|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

שנה טובה לך - וגם לשמעון פרס

הצצה למפתם האישית של המושכים בחוטים: רה"מ, שר הביטחון, הרמטכ"ל והנשיא וגם: תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות
07/09/2010  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   חגים ומועדים   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

השנה הקרובה נפתחת כאשר כוכב העשייה, המוכר בשמו מארס, נמצא במקום בו מובטחת לנו התחלה חדשה של פעילות. החודש הקרוב יהיה אינטנסיבי במיוחד בשל העובדה שמארס הוא גם כוכב המביא איתו פעילות אגרסיבית ולכן, מומלץ מאוד להיזהר בחודש הקרוב על-מנת לא להיגרר למעשים אלימים. ואולם, במידה שלא תהיה ברירה, אין ספק שיש למדינה את כל הכוחות לפעול. למעשה, בשנה הקרובה לא מומלץ למדינה לפעול בצורה ישירה ולא להציג את תוכניותיה ברבים, אלא אך ורק מאחורי הקלעים וזאת בגלל ביקור הכוכב שמביא איתו צורך בסגירת מעגל במקום המקושר עם פעילות סודית.

זוהי שנה מעולה לעבודה יסודית שיש בה איסוף של פרט לפרט, כשהתוצאות הטובות שלה יגיעו רק כמחצית השנה לאחר יום ההולדת הבא של המדינה, אז יהיה זה הזמן הנכון יותר ללקיחת אחריות, לשינויים ולהתחלות חדשות ממשיות של עשייה.

ומאחר שאנו תלויים במנהיגי העם והם אלה שעושים את העבודה עבורנו, מומלץ להכיר את התנהגותם וסגנון מחשבתם של המנהיגים, ובכך נוכל להיות יותר רגועים ונדע שאפשר לסמוך עליהם. להלן "הצצה" למפתם האישית של המושכים בחוטים:

אהוד ברק, שר הביטחון, 12.2.42, דלי
[צילום: פלאש 90]

מפתו של שר הביטחון נשלטת ברובה על-ידי מזל דלי. עובדה זו גורמת לו להיות אידיאליסט אשר פועל מתוך תחושה של שליחות. הכוח המניע אותו הוא תחושה שיש לו ייעוד בחיים שעליו לבצעו. יכולת הדיבור שלו מעולה ולא תתפסו אותו לא מוכן. את התשובות הוא שולף מהמותן ללא הכנה מרובה מראש, כשהוא סומך על יכולת האלתור שלו.

כאדם, הוא זקוק לחיזוקים רבים ומרגיש שהכל הגיע לו לאחר עבודה קשה מאוד. הוא אינו פועל בצורה אימפולסיבית, אלא לאחר בדיקה מעמיקה והתלבטויות קשות מהי הדרך הנכונה. לפעמים, בזמנים של לחץ רגשי, עשויות להשתחרר לו פליטות פה שאינן במקומן, כך שהמקורבים לו בטוחים שיש לו 'פה גדול'. את היחסים הבין-אישיים הוא לוקח ברצינות ומתכוון לכל מילה שהוא אומר, במיוחד במערכת הביתית שלו. מבחינה חברתית יש לו הרבה חברים והוא יכול להיות נאמן, עקבי ויציב ביחסים, אך לעולם לא ייתן לאחרים להיכנס לתוך נשמתו ותמיד ישמור לעצמו טווח מרחק.

זהו אדם הפועל מתוך אידיאל שעושה הפרדה מוחלטת בין העבודה לחייו האישיים, כשהשאיפה הפנימית שלו לעולם טוב יותר דוחפת אותו קדימה.

בנימין נתניהו, ראש הממשלה, 21.10.49, מאזניים
[צילום: פלאש 90]

מפתו האישית מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע.

