תגובות
ימים משפחתיים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

שבוע טוב .... חג הפסח וההווי המשפחתי...

אנו נמצאים בתקופה שבה נושא המשפחתיות וה"יחד" מועצם בגלל החג. בתקופה זו נבלה יותר זמן זה במחיצה זו אם בחופשות משפחתיות, או בכל צורה אחרת. גם הצעירים במשפחה יישארו בבית בגלל העובדה שאין להם כל מסגרת מחייבת.

זהו זמן רגיש במיוחד שבו יוצאות כל הדילמות המשפחתיות, האישיות, הרגשיות והחברתיות, כיוון שהחג מדגיש את השייכות האישית של כל אחד למשפחתו. ובמקרים שאין חיבור, זוהי תקופה קשה מאוד ומקצינה את חוסר השייכות למשפחה ולחברים.

פעמים רבות ההחלטות היכן לבלות את החג יוצרות מתח וחיכוך ולא נעשות מתוך בחירה נקייה אלא מתוך רצון להשביע את רצון אחד מהמקורבים כמו משפחה, חבר או בן זוג.

הנוכחות והאינטנסיביות בתקופה זו עם הקרובים לנו עלולה ליצור חיכוכים ולכן, חשוב במיוחד בפרק זמן זה לדעת מראש כיצד לנהוג ואף לשמור על פרופיל נמוך בכל הנוגע להתנהגות וקבלת החלטות כדי לזרום ובמיוחד לאור העובדה שזוהי תקופת החג שמביאה איתה - מצבים רגישים ועדינים. מומלץ בתקופה זו לזרום עם מה שיש, ורק עם סיום החג יהיה נכון להחליט בנוגע לקבלת החלטות משמעותיות.

כדי להקל על עצמנו את ההתנהלות עם הקרובים לנו, מצורפת להלן כתבה העוזרת לנו להבין את היכולת שלנו להתחבר אל ילידי כל המזלות. נכון שמשפחה לא בוחרים כמו שנאמר, אבל חברים כן... ותמיד טוב לדעת ולהכיר את הכוחות הפועלים מולנו...

התאמת המזלות נועדה לעזור לנו להכיר את האפשרויות הקיימות במערכות היחסים, ולמזער נזקים. על-ידי הכרה ובחירה של המזל הנכון לנו, אנו יכולים לעזור לעצמנו לבנות מערכת יחסים בריאה ומאושרת.

התאמת מזלות

ההתאמה בין המזלות השונים נעשית על-פי המזל בו נולד האדם הנקרא גם מזל השמש. באסטרולוגיה קיימים 4 יסודות המחולקים לקבוצות: אש, מים, אוויר ואדמה. כל מזל משתייך לאחת מהקבוצות הנ"ל.

להלן המזלות לפי היסודות

אש: טלה, אריה וקשת.

אדמה: גדי, שור ובתולה.

אוויר: מאזניים, דלי ותאומים.

מים: סרטן, עקרב ודגים.

ההתאמה נעשית לפי חוקי ההיגיון של הטבע האנושי. מזלות האוויר יתאמו בעיקר למזלות האש כיוון שהאוויר מלבה את האש. ההפריה תהיה הדדית ולכל אחד יהיה צורך ברעהו על-מנת להמשיך להתקיים ולהתפתח.

מזלות המים ירוו את מזלות האדמה ויתנו לה את הלחות הדרושה על-מנת לא להתייבש ויחדדו את הצורך בהדדיות עבור תחושת ההשלמה והמשכיות החיים.

ואולם... רבים בוחרים דווקא את המזלות המנוגדים להם ואז... מזלות המים יכבו ויחנקו את מזלות האש, כיוון שלמרות שמזלות האש דומיננטיים ובולטים יותר, הרי שהשקט והפסיביות של מזלות המים יכבו ויחנקו את הדינאמיות של מזלות האש. מזלות האדמה יכבו ויחנקו את מזלות האש בכך שמזלות האדמה איטיים ואף שמרניים מדי לקלילות ולקצב של מזלות האש ולכן מזלות האש ירגישו כבויים וחסומים אנרגטית.

