|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

חיים בעולם אחר

המציאות החברתית, הפוליטית והכלכלית הישנה עוברות משבר והשינוי יגיע בדרכו ויחלחל לתוך חיינו לאט-לאט. היקום יתקן את עצמו. בעוד ארבע-חמש שנים נחיה בעולם שייראה אחרת, השגשוג יחזור בהדרגה, החברה תמשיך ותשתנה גם היא ותיתן הרבה מקום לאחר ולשונה, כששוויון הזכויות ימשיך להתחזק תחזית אסטרולוגית לשבוע 22.6.12-15.6.12
15/06/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
טרנספורמציה עולמית [צילום: AP]

אנחנו בתקופה בה ההרגשה היא שאנחנו משתחררים ממתחים, מחוסר נוחות או מ"שגעונות" שקפצו עלינו, מתחושת תקיעות (שליוותה אותנו בתקופת הליקויים) וזה עוזר לשינוי ולהתפתחות בכל נושא ועניין. אבל זיכרו, אף אחד מאיתנו לא מושלם וכל אדם מורכב מכמה רבדים לטוב ולרע. בתוך תוכנו אנו חשים שאנחנו רוצים יותר, שמגיע לנו עוד "משהו", ואולי בכל זאת המאוויים שלנו אפשריים. החלום מעודד אותנו לא לעצור אלא לחפש את הדרך לממש אותו, לכן זה אחד הגורמים העוזרים להתפתחות האישית.

בהווה, מבני הכוכבים דוחפים אותנו לבדוק מה הערך שיש למערכות היחסים שבתוך חיינו. אנחנו בוחנים איפה אנו רוצים להשקיע כדי להגיע למטרות. מולד הירח ב-19.6 במזל תאומים, יביא את המפנה והשחרור. בהמשך, ב-20.6, יהיה לנו את היום הארוך ביותר בשנה, זה המסמל את בואו של הקיץ. ב-24.6 הדיוק במנעד שבין הכוכבים אורנוס/פלוטו, ב-25.6 כוכב סאטורן משנה מגמה, וב-27.6 גם הוונוס מסיימת את הנסיגה, וחוזרת להילוך הקדמי. כל אחד מאלה משפיע גם פיזית וגם פסיכולוגית על היום-יום.

ב-20.6 צפוי יום בו התקשורת הבינאישית עלולה לתסכל בעיקר עם ביקורת וקיטורים. נסו לטפל בדברים הקטנים, לעבור על פנקס ההמחאות או החשבונות המגיעים מחברות האשראי. בידקו שוב איך אתם מנהלים את התקציב שלכם. הימים 21.6-20.6 הם ימים שיועילו לכם במיוחד לקדם תוכניות מעשיות. לקראת ה-25.6 יש נטייה לראייה מעוותת של המציאות, המשקפיים ורודים. השתדלו להיצמד לעובדות, לפני שאתם מחליטים איך לפעול.

כוכב יופיטר במזל תאומים במהלך השנה הקרובה, מעורר פעילות מנטאלית, רעיונות חדשים, פעילות חברתית. הצ'אקרה של הראש פתוחה לכמה דרכי חשיבה ומאפשרת גם ללמוד ולאסוף עוד ידע ואינפורמציה.

כוכב יופיטר מסמל את האמת האבסולוטית. התאומים מטבעו הוא סקרן ולכן עם היופיטר יש מגוון דעות, כמה זוויות ראייה, ובעיקר ההבנה שאין רק אמת אחת אלא כמה אמיתות וכל אחת מהן נכונה. הקונפליקט יהיה בין יופיטר הפילוסוף שלא יהיה מוכן להיות מובך עם עובדות ומידע שיקבל ממזל תאומים. אבל עם שיתוף פעולה חיובי בין השניים תצמח ההכרה שאין לקבל את מה שיש בשחור ולבן, אלא להיחשף ולשמוע מגוון אפשרויות ומתוכן כל אחד יוכל להבין את מה שנוח לו ולהיות גם סבלני לדעות ולמסקנות אחרות שאולי גם הן נכונות?

בינתיים כוכב מרקורי עובר במזל סרטן, אמוציונלי. לא נורא אם יש פה ושם כמה דמעות שיורדות, לפעמים המחשבות מכאיבות...