את מפתו האישית כדאי לחלק לשני חלקים: האישי והמקצועי. במובן המקצועי הוא אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד, ויש לו יכולות דיבור ושכנוע מרשימות. הפוליטיקה היא המקום בו הוא מרגיש הכי בנוח ותמיד יעדיף פוליטיקה על פני כל עיסוק אחר. את החלטותיו אינו מחליט על רגל אחת, אלא מעניק להן מחשבה מעמיקה גם לטווח הרחוק. יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות הסוחפת אחריו אנשים. יש לו את ההילה הדרושה לאיש ציבור מצליח. ברמה האישית, יש לו צורך בחופש אישי רב ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ממוסדת ומחייבת, היה יכול לוותר כליל על מוסד הנישואין.

מאחר שביבי נתניהו חסר את אלמנט המים שבטבע - הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו - הרי שלעיתים אנשים מרגישים כי אינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך מדוע אנשים רבים מפרשים את דיבורו כחלקלקים. החלקלקות היא חלק מאומנות הלשון בה ניחן כדי לפרוץ גבולות פוליטיים חסומים.

יש לו יכולת להיות קליל ולשנות את התנהגותו על-פי הצרכים בשטח. חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים פוחדים ממנו.

גבי אשכנזי, רמטכ"ל, 25.2.54, דגים
[צילום: פלאש 90]

כבן מזל דגים, מתאים לגבי אשכנזי לנהל את ענייני הצבא מאחורי הקלעים. אין כמו מזל דגים לאסוף נתונים, לעבד אותם ולשלוף אותם בזמן המתאים.

לגבי אשכנזי יש שילוב מדהים ומנוגד בין הרגישות הטבעית שלו לכל אדם וחי, לבין הצורך שלו בביצועים מסוג אקסטרים המצריכים הרבה אנרגיה ונטייה לספונטאניות. החשיבה ויכולת הסקת המסקנות שלו נובעות מתוך האינטואיציה הטבעית הגבוהה בה ניחן ולמעשה, לא יבצע שום החלטה אם לא קיבל את ה'אוקיי' מה"אני הפנימי" שלו. שילוב מעולה זה בין אינטואיציה מעולה וצורך באקסטרים יוצר אצלו את ה'דרייב' שהפך אותו לרמטכ"ל. יש לו את היכולת לבחור את הטיימינג הנכון מתוך הכרת הנתונים בשטח, בשילוב תחושות הבטן הנותנות לו את האישור הפנימי לדרך הנהגתו והתנהגותו.

בדרך-כלל, אינו אוהב לפעול בצורה אימפולסיבית, אך אלו שקרובים אליו מאוד יודעים שאם ימתחו את החבל יותר מדי - אזי יכירו את החלק האימפולסיבי של גבי אשכנזי, שאיתו פחות יאהבו להתעמת.

מאחר שהוא אוהב לחשוב ולפעול בגדול, יעדיף את התכנון והעשייה ואילו את העיסוק בפרטים הטכניים, יעדיף לתת לאחרים איתם הוא עובד כשווה בין שווים. יש לו צורך טבעי לעסוק בפרויקטים גדולים מתוך אמונה ואידיאל, ולא יהיה מוכן לפעול עבור נושאים שאינו מאמין בהם. יעדיף חשיבה בגדול ופחות התעסקות עם הפרטים.

באישיותו, רגיל גבי אשכנזי להתאמץ עבור כל דבר ולמעשה כל הישג שהגיע אליו בחיים, הגיע לאחר תכנון, מאמץ רב ועבודה קשה. כיוון שכך, יעדיף להתנהג עם הקרובים אליו כחבר בגובה העיניים ופחות יאהב יחסים המבוססים על שליטה. עם הקרובים לו ביותר יהיה נאמן מאוד ויעניק מעצמו ללא כל גבול וסייג.

באופיו הוא חובב טבע מושבע, אוהב להכיר את הארץ דרך הרגליים ויעדיף לשמר את הטבע כפי שהוא. יש בו שילוב מנצח של איש צבא קשוח עם יכולת הנהגה, בעוד שבחייו האישיים יעדיף להיות הצד האנושי המכיל והנותן.

והרי התחזית השנתית...

