|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

בית יהודי פופולרי, אבל בעייתי

מבנה הכוכבים מעיד שמתוך העימות המצפוני ("סרבנות לפקודה") שצץ למפלגת "הבית היהודי" מול חוקי המדינה, יהיה להם קושי לתרגם את ההצלחה שלהם להשפעה בפועל, גם אם תהיה להם הצלחה יחסית בבחירות תחזית אסטרולוגית: 4.1.13-28.12.12
28/12/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בחירות 2013   |   תגובות
נפתלי בנט, ל"בית היהודי" בראשותו צפויה בעיה בתהליך קבלת ההחלטות [צילום: AP]

הירח המלא היום (28.12.12) במזל סרטן, במבנה הכוכבים שיש לו קשר למשבר הכלכלי העולמי, לניהול ומבנה הבנקים, לענייני בריאות, וגם לניסיונות חדשים לקחת שליטה של הממשל בכמה מקומות בעולם. זהו מבנה שלא עוזר לפשרות.

בימי סוף השבוע 28-29.12 תהיה לנו הארה, הבזקים של רעיונות שבחלקם יכילו ניגודים. אולי לא נדע מה המשמעות ו/או מה עלינו לקבל ולהפיק מאותה השראה ומהמסרים המגוונים שהיא מציעה לנו. הסיבה לכך היא שצורת החשיבה השמרנית נמצאת בתוך תבניות קבועות, גם אם הן ייחודיות לכל אחד ואחת מאיתנו. קיים קושי להתמודד עם תכנים "אחרים" וחדשניים. בכל זאת חישבו על כך, כמתנה מאתגרת שכל אחד מאיתנו מקבל מאלת החוכמה פאלאס.

בימים הקרובים עד לתאריך 9.1 קונפליקטים מתעוררים ואופיים יהיה ברוטאלי. העימותים יהיו בעיקר בתוך החזית הפוליטית והצבאית ויעוררו מתחים וחששות אישיים בנוסף למה שנראה או נשמע בסביבה הקרובה והרחוקה בעולם. הפעילות היא דינמית ודוחפת גם לתגובות בעלות אופי פיזי. זה ישפיע גם על המציאות האישית, כך שנהיה עדים לסצנות שיש בהן סגנון דיבור החלטי ו/או התנהגות מוגדרת חד-משמעית בכל הרבדים, משולבת ברצון וצורך להתגבר על מהמורות.

חוסר הסבלנות ישפיע על תקשורת בינאישית ואתם תחפשו דרך לשבור את התבניות השמרניות שמקשות עליכם להתקדם. שימרו בבקשה על הסגנון גם בשעות הנהיגה. הדינאמיקה הזו תעזור לכולנו להתגבר על פחדים, לחזק את המשמעת העצמית ותשפיע גם על שינוי הרגלים בחיי היומיום, כמו למשל שינוי הרגלי אכילה ופעילות ספורט מסודרת וקבועה.

עוד מבנה כוכבים בקלחת, מהתאריך 2.1.13 עד לתאריך 8.1.13, "עוזר" לחשיבה אובססיבית. יהיה לכם צורך לשכנע את המאזינים לכם ברעיונות חדשים שאתם מאמינים בהם ורוצים לממש אותם בכל מחיר, מתוך תקווה שאלה יעזרו לכם לעלות על הדרך שתהיה שפויה יותר.

כל אחד מאיתנו חש לאורך זמן את האינטנסיביות שבה מתנהלים החיים, שלו כפרט, והקצב של האירועים סביבו ובעולם כולו - הכל קורה במהירות, תחושה של שיגעון וכאוס מחד-גיסא, מול התפתחות ויצירתיות מאידך-גיסא. תהליכים אלה מתרחשים בהשפעת אורנוס ופלוטו. אורנוס מסמל את המהפך והצורך בהתחדשות ושחרור לצד התפתחות הנובעת ממקום עמוק מאוד ודורשת בחינה פסיכולוגית, וניסיונות לשיקום אמיתי שמביא איתו כוכב פלוטו אחרי שניקה ביסודיות את השטח. ובינתיים אנו עדים למאבקי הכוח המתנגדים לשינוי.