כדאי לשים לב למה שקורה במצרים, ביום חמישי האחרון, 14.6, בו היה ירח בטל משעות הבוקר המוקדמות עד שעות הערב (19:20 בערך), החליט בית המשפט לאפשר למועמד החילוני המסמל קשר למשטר מובארק, שפיק, להתמודד; עוד קבע בית המשפט, כי הבחירות לפרלמנט לא שוות כלום, כלומר יש לערוך אותן מחדש. היה מי שכינה את זה שם "הפיכה". יש להניח שיגיע ערעור נוסף, יש להניח שמישהו מתערב שם מבחוץ? כדרך אגב, הצבא בימים אלה חזר להיות גורם משפיע.

בכתבה שהופיעה כאן על הבחירות במצרים ב-23.5, מיד אחרי ליקוי החמה, נכתב גם שהבחירות נערכו בימים רגישים היוצרים מציאות מדומה. הכל צבעוני, אבל לא אמיתי!!! עוד נכתב כאן בתאריך 1.6.12: "הכוכבים אורנוס ופלוטו גם הם במשחק עכשיו על דמותה של מצרים, וימשיכו לעצבן שם את הממסד. עד כה בכל מהפכה במצרים הייתה התערבות מערבית, אם צבאית (משבר סואץ בשנות ה-50) או כלכלית (הסכמי קמפ דייוויד). מהפכה עכשיו עלולה לשבור הסכמים של מצרים עם המערב...

"יש להניח שבשבועיים הבאים, התחזקות האחים המוסלמים תחזק את המחאות האלימות וגם המועמדים עצמם יהיו צריכים להישמר. חוסר שביעות הרצון שגרם לחוסר השקט החברתי במצרים והביא את המהפכה לא ישכך במהרה, ולכן לא יהיה ניתן לצבוע את התוצאות בגווני איפור עליזים.

"מה שבולט במפת מצרים מ-15.3.1922, זה מעברם של הכוכבים אורנוס ופלוטו היוצרים את האווירה למהפך. לכן העם במצרים לא יוותר על שינוי. התחנה הבאה תהיה בחודש יוני, אז יהיה השלב השני של הבחירות. ולנו לא נותר אלא לעקוב אחר המתרחש".

אפשר לומר שאנחנו מתבוננים על התרחשויות שטבען מהפכה. אורנוס/פלוטו אמרנו?

השבוע...

15.6 קחו היום פסק זמן מהרוטינה, וצאו לעשות משהו שעוד לא העזתם או לא עשיתם כבר הרבה זמן. גם אם יש לכם כמה משימות שצריך לסיים, אלה לא יפריעו לממש את התוכנית יוצאת-הדופן בחלק השני של היום.

16.6 יש נטייה לדרמטיזציה בהבעת רגשות. ההגזמה עלולה לגלוש גם לדרך בה אתם מספרים סיפורים. שימו לב אם אינכם מבטיחים משהו שאינו בר-ביצוע. מצבי הרוח משתנים במהלך היום למטה ולמעלה. הירח בטל משעה 15:10 עד למחרת (17.6) בשעה 08:25 בבוקר.

17.6 היצירתיות חזקה יותר היום, מיצאו דרך לתעל אותה בצורה יעילה. הישמרו מפנטזיות, אל תערבבו בין "סרטים" לעובדות. המבוכה תהיה בסוף רק שלכם.

18.6 הנטייה למניפולציות היום במיטבה. האם זו נובעת מקנאה או מיחסים שאופיים רכושני מאוד? התסכול עלול להגיע גם מדברים או מאנשים שהופעתם עתה בחייכם אינה רצויה. נסו לשוחח עם בני משפחה קרובים כדי למצוא פתרון להתפתחויות החדשות.

19.6 אדם בוגר או אחראי בסביבתכם יעזור לכם לקבל שוב פרופורציות. תוכלו לקבל החלטות שישרתו אתכם ויעזרו לכם לסיים עבודה שאתם כבר מושכים אותה לאורך זמן. הירח בטל משעה 18:03 עד שעה 20:35 בלילה.

20.6 הרגשות משפיעים על דרך פעולותיכם. ייתכן שתקבלו חדשות שלא יענו על ציפיותיכם. אולי תנסו להתגונן, אבל הבעיה שלכם תהיה התנגשות בין עובדות ורגש.

