|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

תקופת החגים והחיבור אל ילידי כל המזלות

תקופת החגים ידועה כתקופה לחוצה ומרובה בחיכוכים עם הקרובים אלינו. התאמת המזלות נועדה לעזור לנו להכיר את האפשרויות הקיימות במערכות היחסים. על-ידי הכרה ובחירה של המזל הנכון לנו, אנו יכולים לעזור לעצמנו לבנות מערכת יחסים בריאה ומאושרת
11/10/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בימים אלה של חגים, אנו שרויים יותר במחיצת האנשים הקרובים אלינו, אם בחוג המשפחה או בחוג החברים. הנוכחות המתמדת של הקרובים לנו עלולה ליצור חיכוכים ולכן, חשוב במיוחד בפרק זמן זה לשמור על פרופיל נמוך בכל הנוגע לקבלת החלטות ולזרום עם החגים עד לסיומם, ורק אז להחליט בנוגע להחלטות משמעותיות.

כדי להקל על עצמנו את ההתנהלות עם הקרובים לנו מצורפת להלן רשימה המדגימה לנו את היכולת שלנו להתחבר אל ילידי כל המזלות. התאמת המזלות נועדה לעזור לנו להכיר את האפשרויות הקיימות במערכות היחסים. על-ידי הכרה ובחירה של המזל הנכון לנו, אנו יכולים לעזור לעצמנו לבנות מערכת יחסים בריאה ומאושרת. על-מנת לא לעשות טעויות, מומלץ לכולם לקרוא על התאמת המזלות הבסיסית ולנהוג לפיה.

התאמת מזלות: ההתאמה בין המזלות השונים נעשית על-פי המזל בו נולד האדם הנקרא גם מזל השמש. באסטרולוגיה קיימים 4 יסודות המחולקים לקבוצות: אש, מים, אויר ואדמה. כל מזל משתייך לאחת מהקבוצות הנ"ל.

להלן המזלות לפי היסודות: אש: טלה, אריה וקשת; אדמה: גדי, שור ובתולה; אוויר: מאזניים, דלי ותאומים; מים: סרטן, עקרב ודגים.

ההתאמה נעשית לפי חוקי ההיגיון של הטבע האנושי. מזלות האוויר יתאימו בעיקר למזלות האש כיוון שהאוויר מלבה את האש. ההפריה תהיה הדדית ולכל אחד יהיה צורך ברעהו על-מנת להמשיך להתקיים ולהתפתח.

מזלות המים ירוו את מזלות האדמה ויתנו לה את הלחות הדרושה על-מנת לא להתייבש ויחדדו את הצורך בהדדיות עבור תחושת ההשלמה והמשכיות החיים.

ואולם, רבים בוחרים דווקא את המזלות המנוגדים להם ואז מזלות המים יכבו ויחנקו את מזלות האש, כיוון שלמרות שמזלות האש דומיננטיים ובולטים יותר, הרי שהשקט והפסיביות של מזלות המים יכבו ויחנקו את הדינאמיות של מזלות האש.

מזלות האדמה יכבו ויחנקו את מזלות האש בכך שמזלות האדמה איטיים ואף שמרניים מדי לקלילות ולקצב של מזלות האש ולכן מזלות האש ירגישו כבויים וחסומים אנרגטית.

מזלות האדמה והאוויר יכולים לחיות זה לצידו של זה חיים שלמים ללא מעורבות רגשית כיוון שאין קשר בין האחד לשני אלא בצורה מלאכותית ויתרה מכך האדמה אומנם זקוקה לאוויר כדי לנשום, אך ככל שנערים יותר אדמה (כובד) על מישהו הוא ירגיש תחושת מחנק.

מזלות האוויר ומזלות המים עשויים לחיות חיים שלמים בניסיון לגרום לצד שכנגד להבין זה את צורכי זה ואולם בבסיסם צרכיהם האישיים שונים ולכן החיבור עשוי להיות מלאכותי ומתסכל.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע נפתח בצורך שלכם ללקיחת החלטות בכל הנוגע לדרך וסגנון חייכם. יכולת הדיבור שלכם במיטבה כך שהגיע הזמן לשלב בין השניים על-מנת להגיע לתוצאות.

מאזניים: הכוכב וונוס עבר לבית הכספים שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם להוציא כספים שמזמן רציתם עבור הנאות שאתם מעוניינים עבור עצמכם. היכולת שלכם להעביר לזולת את הצרכים האישיים שלכם הינה במיטבה בתקופה הזו בחייכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם להשקיע את עצמכם בעשייה שיש בה הנאה. מבחינה חברתית זוהי תקופה מצוינת לשווק את היכולות שלכם כמה שיותר על-מנת שתוכלו להצליח בהמשך.