קיים קושי להתמקד בעיקר עד סוף ינואר 2013 וכדאי לבנות תוכניות אלטרנטיביות, צעד אחר צעד. בינתיים לימדו ליהנות מהרגע, לחוות את ההווה. אלה ימים שעדיף להתקדם במחשבה חיובית, לשחרר את מה שלא מתאים לכם, לומר מה מרגיז אתכם והעיקר, לדאוג לבריאות הנפש של עצמכם.

השבוע...

28.12 [ט"ו בטבת] הרגישות שלכם גבוהה מאוד. נסו להימנע מתכנון זריז של תוכניות גדולות מדי. חוסר סבלנות מקשה עליכם לשים לב לפרטים חשובים. כדאי להמתין עוד יומיים-שלושה. שימו לב: הירח בטל משעה 16:33 אחר-הצהריים עד יום ראשון בשעה 09:45 בבוקר.

29.12 [ט"ז בטבת] היום מתאים למפגשים חברתיים ומשפחתיים. הימנעו מתוכניות גדולות. האווירה נינוחה וחלקכם תחושו עייפות ו/או עצלות.

30.12 [י"ז בטבת] אתם יוזמים תוכניות ממניעים אנוכיים. כדאי להקפיד על משמעת עצמית, על-מנת שתוכלו להוכיח את עצמכם בדרך הטובה ביותר. נסו לשפר את עצמכם ולא לשלוט באחרים.

31.12 [י"ח בטבת] העומס הרגשי מקשה על אינטראקציה עם אחרים. קיימת תחושה של חוסר ודאות, נסו להירגע ולבלות בחברת אנשים שאתם בוטחים בהם, אנשים שמחים ואופטימיים שיכולים להעניק לכם גם תחושה טובה ובטוחה. הירח בטל משעה 23:50 עד למחרת בשעה 19:35 בערב.

1.1 [י"ט בטבת] נסו לשמור על שיגרה ולהמשיך לעסוק בדברים בהם התחלתם לעסוק לפני כן. אל תצאו למסע קניות, החפצים יישארו בארון או יגיעו לפח האשפה. לאחר השעה 19:40 תוכלו להתמקד במטרות מוגדרות.

2.1 [כ' בטבת] תלווה אתכם תחושת כוח והמשמעת העצמית תעזור לכם לבטא את היכולות והמיומנויות שלכם. היום מתאים לקדם תוכניות בעלות משמעות לטווח הארוך.

3.1 [כ"א בטבת] החלטיות וכוח רצון יבטיחו לכם הצלחה, הימנעו מלהפעיל לחץ על סובבים אתכם, אתם זקוקים לסבלנות, כדי להשיג את המטרה. הירח בטל משעה 14:14 בצהריים עד למחרת בשעה 03:11 לפנות בוקר.

4.1 [כ"ב בטבת] חוסר שקט דוחף אתכם לפעולה, הבעיה היא ניגוד בין הרגש והמחשבה, מצב שעלול לגרור חוסר הבנה עם הסובבים אתכם. יש לכם יוזמה, רעיונות מתקדמים ואנרגיה גבוהה וכדאי לכם לחפש את הדרך הנכונה לעבודת צוות, זה מבטיח הצלחה.

כלכלה ושווקים
[צילום: פלאש 90]

הירח המלא היום (28.12), במבנה חזק עם הכוכבים אורנוס ופלוטו, אינו מתאים לפשרה. מאחר שנושא הצוק הפיסקלי בארה"ב עדיין על המדוכה, הסבירות שיגיעו להסכמה פוחתת, אלא אם כן יתחולל משהו עילאי. האכזבה נמצאת בכל מקום, זוהי תקופת החגים בארה"ב וסימני השאלה בנוגע למצב נשארו. יש שמועה שיעבור חוק מהיר שידחה את הבעיה של הצוק הפיסקלי בשלושה חודשים, על-מנת למצוא פתרון ולהימנע מהעלאת מיסים באופן אוטומטי, דבר שגם הרפובליקנים רוצים.

