|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

משא-ומתן - לא עכשיו!

טעות היא לנהל כעת מו"מ כלשהו, כיוון שתוצאתו יכולה להיות מביכה תחזיות מדיניות מתממשות בשנים הבאות: תתחזק הלאומניות העולמית תמונת הכוכבים: 8.10.10-1.10.10
01/10/2010  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
לא הזמן למו"מ

הוונוס והמארס ממשיכים לרקוד טנגו במזל עקרב. המבנה של הכוכבים סביב התאריך 3.10 הוא מעורר במיוחד, לכן נסו לעדן את התנהגותכם בעיקר ב"מחלקה" החושנית. אלו ימים טובים להתפייס עם אלה שיש לכם חילוקי-דעות עימם ולהגיע איתם לפשרה או להסכמה.

מולד הירח יהיה בתאריך 7.10 בשעה 20:45. על-פי רוב, לפני מולד הירח האנרגיה נמוכה יותר והאמוציות גם הן חזקות יתר. עדיף לסיים מה שלא סיימתם, לא ליזום דברים חדשים לפני המולד, אלא לחכות לעבור אותו, תופתעו אלו פתרונות חדשים תמצאו לבעיות מתמשכות ואולי גם תיחשפו לגישה חדשה. אם אתם נמצאים במערכת יחסים שכבר אינכם יכולים "לנשום" בה יותר, אתם חשים שעבר זמנה, שמיצתה את עצמה, זה הזמן להחליט ולהמשיך הלאה, להתקדם לפרק הבא.

כוכב ונוס מתחיל בנסיגה בתאריך 8.10. השפעתו כבר קיימת מתחילת החודש, הוא גם ישפיע ויעורר בעיות זמניות בזוגיות, כאלה שנחשפות בגלל אי-התאמה.

בגלל נסיגת הוונוס, המארס דומיננטי יותר במזל עקרב, לכן ביטויי האהבה עלולים להיות אסרטיביים יותר. נסו להיות מודעים לאפשרות הזו, שיכולה גם להתבטא בכעס ובאגרסיביות, ולהפר את האיזון עם חוסר נעימות. גם נושא הכסף (ונוס) עלול להיות נושא מרכזי לחילוקי דעות במערכות יחסים.

רגע לפני שכוכב מרקורי עוזב את מזל בתולה, הוא מול כוכב יופיטר ואורנוס, ולכן לא נכון לנהל מו"מ כלשהו, כיוון שהתוצאה יכולה להיות מביכה מאוד.

בתאריך 3.10 כוכב מרקורי עובר למזל מאזניים, יש רצון לאזן את הדברים ולהשיג שקט ושלווה מאחר שה"מאזניים" מתעב עימותים ישירים. אבל אל תשלו את עצמכם שעם המאזניים האוורירי הכל קליל. זהו אחד המזלות המשלב בתוכו את הפאסיביות והאגרסיביות לסירוגין במבנה שלו, אין אולי צעקות, כמו אצל הטלה, אבל יש הרבה תחמונים ותמרונים בדרך בה הוא מציג את עמדתו, וכל זאת כדי להיות נחמד ואדיב. אחרי ששקל ובחן לכאן ולכאן את המצב, מה שיכול להימשך לאורך זמן יחסית, הוא יביע את עמדתו, חד-משמעית. המאזניים הוא גם הקטיגור, גם סניגור ולבסוף הוא השופט.

ההמלצה השבוע היא לחשוב לפני שאתם מתבטאים, זיכרו שמילה שיצאה מהפה, אי-אפשר להחזירה.

לקראת סוף השבוע האחרון, המפגש בין השמש וסאטורן הגיע לדיוק. השמש והסאטורן שניהם מסמלים מנהיגים וממסד, כך שזה מחדד את הנושא של חוק וסדר בכמה מדינות. ייתכנו גם הכנות לשינויים בשלטון, כמו ששמענו בקוריאה הצפונית, או כמו הדחתו של ראש עיריית מוסקבה, לאחר 17 שנים בתפקיד, על-ידי נשיא רוסיה, דמיטרי מדבדב. אין ספק שזו תקופה מאתגרת ולא קלה, בעיקר בשל כובד האחריות למנהיגים וממשלות בעולם הרחב.