עקרב: היכולת שלכם לממש את תוכניותיכם עשויה להיות קשה עבורכם כיוון שכוכבים רבים נמצאים בבית המקושר עם תת ההכרה. ייתכן שפחדים שונים צפים ועולים ואתם מרגישים שאין לכם שליטה על חייכם. אתם חייבים להתעמת עם הנסיבות. הכוכב וונוס הנמצא במזל שלכם נותן לכם רגעים רבים של נחת. תרגישו נאהבים יותר ואנשים שכבר מזמן רציתם שיכירו בערככם מוכנים לעזור לכם לממש את תוכניותיכם.

קשת: מבחינה חברתית זוהי תקופה מעולה לקידום עצמכם ברמה האישית. נראה שתזכו להערכה לה אתם ראויים ועובדה זו תקדם את מעמדכם החברתי והמקצועי בצורה הראויה ביותר. גם ברמה האישית תרגישו שיכולת היצירה שלכם עולה ואתם זקוקים למסגרת הולמת שתוכל להכיל אתכם, כדי שתוכלו להמשיך בתוכניותיכם המקוריות. אף אחד לא יוכל לקחת מכם את ההישגים שלכם כך שתוכלו להמשיך ליצור בלי חשש שמשהו יילקח מכם.

גדי: בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים כך שזה הזמן הנכון עבורכם להצליח בתוכניותיכם הנוכחיות בכל הקשור לענייני עבודה. נראה שיבואו לקראתכם ואתם תוכלו להצליח במטרותיכם ויותר מכך, אף ליהנות תוך כדי עשייה. בבית החברה נמצא אצלכם הכוכב וונוס שיעזור לכם לקבל עזרה מידידים כך שתוכלו לשדרג את מעמדכם האישי המקצועי על-ידי כך שתכירו את האנשים המתאימים שיעזרו לכם להתנהל.

דלי: הכוכב מארס נמצא בבית השותפויות שלכם ונותן לכם ימים ארוכים של חוסר מנוחה כיוון שהוא פועל בזווית שלילית שאינה נותנת מנוחה ועשייה בצורה נוחה ונעימה. עליכם להיזהר בתקופה הזו מאימפולסיביות שאינה במקומה. אתם עלולים להיות נוחים לכעוס וסף הסבלנות שלכם יהיה קטן מתמיד. מאחר שבחודש הקרוב תהיו מופעלים מהשפעת הכוכב, הרי שמומלץ לכם לקחת הפוגה ורק בחודש הבא לצאת בהחלטות משמעותיות.

דגים: יש לכם עכשיו תנופה של עשייה ורצון לעבודה הרבה יותר חזקה ואינטנסיבית. נסו למנף את האנרגיה שלכם לדברים שיש בהם עשייה שתעזור לכם לבנות את עצמכם גם בעתיד. מבחינה כלכלית עדיין הזמן אינו כשר לעשות מהפכים ועדיין אתם חייבים לשמור את עצמכם כדי שלא תכנסו להוצאות כלכליות שאינן הכרחיות ועלולות לגרום לכם להפסדים. מומלץ לכם לשמור על רזרבות כלכליות.

טלה: אתם נמצאם בתקופה של חצי השנה שלאחר יום ההולדת. תקופה זו קשה במיוחד עבורכם כיוון שאתם עושים את חשבונות הנפש שלכם ותוהים מהו הדבר הנכון עבורכם לעשות בפרק זמן זה של חייכם. נראה שנושא השותפויות על כל גווניה השונים עשוי להיות מאוד אפקטיבי עבורכם במידה ותחליטו להשקיע את מירב האנרגיה שלכם בפתרון בעיות מטרידות. דאגו לשמור על שוויון בכל מערכת שותפות.

שור: אתם עסוקים בעבודה קשה ואינטנסיבית בגלל היכולות שלכם עכשיו להצליח בעבודה. אתם בתקופה מעולה שבה יש לכם יכולת לשווק את עצמכם בדיוק בצורה ובדרך שאתם רואים את זה לנכון. ההיענות של אחרים אליכם הינה מיידית כיוון שיש לכם יכולת לשכנע אחרים בצדקת דבריכם. יש לכם יכולת להיפתח מבחינה רגשית ולפתור בעיות שהטרידו אתכם לפני זמן רב מאוד.

תאומים: בית היצירה והרומנים שבחייכם עמוס בכוכבים בתקופה הזו כך שאלה מכם הנמצאים בתוך מערכת זוגית יכולים למצוא את עצמכם מבלים ומשדרגים לעצמכם את הקשר האישי והאינטימי. ואולם, גם אלה מכם שאינם נמצאים בקשר יכולים בפרק זמן זה למצוא לעצמכם קשרים מחייבים שיחזיקו מעמד לאורך זמן. זה הזמן להחצין את היצירתיות שהייתה אצורה בכם מזה זמן רב.