מזלות האדמה והאוויר יכולים לחיות זה לצידו של זה חיים שלמים ללא מעורבות רגשית כיוון שאין קשר בין האחד לשני אלא בצורה מלאכותית ויתרה מכך האדמה אומנם זקוקה לאוויר כדי לנשום, אך ככל שנערים יותר אדמה (כובד) על מישהו הוא ירגיש תחושת מחנק.

מזלות האוויר ומזלות המים עשויים לחיות חיים שלמים בניסיון לגרום לצד שכנגד להבין זה את צורכי זה ואולם בבסיסם צרכיהם האישיים שונים ולכן החיבור עשוי להיות מלאכותי ומתסכל.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

תחזית אישית
מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

טיפ לילידי השבוע - שבוע מאוד מעניין ומאתגר רגשית, יעבור עליכם בעקבות החג שבו יהיה לכם מגע עם כל האנשים הקרובים, מי אהוב יותר ומי אהוב פחות
▪ ▪ ▪


טלה

נראה שבמערכות היחסים שלכם תתכן חוסר הבנה ואף שיבושים, בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא במזל שלכם בנסיגה, עובדה שמלמדת על כך שקיימים מספר אי-הבנות ונושאים שעדיין לא פתורים במערכות היחסים שלכם וחשוב מאוד שתפתרו אותם. החג לא עוזר לכם לפתור בעיות כרגע, אלא ההפך בגלל הצורך שלכם לעמוד בציפיות. תיתכן עצבנות רגשית ומחשבתית שבאה בעקבות האינטנסיביות שאתם חווים.

שור

אתם נמצאים לפני יום ההולדת ולכן זוהי תקופה מאוד עמוסה רגשית ושכלית עבורכם. נראה שקצב האירועים בחייכם לאחרונה התיש אתכם במקצת ולכן זה הזמן הנכון עבורכם להיות עם עצמכם בשקט שאתם אוהבים. אתם חייבים ללמוד להגיד גם את המילה "לא" לאנשים שונים שלעיתים מפריעים לכם לחיות את חייכם כפי שאתם מבינים. אל תנסו להוציא את כל תוכניותיכם לפועל, כיוון שזה לא הזמן הנכון.

תאומים

מבחינה חברתית אתם באחת התקופות היותר טובות של חייכם. אתם מכירים אנשים חדשים ומעניינים ומצליחים לשדרג את סגנון חייכם בדיוק למקום שאליו שאפתם להגיע. עכשיו, לאחר שנים לא קלות באמת מגיע לכם שתצליחו והכשרונות הטבעיים שלכם יעזרו לכם בכך. גם מבחינה מקצועית זוהי תקופה של פריחה ואכן יש לכם יכולת לטפל בבעיות שונות מקצועיות בנועם ובחוכמה.

סרטן

בחודש הקרוב תאלצו להשלים פערים בתחום הקריירה שלכם את הדברים שלא הספקתם לעשות בגלל העובדה שהייתם מאוד עסוקים בתקופה שלפני החג. גם אלה מכם שלא ייצאו לבילוי משמעותי אלא יישארו בבית, נראה שנשארה לכם עבודה שאותם אתם חייבים לסיים במהירות על-מנת לא להיכנס לעיכובים משמעותיים שבהמשך יפריעו לכם לקידום הצפוי בעבודה. קחו בחשבון שכוכב התקשורת בנסיגה בבית הקריירה שלכם.

אריה

במהלך השבוע הקרוב ולמעשה במשך כל התקופה הקרובה תהיו עסוקים בכל הנוגע למשפחתיות שלכם, כיוון שתרצו להרגיש שייכות ושגם אתם תורמים מהידע ומהאנרגייה שלכם. מומלצת לכם נסיעת התאווררות למילוי המצברים, כיוון שהיא יכולה לעזור לכם בהרגעת המתחים שצברתם לאחרונה וגם יהיה לכם נעים מאוד במחיצת אנשים שאתם מרגישים איתם אהובים ואוהבים.

