|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

"מי שטוען שפרשתי בגלל הנזיפה - אגיש נגדו דיבה"

במשך 8 שנים נאבקה מנכ"ל ערוץ 23 היוצאת, יפה ויגודסקי, להשאיר את הערוץ בחיים - עד הנזיפה שקיבלה לפי נציבות שירות המדינה, זו הסיבה לפרישתה
20/05/2011  |   TheMarker TheMarker   |   כתבות   |   תגובות
יפה ויגודסקי עם דן מרגלית [צילום: אורן גולן]

   רשימות קודמות
  רכבת מהירה מתל אביב לירושלים? אולי בעשור הבא
  אייפד 2 בישראל: יקר ב-600 שקל מארה"ב
  תחקיר: הרכבת ביטלה בחשאי דרישות הבטיחות
  "ישראל הייתה יכולה להיות בין 15 המדינות העשירות בעולם"
  חצי מיליון דולר והתחככות עם מיליארדרים

כמעט כל ישראלי ותיק יודע לפזם את מנגינת הפתיחה של התוכנית "זהו זה", מכיר מערכון או שניים של "קרובים קרובים", גדל על "פרפר נחמד" או "רגע עם דודלי" ועדיין מתרפק על "בלי סודות". אבל מאחורי תוכניות הילדים התמימות ששודרו בטלוויזיה החינוכית, ניהלה הנהלת התחנה בשנים האחרונות קרב קשה - נגד האוצר, הזכייניות ואפילו עובדי החינוכית. השבוע, לאחר שמונה שנים, פרשה האשה שעמדה בראש החינוכית, יפה ויגודסקי, אבל המאבקים לא נעצרו אפילו לרגע.

הפעם המאבק היה סביב הסיבות שהביאו לעזיבתה של ויגודסקי. היא עצמה טענה כי היא פורשת מטעמי מיצוי אישי, אבל מיד לאחר מכן הדביקו בה יותר מרבב. נציבות שירות המדינה מסרה כי ויגודסקי הודיעה על עזיבתה במטרה למנוע חקירה משמעתית נגדה. לפי הנטען, ויגודסקי קיבלה הטבות מחברת אל על כאשר שודרג עבורה מקום בטיסה שהייתה על חשבון המדינה, בוטל לה קנס בגין שינוי מועד טיסה, והיא קיבלה כרטיס טיסה חינם ליעד באירופה - שאותו לא העבירה למדינה - כפיצוי בגין העברתה ממחלקת עסקים למחלקת תיירים בגין רישום יתר. הנציבות גם מסרה כי ויגודסקי עמדה במצב של "חשש לניגוד עניינים" כשהשתתפה בכנס ולנה שני לילות על חשבון חברה שמנהלת פרויקטים רחבי היקף מול החינוכית ומשרד החינוך.

מהנציבות נמסר כי הוחלט לנזוף בויגודסקי ולא להעמידה לדין משמעתי, מכמה טעמים - בהם "החלטתה של העובדת לפרוש לאחר פתיחת ההליך המשמעתי", וכן תרומתה רבת השנים לשירות המדינה.

בראיון ל-TheMarker דוחה ויגודסקי על הסף את טענות הנציבות. "אין שום קשר בין העזיבה שלי לנושאים האלה. מדובר בזוטי זוטות, דברים אבסורדיים - תלונה שנשלחה לנציבות מגורמים אינטרסנטיים שלא יכלו להסכים לצעדי ההתייעלות בחינוכית", היא אומרת, ומנסה לספק הסברים. בנוגע לטענה כי קיבלה הטבות מאל על, היא אומרת כי כל מה שקיבלה נובע מהיותה לקוחת זהב מתמידה. "הועברתי משורה 35 לשורה 21, שתיהן במחלקת תיירים. זה מגיע לי כמו לכל חבר מועדון. הנציבות אומרת שבנסיעה ממשלתית אני לא יכולה להיחשב נוסע מתמיד זהב, אל על חושבת שאני כן - ואני לא רואה בזה הטבה. בנוגע לכרטיס הטיסה, הורידו אותי ממחלקת ביזנס בגלל אובר-בוקינג, ותמורת זאת נתנו לי כפיצוי כרטיס טיסה לכיוון אחד. אני לא רואה בזה הטבה".