סרטן: בתקופה הזו אתם עסוקים בכל הקשור לנושאי הבית בו אתם חיים ואתם מרגישים שאתם נדרשים לתת את המיטב שבכם על-מנת שתוכלו לעמוד ולהמשיך לתפקד בצורת חייכם הנוכחית. שליטה על כל המצב הכלכלי בחייכם תעזור לכם להרגיש שיש לכם שליטה על הנסיבות ואינכם נגררים לתנאים של חוסר וודאות – מצב שמאוד מקשה עליכם את ההתנהלות בחיי היום יום.

אריה: אתם מושפעים בתקופה הזו מהכוכב מארס שמאפשר לכם עשייה דינאמית ואינטנסיבית. מומלץ לכם בחודש הקרוב לקחת לעצמכם הפוגות למנוחה על-מנת לא לשחוק את עצמכם תוך כדי עבודה מסיבית. הסביבה בה אתם נמצאים הינה תובענית מאוד וזוהי גם הסיבה שאתם מנסים לתת ככל יכולתכם ואף מעבר, על-מנת להצדיק את האמון שאתם מקבלים בעבודה. זוהי תקופה מצוינת לאמץ חשיבה נוספת השונה מדפוסי חייכם הרגילים.

בתולה: בתקופה האחרונה יש לכם צורך בהתכנסות פנימה מאחר שאתם נמצאים בתקופה שבה אתם מקבלים תובנות חדשות ומשמעותיות על החיים. זה הזמן שלכם ללמוד להקשיב לאני הפנימי שלכם ולזרום עם התשובות שתקבלו. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים לפקח על ההוצאות שלכם מקרוב ולא לתת לאחרים לנהל לכם את החיים. תוכלו להתמודד עם כל בעיה וכך תוכלו להצליח.

תאריך:  11/10/2011   |   עודכן:  11/10/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תקופת החגים והחיבור אל ילידי כל המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יציאה לטיול עם הילדים בחגים היא הזדמנות מצויינת לאחד את המשפחה. הכיוון: צפון ולפניכם זמן נסיעה לא מבוטל. אתם יושבים מקדימה, הילדים מאחור ועל פניו הכל זורם על מי מנוחות. כל אחד בענייניו: אחד הילדים מזמזם שיר, השני מתבונן בדרך, ולפתע צצה לה השאלה המסורתית מכיוונו של אחד הילדים: "אמא, מתי מגיעים?". "יש עוד זמן", אנחנו עונים. דקת נסיעה נוספת חולפת בניחותא עד ששוב חוזרות הצעקות והמריבות במושב האחורי.
11/10/2011  |  ליליאן ללום  |   כתבות
השופט: ישראל ויטלסון, סגן נשיא בית משפט השלום לתעבורה, תל אביב
11/10/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
מקורות סוריים אישרו ל'מקור ראשון' מידע המסתובב מזה ימים אחדים באינטרנט ולפיו הצבא הסורי דילל לאחרונה את כוחותיו ברמת הגולן בצורה משמעותית. לדבריהם, גנרל עלי איוב, עד לאחרונה מפקד עוצבת רמת הגולן, קוּדם לאחרונה לתפקיד סגן הרמטכ"ל, וחיילי העוצבה הועברו לצפון סוריה. זאת במסגרת היערכות לקראת מבצע צבאי נרחב לדיכוי ההתקוממות העממית בסוריה - מה שעל פניו מותיר את הגבול עם ישראל פרוץ לחלוטין.
10/10/2011  |  פזית רבינא  |   כתבות
בין שני חגים, אני צפה בלגונה הקטנה שבתוך הזמן. רוח תכולה מרשרשת בעצים ונוקשת ברכוּת על דלתות החורף, המתנמנם לו בשמש אסופת טלפיים. מה חבל שאי-אפשר להזריע את הסתיו כדי להגביר תפוקתו, כפי שמזריעים עננים. וכך, בעוד מוחי מוטל אפרקדן (כהרגלו לפני קַשְווה של קהווה, כלומר כוס קפה), תוהֶה אם שכניי יבצעו תשליך אל ג'קוזי, פתע שמעתי אותו קורא: "הידד למזלי! אומנם הוא מנוול, אך בזכותו מצאתי ידיד בנפש. ידיד זה נולד לפני 500 שנה, אך כתביו נצחיים כאילו נכתבו בקולמוס עשוי נוצה של עוף החול".
10/10/2011  |  חגית כהן  |   כתבות
זה קרה רק לפני כמה חודשים, אך לצופה בו כעת הוא נראה כמסמך היסטורי תיעודי. לכבוד יום האישה יצר 'יומן שישי' של ערוץ 2, כתבה ארוכה על מי שמגיש התוכנית יאיר לפיד הגדיר "האישה החזקה ביותר במשק הישראלי". ואנחנו מתכוונים כמובן לזהבית כהן, המלכה הכול-יכולה באותה עת של קרן 'אייפקס' ישראל וזרועותיה: תנובה ובית ההשקעות פסגות.
10/10/2011  |  דוד חרמץ  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il