עד סוף חודש פברואר 2013 השווקים יכולים לשדר עליות, אבל התנודתיות תמשיך והשווקים יתקנו את עצמם מפעם לפעם. מחודש מרס 2013 מומלץ להיזהר מאוד, כשהבעייתיות היא כזכור "הצוק הפיסקלי". החודשים מאי-ספטמבר 2013 מציגים מערך כוכבים שנותן תקווה מסוימת וייתכן שבתוך רצועת הזמן הזו הממונים על החוקים בקונגרס יגיעו להסכמה על הדרך בה יהיה אפשר לשלוט על משבר החוב וכיצד צריך יהיה לנהל את התקציב כדי לשפר את המצב הכלכלי. זה רומז גם שבאותה תקופה מצבו של הדולר ישתפר בהלימה.

אצלנו

מפלגת "הבית היהודי"

מפלגת המפד"ל, שקמה ביוני 1956, היא הבסיס למפלגת "הבית היהודי". השינוי הגיע עם מעברו של כוכב אורנוס בדצמבר 2008, אז הוחלט להתחדש ולשנות את השם של המפלגה.

מבנה הכוכבים העובר על ההורוסקופ של המפלגה מעיד על מגמת ההתחזקות עם הכוכבים על ציר 4-10 ותוספת הכוכבים על ציר 5-11 עוזרת לפופולריות של הבית היהודי ולהרחבת שורותיה.

במפה המשולבת עם מדינת ישראל הכוכבים עוברים על ציר 1-7 ומצביעים על כך שצפויה ל"בית היהודי" בעיה בתהליך קבלת ההחלטות. המפה של המפלגה עצמה מעידה על הרמוניה פנימית, שחשובה להם אולי יותר מהרמוניה עם המדינה. במצב בו יתעורר עימות פנימי, המפלגה תעדיף את אחדות השורות על חשבון שיקולים נורמטיביים אחרים, גם אם המשמעות קונפליקט עם הממשלה והמדינה. האינטרסים של המפלגה יהיו לפני כל שיקול אחר. מבנה הכוכבים מעיד שמתוך העימות המצפוני ("סרבנות לפקודה") שצץ ל"בית היהודי" מול חוקי המדינה, יהיה להם קושי לתרגם את ההצלחה שלהם להשפעה בפועל, גם אם תהיה להם הצלחה יחסית בבחירות.

ירושלים המאוחדת

בתאריך 7.6.1967 לפני הצהריים שוחרר הכותל המערבי, אירוע שריגש את כל המדינה ובעקבותיו, בתאריך 27.6.1967, עבר החוק בכנסת לאיחוד ירושלים. מבנה המפה של שחרור הכותל מכיל את כוכב פלוטו על האופק והמשמעות היא כוח שמבטיח יציבות חזקה לשנים ארוכות, אחדות שאין לה תנאים. גם עתה, עם כל הקריאות הנשמעות כאן אצלנו מימין ומשמאל וגם מעבר לים, המפה המשותפת של איחוד ירושלים ומדינת ישראל מעידה שאין שינוי בסטאטוס. הכוכבים על ציר 4-10 מבטיחים את שלמות ירושלים. הכוכבים העוברים בזמנים אלה על ציר 2-8 מחזקים את העשייה למען העיר, אבל ההמלצה של הכוכבים לקובעי המדיניות ולראש הממשלה היא להוריד פרופיל. הכוכבים יעזרו לקבע עובדות שלא ניתנות לשינוי, אבל בבקשה המשיכו לפעול בשקט.

"כל מילה היא גם מסיכה" [פרידריך ניטשה].