21.6 אתם מפנים זמן לנושאים הקשורים בבית ובמשפחה. מישהו בבית זקוק לכתף, מצב הרוח משפיע על הדרך בה אתם מקדמים תוכניות אישיות. הירח בטל משעה 19:49 בערב עד למחרת (22.6) בשעה 06:48 בבוקר.

22.6 אתם מבלים בחברת אלה שאתם אוהבים, גם מוצאים זמן לשחק או לשוחח עם הילדים, האווירה טובה ומאפשרת לכם לבטא את הצרכים והרצונות שלכם.

כלכלה ושווקים

מולד הירח ב-19.6 ישפיע בארה"ב, ויגרום מצד אחד להרבה אופטימיות, אבל זו מבוססת שוב על פנטזיות, תוכניות לא ריאליות שכוונתן אולי לפתור את הבעיות הלאומיות, בעיקר ניסיונות לטפל בגירעונות. התוצאה גורמת רק לאינפלציה עתידית של המטבע.

הגשת הסיוע לספרד, עם כוכב ונוס בנסיגה, גם היא לא תועיל, מאחר שמצב זה אינו מאפשר הערכה נכונה של הנתונים הפיננסיים. ההורוסקופ של ספרד (22.11.1975) הוא בעייתי. מבנה הכוכבים מקשה מאוד על שביעות רצון, ויש להניח שתוך כחודש, פחות או יותר, הייאוש יתחזק שם. בקיצור, הקושי עוד לפניהם.

לאורך זמן, נכתב כאן שאין לצפות לפתרונות אינסטנט במשבר הפיננסי, לא בטווח הארוך ובטח לא בטווח הקצר. השילוב של הכוכבים מציג רעיונות חכמים. הבעיה שכל אחד בטוח שרק הוא יודע מה נכון יותר. ואנחנו נשמע המון רעיונות, אפילו יותר מדי. כל אלה יעוררו שיחות ודיונים אבל לא נשמע שיש הסכמה. כל אחד אומר את דברו בפאתוס, אבל לא בדיוק באחריות.

גם אצלנו, שמענו השבוע את שר האוצר מצהיר הצהרות על מה ואיך בהתרגשות גדולה, ומיד ששמענו תגובות נרגשות ונרגזות מפיה של ח"כ שלי יחימוביץ' עם "פתרונות" הפוכים. אם נהיה כנים, כל ההתלהמות בין הקואליציה לאופוזיציה גם בנושאים כלכליים אינה מהווה גשר לדו-שיח.

24.6 יהיה היום בו צפוי המפגש הראשון והמדויק בין אורנוס ופלוטו, הראשון מבין שבעה מפגשים עד חודש מרס 2015. נסו לחשוב מחוץ לקופסה.

בשבוע שעבר נכתב כאן: "מצב כלכלי כמו זה שאנו נמצאים בו, דורש הרבה סבלנות...". זה נכון לכל מקום בו יש משבר פיננסי, גדול או קטן. להאשים אחד את השני לא יביא את הפתרונות המיוחלים. המציאות עם שיקול דעת זהיר תביא את התיקונים בהדרגה, והתוצאות האמיתיות יהיו רק אחרי 2015 בהדרגה עד 2020. כדאי להפנים את זה.

טיולו של כוכב יופיטר במזל תאומים לאורך השנה הקרובה יביא עליות חדות וירידות חדות לסירוגין. הכל יהיה תלוי בספינים שנשמע. כלכלנים או פוליטיקאים או סתם אנשים שחושבים שהם חכמים יציעו פתרון והאופטימיות תתלווה לכותרת בהלימה ומיד אחריו יגיע התסכול, כשיבינו שכולם למעשה ממשיכים לרוץ אחרי הזנב של עצמם.