אצלנו

הכותרות ותשומת הלב של כולם הן למערכת הפוליטית, המגיבה ללחצים השונים מכל הכיוונים למו"מ עם הפלשתינים.

כאן במדור, נכתב בתחזית ערב ראש השנה התשע"א:

  • "מצב הכוכבים של מדינת ישראל עד חודש אפריל 2011, אינו מאפשר יצירת מציאות החלטית. הכוכבים העוברים על כל הצירים בהורוסקופ של מדינת ישראל, ממליצים לבחון מחדש מצבים קיימים, להתמודד עם כל התרחשות ולטפל בכל בעיה נקודתית שמתעוררת. מבנה הכוכבים מעיד על כך שבעיות יחזרו ויציפו אותנו פעם אחר פעם.

    יהיה צורך לאתר כיוונים חדשים, שיאפשרו מציאת פתרונות לאותן הבעיות הצצות בזו אחר זו. קשה במצב הנתון לקבל החלטות אסטרטגיות שישרתו את המדינה לטווח הארוך.

    אומנם אין ודאות, אך למרות הכל צריך להעז ועם זאת, להקפיד להישאר כל הזמן במסגרת הנורמות המקובלות. אסור שמדינת ישראל תהיה תלויה באיזשהו גורם לטווח הארוך, מאחר שהמדינה אינה יכולה לסמוך על-אף ישות מדינית אחרת".


הנה עתה שומעים שיש הבטחות סודיות של הנשיא ברק חוסיין אובמה לנתניהו ולאהוד ברק רק כדי להמשיך את הקפאה. הכוכבים אינם ממליצים להאמין או לבטוח באף גורם חיצוני.

עוד נכתב:

  • "מבנה הכוכבים על מפת מדינת ישראל, מזהיר מפני חתימה על הסכמים, בעיקר עד חודש אפריל 2011. הכוכבים אומרים שכל הסכם על כל סעיפיו לא יוכיח את עצמו לטווח הארוך. במילים ברורות, ההסכם אינו ריאלי ומדינת ישראל עלולה להיות שוב במקום של לתת בלי לקבל דבר בתמורה".


והנה עוד תזכורת מאותו המאמר, עתה אחרי הנאום של אביגדור ליברמן באו"ם, שהסעיר כמה עיתונאים ופרשנים:

  • "אביגדור ליברמן, שר החוץ, ימשיך לתמוך בממשלה בהישארותו, אם כי הוא ומפלגתו יהוו לא פעם אופוזיציה לממשלה, ויילחמו מתוכה בעיקר בהחלטות שלא יהיו לרוחם. אביגדור ליברמן הוא אנליסט פוליטי שהוכיח כי הוא רואה את הנולד (הוא חזה מראש את אריאל שרון מפלג את הליכוד ולא רק) ובונה את עצמו על בסיס החזון שלו, והישארותו בממשלה היא גם מן הסתם כדי להוכיח שהוא צודק".


ולסיכום המצב מאותו מאמר שנכתב בערב ראש השנה:

  • "החתירה להסכם קיימת, אבל המטרה נראית יותר כהסכם ביניים שיהיה בסיס לסטאטוס קוו. בשנה הקרובה נראה את ראש הממשלה נתניהו כנציג מדינת ישראל עומד מול העולם, 2011 לא תהיה לו שנה קלה. אבל עם כל הרצון הטוב, אין אפשרות שיגיעו לפתרונות יסוד. עם הכוכבים על ציר 1-7 על הורוסקופ של מדינת ישראל, דוחים מצבים הדורשים החלטה גורלית. מנסים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה".