  • גדי

שפע: עד לסוף שנה אזרחית זו עדיין נראה שאתם בשלב בו עליכם לעשות שינויים ושיפוצים בסביבה הטבעית שלכם ולהיעזר באנשים קרובים. רק מפברואר 2011 תוכלו לעשות שינויים ממשיים בחייכם ונראה שהשינוי יהיה קשור גם בסובבים לכם. זה הזמן להעלות נושאים שמזמן רציתם לטפל בהם ולפתור בעיות מעיקות ישנות בתחום המשפחתי.

קושי: כוכב סטורן, המקשה על העשייה, הוא למעשה הכוכב השליט במזל שלכם, כך שלמרות שבדרך-כלל אתם מסתדרים איתו, הפעם קשה לכם מאוד בכל הקשור לקריירה שלכם. אתם מרגישים ויודעים שאתם חייבים לעשות שינוי משמעותי, וזאת כדי להגיע לפריצה לה אתם מייחלים מזה זמן רב. אל תתנו לקשיים להפיל אתכם.

  • דלי

שפע: את השנה האזרחית הבאה השקיעו בניסיון לטפח את סביבת המגורים שלכם על-מנת לעשותה נעימה ומושכת לכם ולבני ביתכם. יש לכם הזדמנות לעשות שינוי במקום המגורים שלכם במידה שתחליטו שאכן אתם רוצים לשנות מקום. ובינתיים, מאחר שכוכב השפע נמצא בנסיגה בבית הכספים שלכם, עדיין כל הנושא נמצא בערפל ולכן מומלץ לכם לחכות עד לסיום הנסיגה.

קושי: כוכב סטורן, המקשה על העשייה, הוא למעשה אחד הכוכבים היותר מוכרים לכם, כך שהתמודדות עם קשיים היא בדרך-כלל חלק מסגנון חייכם. השנה תוכלו ליצור שינויים מתוך בחירה. זוהי תקופה מעולה לקידום עצמכם בתחומים שונים, ובעיקר לפתח קשרים עם חו"ל. אלו מכם שחולמים על עבודה בחו"ל - הגיעה שעתכם.

  • דגים

שפע: עד לסוף שנה אזרחית זו נמצא כוכב השפע בנסיגה בבית תת ההכרה שלכם, כך שאתם הרבה יותר רגישים וקשובים לקול הפנימי שלכם. אל תתנו לפחדים לנהל אתכם, כיוון שעכשיו יש לכם הזדמנות לפריצת דרך. מפברואר 2011 יעבור כוכב השפע לבית הכספים שלכם ואז תקבלו הזדמנות חדשה לפריחה כלכלית. אל תחמיצו את ההזדמנויות.

קושי: את ההתנהגות הכללית שלכם בשנה האחרונה קבעתם לפי מערכות היחסים שלכם, ואילו מהשנה הקרובה תהיו עסוקים בנושא הכספי וביכולת שלכם לממשו. עכשיו אתם כבר מבינים שכספים לא יגיעו לכם בדרך הקלה כפי שציפיתם, אלא רק בעבודה קשה. עובדה זו תתרום לריחוק מאחרים ולחיפוש תשובות בדרך רוחנית.

  • טלה

שפע: מחודש פברואר 2011 ייכנס כוכב השפע למזל שלכם, ומאחר שתהליך כזה מתרחש אחת ל-12 שנים, הרי שהשנה תהיה שעתכם הגדולה. ייפתחו בפניכם שלל אפשרויות, שמהן תצטרכו לבחור את זו המתאימה לכם ותוכלו להעשיר את חייכם האישיים. ועד אז יש לכם כמה חודשים שבהם מומלץ לכם להיות קשובים לקול הפנימי שלכם ולפעול בעצתו.

קושי: השנה הקרובה עומדת להיות מאוד משמעותית עבורכם, שכן כל נושאי הזוגיות/שותפויות והיחסים הבין-אישיים יעמדו למבחן בשנה זו. תהיה זו שנה בה תיאלצו להשקיע יותר ב"יחד" שלכם, ובמידה שהקשרים אינם על בסיס מוצק - תיתכן פרידה. אלה מכם שישרדו - יתחזקו. בכל מקרה, זהו תהליך גורלי שיתרחש גם ביניכם ובין האנשים הקרובים לכם ביותר.

