|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

שלי יחימוביץ', בדקת מאחורי הקלעים?

הרבה מהלכים נעשים מאחורי הקלעים של מפלגת העבודה; על יחימוביץ' לקבוע ולמקד הבנות והסכמות באופן ענייני נתניהו באו"ם - פריצת דרך דיפלומטית? שלום אזורי - לא כהרף עין כלכלה ושווקים - עת לחשוב מחוץ לקופסה תחזית אסטרולוגית לשבוע 30.9.11-23.9.11
23/09/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
שלי יחימוביץ' [צילום: פלאש 90]

יום השוויון חל היום, יום שישי, 23.9.11. מעבר השמש למזל מאזניים מסמל את תחילת עונת הסתיו, זה התאריך בו היום והלילה שווים, וממחר יתחיל היום להתקצר בהדרגה, עד שהשמש תעבור למזל גדי בתאריך 22.12, שהוא היום הקצר ביותר ומסמל את בואה של עונת החורף.

מעבר השמש למעלת האפס במזלות היוזמה משפיע על רבעון, והכוכבים אורנוס ופלוטו, הנמצאים במנעד חזק עם הכוכבים בתחילת מזלות הקרדינאל, משפיעים על המצב הכלכלי, התרבותי והפוליטי של העולם כולו ברבעון הקרוב. אורנוס ופלוטו יוצרים מהפכה, והשינוי ימשיך להביא לנפילת מנהיגים וארגונים, אבל באותה מידה להפתעות ולפריצת דרך, גם במישורים טכנולוגיים ודיפלומטיים. עם האנרגיות האלה, ראש הממשלה נתניהו נואם היום באו"ם, נוכח פני העולם כולו. האם צפויה פריצת דרך דיפלומטית?

מולד הירח, המתרחש בתאריך 27.9, יחדד את ההתפתחויות. אחד הדברים הבולטים שיבוא לידי ביטוי הוא חוסר שליטה על מילים!!! משמעות ופרשנות של מילה אחת או שתיים, מפיו של אדם בעמדת השפעה (תרבותית, כלכלית או פוליטית), עלולה להתגלגל ולקבל נפח שיפגע, אומנם בלי כוונה מראש, אבל היא תעיד מן הסתם מה חושב אותו אדם באמת. מחשבות, ההופכות למילים, יכולות לזעזע את השגרה, לטלטל את העולם כולו ולהביא להפתעות ולאירועים לא צפויים. זה יכול גם להשפיע ולטלטל מערכות אישיות אינטימיות, או מערכות יחסים בינאישיות אחרות.

מולד ירח מסמל התחלה חדשה. המולד מתרחש הפעם במזל מאזניים, המזל המסמל הרמוניה ורצון למערכת יחסים הרמונית ותרבותית. אפשר לראות את המולד כמו זרע שנזרע, כמו ניצן המציץ לפני שהוא פורח, ובמאזניים, שהוא סמל הזוגיות, מדובר גם בשידוכים ותשתית לקשרים חדשים בין אוהבים הרוצים למסד את השותפות החדשה. בעולם, המאזניים מסמל דיפלומטיה, בריתות והסכמים. הפעם המולד, האמור לסמל הרמוניה, מושפע בעיקר מכוכב אורנוס, המחשמל כל דבר שנוגע בו.

אי-השקט בלשון המעטה ימשיך בכל מקום אפשרי סביב כדור הארץ ולא יהיה משעמם. אפשר לצפות שהתאריכים 28.9-23.9 יביאו למצבים לא נוחים ומאכזבים, לצד מתחים קשים יחסית, בכמה מקומות סביב העולם.

השלום לא יגיע לאזורנו כהרף עין, אבל אולי יתרחש תהליך שיתיר את הפלונטר, ויפתח צוהר בין אויבים, לחפש דרך להידברות באורך רוח. אולי בזהירות ובסבלנות יגיע שינוי, המשולב בדרך ארץ ובאדיבות. כוכב אורנוס יכול להביא מהפך, משהו חדש כזה יכול לשנות את ההתנהלות. להתרחשויות האינטנסיביות הללו תהיה השפעה על חיינו.