השבוע...

1.10 האנרגיה היום גבוהה גם מנטאלית. יש כוח להניע תוכניות שהיו תקועות, ולהשתחרר. האופטימיות הגבוהה עלולה להוציא דברים מפרופורציה, או שאתם לוקחים על עצמכם יותר ממה שיש ביכולתכם לעשות, או להבטיח הבטחות שאין ביכולתכם לקיים אחר-כך. נסו לשמור על פרספקטיבה. כל כיוון שאתם בוחרים היום אינו ברור. אל תיכנסו לעימותים מאחר שכושר השיפוט היום אינו במיטבו.

2.10 העדיפו לדחות היום החלטות חשובות. יש נטייה להבטיח יותר ממה שיש ביכולתכם לקיים וגם החשיבה אינה בהירה דיה, לכן המבוכה גדולה. מאידך-גיסא, אתם חווים אנרגיה מנטאלית גבוהה, הרבה רעיונות זורמים, אבל מתלווה לכל המתח. יש כאן דרך פעולה או דרך חשיבה, שהן יותר אינדיבידואליות, לכן קשה לשתף פעולה. השתדלו לא להיכנס מתחת לגלגלים של נהגים עצבניים כשאתם עוברים את הכביש. אם אתם נוהגים, והאמוציות שלכם גורמות לכעסים לערפל אתכם, שתו מים והתעשתו, כדי שאתם לא תיכנסו במכונית שלפניכם. הירח בטל משעה 17:20 עד שעה 20:21.

3.10 הטנגו בין הוונוס ומארס בשיאו. האינטנסיביות של מערכות יחסים מעצימה, אבל יש נטייה גם להשקיע במערכות יחסים חשובות לחייכם, עם אנשים בוגרים, או עם אנשים הנמצאים בעמדות אוטוריטה, שכדאי לכם להגיע איתם להסכם כלשהו, בבנק למשל.

4.10 יש פער בין הרצוי והמצוי, אתם פגיעים יותר וקשה לנהל שיחה רגועה, או להגיע לפשרה כלשהי. אם אכן זו התחושה שמלווה אתכם, הניחו לדברים ונסו שוב במועד מאוחר יותר. הירח בטל משעה 15:51 עד שעה 22:00.

5.10 האנרגיה היום חושפת דברים שהיה ניסיון להחביא אותם ובעקבותיה צצים דברי רכילות וספינים. יש רצון לשיחות עומק והיום מתאים לכך, רק אם אתם מוכנים לשמוע גם מה שלא נעים ונוח לכם לשמוע. יש נטייה לביקורתיות ותשומת לב לפרטים, לכן גם קשה להגיע לפשרה. טון הדיבור היום הוא זה שיוצר את אופי המוזיקה שאתם משמיעים או שומעים.

6.10 האופטימיות מחד-גיסא וחוסר השקט מאידך-גיסא, זה אופיו של היום. יש חיפוש אחר ריגושים, אבל התוצאה גורמת לכם לצחוק גם מעצמכם. העדיפו להימנע מהתחייבויות הנובעות מגחמות רגעיות. הירח בטל משעה 18:42 עד שעה 21:51.

7.10 ההיגיון דוחף אתכם לכיוון אחד והרגשות בדיוק ההפך, בעיקר עד שעות הצהריים. לקראת הערב מגיעה התפכחות, אצל חלקכם זו ריאליות ואילו אחרים ביקורתיים ופסימיים. הקושי לקבל החלטה או לעשות צעד משמעותי נובע בעיקר מחששות ואפילו מחוסר ביטחון, שילווה אתכם גם ביום המחרת.

8.10 כוכב ונוס נעצר ומתחיל בנסיגה, עצירה המביאה חשיבה נוספת על כמה אתם רוצים להיות מעורבים במו"מ כלכלי או רגשי. זה זמן להערכה מחדש של ערכים אישיים, אהבות אישיות, אולי לנסות "לפצח" את הבלוק הפסיכולוגי האישי, כדי לבחון את עצמכם ואת בן הזוג מזווית ראייה נוספת, בממד אחר ועמוק יותר. הירח בטל משעה 15:36 עד שעה 21:52.