תאריך:  28/12/2012   |   עודכן:  28/12/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפני שש שנים וחצי פרש במפתיע פינחס (פיני) כהן, היום בן 61, מתפקידו הבכיר כמנכ"ל אפריקה-ישראל להשקעות ויו"ר חברות בנות, של קבוצת נדל"ן מובילה בישראל, נסיבות פרישתו לא הוסברו, רשמית לפחות, עד היום. פעילותו של כהן בשש השנים האחרונות מוכיחה, שניתן להמשיך בפעילות כלכלית חשובה, גם לאחר הפרישה מחברת-ענק. השבוע, לאחר שקרן נוי, בראשותו של כהן, רכשה 26.6% מפרויקט הענק של הקמת עיר הבה"דים בנגב, אפשר לומר: יש חיים אחרי אפריקה - ועוד איך!
28/12/2012  |  אלעזר לוין  |   כתבות
כשעבר בביקורת הדרכונים בעת שנכנס לישראל, אמרה השוטרת לאפשין אליאן שהיא לא חייבת להחתים את דרכונו. הוא לא הבין. "נולדת באירן", אמרה לו, "למרות שהדרכון הולנדי, אתה גם אירני, והטבעת חותמת ישראלית בדרכונך היא עבירה קשה באירן". אליאן התעשת וענה מייד: "לא, בבקשה, החתימי את דרכוני. זה כבוד להיות בישראל".
28/12/2012  |  דרור אידר  |   כתבות
מרדכי מנחם קפלן, מייסד הזרם הרביעי ביהדות – 'התנועה ליהדות מתחדשת' (Reconstructionist Movement) – נולד לאביו הרב ישראל ולאמו אנה קפלן בוילנה בשנת 1881 ונפטר בארה"ב בשנת 1983. במהלך 102 שנות חייו, יצר קפלן משנה הגותית ייחודית הפרושה בספרים ומאמרים רבים, היה מורה למדרש ואמנות הדרשה בבית המדרש לרבנים (JTS) ולימד באוניברסיטת 'קולומביה'.
27/12/2012  |  נדב ברמן-שיפמן  |   כתבות
יושבת-ראש מפלגת העבודה ח"כ שלי יחימוביץ' זוקפת לזכותה שם טוב, אומץ לב וכושר ארגוני שאותם הקרינה במהלך שנות פעילותה הפוליטית. הערך המוסף של שלי היה, ללא ספק, הצלחתה להשתלט על מפלגת העבודה ולעצב אותה מחדש בצלמה ובדמותה. שלי נהנית, משום מה, ממעמד של "פרה קדושה" בעל חסינות במרבית כלי התקשורת בזכות עברה המקצועי המרשים וקשריה המסועפים. אבל שלי הפכה לאתרוג מזן מוגן מסיבות נוספות.
27/12/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
התחנה המרכזית החדשה בירושלים ברחוב יפו מול בנייני האומה נפתחה לפני למעלה מעשר שנים בספטמבר 2001. כבר בשנים הראשונות לפתיחתה הועלו ונשמעו תלונות על איכות האוויר בתחומה. נוסעים ועובדים בתחנה התלוננו, לא פעם, כי בזמן שהותם בתחנה הם חשו בכאבי ראש, בקשיי נשימה ובתופעות לוואי נוספות המאפיינות חשיפה לזיהום אוויר חריג. גם מבלי להיות מומחה גדול לנושא איכות האוויר, ברור לכל בר-דעת, כי מאות האוטובוסים הבין-עירוניים הבאים ויוצאים מדי יום בשערי התחנה והפולטים עשן ופיח המכילים חומרים מזהמים למיניהם, בשילוב העובדה שהתחנה נמצאת בתוך מבנה סגור, כולל רציפי התחנות הבין-עירוניות, ולא מאווורר דיו - מהווה חממה ומצב ואידיאלי להיווצרות גזים רעילים וזיהום אוויר משמעותי.
27/12/2012  |  אלי אלון  |   כתבות
רשימות נוספות   /   בחירות 2013  /  מי ומי  
סקרי סוף-השבוע: הליכוד בירידה  /  עידן יוסף
אמסלם: דרעי החזיר את ה'תנזים' של שס  /  מחלקה ראשונה
ריבלין נגד בנט: מלחמת אחים תחל בסרבנות  /  עידן יוסף
הכי משתלם  /  איתמר לוין
שס-מט סנדלרים  /  עו"ד משה גולדבלט
על האתגרים שלנו ועל תוצאות הבחירות  /  עוז גדות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il