|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

נסיגה לחיוב

כוכב מרקורי בנסיגה מציף בעיות וקלקולים קיימים שאנו נוטים להתעלם מהם; ההתייחסות הנכונה היא להבין כי אלו פורצים במלוא עוצמתם ע"מ להביאם לפתרונם נושאי תקשורת שוב עומדים להיות בנסיגה בתקופה הקרובה תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
08/12/2010  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בתאריך ה-10 בחודש זה ייכנס כוכב מרקורי האחראי על התקשורת לנסיגה (רטרו) במזל גדי, למשך כשלושה שבועות ויסיים את הנסיגה בתאריך ה-30 בחודש, במזל קשת. מי שיחוש את הנסיגה במיוחד יהיו האנשים שנולדו בשליש הראשון של המזל והמזלות הבאים: מאזניים, טלה, סרטן, שור, דגים וגדי. בתאריך ה-19 בדצמבר יעבור הכוכב למזל קשת וימשיך שם את נסיגתו כאמור עד לסיום. המזלות שירגישו בזאת יהיו המזלות שנולדו בשליש האמצעי והאחרון של המזלות הבאים: קשת, תאומים, בתולה, דגים, שור וסרטן. שאר המזלות יחוו את הנסיגה כתוצאה מקשרים עם האנשים במזלות הבאים ועל-ידי האירועים הקוסמיים.

כבר כשבוע לפני תאריך כניסת הנסיגה באופן רשמי ניתן לחוש בהשפעותיה, וגם לאחר סיום הנסיגה ייקח עוד כשבוע עד אשר הדברים ישובו למסלולם הרגיל. חשוב ביותר לציין כי תפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה. נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר שלילי מאוד. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פורצת החוצה בכל עוצמתה.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו כלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכולי. נהוג להזהיר מרכישה של מוצרי התקשורת השונים, כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

בהמשך לשאלה שאני נשאלת שוב ושוב, כיצד לנהוג בזמן נסיגת הכוכב, אני רוצה להדגיש כי לא כל נסיגה שלילית, וכל נסיגה תשפיע בצורה אחרת בהתאם למזל ולמפה האישית של כל אחד. ישנם אנשים שנולדים כאשר הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, ואז כמובן שמבחינתם הם חוזרים למצב הטבעי שלהם ולכן, כאשר אתם שומעים על כוכב זה הנמצא בנסיגה, חשוב מאוד כי תבדקו את כל מכלול המפה ולא "תיתפשו" לעובדה שהכוכב בנסיגה ותפעלו בהתאם.

אנשים שכן כדאי להם להיזהר בכל מצב של נסיגה, הם האנשים העוסקים בתקשורת ובמדיה לסוגיה השונים. אלו מכם שנולדו במזלות תאומים ובתולה הנשלטים על-ידי כוכב מרקורי, וכמובן אלו מכם שהדיבור הוא עבודתם ומנת חלקם היומית.

לסיכום - כדי למקד את הבעיה הנוצרת בזמן נסיגת מרקורי ולהביא אותה לפתרון, מומלץ לעשות מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תעסקו הרבה בכל הקשור לענייני כספים. נראה שאתם מוטרדים מהנסיבות ומהאירועים שדורשים מכם להוציא יותר כספים ממה שהתכוונתם.

קשת
במהלך החודש הקרוב יהיה הכוכב מרקורי בנסיגה בבית הכספים שלכם, עובדה שעלולה לערער אתכם מבחינה כלכלית. ולכן, עליכם להיות מוכנים לאירועים חדשים בנושאים כלכליים שיגרמו לכם לצאת מהשלווה. מומלץ לכם שלא לפעול בצורה חפוזה מדי, אלא לבדוק כל אירוע לגופו ולפעול לאט ובהדרגה. רק קור-רוח וייעוץ מקצועי מתאים, יעזרו לכם לפעול בצורה הנכונה והמתאימה לכם.

גדי
למעשה בכל החודש הקרוב תהיו עסוקים מאוד בתוכניות, בעשייה ובפעולה. הגיע זמן המימוש שלכם ואין לכם מה לחכות יותר. להססנים שביניכם ניתן לחכות עד לאחר יום ההולדת, אך למעשה הגעתם לנקודת השיא ומכאן דברים יתחילו לזוז. ייתכן שבתחילת הדרך תצטרכו לפעול קצת מאחורי הקלעים, אך בחלוף שלושת חודשי הניסיון שתקבעו לעצמכם תוכלו לפעול בצורה גלויה וחופשית.