מחשבות אסטרולוגיות נוספות
על השפעת הכוכבים אורנוס/פלוטו שתימשך עד מרס 2015
▪ ▪ ▪

אנו בעידן חדש, נעים במהירות מנושא לנושא, קשה להיות בשליטה, המציאות המשתנה מפנה מקום לרעיונות חדשים, נקודות ראייה חדשות, הגורמות לצאת מהקופסה לחשוב קצת אחרת. תנו אמון בחוכמת הלב, לאינטליגנציה הרגשית אותה לא כל כך מכבדים בעולם שלנו כמו שמכבדים את האינטלקט, הבינה וכוח השכל. אבל גם ללב יש שכל משלו. יש בחיים קשרים או מציאות שהמוח לעולם לא יבין. לא הכל תמיד לוגי, יש גם צד מסתורי בחיים, שהמחשבה לעולם לא תתפוש.

לכן לא פעם מרכז הלב, שהוא המקום המסמל את האהבה, מנחה אותנו בהחלטות הקשורות באנשים, תחושות שמופיעות ועוזרות לנו לקשור קשרים עם אנשים נכונים המגיעים בזמן הנכון, ויש גם זמנים שבהם הלב אומר לנו ההפך, לתת למה שהיה פשוט ללכת.

אנו מתעוררים למשהו חדש, תבניות חדשות, פריצת דרך. כל אלה יביאו אותנו למקומות חדשים, פרספקטיבה חדשה פורצת למודעות ומביאה להשראה חדשה.

נזכיר את השנים 65'-66', כשאותם הכוכבים הביאו את התנועה לשוויון בזכויות האזרח. הטרנספורמציה אז הייתה חזקה, נשים קיבלו זכויות להשפיע בכל מקום, לותר קינג עם "יש לי חלום" שיחרר את האפריקנים בארה"ב, קיבלו מקום שווה בחברה, שינוי בהגדרת התפקידים בחברה לגברים ולנשים, צרפת עולה בלהבות הסטודנטים וגם הרוחניות ותורות חשיבה ייעודיות או לא נורמטיביות החלו לקבל במה. למעשה זו תקופה שעיקר המהפך בה היה להיות אחר, לחשוב אחרת, להתלבש אחרת. זו גם התקופה של המהפכה הסינית, בה הגיעו ההתנגשויות בין החדש והישן לשיא חדש.

ובהווה - בכל העולם זעזועים. מנסים להראות לנו שהכל דומה למה שהיה, בעיקר בעולם המערבי. אבל מי שעוקב אחרי מה שכבר קורה, יודע שהמנהיגים הם אלה שרוצים להיאחז במה שהיה. אבל המציאות החברתית, הפוליטית והכלכלית הישנה עוברות משבר והשינוי יגיע בדרכו ויחלחל לתוך חיינו לאט-לאט. היקום יתקן את עצמו, זו תהיה טרנספורמציה. בעוד ארבע-חמש שנים נחיה בעולם שייראה אחרת, השגשוג יחזור בהדרגה, החברה תמשיך ותשתנה גם היא ותיתן הרבה מקום לאחר ולשונה, כששוויון הזכויות ימשיך להתחזק.

אנו שומעים את נשיא ארה"ב אומר בראש חוצות שיש מקום לנישואין חד-מיניים, והתהליך לא ייעצר. נכון שעדיין יש שמרנים הכועסים ומצביעים על החוקים הכתובים בספר הספרים, בברית החדשה, בקוראן או בכל ספר דתי אחר, ואלה מנסים להילחם בהתפתחות הזו, אבל אין להם סיכוי. אנו נמשיך להיות עדים למלחמת תרבות. האורנוס (שוויון וצדק חברתי) מתמודד עם הפלוטו במזל גדי (ניסיון לחזק ולהוציא לאור את הצד השמרני).

גם "האביב הערבי" הביא איתו משהו חדש, גם שם החתירה היא לשוויון זכויות. אבל הכוחות הישנים עדיין לא מוכנים לעזוב, מסרבים לתבניות החדשות. סוריה, אירן ולמעשה גם במצרים מלחמה בין השלטון הישן והמסורתי ובין אלה שנחשפו לעולם החדש ורוצים חברה אחרת לחיות בה.

אין ספק שהסדקים שם הופכים לשברים ולהרס. אלה גורמים להוצאת קיטור עם הבנה שהרכבת כבר נוסעת ודורסת בדרך שלה. אבל יש מקום להאמין שהרכבת תגיע ותפלס את הדרך, היא תגיע ללא ספק לנקודת האל-חזור אבל גם כאן זה יהיה בהדרגה.