מזל מאזניים מסמל את הראי בו אנו משקפים את האני שלנו דרך אחרים. עתה, עם האורנוס, גם מערכות יחסים אישיות וארוכות עלולות להיות מושפעות מכך. תיתכן פרימת תפרים ברקמה העדינה, או שכעת ניתן לראות את הסדקים שהופיעו לאחרונה.

זה הסיפור של החופש האישי והבחירה החופשית. השחרור מגיע ויכול להיות דרמטי ביחסים, מאחר שהוא מזעזע ומנענע כל אחד. התנאי החדש הוא מערכות יחסים בלי דבק. מולד הירח הנוכחי הוא תזכורת שצריך להתקדם קדימה ולא לדרוך במקום, כי אין למעשה ברירה אחרת, יש ליצור משהו חדש, לגלות דרכים חדשות של התבטאות אנושית, כדי להרגיש חיוניות והתחדשות.

בתאריך 28.9 נסו לשמור על ערנות לגבי מידע חדש אותו אתם מקבלים, בעיקר בנושאים פיננסיים. בכל מו"מ עם אנשים הקשורים בתחום הכלכלי, כמו בנקים, הקשיבו היטב למה שאומרים לכם. שגיאות וחוסר הבנה אופייניים יותר, זו מגמה של ספינים, כותרות היוצאות משליטה, וה"תשלום" על כך יהיה יקר מאוד.

בתאריך 29.9 אנשים נוטים להילחם ולהתגונן על מה ששלהם. אלה ימים בהם רעיונות ועקרונות נמצאים בלב הקונפליקט, כשאף צד אינו מוותר. גם כאן התוצאה "יקרה" מאוד.

למעשה, ההתמודדות עם התקופה הזאת, היא להיות מוכנים לבלתי צפוי. יש לנסות להפוך את המציאות, כך שזו תשרת אתכם ותעזור לכם לעשות דברים באומץ לב.

מבנה הכוכבים הזה עלול להמשיך להשפיע ולעורר את איתני הטבע, להזיז את הלוחות הטקטוניים, התפרצויות הר געש, הוריקנים וטורנדו.

אצלנו

הסכמי אוסלו נחתמו בתאריך 13.9.1993, בוושינגטון. ההורוסקופ של ההסכמים מעיד על הקשיים המתמשכים ודרך שמגיעה לשום מקום.

כוכב מרקורי, המסמל הידברות ותקשורת, נמצא מבודד במפה במעלה 3.39 במזל מאזניים. מיקומו במפה מעניין בעיקר לנוכח המציאות, כשהכוכבים אורנוס ופלוטו מטיילים עתה בתחילת מזלות היוזמה ומעוררים את המרקורי להתבטאויות חסרות שליטה. בידודו של המרקורי מעיד על המציאות כשכל צד בהסכם מדבר על דבר אחד והשני מבין מה שהוא רוצה, שכמובן אין שום קשר בין המילים וההבטחות. כמו אור וחושך.

נקודת הביניים מרקורי/יופיטר בהורוסקופ של הסכמי אוסלו, נמצאת על כוכב נפטון במאזניים בהורוסקופ של מדינת ישראל. לפי האסטרולוג הברטין, משמעות המפגש הזה היא "דמיון עשיר, השראה מחד-גיסא, אבל הכוונה להוליך שולל אנשים אחרים, מבנה זה גורם לתחושת חוסר יציבות, ואמונה שהמזל יגן וישמור עלינו. זוהי הונאה וסוג של ספקולציה". עד כאן ציטוט של ריינהולד אברטין.

כאשר נחתמו הסכמים אלה, כתבתי בתאריך 17.9.1993 בעיתון מעריב שההסכמים הם הונאה ויתנפצו לנו בפנים. מבנה הכוכבים העיקרי בהורוסקופ, משולש T בין ונוס, סאטורן ופלוטו, מעיד על שפיכות דמים שהסכמים אלו הביאו. בהווה קל לראות את חוסר הוודאות לגבי יציבות ההסכמים עם הכוכבים על ציר 1-7. אנחנו נבין זאת בעיקר לקראת שנת 2012.

