|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

קבלו אותה, בלי מחיאות כפיים

בחינת המפה המשותפת של ציפי לבני עם המדינה בהווה, חושפת את חוסר ההחלטיות שלה, ההתלבטויות, שני צעדים קדימה ואחד אחורה. זה מבנה הכוכבים הראשי שילווה אותה לאורך החודשים הבאים - מה שרומז לנו שהיא כלל לא בטוחה בצעדים שהיא עושה תחזית אסטרולוגית לשבוע: 7.12.12-30.11.12
30/11/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בחירות 2013   |   תגובות
לבני. לא תשפיע [צילום: פלאש 90]

לבני, לא כדאי לך...
טובה ספרא
עדיף לציפי לבני להמתין לבחירות הבאות וכדאי לה להיזהר מעצות אחיתופל הניתנות לה * מזל עקרב מסיר מסיכות ומציג את הטוב, הרע והמכוער * מרגישים טוב עם הגוונים הירוקים? כדאי לכם לממש את הרווחים * תחזית אסטרולוגית לשבוע: 26.10.12-19.10.12
לרשימה המלאה

בשבוע הקרוב יהיה למבנה הכוכבים אופי דו-משמעי; מצד אחד זה עלול להוביל להתבטאות חריפה, שבה יש הבזקים של אמת ובהירות אינטלקטואלית נוקבת; ומצד שני להתבטאות אומללה, החושפת בטעות נושא סודי או בטיחותי, והשיא יהיה בתאריך 5.12.

בגלל המבנה הזה, היזהרו כאשר אתם משוחחים על נושא שחשוב לכם מאוד לשמור על חשאיותו. המילים שתשמעו עלולות לגעת במקומות רגישים, לכן חישבו היטב על הפוטנציאל ועל ההשפעה שיש למילים שאתם תשמיעו בתגובה. המוח יהיה סוער מאוד, וזה ימשיך וילווה אנשים חושבים גם בשבוע שאחריו.

אי-השקט המנטאלי עלול להוביל גם לתאונות כאלה ואחרות או לבעיות במערכת יחסים, בעיקר אם יש בה קושי מתמשך ברמה העמוקה. עם זאת, לכולם יהיה נוח להעביר ביקורת מול דמויות אוטורטיביות, בעיקר בכל קשור לזכויות האזרח (דוגמה אקטואלית היא מצרים), וזה יחזק אינדיבידואלים וקבוצות לדרוש עצמאות, בעיקר בגלל חוסר נכונות להיות קורבנות של תרבות מסורתית כלשהי.

אנחנו לאחר תקופת הליקויים, שהוציאה את כולם מאיזון, בעיקר מבחינה רגשית, ועתה אנחנו חוזרים ומארגנים את סדר העדיפויות מחדש, מקבלים פרספקטיבה על מה שהיה ומבינים שיש פרקים שהסתיימו. רבים כבר פתחו פרק חדש ואחרים עדיין נמצאים בחוסר ודאות, והשער עומד להיפתח בפניהם בקרוב. הערפל מתפוגג, גם אם יתרחשו דברים מבלי שידענו. השבועות הקרובים יוציאו את מה שנסתר לאור.

בתאריך 3.12 מבנה הכוכבים הוא נקודת התחלה טובה לעשות מה שאתם רוצים, ובמהלך השבוע שאחרי מולד הירח, שיהיה בתאריך 13.12, האנרגיות של כולנו יתחזקו. בבקשה אמצו בימים הקרובים חשיבה חיובית, מצב-רוח והומור בכל מה שתבחרו לעשות. ברעיונות שלכם יהיו גם גוונים הרפתקניים ואמונה חזקה בתוצאה חיובית, אבל היזהרו לא להבטיח דברים מעבר ליכולת שלכם, מבחינה מעשית או פיננסית.

אנו בחודש שאופיו שמח יותר, הנרות שנדליק בחג חנוכה הם הסמל לשחרור ולאמונה שיש טוב. כוכב מארס, הממשיך להתקדם במזל גדי, עוזר להרגיש בכוח המעשי אשר משולב במשמעת עצמית.