דלי
מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית תת-המודע כך שנראה שלא מומלץ לכם במהלך החודש הקרוב לפעול בצורה גלויה וחופשית. זה הזמן להתכנס יותר בתוך עצמכם ולחפש תשובות לנושאים חשובים ודומיננטיים, שכבר מזמן רציתם לדעת כיצד לפעול ביחס אליהם אך לא ידעתם את התשובה. השתדלו להיות אובייקטיביים ביחס לתובנות שתקבלו ואל תפחדו לפעול גם אם הן דורשות מכם "מחיר".

דגים
בחודש הקרוב אתם עומדים להתעמת עם נושאים רבים שעד היום חשבתם שיש לכם תשובות מוכנות ביחס אליהם. כספים שחשבתם שיגיעו לכם מתעכבים ואת המשאבים שלכם תצטרכו לגייס מתוך עצמכם. מבחינה חברתית זוהי תקופה מעולה לחידוש יחסים ולבניית קשרים חדשים. אל תהססו לצאת למקומות חדשים ובלתי מוכרים. זה הזמן שלכם לרענן את כל מערכות היחסים החברתיות שלכם.

טלה
בית הקריירה שלכם יהיה עמוס בכוכבים למשך כל החודש הקרוב, כך שהגיע הזמן שלכם לעשות שינוי בנושא. מומלץ לכם לבדוק בשנית את הנתונים בשטח ולהחליט מה אתם רוצים לעשות ובאיזו דרך. זה הזמן לגייס לעצמכם את כל יחסי הציבור שאתם נדרשים לעשות על-מנת לחזק את המעמד המקצועי שלכם. ייתכן שתצטרכו להפעיל קשרים במקומות רחוקים על-מנת שתוכלו להתקדם בהתאם.

שור
בתקופה הקרובה אתם אמורים לקבל פידבק חיובי בכל הקשור למערכות היחסים בחייכם האישיים והמקצועיים. נראה שלאחרונה אתם עובדים קשה יותר ויש לכם יותר הזדמנויות להצליח. עליכם לוודא שבכל עיסוק שלכם יהיה מי שיקשיב ויראה את מה שאתם עושים בצורה הראויה והנכונה לכם כדי שאחר-כך לא תרגישו שהנה השקעתם אך לא קיבלתם את התמורה ההולמת להשקעתכם.

תאומים
אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום הולדתכם וזהו זמן מתאים לחשבון נפש בכל הקשור למערכות היחסים שלכם. נראה שאתם מתלבטים בין עשייה למה שטוב עבורכם ובין עשייה למה שטוב לאחרים. הנכון יהיה למצוא את קו האיזון אך עדיין להיות קשובים לצרכים של הקרובים לכם ביותר ולא לכפות עליהם את רצונכם, גם אם הדבר נעשה בדרכים אלגנטיות ובניסוחים הגיוניים.

סרטן
מרבית הכוכבים נמצאים בבית השותפויות שלכם, כך שנראה שזה הזמן הנכון לבדוק את סך כל האפשרויות העומדות בפניכם ולהחליט באופן הגיוני מהו הדבר הנכון עבורכם לעשות. עליכם להיזהר מלומר את דעתכם באופן שלא הולם אתכם, כיוון שנראה שסף הסבלנות שלכם בתקופה הקרובה יהיה קצר מהרגיל ובניגוד להתנהגותכם הרגילה, הרי שהפעם תהיו אסרטיביים יותר מהרגיל.

אריה
בשבוע הקרוב תהיו נחושים יותר לומר את דעתכם בגלוי לכל הקרובים לכם אשר הכעיסו אתכם ואולי גם לא עמדו לצידכם ברגעים קשים. נראה שאתם נמצאים בנקודה בה עליכם להחליט האם אתם ממשיכים להתנהג בדרך הרגילה לכם, או שאתם מגבשים החלטה ומתחילים לפעול בדרך שונה, שגם תהיה טובה לכם, בעיקר בתחום המקצועי. השתדלו לשתף פעולה עם אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם.

בתולה
אתם נמצאים עכשיו בתקופה של כשלושה חודשים לאחר יום ההולדת, נקודה בה מומלץ לכם לפעול בדרך של עשייה ולא להתעכב כלל בהחלטותיכם. ייתכן שתהיו יותר עסוקים עם המשפחה הקרובה, והתעסקות זו תהיה קשה עליכם לעיתים, אך הרשו לעצמכם להיות קצת יותר גמישים עם הקרובים לכם ופחות לבוא אליהם בדרישות כדי שיתאימו את עצמם לתפישת עולמכם.