מחשבה אסטרולוגית נוספת הקשורה לפלשתינים, היא ההורוסקופ של הכרזת ערפאת ימ"ש על עצמאות פלשתין, בתאריך 15.11.1988, באלג'יר. הירח היה בטל. הנה אולי ההסבר למה הם מצליחים לפספס כל הזדמנות שיש להם.

דרך אגב, תזכורת: האו"ם הכיר בזכויות הפלשתינים למדינה, שלא קיימת, כבר בתאריך 15 בדצמבר 1988. אז הצביעו 104 בעד... נו? מאז התקבלו החלטות נוספות בזכותם בעצרת הכללית, ואלה לא יצרו שינוי מהותי.

השבוע...

23.9 הירח בטל משעה 04:21 לפנות בוקר עד שעה 04:55 (אין טעות). אתם מבטאים את עצמכם בשמחה ובביטחון רב. רוצים לבלות יותר, מרגישים שכך אתם משחררים גם את הנפש. הרוח החופשייה עוזרת ליצירתיות שלכם. הימנעו מביקורתיות, היו דיפלומטיים היום, זה ישרת את האינטרסים שלכם.

24.9 יש לכם צורך בתשומת לב, אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה, וזה קורה בפתאומיות. חוסר סבלנות משפיע על ההתנהלות שלכם, אתם מנסים להשתחרר ממצבים שמגבילים אתכם והחופש הופך להיות היעד, אלא שהביטחון גם הוא חשוב לכם, ואתם דואגים לשמר אותו, בעיקר ביחס לאלה שאתם אוהבים.

25.9 הירח בטל משעה 05:37 בבוקר עד שעה 07:49 בבוקר. אתם פתוחים לשמוע את צרכיו של בן הזוג ולהיענות להם. יש צורך לצאת מהשגרה המשעממת, יש לכם תוכנית פעולה מפורטת, וזה הזמן להוציא אותה לפועל. המזל עוזר לכם, המאמצים שלכם נושאים פרי, אין מקום להסס או להטיל ספק במה שהחלטתם. הירח בטל משעה 22:39 הלילה עד יום שלישי בשעה 07:51 בבוקר. יום שני כולו ירח בטל.

26.9 נסו להמשיך בעבודות שכבר התחלתם בהן ביום ראשון. אתם רואים את הפרטים, ייתכן שזו ההזדמנות לתקן טעויות, אבל ההמלצה היא לבחון את הדברים שוב במהלך הימים הבאים. הלוגיקה לא תועיל לכם היום, ייתכן גם שמצב הרוח לא יהיה במיטבו, נסו לשמור על השגרה, בלי מסע קניות ובלי פרויקטים חדשים, וכך תעברו את היום בשלום.

27.9 הירח עובר למזל מאזניים. חוסר הסבלנות גורם לכם לומר מילים שאתם עלולים להצטער עליהן אחר-כך. רעיונות מוזרים יכולים לשנות החלטות שקיבלתם, אבל למרות הכל אלה יכולים להיות רעיונות מבריקים. אתם נחמדים יותר, השימוש במילים חמות או במחמאות, יעזור לכם להשיג את מטרותיכם. מאידך-גיסא, תתחשבו בבן/בת הזוג כדי למנוע משבר מיותר.

28.9 היום נחמד למפגשים. חברת אנשים מאפשרת שיחות נינוחות ואכפתיות בלי מניפולציות. ייתכן שמרכיב אמוציונלי משתלב במחויבויות המשפחתיות. אווירת החג עוטפת את כולם לקראת שעות הערב ואתם משתדלים לשמח את הסובבים אתכם. יש תמונה אידיאלית של החיים, כמו שאתם אוהבים ורוצים לראות.