בעניין החשש לניגוד עניינים היא מסבירה: "נסעתי לכנס בינלאומי. הגשתי בקשה מסודרת, השר חתם והמשרד מימן. בגלל שבהזמנה היה כתוב שהארגון הבינלאומי מממן את שני הלילות, לא ביקשתי בשביל הלינה. אם הייתי מבקשת היו מממנים. היועץ המשפטי שלי בדק את זה לפני הנסיעה ולא ראה חשש לניגוד עניינים. המשרד לא ראה בעיה ואני לא ראיתי. על שני המקרים קיבלתי נזיפה, ובזה נגמר הסיפור".

אם כך, למה לא ביקשת לעמוד בפני בית הדין?

"משפט כזה יכול לקחת גם שנים. אני לא רוצה יותר ואין לי כוח לשטויות האלה. אני מבינה למה נראה שיש קשר בין הסיפור הזה לעזיבה שלי, אבל זה לא נכון. הוצאתי לנציבות מכתב מעורך דין ואמרתי להם שאם הם יעשו איזה קשר בין הדברים אני אתבע אותם על הוצאת דיבה".

אז מה קרה עכשיו שאת עוזבת?

"בתקופת כהונתי רציתי פעמיים לעזוב. פעם אחת הייתה כשחליתי ב-2007. בני הבכור שאל אותי אם הסקתי את המסקנה, והתכוון לכך שאני צריכה לעזוב כי אני משלמת מחיר יקר מדי בגלל העבודה שלי. הייתה לי הצעה מדהימה להיות מנכ"לית רשת עמל. בפעם השנייה, לפני 9-10 חודשים, הודעתי למנכ"ל משרד החינוך שאני רוצה ללכת כי ראיתי שהרפורמה נתקעת, ומנגד הבנתי שאת כל החלומות שלי יישמתי: אנחנו ב-DTT (פלטפורמה שמאפשרת לקלוט ערוצים בחינם בעלות חד-פעמית של ממיר), יש לוח שידורים יפהפה, יש ערוץ ילדים, חלק הארי של המערך האנלוגי עבר לדיגיטלי, יש שיתופי פעולה נהדרים, טאלנטים מצוינים. ביקשתי לפרוש. המנכ"ל אמר שקודם אסיים את הרפורמה, וגם הנציבות מאוד לחצה עלי לסיים את הרפורמה. כשהרפורמה נתקעה הבנתי שאני לא הולכת לסגור כאן מהלך שהולך להיות משמעותי, והחלטתי שאני כבר לא ילדה וצריכה להשאיר כוחות לסיבוב הבא".

"קשה לי עם הריאליטי"

ויגודסקי הגיעה לתחנה כשזו הייתה על סף סגירה. במשך השנים היא הצליחה להסיר את איומי הסגירה, לצמצם משמעותית את מצבת העובדים וגם לרשום עלייה בנתוני הצפייה. מצד שני, החינוכית היא כבר מזמן לא תחנת הפאר שהייתה בשנים עברו, שהנפיקה חלקים חשובים מנכסי צאן הברזל של התרבות הישראלית. כיום התחנה שמקבלת 80-90 מיליון שקל בשנה מכספי מסים (ומכניסה עוד כמה עשרות מיליונים מפרסומות במשבצת השידור בערוץ 2), בשעה שמספר הערוץ שלה, 23, כלל אינו רלוונטי בשלט למרבית הצופים.

בחינה של הנתח המסחרי של החינוכית מראה כי למרות השיפור שנרשם ב-2011, בכל זאת מעטים בלבד צופים בה. נתח הצפייה בערוץ, הבודק כמה מהאנשים שצפו בטלוויזיה באותה העת ראו את שידורי החינוכית, מלמד כי בשנות כהונתה של ויגודסקי הנתון הגיע ל-2-4 אנשים בלבד שבחרו בחינוכית מכל 100 צופים. ב-2011, שבה השיקה התחנה את לוח השידורים החדש, נרשם שיפור ל-3-7 מכל 100 צופים - אך עדיין מדובר בנתונים של ערוץ נישה, ובדרך כלל ערוצים כאלה יכולים רק לחלום על תקציב בגובה זה של החינוכית.