כלכלה ושווקים

ההיסטוריה מעידה שבכל פעם שכוכב ונוס מתחיל בנסיגה, צפויה השפעה חזקה על השווקים. גם אם אינה מיידית, היא תופיע בתוך כמה ימים (עד 12 יום מקסימום). כוכב ונוס יתחיל בנסיגה בתאריך 8.10 וימשיך עד לתאריך 18.11.10. בכל פעם שכוכב משנה מגמה יש לו השפעה, מאחר שהוא משפיע על התחושות הכלליות גם בלא מודע. נזכור שכוכב ונוס מסמל כסף, שווקים וכל מה שקשור לכלכלה ולרווחים.

בסוף ספטמבר כוכב סאטורן הגיע לשמש במזל מאזניים, ייתכן שנשמע על יוזמות חדשות בכמה מדינות, ניסיון לחוקק חוקים שמטרתם להביא צדק חברתי-סוציאלי לאזרחים, אבל זה יכול גם להתבטא במסווה, כאילו רוצים להביא יותר ביטחון לאזרחים, כשבמציאות זה למעשה עוזר לממשלות ולממסד להיות יותר בשליטה על השווקים, התקציב והכלכלה. אצלנו זה בא לידי ביטוי בסאגה המתמשכת של "גבעות עולם", שהביאה את התערבות הממסד, בלי כחל ושרק. בארה"ב, זו התערבות הממשל בניסיון לתקן את הכלכלה הקורסת; ובאירופה, שינויים בחוקי הפנסיה והמיסוי.

המגמות האלה משפיעות גם על השווקים. אנו שומעים על פגיעה ביבולים בשל מזג האוויר - מציאות שתשפיע בהמשך על מחסור במזון ועלייה במחירים בשורה התחתונה. אצלנו, גם מחסור קטן בחלק ממוצרי חלב ומחירי העגבניה היקרה. זה אולי נשמע כזוטות, אבל יש להניח שנחזור ונשמע על פגעי מזג האוויר והשפעתם על מחסור או על המחירים של מוצרים שונים.

מחשבה אסטרולוגית

מעברו של כוכב פלוטו במזל גדי השמרן והקונסרבטיבי, הנמצא במתח עם כוכב אורנוס במזל טלה הלוחמני. זה שילוב המעורר "ריח" של גזענות. הסובלנות שהייתה מוכרת כל-כך בשנים האחרונות, כשכוכב פלוטו טייל במזל קשת והסיר את הגבולות, מסתיימת. יש התפוגגות הדרגתית ואנחנו שומעים יותר על חוסר סבלנות לאחר, הצד הקונסרבטיבי מתחזק. "אנחנו והם". תזכורת לא נוחה לאיש מאיתנו, אחרי המשבר הכלכלי בשנים 1930-1929, היה האורנוס במזל טלה, הפלוטו במזל סרטן (בדיוק מול הגדי). היטלר, ימח שמו, תפס את השלטון בגרמניה בתאריך 30.1.1932 ומשם הכל כבר היסטוריה.