  • שור

שפע: בשנה האזרחית הקרובה ייכנס כוכב השפע לבית תת המודע שלכם, וייתן לכם את האפשרות להתחבר ל"אני הפנימי" ולקבל משם את התשובות להתנהגותכם בעבר, והכוונה לעתיד. אם תלמדו לשמור על פרופורציות, תרגישו שכל מה שקורה - אכן מתרחש לטובה. בשלב הזה מומלץ לכם להשקיע בחיזוק יחסיכם החברתיים, ולהקשיב לאינטואיציה בבחירת חברים.

קושי: הכוכב סטורן, המוכר בשמו שבתאי, נכנס כבר לבית העבודה שלכם. עובדה זו תגרום לכך שתעבדו קשה כדי לשמר את הישגיכם. התנאים בשטח יהיו כאלה שתמשיכו להתאמץ ואף תיאלצו להסתגל לתנאים חדשים, מתוך הבנה שאין ביכולתכם לשנות. הקפידו על תזונה נכונה, כיוון שייתכן שהתקופה תהיה רגישה מבחינה בריאותית.

  • תאומים

שפע: כוכב השפע כבר נכנס לבית החברים והחברה שלכם, כך שיש לכם הזדמנות לשדרג את עצמכם ברמה החברתית. ואולם נסיגת הכוכב כרגע עד לחודש פברואר לא מקלה עליכם. הרשו לעצמכם להיות טבעיים, הקשיבו לאינטואיציה בבחירת האנשים ונהגו בחופשיות עם הקרובים לכם. בשלב הזה הקפידו לשלב בין החברים החדשים לישנים.

קושי: בשנה זו תרגישו צורך לבטא את עצמכם בדרך יצירתית. אם עדיין לא התחלתם, הרי שזה הזמן להתחיל בעיסוק חדש וגם לבלות שעות איכות עם הקרובים לכם ביותר. ייתכן שבגלל הצורך שלכם להתקבע בתחום יצירתי אחד או אפילו בקשר אחד, תציבו לעצמכם דרישות מהקרובים לכם, שלא תמיד יוכלו לעמוד בציפיות שלכם. תצטרכו ללמוד לזרום עם הנסיבות.

  • סרטן

שפע: בפברואר 2011 ייכנס כוכב השפע לבית הקריירה שלכם, וייתן לכם הזדמנויות להתחבר אל האנשים הנכונים שיקדמו אתכם מקצועית. יהיה עליכם לבחון כל הצעה בדרך שקולה ולקחת ייעוץ מקצועי במקרה הצורך, כדי שגם בחלוף נסיגת הכוכב תמשיכו להרגיש שעשיתם את הצעדים הנכונים. ועד אז, תיאלצו לסגור עניינים משפטיים שונים שמטרידים אתכם.

קושי: בשנה הקרובה יימצא הכוכב סטורן בבית המשפחה שלכם. עובדה זו מלמדת כי תיאלצו להשקיע הרבה אנרגיה בתא המשפחתי שלכם. זהו זמן של סגירת מעגל ולמרות הקשיים, זוהי תקופה מעולה לשינוי/שיפור וניפוץ תבניות ישנות כתוצאה מהתנאים החדשים שייווצרו. נראה שרק עם יציאת הכוכב מבית המשפחה שלכם תוכלו להעריך נכונה את השינויים שעברתם.

  • אריה

שפע: בחודשים הקרובים עדיין מומלץ לכם לבדוק מה הן האפשרויות הכלכליות שלכם לרווחים על-ידי שותפויות עם אנשים שעשויים להתאים לכם. ייתכן שתיאלצו לקחת הלוואה מגורם חיצוני. את העשייה האמיתית שלכם תוכלו ליישם רק בשנה האזרחית הבאה. קשרים עם חו"ל ומקומות מרוחקים יעזרו לכם מאוד בחיזוק הקריירה המקצועית שלכם.