במבנה הכוכבים עד לתאריך 12.12 יתעורר רצון לתת נפח לערך האיחוד עם אחרים, כדי להשיג מטרות משותפות. זה יהיה זמן בו הצורך שלכם להבין את היקרים לכם, גם ברמה הפסיכולוגית, ישתלם לכם. בהמשך גם תבקשו לתת מקום בחייכם לאהבה עמוקה ותמצאו את הדרך והמקום להביע את הערך והחשיבות של אלה שאתם אוהבים. כן, יש הרבה אהבה באוויר בשבועות הקרובים. וזה הזמן לחפש את הדרך לתקן אי-הבנות בקשרים הקרובים.

אצלנו

הפריימריז בליכוד

בתחילת השבוע, יום ראשון (25.11.12) התחיל עם ירח בטל1 שנמשך עד שעות הצהריים. גם כוכב מרקורי היה רגע לפני עצירה ושינוי מגמה, והתוצאה הופיע לעיני כולם. ראינו את המחשבים קורסים, חוסר תקשורת וחוסר אונים בבחירות הפנימיות של מפלגת הליכוד! כולם התבאסו, שעות ארוכות של שיבושים ותסכול. וכשהסתיימה רצועת הזמן של הירח הבטל, בשעה 14:19, הדברים החלו להסתדר ואפשר היה להצביע בצורה יותר מסודרת, ויחד עם זאת הגיעה ההבנה שיש לשנות את התוכנית הראשונית ולהאריך את זמן הבחירות בעוד יום.

לא פעם נכתב כאן שמומלץ לא לקבל החלטות ו/או לא לעשות דברים חשובים בזמן שהירח בטל ו/או כוכב התקשורת בנסיגה/עצירה או מדשדש. ביום ראשון האחרון היה גם מזה וגם מזה. הנה עוד שיעור אסטרולוגי - כמה חשוב העיתוי, בעיקר אם מצפים להצלחתו של תהליך כלשהו.

הפריימריז בעבודה

בזמן כתיבת שורות אלו אנו לפני הבחירות המקדימות ביום חמישי (29.11.12) במפלגת העבודה, שיתחילו בזמן ירח בטל1 שממשיך לאורך כל יום חמישי עד למחרת ביום שישי בצהריים. יהיה מעניין לראות מה תהיה התוצאה במבנה של הנבחרת שתייצג את מפלגת העבודה אחרי יום כזה. דרך אגב, גם הם עשו שינויים בתוכנית הראשונית.

אבו מאזן באו"ם

המהלך של אבו מאזן באו"ם לקבל הכרה כלשהי גם הוא מתקיים בזמן ירח בטל1 ובתקופה בה מדינת ישראל עדיין בהשפעת ליקוי החמה שהיה בתאריך 14.11.12.

כפי שנכתב כאן מספר פעמים בכתבות האחרונות, כולל בשבוע האחרון, "השפעת הליקוי על ההורוסקופ של מדינת ישראל מעידה שתקופת הסתיו צפויה להיות פחות נחמדה למדינה, אבל ליקוי החמה שיגיע באביב (10 במאי) 2013 יחזור לחזק אותנו ולשפר את מעמדנו בעולם".

"הסיפור" שלהם: כשערפאת הכריז על "עצמאותם" של הפלשתינים ב-15 בנובמבר 1988 הוא עשה זאת בזמן ירח בטל1, ולכן עד כה כל המהלכים שלהם לא הגיעו לקו הגמר - מדינה עצמאית, והם ממשיכים לנוע על שביל ווירטואלי. גם הבקשה הנוכחית של אבו מאזן לא תשנה דבר בחיי האנשים הגרים ברשות, מאחר שהיא סותרת את סעיף 80, שהוא חלק מאמנה בינלאומית, שהוא חלק מהמשפט הבינלאומי, ששומרים על זכויות העם היהודי במסגרת המנדט הבריטי שהעניק ליהודים בלבד זכות שאי-אפשר לבטלה, על כל השטח, מהירדן ועד הים התיכון, והיא בתוקף עד היום. ולכן רק מו"מ יכול לשנות את המציאות הקיימת.