בצרפת, רוצים לגרש את הצוענים, וחוקקו שם חוק האוסר לחבוש בורקה במקומות ציבוריים. עוד מדינות מתעוררות נגד מהגרים, עם מפלגות שהמצע שלהן מבוסס על "אנטי" זרים. בהולנד, התחזקה מאוד מפלגה שהיא אנטי מוסלמית. בבלגיה, התקבל לאחרונה חוק נגד לבישת בורקה וניקאב (מלבושי שחורים העוטפים את כל הגוף), בכוונה להרחיק מוסלמים משטחה. ג'ון האוורד, ראש הממשלה הקודם של אוסטרליה, דרש שהמוסלמים יעזבו את המדינה אם הם רוצים לחיות לפי חוקי השריעה. בהונגריה, התחזקה מפלגה גזענית שהיא גם נגד היהודים והצוענים. בארה"ב, ההתעוררות נגד בניית מסגד באזור אסון התאומים, מה שנקרא גראונד זירו, הביאה גם הפגנות נגד המוסלמים. באריזונה, אחת המדינות שבארה"ב, נחקק לאחרונה חוק נגד מהגרים לא חוקיים, אפליה שלמעשה בעיקרה היא נגד המקסיקנים שמחפשים שם עבודה. אצלנו, רוצים גם כן לגרש את העובדים הזרים, במסגרת החוק ועם עין אחת צוחקת והשנייה בוכה. אירופה, כמעט כולה, נגד מדינת היהודים.

עם חזרתו של האורנוס למזל טלה, לאורך השנים הבאות, לצד טיולו האיטי של כוכב פלוטו במזל השמרן גדי, צפויה התחזקות המגמה שבעיקרה היא חיזוק הלאומניות של כל מדינה.

"היהודים נבדלים מכל העמים עלי אדמות בכך שמולדתם היא ההיסטוריה עצמה" [סלוואדור דה מאדריאנה].

תאריך:  01/10/2010   |   עודכן:  01/10/2010
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפילו בארצנו, המדשדשת לה בפאתי העולם המוטורי העכשווי, הבינו סוף-סוף יודעי דבר שבעזרת אילוף יעיל של מחשב הרכב, אפשר לסחוט כוחות נוספים מהמנוע מבלי להחליף שום בוכנה או גל זיזים. בדרך פלא זו מולידים טיגריס תחת מכסה המנוע, מבלי להעלות את יחס הדחיסה ומבלי לבקר ב-eBay כדי לזכות בסעפת פליטה 4-1.
01/10/2010  |  אדוארד אטלר  |   כתבות
ציבור נכבד ולא קטן, המונה להערכתי כמה עשרות עורכי דין, החליט לרכז השקעותיו בציבור נכי צה"ל; ציבור ההולך וגדל במספרים עצומים מדי שנה בשנה: נכון להיום מונה ציבור זה למעלה מ-55 אלף (!) איש, המהווה השקעה בטוחה מראש, אשר אף פעם לא יורדת, לקהל עורכי הדין הללו.
30/09/2010  |  מיכאל הרשקוביץ  |   כתבות
בליל ה- 24 ליולי שנת 2010 רצח איתי בן דרור בדם קר את שלושת ילדיו. על-פי כתב האישום היה זה רצח מזעזע - אך מתוכנן היטב: הנאשם, על-פי כתב האישום, רכש סכינים חדות במיוחד, בדק באינטרנט מידע אודות כלי הדם הראשיים בכדי "להיטיב" לדקור את ילדיו- אותם אירח בביתו ביום זה.
30/09/2010  |  ענבל בר-און  |   כתבות
לאחרונה, ניתן ע"י ועדת הערר שליד ביה"מ המחוזי בחיפה פ"ד וע 4550-10-09 המתייחס לשאלה האם שווי המכירה כולל גם מרכיבים אשר אינם חבים במס רכישה. הנסיבות, המתוארות בפה"ד היו כדלהלן.
נוסחה מנצחת: קחו שני כוכבי ריאליטי לוהטים, שימו אותם על שלט חוצות למשך 12 שעות אל מול מצלמות, תנו להם משימות וזמן חופשי לדיבורים והרי לכם פרסומת מנצחת. ככה לפחות חשבו אנשי "דפי זהב", שיזמו את אירוע "ריאליטי הבילבורד" הראשון בישראל. קשר למוצר? קופירייטינג מבריק? הערכה לאינטליגנציה של הצופה? מיותר. יש נוסחא והיא עובדת.
29/09/2010  |  מתן אברמוביץ'  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il