קושי: בשנה הקרובה יתעורר בכם הצורך לפתור מערכות יחסים לא נוחות. זוהי דרך מצוינת לסגירת מעגל. ייתכן שתרצו לשנות גם את סביבת המגורים שלכם, בבחינת משנה מקום משנה מזל, וגם זה נכון עבורכם, רק עשו זאת תחת תכנון מדוקדק מראש. מומלץ לכם לבדוק היטב את כל האפשרויות העומדות בפניכם ולא לפעול בצורה ספונטאנית.

  • בתולה

שפע: עד לחודש פברואר עדיין תהיו עסוקים בשותפויות שבחייכם וכיצד עליכם לנהל אותן. לאחר מכן, ייכנס כוכב השפע לבית המיניות והכספים שלכם וייתן לכם לחוות פן נוסף באישיותכם. לפנויים שבכם תהיה זו חוויה כיוון שתהיו פתוחים לאינספור אפשרויות אינטימיות ולאלה מכם הנמצאים בזוגיות, תהיה אפשרות לפתח ולהעמיק את היחסים, במידה שתהיו מוכנים לאבד שליטה.

קושי: התקופה הקרובה עומדת להיות מאוד משמעותית בנושאי כספים, כיוון שכל הטעויות הכלכליות שביצעתם אי-פעם יעלו ויצופו, ואתם תבינו שאתם חייבים לנקוט בפעולה לשיפור מצבכם הכלכלי. חשוב מאוד שתעבדו בתיאום עם איש מקצוע שיכוון אתכם לדרך הנכונה וימנע מכם לעשות טעויות בשיפוט הנובעות מראייה לא נכונה של העובדות.

  • מאזניים

שפע: כרגע אתם עדיין בשלב בו עליכם לשפר את היחסים בעבודה, אך מחודש פברואר 2011 יופיטר, כוכב השפע, יביא אתכם לרווחה בדיוק בנושאים הרגישים שלכם. תיפתחנה בפניכם אפשרויות חדשות בנושאי זוגיות ושותפויות. אלה מכם המצויים בקשר עשויים לשפר את היחסים שלכם, ואלה מכם שאין להם זוגיות יוכלו סוף-סוף למגנט אליהם את האנשים הנכונים לכם להמשך הדרך.

קושי: בשנה זו נמצא סטורן המביא איתו עיכובים במזל שלכם, וזאת כדי שתלמדו לשנות את חייכם, במקומות הדורשים שינוי. נראה שהפעם, מתוך רצון, תיקחו אחריות על חייכם ולא תדחו החלטות כפי שלעיתים עשיתם עד עכשיו. אלה מכם שמעוניינים לרדת במשקל - יהיה זה זמן מעולה עבורכם לממש זאת ולהיות אחראים לגזרתכם המתחדשת.

  • עקרב

שפע: עד לחודש נובמבר נמצא כוכב השפע בנסיגה בבית היצירה שלכם, כך שייתכן שאתם חשים מעוכבים בנושא. אל תתנו לחוסר הרצון שלכם ליצירתיות להשפיע עליכם בשלב הזה, וחכו עוד קצת עד אשר תהיו בטוחים. בינתיים, עד אז תוכלו לשפר את היחסים הבין-אישיים שלכם במעגל הראשון של חייכם - הוא המשפחה ואחים/אחיות.

קושי: בשנה הקרובה יפקוד אתכם הכוכב סטורן במקום המקושר עם תת ההכרה. נראה שהרבה מחשבות והרהורים על החיים יובילו אתכם לתקופה של חשבון-נפש, שבעקבותיה תיאלצו לשנות את סגנון חייכם. ככל שתזרמו יותר עם הנסיבות ולא תפחדו להתחבר אל ה"אני הפנימי" שלכם, יהיה לכם קל יותר לתקן את המצריך שינוי ותיקון.