29.9 הירח בטל משעה 04:50 בבוקר עד שעה 07:50 בבוקר. אתם משתפים פעולה לקראת עשייה שתביא לתוצאה לה אתם מייחלים לאורך זמן, אבל מצבי הרוח משתנים. השתדלו להימנע מקיטורים, נסו להקשיב והפתיחות וההדדיות תשחררנה אתכם מההתכנסות, הפוגעת רק בכם.

30.9 סודות או חשדנות, המשפיעים על מערכות היחסים שלכם, חייבים פתרון, כדי שתשתחררו מהמועקה המיותרת. יש לכם יכולת להתמודד עם כל מצב ולצאת מנצחים. בכל מערכת יחסים משפחתית, שיתופי פעולה והדדיות מועילים ומשפרים את האווירה. בכל מקרה, נדרשת זהירות מטעויות בשיפוט, אל תבטיחו לאחרים מה שהם רוצים לשמוע, אלא רק מה שיש ביכולתכם לממש.

כלכלה ושווקים

אנחנו עדיין ברצועת זמן רגישה מאוד בשווקים עד סוף החודש ועם מולד הירח בתאריך 27.9, אלה מכם הנאמנים לשוק הישראלי, יהיו בחופשת החג בימים הקריטיים.

אלה מביניכם המביטים מעבר לים, כדאי גם לכם ליהנות מהימים של החג, ולעשות פסק זמן מהמתח המתמשך. אם אתם אוהבים את התחושה של ללכת על הקצה, בלי גבולות ולשלם את המחיר, בבקשה. אך עליכם להבין, שבעיתות כאלה מתבקשת חשיבה שהיא מחוץ לקופסה.

קשה להיות בשליטה על המתרחש במהלך השבוע הקרוב, קל להיסחף, קל לאבד את העשתונות. התקווה היא בהבנה שזה מצב זמני, וקיימת סבירות גבוהה שחודש אוקטובר יהיה יחסית נחמד יותר.

כוכב אורנוס חוזר לנקודת האפס במזל טלה, כך שהתפתחויות במעלת האפס במזלות היוזמה מופעלות ויש להן השפעה על העולם כולו.

במפה של גוש האירו, מעלת האפס מופעלת, ואנו רואים את כל הצירים מופעלים באותה מפה, ומעידים שהשינויים בלתי נמנעים. הרעיון שהאיחוד חושב עליו, ליצור אגרות חוב משותפות בזמן הזה, נראה הזוי לחלוטין, מאחר שהמבנה של הכוכבים 1-7, 5-11, 3-9 מצביע יותר על פירוד.

האפשרות שבסוף כל התהליך לכל מדינה באירופה תהיה מטבע עצמאית משלה? זו אפשרות שלא תפתיע.

מפלגת העבודה

את השינוי וההתחדשות של מפלגת העבודה, ניתן לייחס לכוכב אורנוס, המהפכן והחדשן, שעובר על ראש הדרקון של המפלגה, הנמצא במעלה 3 במזל טלה. ראש דרקון מסמל קארמה, ואורנוס עורר את הצורך לשנות את הכיוון והדרך בה בוחרת המפלגה לבטא את ייעודה ודרכה האידיאולוגית.

בחודשים הקרובים יהיה על שלי יחימוביץ', כיו"ר המפלגה, לקבוע ולמקד הבנות והסכמות באופן ענייני. המפלגה תעבור תקופה בה ייבחנו האמון והגיבוי לדרך החדשה, בתוך המציאות האמיתית, שנחשפת בהדרגה בחודשים הקרובים. הערנות והתגובה בזמן יהיו קריטיות, כדי לאפשר החלטות מהירות.

למעשה, מצב הכוכבים העכשווי מעיד שיש לטפח את מה שכבר קיים. כל שותפות של אנשים בתוך המפלגה תיבנה עם גבולות ברורים, הנובעים מהיכרות זה של זה. פריצת דרך צפויה באפשרות לפתור סכסוכים פנימיים, כדי שהמפלגה תמשיך ותתפתח בטבעיות ובלי מחלוקות. אבל יש הרבה מהלכים שם מאחורי הקלעים.