ועוד משהו מבית היצירה של המנעד אורנוס/פלוטו:

לא פעם בכתבות שכבר נכתבו, הדגשתי שכוחם של הכוכבים האלה הוא גם בחיזוק הצד הלאומי (שינוי לטובה) או בהקצנה לכיוון לאומני (שינוי רע).

אנו עדים למתרחש ביוון, עם המפלגה הניאו נאצית "השחר המוזהב" המנצלת שם את הייאוש הכלכלי כדי לצבור כוח. אבל את האופי של אנשיה ייצג לא מכבר דובר המפלגה איליאס קאסידיאריס, כשלא הצליח להתמודד עם דברי פוליטיקאיות מהשמאל בתוכנית טלוויזיה, ועל אחת שפך מים ולשנייה סטר. עוד אדם שהוכיח שאם אין לו מילים הוא משתמש באגרופים.

"החברה היא נשף מסיכות שכל אחד מסתיר בו את אופיו האמיתי ומגלה אותו בהסתרתו" [ראלף וולדו אמרסון].

תאריך:  15/06/2012   |   עודכן:  15/06/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לזנוח את השכל והאגו, לוותר על הגשרים המנטאליים עם בני המשפחה, לחיות רק כאן ועכשיו, ללא עבר וללא עתיד - זוהי משנתה הצרופה של כת ה"בהגואן" ההודית, שקנתה לה שביתה ברחבי העולם ושבאחרונה גם מיוצגת בארץ.
15/06/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
אני מתקשה עדיין להבין מאין שאבה העבריינית הסדרתית שולה זקן את החוצפה להכריז קבל עם ועדה, אחרי שנפסק לה גזר דין מגוחך במעורבותה הפעילה בפרשת השחיתות המסואבת במערכת המיסים: "אם
15/06/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
פרופ' מנחם לורברבוים, עם הקמת ממשלת האחדות הצטמצמה האופוזיציה בכנסת באופן ניכר ומעמדה הפך כמעט זניח ביחס לקואליציה החדשה שהוקמה. הדבר מעורר את השאלה מהו בכלל תפקידה של האופוזיציה בפוליטיקה הישראלית.
14/06/2012  |  מכון שלום הרטמן  |   כתבות
לימוד ברה״מ לשעבר עבר שדרוג רציני דווקא בקישינב שבמולדובה, בעיר בה התחולל הפוגרום שזכה לפרסום הרב ביותר והביא אחריו לתנופה חדשה של התנועה הציונית. 400 הצעירות והצעירים היהודים תושבי המדינה הופתעו לראות בבוקר הפתיחה של הכינוס את ראש ממשלתם מתייצב לצידם של יו״ר ועדת ההגוי הבינלאומית של לימוד FSU (לימוד former soviet union),מתיו ברונפמן - המייסד, חיים צ״סלר, שני ראשי הקהילה היהודית המקומית אלכסנדר פינצ׳בסקי ואלכסנדר בילסקין , הקונסול הישראלי, נציגת הג׳וינט שירה גניש ורבים אחרים ואנוכי בתוכם.
14/06/2012  |  יורם דורי  |   כתבות
תחת הכותרת "חשיפתה של העובדה בעשייה העיתונאית" התכנסו השבוע במכון הישראלי לדמוקרטיה (מו"ל שותף של אתר זה) אנשי אקדמיה, משפטנים ועיתונאים למפגש אינטר-דיסציפלינרי על מהותה של העובדה בכלל וחשיבותה בעבודה העיתונאית בפרט. המפגש, שאירגנו ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר מהמכון הישראלי לדמוקרטיה וד"ר צבי רייך מהמחלקה לתקשורת באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, כלל שני מושבים שנועדו להציג בפני העיתונאים את האופן שבו נתפסת ומתפרשת עובדה בתחומים אחרים, בתקווה שיקבלו השראה לעבודתם.
14/06/2012  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
דרור גרין
דרור גרין
יש סוג נוסף של בני-אדם, ואלו הם בעלי האישיות הפסיכופתית    לפסיכופתים אין סולם ערכים, והאישיות שלהם ריקה    הם אנוכיים באופן טבעי, והם מאמצים, כמו טפילים, את מחשבותיהם והישגיהם של אח...
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il