מצאתי הפעם את המילים מהשיר "שבחי מעוז" של נעמי שמר, לתאר את המצב:

  • "מעוז צור ישועתי, לך נאה לשבח...
    אי שם בלב הלילה דרוך וחרישי
    מביט בי מבקש נפשי...

    מעוז צור ישועתי, בקרב אין קץ ינצח
    אבוי לו מעוקצי, ואבוי לו מדובשי
    אבוי למבקש נפשי"

השבוע...

30.11 [ט"ז בכסלו] הבוקר העדיפו לפגוש חברים לכוס קפה. אל תצאו למסע קניות מאחר שהתוצאות יאכזבו אתכם. הירח הבטל ממשיך עד שעה 15:55! שעות הערב מתאימות יותר לבילוי משפחתי.

1.12 [י"ז בכסלו] התקשורת אינה רגועה, הדעות מושמעות בקצב מהיר, מלוות בביקורת לא נחמדה. יש נטייה להגזמה בכל דבר שרוצים לעשות, נסו לא להבטיח מעבר ליכולות שלכם.

2.12 [י"ח בכסלו] הירח בטל היום משעה 08:56 בבוקר עד למחרת בשעה 03:58 לפנות בוקר. תכננו להשלים משימות, או עבודה יומיומית שאתם עושים ואין בה חידוש.

3.12 [י"ט בכסלו] היום מתאים להתחלות חדשות, לחתימת חוזים ולקידום תוכניות ברגל ימין. אחרי הדשדוש של הכוכבים ורצועת הזמן בין הליקויים הצטברו הרבה רעיונות ותוכניות, והיום זה הזמן ללחוץ על דוושת הגז ולהתניע.

4.12 [כ' בכסלו] קשה להישאר רגועים, אתם רוצים לבטא את התחושות שלכם, ויש נטייה לעימותים בגלל רגשות קנאה. הפער בין רגש והיגיון - זה כל הסיפור.

5.12 [כ"א בכסלו] הירח בטל משעה 00:09 אחר חצות עד לשעה 13:56 בצהריים. הימנעו ממצב בו נדמה לכם שקיימת השראה וזו תתברר רק כאשליה. התבטאות שלילית או אובססיבית עלולה לגרום להתרחקות מכם או לשתיקה, במקום בו יש לכם ציפייה לשיחה קולחת.

6.12 [כ"ב בכסלו] מצב הרוח הטוב מתחיל את היום עם שיר בלב וגם הומור נחמד מלווה את השיח היום. האנרגיה שלכם טובה ויכולה לעזור לכם לעשות מה שאתם רוצים ולהגיע ליעד המבוקש. שעות הערב טובות לרומנטיקה.

7.12 [כ"ג בכסלו] זהו יום בו מתאים לתקן את מה שצריך. מי שמלמד, ירגיש שהיום פורה יותר במבחן התוצאה. אל תיתנו מקום למצבי הרוח, הדרך שלכם נכונה, גם אם בבסיסה היא חלום, התמקדו בה ותצליחו. הירח בטל משעה 12:37 בצהריים עד שעה 20:36 בשעות הערב. ארוחת הערב מכילה גם הפתעות חמודות.

  • במוצאי שבת - נר ראשון של חנוכה.

כלכלה ושווקים

האופטימיות שיעורר כוכב יופיטר במולות לשמש בשבוע הקרוב, עלולה לסחוף אנשים להתחייב אל מעבר לציפיות. נזכור שהנוכחות של היופיטר מביאה גם את הפאניקה, כך שתחילת השבוע צבועה בתקוות גבוהות, שעלולות גם לצלול בגלל הודעה כלשהי מאחד הגופים הפיננסיים המובילים בעולם.

אי-אפשר להתעלם מהכותרות על אודות החברות של נוחי דנקנר ושותפיו. נמשיך להזכיר לקוראים, שמאז שנת 2008, עם כניסתו של כוכב פלוטו למזל גדי, נכתב כאן פעם אחר פעם, שכל חברה שמנוהלת בדרך "לא כשרה", שיש בה הונאות או קיצורי דרך כדי לגרוף רווחים מהירים בגלל חמדנות, תיחשף. כוכב פלוטו הופך כל אריח וכל לבנה, הוא "אוהב" להוציא לאור את הסודות האפלים. מסעו עוד יהיה הרבה שנים במזל גדי, כך שנמשיך להיות עדים לקריסת חברות גדולות וקטנות המתנהלות באי-סדר כלכלי או בחוסר יושר בכל מקום בעולם.