בתולה

כוכב התקשורת מרקורי שהוא גם הכוכב שלכם, ממשיך לבצע את נסיגתו בשבוע הקרוב ולמעשה גם עד אמצע החודש הבא ;ולכן מומלץ לכם להיות זהירים בכל הנושא הכלכלי ולא להכנס להוצאות מיותרות, או אפילו למחשבה על שינויים. גם כספים שאתם בונים עליהם, עדיין לא יגיעו ואף יתעכבו. זה הזמן לחכות עד לסיום הנסיגה להמשך הפעילות. בזמן זה בחופשת החג, השתדלו להיות יותר קשובים לצרכים של הקרובים לכם.

מאזניים

הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה, נמצא בשמיים בבית המשפחה שלכם ונראה שבשלב הזה אתם פועלים תחת עומס יתר שאם לא תיזהרו, עלול להפיל אתכם למישכב. מאחר שבדרך כלל אתם מזל שהעשייה שלכם יותר מחושבת ואיטית, הרי שכל דבר שמפעיל אתכם בלחץ עלול לגרום לכם ליציאה מאיזון. זה הזמן להפסיק להסס, אלא להוריד מעל עצמכם סמכויות כדי להרשות לעצמכם לנוח.

עקרב

זהו זמן מצוין לשדרג את העבודה שלכם למרות שכוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית זה. הסביבה הקרובה תמיד מוכנה לעזור לכם וחשוב מאוד עבורכם להיעזר עד כמה שאפשר באחרים על-מנת שתוכלו להתקדם בקצב שאתם רוצים. יש לכם צורך עז לשנות את מקום המגורים שלכם ולכן ייתכן שאתם חושבים על מעבר או לפחות לשפץ את הקיים ולעשותו נוח והרבה יותר מרווח עבורכם.

קשת

הכוכב סטורן המביא איתו בגרות ואחריות עדיין יושב אצלכם בבית המקושר עם כספים ולכן חשוב מאוד שתפעלו בצורה שקולה ולא תקשיבו לגחמות של רגע ותבזבזו מעל המותר לכם. זה גם הזמן שלכם לעבוד על התחום הקוגניטיבי בחייכם וללמוד לשנות חשיבה ולעבוד דרך ההיגיון ופחות להפעיל רגש. העובדה שאתם אנשים מאוד רגישים הופכת אתכם פגיעים יותר ונראה שאחרים משתמשים בזה לעיתים קרובות נגדכם.

גדי

זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם בכל הנוגע למימוש עצמכם והמקום שלכם במשפחה הגרעינית. אתם דוחפים גם את הקרובים לכם קדימה על-מנת לעזור לעצמכם ולפעול יחדיו במידת האפשר, ואכן אתם אנשים פעילים מאוד בתחומכם. זה הזמן לא להרשות להתלבטויות הנצחיות שיש לכם בין בית לעבודה, להפריע לכם בקו המחשבה שלכם. בסיום החג יגיע גם הזמן שלכם להמשיך בדרככם.

דלי

במהלך כל השבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודש הקרוב יישב הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת בבית הסביבה הקרובה שלכם ויגרום לכך שנושאים שעד היום טרם הייתם ברורים ביחס אליהם יקבלו את ההבהרה שהייתה דרושה לכם. חוסר הבהירות בשנים האחרונות גרם לכם לכמה החלטות שגויות ולכן זה בדיוק הזמן הנכון ללקיחת אחריות מחודשת ולבחון את הדברים.

דגים

השמש בשמיים נמצאת בבית הכספים שלכם ולכן נושא זה מתעורר אצלכם וביתר שאת בגלל נסיגת כוכב התקשורת במקום זה. וודאו שהכל ברור וקראו את השורות הקטנות של כל מסמך. בתקופה הקרובה שמתחילה משבוע זה תרשו לעצמכם הוצאות פתאומיות שלעיתים בזמנים אחרים הייתם חושבים שזוהי הוצאה בזבזנית, אך נראה שהפעם אתם מרגישים בצורך לפרוץ את המעגל שאתם שרויים בו.
אסטרולוגית.