ובכלל, קיימת מחלוקת אם יש עדיין צורך בערוץ כזה בסקאלה הטלוויזיונית של ימינו. המצדדים בהמשך קיומה של התחנה יגידו כי זוהי אחת מפינות השידור הציבורי האחרונות, שמספקת אלטרנטיבה חשובה לתוכן שיש בערוצים המסחריים, מתמקדת בחינוך וערכים ולא מצהיבה משיקולי רייטינג. המתנגדים יגידו כי בימינו אין מקום לערוץ שמוחזק על-ידי משרד החינוך, ויתהו מדוע יש לשלם סכומים אלה עבור מוצר שהדרישה לו נמוכה. באחרונה הראה אפילו שר החינוך עצמו, גדעון סער, איפה טמון הכלב - כלומר הצופים - כשמשרדו הסכים לשתף פעולה עם זכיינית ערוץ 2, קשת, בתוכנית חדשה שמטרתה שיפור האיות של תלמידים.

ויגודסקי עצמה סבורה, באופן טבעי, כי הנוכחות של החינוכית חיונית. "אף אחד לא עושה מה שאנחנו עושים", היא אומרת. "קחי את התוכנית 'גאון של אבא'. אני לא מכירה סבתא שלא מכירה את התוכנית, ועכשיו היא בפרויקט חינוכי בגני הילדים. זה צריך להיות נכס צאן ברזל של מערכת החינוך. אף אחד לא משקיע סכומים כאלה בתוכניות ילדים".

ומה עם הסחורה שמציעים שאר הערוצים?

"אני לא יכולה להגיד שאין תוכניות טובות בערוץ 2, אבל הריאליטי מטריף אותי. אני לא עומדת בזה, כל התחרויות והדברים האינפנטיליים, או הנניות והפסיכולוגיה בגרוש. קשה לי עם זה. אני לא יודעת איך הם מצליחים לגייס את המשפחות האומללות האלה. זאת מציצנות שפשוט מטריפה אותי, וזה גם נראה לי מבוים. הייתה גם התוכנית עם המשפחה שהציבו מצלמות בכל הבית וצילמו אותה 24 שעות, ו'האח הגדול'".

"האח הגדול" הייתה התוכנית הכי מצליחה בעשור האחרון.

"אני לא יכולתי לראות אף פעם תוכנית מלאה. דקה-שתיים, וזהו. הכי מטריף אותי שהופכים את האנשים האלה, שמסיבה כזאת או אחרת התפתו לתוכנית, לדמויות לחיקוי של הדור הצעיר שלנו. הם מנחים תוכניות, גיבורי תרבות. נורא ואיום. הם מאפילים על זמרים ושחקנים טובים. בחיים לא הייתי מלהקת אחד מהם".

גם נגד ערוץ 1 יש לויגודסקי טענות: "תראי מה אנחנו עושים עם הכנסות של בערך 120 מיליון שקל, ומה הם עושים עם 800 מיליון שקל". לדבריה, "רשות השידור והטלוויזיה החינוכית צריכות רגולטור. צריך לקבוע יעדים ולתת להם את התקציב, והרגולציה צריכה להיות אם ביצעת את היעדים או לא".

מלחמה מהיום הראשון

ויגודסקי עוזבת את החינוכית כשהיא שבעת קרבות ומלחמות. "אלה היו שמונה שנים מרתקות ומעניינות, עם תחושה של יזמות ויצירה ושינויים. אבל מול הדברים הנפלאים האלה היו כל הזמן מלחמות, כל הזמן. גם מבית וגם מחוץ", היא מספרת.

המלחמות החלו כבר עם כניסתה לתפקיד ב-2003, שכן החינוכית הייתה אמורה להיסגר באותה השנה, לפי החלטה בחוק ההסדרים. ויגודסקי נזכרת כי "הסקפטיות הייתה גדולה וגם הציניות, והחלטתי שאני נלחמת. בסוף 2003 ביטלו בכנסת את ההחלטה על סגירה פורמלית, אבל השאירו תקציב של 45 מיליון שקל - שהספיק רק למשכורות. אולי אפילו לא לחשבון חשמל. המלחמה התחילה מהיום הראשון".

ויגודסקי, שעבדה שנים במשרד החינוך - החל מעבודה כמורה בתיכון בגיל 21, דרך מפקחת על תיכונים בגיל 28 ועד סמנכ"לית במשרד - הייתה צריכה לעמוד מול משרד האוצר, שהיה מעוניין לסגור את התחנה. "כל שנה הופענו מחדש בחוק ההסדרים, וכל שנה הייתי צריכה להילחם", היא אומרת. "בפעם האחרונה זה לא היה סגירה אלא חיבור עם רשות השידור, ומבחינתי זה נראה כמו סגירה. הם פשוט ייפו את זה בניסוחים. הייתה מלחמה גם מול מנהל אגף תקציבים וגם מול שר האוצר".