  • קשת

שפע: בתקופה זו נמצא כבר כוכב השפע בבית היצירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לפתח את היצירתיות שבכם. אלה מכם שיש להם ילדים, יהיו חייבים להשקיע בהם יותר זמן איכות (אך עשו זאת בשמחה). אלו מכם הנמצאים בבדידות, יוכלו להיאנח לרווחה, כיוון שאתם עומדים להכיר אנשים שישנו את חייכם הרגשיים לטובה.

קושי: השינויים שאתם עומדים לעבור בשנה זו יהיו משמעותיים מאוד מבחינה חברתית. הנסיבות יהיו כאלה שייתכן שתרצו להחליף חברים, אך במקום החדש תיאלצו לכבוש את מקומכם מחדש. השינויים הפנימיים שאתם עוברים יגרמו לכם לראות את המציאות בעיניים אחרות, ולכן חשוב שתעשו שיקולים הגיוניים ולא תניחו לספונטאניות הטבעית לנהל אתכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית היא כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

שמעון פרס, נשיא המדינה, 16.8.23, אריה
[צילום: AP]

נראה שאי-אפשר לסיים ללא האדם שאולי לא חותם באופן ישיר על המסמכים, אך אין ספק שהוא מושך בחוטים מאחורי הקלעים כבר שנים רבות. כולנו תוהים מהו הכוח המניע העומד מאחורי אדם זה, הגורם לו להמשיך לעבוד, לפעול ולהימצא היום בתפקיד הנשיאותי אותו הוא ממלא בצורה מכובדת במיוחד. העובדה היא, שכוכבים רבים במפתו האישית מושפעים ממזל אריה השואף לכתר המלכות, לבד ממזל השמש שלו.

שמעון פרס הוא אדם בעל אופי חזק, בעל יכולת ביצוע מעולה ודבקות במטרה. יש לו יכולת עמידה עצומה מול קשיים, גם אם הם נמשכים לאורך זמן. יש לו כריזמה, נוכחות חזקה ונטייה טבעית לעמוד במרכז הבמה בכל צורה ודרך אפשריות. מאחר שהוא בן מזל אריה, הרי שהשלטון הוא המקום הטבעי שבו ירצה לראות את עצמו, ותמיד יהיה לו מענה משכנע וחכם מדוע הדברים התגלגלו בדרך זו או אחרת.

הוא אדם חם, אוהב חברה ואנשים מפורסמים, לאו-דווקא מתחום הקריירה הפוליטית שלו. ההתחככות עם מפורסמים למיניהם באה מתוך הרצון הטבעי שלו להנאות ולהיות ב"עניינים", בכל תחום שהוא.

חסר לו אלמנט מים (כמו לבנימין נתניהו) המאפשר להתחבר רגשית אל האנשים שלידו. נכון שהוא מדבר בחוכמה רבה, אך מבחינה רגשית אינו נותן לדברים להגיע אליו, כך שאינו נכנס לדרמות רגשיות. עובדה זו גרמה לו לקום פעם אחר פעם כמו עוף החול לאחר מפלות צורבות.

גילו המתקדם רק גרם לו להיראות מכובד ובשל יותר, כך שהשילוב של חוכמה, כריזמה ואינטליגנציה שכלית מעולה, לצד דמות מעוררת כבוד כיאה לאריה, הביא לו את ההצלחה לה זכה והפעם נראה שהוא נמצא במקומו הטבעי כ"אבא" של המדינה.

תאריך:  07/09/2010   |   עודכן:  07/09/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שנה טובה לך - וגם לשמעון פרס
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מפה אסטרולוגית???
7/09/10 14:12
 