מומלץ לעשות מפת התאמה אישית לפני לקיחת מחויבות בכל הנוגע ליחסים בין אישיים ומקצועיים.
תאריך:  28/03/2018   |   עודכן:  28/03/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  חגים ומועדים
משרד הביטחון נעתר לפניית משרד החקלאות ואישר כניסת פועלים מיהודה ושומרון שהמגזר החקלאי זקוק להם, למרות הסדר שיוטל על איו"ש. בסך-הכל יסייעו לחקלאים במהלך החג כ-2,000 עובדים בקטיף פירות וירקות, הדרים, שקדים ותותים.
28/03/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
והיא עוד לא עמדה, והיא עוד לא עמדה, לאלשיך שם בחמדה (מדבר עם חצץ ואבנים).
27/03/2018  |  אסתר שניאורסון גרי  |   מאמרים
עוד כמה ימים נאמר "ואפילו כולנו חכמים, כולנו נבונים, מצווה עלינו לספר ביציאת מצרים". שימו לב: לא לדבר - לספר! כלומר, לחזור על דבר שאנחנו כבר יודעים, ולמה בעצם? מפני שידיעה בלבד, ללא התרגשות והתפעמות הבאות ממעמקי הנפש, אין בכוחה להניע את האדם לחולל מהפכה מן היסוד בכל אורחות חייו, וזה הרי מה שנדרש מעם העבדים שפרץ אך זה עתה ממצרים ולא ידע בדיוק מה לעשות עם החרות החדשה שלו. אומנם נכון, מי שבעיניו ראה עמוד ענן ועמוד אש, את הים נבקע לשניים, קופא ובעיתוי מושלם מפשיר ומטביע את הצבא המצרי, לא ישכח זאת כל חייו, אבל הזיכרון הטרי, החי, שגרם לעם לצאת מכליו ולקבל על עצמו התחייבות כל כך מוזרה כמו "נעשה ונשמע"! - הזיכרון הרגשי דוהה עם הזמן ומשאיר אחריו רק את הידיעה היבשה. ואת הנס - האדם במגבלות תודעתו ממיין בין הדברים "הנורמליים", וממילא ייחודו והחד-פעמיות שלו הולכים ונשחקים.
27/03/2018  |  אליקים העצני  |   מאמרים
יש מצה -למריבה,
27/03/2018  |  יצחק מאיר  |   שירים
האביב כבר הגיע וחג הפסח כבר ממש מעבר לפינה, וכולנו יודעים ומצפים לליל הסדר שאנו מקיימים עם מצוות אכילה של מצה ומרור, כאשר לסעודה ולשתיית ארבעת הכוסות מצטרפת המצווה של "והגדת לבנך" - מצוות סיפור יציאת מצרים. במה שונה מצוות סיפור יציאת מצרים בליל הסדר ממצוות הזכרת יציאת מצרים בכל השנה? חכמי המוסר דורשים את העניין שמצוות סיפור יציאת מצרים מקשרת את הבנים לאבותיהם. הבנים הם שומעי הסיפור והם המעבירים לדורות הבאים את אשר אירע לעם ישראל במצרים והגעתו לארץ המובטחת.
27/03/2018  |    |   מאמרים
רשימות נוספות   /   חגים ומועדים  
היעד: קמחא דפסחא למיליון פיות  /  בן-ציון עטיה
אזהרה מתחפושות פורים  /  יפעת גדות
חודש נוסף לעונת הרחצה בכינרת  /  מירב ארד
תזונה בריאה ומאוזנת גם בפסח  /  אולגה רז
אווירה של פסח  /  אביתר בן-צדף
אליהו הנביא היה כאן   /  יאיר דקל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il