מאזניים
זוהי תקופה משמעותית מאוד בחייכם, כיוון שמרבית הכוכבים מפעילים את המזל שלכם וגורמים לכם להיות פעילים באירועים שונים בחיים, בדרכים שונות ולעיתים אף משונות. מאחר שהחיים מזמנים לכם עכשיו אירועים חדשים שבהם אתם נדרשים לקחת אחריות, הרי שמומלץ לכם לזרום עם הקיים ולא להניח לעצמכם לשקוע במחשבות קשות על החיים ועל העובדה כי לאחרונה אתם מרגישים שהכל מגיע אליכם בדרך קשה.

עקרב
בכל התקופה הקרובה תהיו עסוקים עם האנשים הקרובים לכם בסביבה הקרובה ונראה כי יקשה עליכם לעשות שינויים. באופן כללי אתם אנשים שלא אוהבים לשנות את סגנון חייכם ואילו עכשיו החיים מכריחים אתכם להתעמת גם עם נושאים שעד היום העדפתם לא להיכנס אליהם לעומק, כיוון שאתם יודעים שאתם נדרשים לעשות עבודה פנימית כדי להגיע לשינוי המשמעותי שיוסיף לחייכם את הביטחון העצמי הנדרש.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  08/12/2010   |   עודכן:  09/12/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשויות הפיקוח והאכיפה, ובראשן בנק ישראל והיועץ המשפטי לממשלה, יידרשו בזמן הקרוב להכריע באחת הסוגיות הכלכליות והפליליות המהותיות ביותר בהן נתקלו: האם לפתוח בהליכים לסילוקו של איש העסקים צדיק בינו מהשליטה בבנק הבינלאומי הראשון, שהינו הרביעי בגודלו בישראל.
07/12/2010  |  יואב יצחק  |   כתבות
את כל שלל הטיפוסים הצבעוניים מסיפור ילדותו של ניסו כאביה בטבריה, ממלא הוא עצמו. המחזה, אותו כתב יחד עם ניצן כהן, שגם ביים, נסב סביב חגיגת הבר-מצווה של איזו זיתוני. ילד צנוע שלא חפץ בכל ההילולה שאביו מוריס תכנן לו. אך מה לעשות, ולאב - נהג מונית וטיפוס עסיסי מאוד שעלה מביירות - יש תוכניות להפוך את הבר-מצווה למסע תעמולת בחירות עבור עצמו, כמועמד לראשות העיר? לילד אין מילה בנושא.
07/12/2010  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
מזה כחודשיים הופכות עצמות יהודים לאתר ניסויים "מדעי" (ובתוכו חילול קבר-אחים של נרצחי פוגרום ביאסי ובסביבתה, שברומניה) וכל זאת בראשות הפדרציה המתבוללת של יהודי רומניה ו"רבה" הראשי (המתגורר בישראל). למרות שכל ארגוני הקברים היהודים בעולם, רבנים ועסקנים מבקשים להפסיק חפירות אלה, עדיין מתעתעת הפדרציה המתבוללת בכולם ומשתמשת בהיסטוריון רומני (הממומן לשם כך) בשם אדריאן צ'ופלקה לשם כך, במסווה של "מחקר על השואה".
07/12/2010  |  הרב אליהו קאופמן  |   כתבות
בתקופת החורף, אזורי הגוף החשופים הם הראשונים שסובלים מפגעי מזג האוויר. כתוצאה מחשיפת עור הפנים לשינויים קיצוניים בטמפרטורה ובתנאי לחות: רוחות, קור, חימום של תנורים ומזגנים וכדומה, עור הפנים סובל מיובש וסדקים. אלה יוצרים מראה אסתטי לא נעים, המלווה לרוב בתחושת גירוד.
07/12/2010  |  אורון אבידן  |   כתבות
אוריאל מלכה ז"ל, 32, מנהל לשעבר של בית ספר יהודי בוויניפג ושליח הסוכנות היהודית בדנבר, קולרדו, שימש כרב בשב"ס. הרב אוריאל מלכה, שנלחם נגד החיזבאללה במלחמת לבנון השנייה, היה בין ההרוגים באוטובוס השב"ס שנלכד בלהבות האש ביערות הכרמל ביום חמישי האחרון (3.12.10). ראיינתי את מלכה לכתבה נרחבת שפורסמה בקנדה באוקטובר 2008.
07/12/2010  |  רונדה ספיבק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il