מצרים ומורסי
מורסי. פוטנציאל למהפכן [צילום: AP]

מיד אחרי שמוחמד מורסי נשיא מצרים קיבל שבחים על פעולתו ומעורבותו בסכסוך הפלשתיני, ותיווכו (בהוראת האמריקנים) להפסקת אש בין חמאסטן ומדינת ישראל, הרגיש הנשיא שהוא כל-יכול ומיד לקח לעצמו את כל הסמכויות, בהבטחה שזה זמני (?) עד שהחוקה החדשה תתקבל במצרים.

מוחמד מורסי (20.8.1951), בן מזל אריה, עם שמש ופלוטו בצמידות במזל המלכות ועם מפה המעידה על אדם כוחני, החש מספיק חזק לעשות מה שהוא רוצה, או חושב שזה נכון. הביטחון העצמי שלו נובע מהכוכבים במזל טלה, שעוזרים לו גם ליזום פעולות חסרות התחשבות ולראות את עצמו כ"המנהיג החזק", ולפעול כפי שפעל לפני כשבוע, באופן שגרר מחלוקת ותסיסה בין ההמונים, שחזרו בזעם לכיכר תחריר.

עם זאת מסתתר עוד מנעד בין שמש ואורנוס, המתאר כי באופיו מסתתרים גם אלמנטים של מהפכן. סימן השאלה שנשאר בינתיים הוא כיצד תיצרב דמותו בהיסטוריה של מנהיגות מצרים שאחרי חוסני מובארק.

כניסתו לתפקיד הייתה בתאריך 30.06.2012, השמש ב-8 מעלות במזל סרטן, מאותגרת מהריבוע אורנוס ופלוטו. כלומר כניסתו לתפקיד מושפעת מכוכבים שאופיים מהפכני. גם מפתו האישית מאותגרת מהכוכבים האלה. בנוסף, בשבוע האחרון התפתח עוד קונפליקט אינטנסיבי בעזרת הצמד מארס-פלוטו ב-8 מעלות גדי, שהתפוצץ בפניו בימים האחרונים כתגובה על הדרך בה בחר לפעול ולהודיע על הצווים החדשים העטופים בחוקי השריעה. למעשה, מצב הכוכבים מעיד שמורסי, הרוצה בשלטון יחיד, יהיה בעימות מתמשך עם חלק גדול מהאוכלוסיה המצרית שרצתה בשינוי - עימות שיסלים בחודשיים הקרובים עם כוכב מארס במזל דלי. ובתמונה הרחבה יותר נראה כי אי-השקט במצרים יימשך לאורך השנתיים הקרובות.

לבני בשלישית?

בתאריך 27.11.12 בשעה 12:09 בצהריים הודיעה ציפי לבני על "התנועה" שבראשה היא תתמודד בבחירות הקרובות. ביום ג', בתאריך הנ"ל, הירח היה בטל1 כל היום! כדאי לזכור שהירח במפות מדינה מסמל את העם, המפלגה והחברה - כלומר, עם ירח בטל אין קשר בינה ובין העם, דהיינו - לא מתחברים אליה ולתנועה שהיא מייצגת.

בנוסף, הצמידות של מארס ופלוטו השתלטה ככותרות על הנאום שלה: "אני אלחם", או כפי שסיפרה למי שרוצה להאמין שילדיה הם אלה ששלחו אותה להילחם... וההטיה של המלחמה חזרה כמעט בכל משפט. עוד מספרת לנו מפת ההשקה, שגם כוכב מרקורי, המסמל תקשורת, נמצא לבד במפה. המסרים שמנסה לבני להעביר אינם זוכים לתהודה. מבנה המפה של "התנועה" וגם הכוכבים האישיים שלה מעידים שההתלבטות הארוכה שלה גרמה לתוצאה חסרת מתח, וקבלת פנים צוננת של העיתונאים.