המלחמה לא הסתיימה רק מול האוצר, אלא גם מול גופי השידור האחרים - בעיקר זכייניות הטלוויזיה של ערוץ 2. אחת הזירות למאבק הייתה השאלה אם ערוץ 23 יצורף לחבילת הערוצים ב-DTT או לא. מאבק נוסף היה סביב חצי שעת השידור של החינוכית בערוץ 2 מדי יום ב-17:30, כאשר ערוץ 2 מעוניין לדחוק אותה משם.

"בעניין ה-DTT הייתה מלחמת עולם", אומרת ויגודסקי. "מנכ"ל רשת, אבי צבי, ניגח אותי אישית בוועדת הכלכלה, ואמר לי 'מה אתם שווים בכלל'. גם מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי. איך מעז אבי צבי להגיד לי 'את מורידה לי את הרייטינג'? הסתכלתי השבוע על הרייטינג של 'עושים סדר' (התוכנית בהפקת החינוכית שמנחה גל גבאי, המשודרת בערוץ 2): הוא היה 6.9%. יש ימים שאנחנו עולים על הרייטינג שלהם בין חמש לחמש וחצי, ויש הרבה ימים שבהם אנחנו עוברים את הרייטינג של ערוץ 10".

ערוץ 2 מעוניין בזמן האוויר שלכם, אבל מה קשור ערוץ 10?

"יש מין רצון לעליהום על החלש. הפריע מאוד לאנשים בערוץ 10 שהחינוכית תהיה ב-DTT. אם אני אהיה שם אני צוברת עוצמה, כי יש לי הרבה שעות של שידורים לילדים. הוא לא צריך עוד תחרות. היום אי-אפשר להתעלם מערוץ 23".

"יש עובדים מיליטנטים"

לויגודסקי היו גם מלחמות מבית, עם קבוצת עובדים שנאבקה בה וברפורמה. בין היתר, העובדים שלחו מכתבי תלונה למבקר המדינה ותלו מודעות נגדה. "היה צריך לשנות את הרגלי העבודה ולהפריש עובדים מרצון. בשמונה שנות כהונתי לא פיטרתי שום עובד, למעט פרילנסרים. בכל זאת צימצמנו את מספר העובדים בכחצי - מ-425 עובדים ועשרות פרילנסרים, לכ-220". החינוכית הצליחה לעשות זאת לאחר שהציעה הסדרי פרישה מרצון.


"נשארה קבוצת עובדים מיליטנטית, שלדעתי רוצה בסגירת התחנה. זה המנדט שלה: להפריע להנהלה וגם לקולגות שלהם. הם אמרו כמה פעמים שהם מעדיפים לסגור את התחנה מאשר לעבוד קשה. מה שאני דורשת מעצמי אני דורשת גם מאחרים. אם הפסקת צהריים היא חצי שעה, היא לא יכולה להיות שעה וחצי. אם צלם יוצא להביא חומרים, לא יכול להיות שבגלל זמן של ארוחה הוא לא יגיע עם החומר בזמן לשידור. בזה התעסקתי.

"אני רוצה להאמין שיכול להיות טוב אם ייבחר מנהל מקצועי עם חזון. צריך רפורמה, ויש הסכמה של ההסתדרות לכך. אחת הסיבות שהעובדים רצו לעזוב את ההסתדרות היא כי היא הייתה בצד שלנו, כי אני ועופר עיני כביכול חברים".

אבל אתם באמת חברים.

"אז מה? יו"ר ההסתדרות ילך נגד עובדים בגלל היכרות אתי?".

כעת, אחרי שהיא עוזבת, ויגודסקי אומרת כי היא מבינה מדוע אנשים לא מעוניינים לעבוד בשירות הממשלתי. "אין קורלציה בין ההשקעה לבין התמורה וההערכה, ואני לא מדברת על כסף. בגלל זה אנשים טובים לא רוצים להגיע. יש עליהום וחוסר הערכה מכל הכיוונים. המגזר הממשלתי קשה בצורה בלתי רגילה".