שהוא נתן. הוא
7/09/10 17:48
2
אליפז
7/09/10 19:02
 
נבו
7/09/10 23:56
3
,תושבי שכונת התקו
8/09/10 00:13
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
החופש הגדול נגמר וכל הילדים חזרו לגן ולבית הספר. המוני הורים נשמו לרווחה וחלקם אף נרגשים עד מאוד, אותם הורים השולחים בפעם הראשונה את ילדיהם לגן, או לכיתה א', ואולי לחטיבת הביניים. אך מבין כל ההורים השמחים ו/או הנרגשים ישנם קומץ הורים עצובים, אפילו אבלים.
07/09/2010  |  גאולה שינה  |   כתבות
מי שמכיר את המושג של יחסי ציבור רק בהקשר של עיתונות - התועלת שלו מיחסי ציבור יכולה להיות מוגבלת. התחום של עיתונות בנושא יחסי הציבור יכול לתפוס רק נתח קטן בהשוואה לתחומים אחרים, שהם לא פחות חשובים ולעיתים מגיעים משם ממש ניסים.
07/09/2010  |  עדי פלאוט  |   כתבות
עונת החגים הבאה עלינו לטובה הינה תקופה רוויה במאכלי חג ומאכלים מכל טוב, יינות, מנהגים ומצוות. בל נשכח את מצוות חג ראש השנה לאכול תפוח בדבש "יהי רצון מלפניך שתחדש עלינו שנה טובה ומתוקה". "בזכות" מצוות אלו, כמצוות אכילת תפוח בדבש אנו מוסיפים לעצמינו קלוריות רבות. בכתבה זו אנסה להגביר את רמת המודעות לכמות הקלוריות וצריכתן, תוך שמירה על איזון הגוף, בפרט בתקופת החגים בה הפיתויים למאכלים עתירי שומן וקלוריות, רבים יותר.
07/09/2010  |  ניר פלורנטין  |   כתבות
רוני ישראלי, שם בדוי, הוא מנהל מחסן בחברה לשיווק ציוד משרדי. רוני מסור מאוד לעבודתו ומבלה בה כמאמר הקלישאה "מעלות החמה עד צאת הנשמה". כמעט תמיד בסוף היום הוא מגלה שמאז הבוקר לא התפנה כלל לאכול או לשתות. למעשה, העבודה היא הציר שסביבו סובבים חייו. את שעות הפנאי - המצומצמות שלו - הוא מבלה בעיקר לבד. החברים מתקופת הצבא ניתקו את הקשר בהדרגה, ועל חיי אהבה אין בכלל מה לדבר. הקשרים הספורים שלו עם נשים הסתיימו בדרך כלל אחרי הדייט הראשון ולכל היותר השני. בעצם, כשהוא חושב על כך ברצינות, גם הקשרים שלו עם לקוחות מתנהלים בבדידות מזהרת, באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני.
07/09/2010  |  ד"ר אריה רביב  |   כתבות
יותר ויותר הורים גילו את יתרונות הטיפול ההומיאופתי כשיטת טיפול טבעית ויעילה לבעיות פיזיות ונפשיות, המשולבת עם רפואה קונבנציונלית. הטיפול המשולב מביא עמו גם שיפור כללי במצבו של הילד, כגון שיפור העמידות בפני מחלות, קיצור זמן ההחלמה, נטרול ההשפעות השליליות של התרופות ועוד. שיטות הטיפול בילדים מותאמות למאפיינים הייחודיים של הגיל הצעיר, בהתאם למגבלות שכל גיל מציב. מדובר בטיפולים שאינם כרוכים בכאב או אי נוחות. ילדים מגיבים בצורה הטובה והמהירה ביותר לטיפולי רפואה משלימה, בשל חילוף החומרים המהיר יותר, בהשוואה למבוגרים. טיפולים טבעיים ומשלימים לרפואה הקונבנציונלית מסייעים מאוד לתינוקות ולילדים במגוון מצבים בריאותיים ובעלי אחוזי הצלחה גבוהים.
07/09/2010  |  ד"ר מוטי לוי  |   כתבות
רשימות נוספות   /   חגים ומועדים  /  מי ומי  
פסטיבל עפיפונים יפנים בחיפה  /  הדס שפירא
מאכלי החג - סכנת חנק לילדים  /  יפעת גדות
פסטיבל תימנה בראש העין   /  לי ליבר
על הדבש ועל הנפש  /  ציפורה בראבי
נוסטלגיה ל"שנוטובות"  /  ראובן לייב
הרימון - ראוי לכתר  /  מחלקה ראשונה
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il