בכתבה שהתפרסמה כאן בתאריך 19.10.12 נכתב על ציפי לבני: "יש להניח שבדצמבר 2012 תעלה פרופיל, תחזור לאולפני הטלוויזיה ותתבטא, אבל עם הכוכבים על ציר 6-12, כדאי שתזכור להיות זהירה מאוד מאחר שהיא חשופה לעצות אחיתופל. ציפי לבני יכולה לזכות לפופולריות זמנית שלא תחזיק מים לאורך זמן. היא יודעת לדבר על איך הדברים צריכים להיות, אבל לא מייצרת חשיבה מעשית הנותנת פתרונות כאן ועכשיו".

נכון לעכשיו, במפתה נמצא סאטורן על ציר 5-11, וזה היה הטריגר הצפוי שחיזק את הביטחון העצמי ועזר לה לקבל את ההחלטה סוף-סוף ולהתמודד. הבעיה שלה זה מיקומו של כוכב נפטון הממשיך להשפיע על ההורוסקופ שלה, ועתה גם על ציר 2-8, ומספר לנו שהיא מקיפה את עצמה באנשים האומרים לה רק את מה שהיא רוצה לשמוע! מצב כוכבי זה קיים גם במפת הלידה, ומביא אותה פעם אחר פעם להערכה עצמית לא ריאלית ולכן גם אינה מסוגלת להתמודד עם ביקורת. כולנו עדיין זוכרים איך ברחה כשהפסידה את תפקיד היו"ר בבחירות האחרונות בקדימה.

כאשר בוחנים את המפה המשותפת של ציפי לבני עם המדינה בהווה, שוב רואים את חוסר ההחלטיות שלה, ההתלבטויות, שני צעדים קדימה ואחד אחורה. זה מבנה הכוכבים הראשי שילווה אותה לאורך החודשים הבאים - מה שרומז לנו שהיא בכלל לא בטוחה בתוך תוכה בצעדים שהיא עושה, ולא חשוב מה היא מספרת לקהל הרחב. את כוחה שואבת לבני מהסובבים אותה ולוח הזמנים שלה ממשיך לפעול בעיתוי לא נכון, וגם הפעם מאוחר מדי, כך שאם היא חושבת במושגים של השפעה, אין לה סיכוי להגיע עד שם.

הדרך בה היא רואה את עצמה, לצד מערכת העקרונות שלה (כוכבים על 6-12), אינן מאפשרות לה להגיע להישגים. המציאות הפוליטית דורשת גמישות של "תן וקח", כזו שמהווה בעיה עבורה ולדבריה מנוגדת לערכיה. לכן פיספסה פעמיים!!! את ההזדמנות להקים ממשלה בראשותה.

ברק נכון
ברק. אינטליגנט [צילום: פלאש 90]

בתחזית ליום העצמאות בתאריך 27.4.12 נכתב על שר הביטחון אהוד ברק: "מבנה הכוכבים של אהוד ברק הוא הפוך למדינה. כלומר, האינטרסים שלו אינם עונים עוד לצרכים של המדינה וקו המחשבה שלו לא בהכרח מועיל עוד למדינה. ההשפעה שלו במערכת הפוליטית במדינת ישראל הולכת ופוחתת, וזו מגמה שקיימת מאז שעזב את מפלגת העבודה והקים לעצמו מפלגה אישית.

"מבנה הכוכבים מעיד על משבר במערכת היחסים שלו עם הממשלה ועם המדינה (הכוכבים על ציר 1-7 ו-2-8), וזה יתחזק בעיקר כאשר יבין שאין ביכולתו עוד להשפיע על מה שקורה".

אהוד ברק, אדם אינטליגנטי שהבין את המציאות שנקלע אליה, עשה את הצעד הנכון בזמן הנכון.

"הלאומיות והמולדת תלויות זו בזו ומותנות זו מזו, שתי אלה הן מושג אחד, שלא ייפרד ולא יחלק" [ש.ל. גורדון].