פורסם במקור: אתר דה-מרקר
תאריך:  20/05/2011   |   עודכן:  20/05/2011
אופיר בר-זהר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מי שטוען שפרשתי בגלל הנזיפה - אגיש נגדו דיבה"
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ישע
20/05/11 23:20
2
א מ רול
21/05/11 06:20
3
איכפתלי
21/05/11 11:39
4
עיתונאי
21/05/11 19:44
5
סדר עדיפויות
22/05/11 10:24
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כשהיינו ילדים, הדודה ריימונד שלמדה לדוקטורט באוניברסיטת סורבון הייתה שולחת לנו במתנה פאזלים ענקיים. שלושת אלפים חלקים עם תמונות של מגדל אייפל, צילומים מהלובר וציורי נוף קסומים מפרובנס. אני זוכר בבהירות את תחושות התסכול והייאוש בהתחלה. אני ואחותי מתייבשים מול עשרות חתיכות של שמים בצבע זהה, כששום דבר כמעט לא מתחבר. רק אחרי שעות ארוכות של ייאוש ודמעות של אכזבה התמונה הייתה מתחילה להתבהר. היה הרגע הזה שבו אתה קולט סוף-סוף שמאחורי כל הפרטים הללו יש איזשהו רציונל אסתטי. רק כשהצלחנו לראות בעיני רוחנו את הציור השלם התאפשר לנו לאחות את הפרטים.
20/05/2011  |  יהודה יפרח  |   כתבות
ההגדה, שאינני יודע מה מקורה, אומרת כי עם ישראל הוא קשה עורף, לאמור יש לו עורף חזק. אולי דווקא בפזורה, בגולה, כשהיה חלש פיסית, או בתקופת השואה, היו לו תעצומות הנפש. בישראל תכונה זאת היא אולי אגדה, נטולה בסיס. אינני בא להשוות את מידת העמידה בקשיים בין הישראלים לבין היפנים.
20/05/2011  |  צבי גיל  |   כתבות
סוף סוף התפנה אמנון לוי משרטוט דיוקנאות של איקונות תרבות כפנינה רוזנבלום ויוסי גיספן, והפנה את משאביו לעניין רציני - חטיפת גלעד שליט. "פנים אמיתיות" של לוי לא הצטיינה עד כה בכתבות תחקיר מעמיקות, ולא ניפקה גילויים סנסציוניים. אפילו כשהלך לוי לבדוק מה מסתיר הרב עובדיה יוסף מתחת לשמלה, הוא שב בידיים ריקות.
20/05/2011  |  ניב שטנדל  |   כתבות
"בוא ואספר לך סיפור כדי שתדע מי זה אביב", אומר לי תומר, חברו הטוב של אביב מורג שנרצח בפיגוע המשאית בתל אביב. "אביב שמע על בחור, חבר של קרוב משפחה, ששירת ביחידת דובדבן ונפצע קשה שבוע לפני שחרורו מהצבא. אביב בקושי הכיר אותו אך החליט לבקר אותו, ומאז למעשה הוא אימץ אותו". במשך שבע שנים ביקר אביב את החייל הפצוע באופן שוטף, תמך בו ועודד אותו. פשוט כי היה לו אכפת. שעות לפני הלווייתו של אביב הגיע לבית הוריו שבקיסריה בחור על כיסא גלגלים שמירר בבכי. הפצוע מיחידת דובדבן, שבא לחלוק כבוד אחרון לצעיר שעזר לו להשתקם.
20/05/2011  |  אבי כפירי, אסף גבור  |   כתבות
שני מפגשים סימנו את תחילת מושב הקיץ של הכנסת. שניהם נערכו בבניין הכנסת בהפרש של שעה, בבוקר שקדם לפתיחת המליאה. שניהם עוסקים בעניין מדיני ונושאים אופי פוליטי מובהק. האחד הוא כינוס של ח"כים מהליכוד עם ראשי רשויות ביו"ש, שהכותרת היא: "החלת ריבונות ביו"ש כתגובה להכרזה חד-צדדית על מדינה פלשתינית וחיזוקו של ראש הממשלה לקראת צאתו לוושינגטון". את הכינוס השני, שהתחיל שעה קודם לכן בוועדת החוץ והביטחון, יזם יו"ר הוועדה שאול מופז כשהוא מבקש לערוך "התייעצות עם מומחים לקראת מהלך ספטמבר".
20/05/2011  |  סופיה רון-מוריה  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il