אין ספק שהגישה הפתוחה והיצירתית תהיה אבן דרך, שתעזור לשאוב אנשים חדשים להצטרף למפלגה, להרחיב את המעגלים הקיימים, התלהבות שיש בפוטנציאל החדש והמרענן במפת הפוליטיקה של מדינת ישראל.

הבעיה, כמו שכבר כתבתי כאן ב-9.9.11: "האידיאולוגיה יכולה לאחד את חברי המפלגה, אבל אין ערבות במצב הכוכבים לשלמותה. השנה הקרובה תהיה משמעותית. עמיר פרץ במפה (הנתונים מלאים) המשותפת שלו עם מפלגת העבודה, מעורר סימני שאלה. כוכב אורנוס יגיע לציר 1-7 במהלך השנה הקרובה. יציבות במפלגת העבודה אחרי הבחירות? תשכחו מזה". כאן תצטרך שלי יחימוביץ' להוכיח מנהיגות.

"העולם כולו נגדנו, זה ניגון עתיק מאוד, שלימדונו אבותינו לזמר וגם לרקוד... העולם כולו נגדנו, לא נורא נתגבר, לא שמים בכלל עלינו לא נורא נסתדר..." [יורם טהרלב].

תאריך:  23/09/2011   |   עודכן:  23/09/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"המדובר בכתבה שאינה קיימת. שמעולם לא הייתה ולא פורסמה", כך אמר אתמול העיתונאי רמי יצהר במהלך חקירתו בבית המשפט המחוזי תל אביב-יפו, כשנשאל על כתבה שבה טען, לכאורה, כי שלושת חיילי צה"ל שנלקחו בשבי בגבול לבנון בשנת 2000 עסקו בסחר בסמים.
22/09/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
מייד אחרי שאדם וחווה נגסו בתפוח ועשו צעד אופנתי ראשון בסיועו של עלה התאנה, היופי והאסתטיקה הפכו ל"בילד אין" בגנום האנושי. מאז ועד היום, הצורך להראות טוב ואופנתי, הוא חלק מהרצון האנושי הבסיסי להתבלט בדרך לתפקיד נחשק, למציאת בן-זוג מבוקש או סתם כדי להרגיש טוב.
21/09/2011  |  ד"ר שגית משולם  |   כתבות
חיילים ותיקים יבחינו מיד, שמשהו חריג איתרע בקרב בעמק גנג'גאל במחוז קונאר באפגניסטן, בשמונה בספטמבר 2009. מצד אחד, יותר מדי עיטורים הוענקו ללוחמים, שעקרונית לא היו צריכים ללחום,אלא להדריך את חניכיהם האפגניים. מצד שני, מסך שתיקה די כבד אפף את הקרב משך כשנתיים, עד שבשבוע שעבר עיטר הנשיא ברק אובמה את קורפורל הנחתים ((מיל.)) דקוטה מאייר (שבינתיים עלה לדרגת סרג'נט) במדליית הכבוד - העיטור הגבוה ביותר בארצות-הברית.
21/09/2011  |  אביתר בן-צדף  |   כתבות
שמו אלאן, שם קוד. זהותו האמיתית חייבת להישאר חסויה. הוא רק בן 21, וחייו תלויים על בלימה. עד לפני חודש שירת כחייל קומנדו ביחידת-עילית בצבא סוריה. בשבועות האחרונים צוּותה יחידתו לדיכוי ההפגנות נגד המשטר. מאותו שלב חיפש דרך לברוח.
21/09/2011  |  פזית רבינא  |   כתבות
כמו מדי שנה נפתח בתחילת השבוע במינכן ה"אוקטוברפסט" - פסטיבל הבירה המסורתי, הגדול מסוגו בעולם, והנחשב לנדבך מרכזי בתרבות הבווארית. הוא נמשך שלושה שבועות וצפויים לבקר בו לא פחות מעשרה מיליון מבקרים.
20/09/2011  |  ראובן לייב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il