1. ירח בטל: זמני הירח הבטל מעידים שחסר מידע, שהדברים שהתכוונו אליהם לא יעמדו במבחן התוצאה, וגרוע מכך - שדבר לא יקרה מכל מה שתוכנן, וכמובן לא יצא לפועל. השעות של ירח בטל מתאימות למנוחה, למדיטציה או להשלמת פרויקטים שכבר התחלנו אותם קודם.
תאריך:  30/11/2012   |   עודכן:  30/11/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אינני נמנה על חסידיו השוטים של דן מרידור, השר לענייני מודיעין. בעבר היה לנו עימות תקשורתי כאשר הגיע אלי מידע, על פיו מרידור מנסה לחלץ את חברו לשעבר אהוד אולמרט מהעמדה לדין פלילי בפרשת מעורבותו של אולמרט בהגשת דוחות כוזבים לשלטונות המס בעניין גיוס תרומות לליכוד. באותה עת כיהן מרידור כשר המשפטים ואולמרט ניסה לסחוט לכאורה את ראשי הליכוד כדי שיסייעו לו להיחלץ מהבוץ הפלילי.
30/11/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת החליטה (יום ד', 28.11.12) שהפיילוט הביומטרי יוצא לדרך בינואר 2013. בכך סיימה הוועדה מרתון דיונים, שהונחתו עליה על-ידי שר הפנים אלי ישי, שמבקש לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו במשרד הפנים, כשהוא חתום על אחת ההרפתקאות הגדולות ביותר שמדינת ישראל עומדת לעשות מאז היווסדה. ישי גם יהיה חתום, בניגוד לרצונו, על אחד הכשלונות הגדולים ביותר בתחום המיחשוב הממשלתי: תעודות זהות חכמות, שבימים אלו על-פי התוכנית המקורית, שהותוותה במכרז שיצא בתחילת שנות ה-2000, כל אזרחי מדינת ישראל היו אמורים להיות מצוידים בתעודה חכמה.
29/11/2012  |  יהודה קונפורטס  |   כתבות
אישור הקמתה של מדינה פלשתינית באו"ם כמוהו כתקיעת סכין בגבה של ישראל, באשר יהיה בו משום שלב ראשוני בלבד במזימה ארוכת-טווח לחיסולה הסופי. הגיעה השעה ללמוד מן הניסיון ההיסטורי שאין לתת אמון בהצהרותיו הבומבסטיות של אבו מאזן, שאותן הוא משמיע עכשיו לצורך הטאקט, פשוט משום שאין סיכוי שהן אכן יעמדו במבחן המציאות. למסקנה חמורה זו מגיע העיתונאי וההיסטוריון עתיר הניסיון גד נחשון, שהוא עורכו המוערך של ה"ג'ואיש פוסט" האמריקני, היוצא לאור בניו-יורק.
29/11/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
כשמדברים על העבודה בראשות שלי יחימוביץ', מחפשים בדרך כלל את הביטחוניסט שלצדה. אבל מתחת לפנס כבר נמצא ה"תחבוריסט", מומחה בעל שם עולמי לתחבורה בכלל ולתחבורה ציבורית בפרט - עמירם סטרולוב, אסטרטג של תעבורה המתמודד ברשימת העבודה בבחירות המקדימות לכנסת.
28/11/2012  |  עידן יוסף  |   כתבות
חברת גוליבר אנרג'י בע"מ שבה מכהן ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן, בתפקיד יושב-ראש, נקלעה לקשיים. פרויקטים בהם השתתפה לא עלו יפה, אם לנקוט לשון המעטה. ההפסדים נגסו בהונה של החברה, שנקלעה לקשיי נזילות.
28/11/2012  |  יואב יצחק  |   כתבות
רשימות נוספות   /   בחירות 2013  /  מי ומי  
הרצוג, פרץ, כבל; מיכאלי בחמישיה  /  איציק וולף
58% הצביעו בבחירות למפלגת העבודה  /  עידן יוסף
יחימוביץ': אל תוותרו על הזכות להצביע  /  איציק וולף
עונת הבחירות  /  איתמר לוין
קיראו את שפתיו   /  ציפי לידר
שבץ-נא פוליטי   /  יוסי שחר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il