|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

שקט לבוז'י - בינתיים

יושב-הראש החדש של מפלגת העבודה יזכה לשקט, בינתיים אנו נכנסים לרצועת זמן שבה על כל אחד ואחת להיזהר שבעתיים תקופת מבחן למערכות יחסים בדרך בוגרת תחזית אסטרולוגית שבועית: 27.12.13-20.12.13
20/12/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
הרצוג. תומכים בו [צילום: פלאש 90]

זהו, באופן רשמי, מחר, 21.12, החורף מגיע והלילה יהיה הארוך ביותר בכל השנה. השמש נכנסת למזל גדי, עוזרת להיות מציאותיים יותר עם משמעת עצמית ושמירה על מסגרות המעניקות ביטחון ויציבות בחיים. תמצאו את עצמכם מדפדפים באלבומי תמונות, בגלל שזו תקופה המתאימה לטייל בשבילי ה"זכרונות" ואולי להשוות אותם למה שקורה בהווה.

הוונוס נעצרת ביום שבת, משנה כיוון ותחזור על עקבותיה עד סוף חודש ינואר 2014. אהבות ישנות יחזרו לחייכם ויתעוררו רגשות הקשורים בעבר, אולי אנשים חוזרים רק בחלום או במחשבה, אך את אלה צריך לסלק מהחיים; ולהבדיל, ייתכן שאנשים עוזבים אתכם.

התעוררות רגשית חדשה, רומן חדש או מהלכים עסקיים חדשים שיתחילו במהלך חמשת השבועות הקרובים יסתיימו בצורה עלובה. מערכות יחסים שנבנו לאחרונה וחוויות וריגושים שחוויתם יתקררו בעת הזו או שיצוצו ספקות לגביהם או חלילה הסתבכות הקשורה למערכת יחסים. למעשה בזמן הזה טוב יהיה לבחון מה אתם אוהבים לעשות ואת מי אתם מעריכים ומכבדים. תלמדו גם להבין ולאהוב את הבחירות שעשיתם בחייכם ולהתבונן עליהן במבחן הזמן.

בזמן ונוס בנסיגה לא יהיה נכון להתארס, להינשא או לקבל החלטה משמעותית הקשורה למערכת יחסים. המתינו ואל תתחייבו עד שהוונוס תחזור להילוך ישיר אחרי ינואר, כל זה נכון למעט אלה מכם שנולדו בזמן ונוס בנסיגה או מארס בנסיגה.

השינוי שכל אחד עובר עם ההתבגרות מביא אותו להיות מודע יותר לעצמו ומחובר בדרך נכונה לצרכיו שלו. לכן יהיה קל יותר לזהות חבר, בן זוג, מאהב/ת, בן משפחה או קולגה לעבודה שמתפקד בדרך פוגענית. עם הוונוס בנסיגה מתעורר חוסר רצון להכיל דברים או לטאטא אותם מתחת לשטיח וקיימת יכולת להבין האם יש פוטנציאל אמיתי למערכת היחסים הרלוונטית. למעשה זה הזמן לעבוד ולשפר מצבים אם תחשבו שיש להם סיכוי, אבל אם תישארו באותן תבניות, לא תתחדשו. אולי זה נובע מהערכה עצמית נמוכה, התנהגות ילדותית או דחייה והזנחה מצידם של אנשים מבוגרים או סמכותיים החשובים לכם והייתה להם השפעה בילדותכם. זכרו שבחמשת השבועות הבאים יש לכם חלון הזדמנויות לשחרר את האני מהמגבלות שעבר עליהן הכלח.

עד יום שלישי, 24.12, כוכב התקשורת במזל קשת ימשיך להתבטא בלי חשבון וישמיע לכם בבוטות את האמת שלו, אם תרצו לשמוע אותה או לא, פשוט לא אכפת לו, הוא גם לא הקשיב לכם לאחרונה וגם לא יקשיב לכם עכשיו. ביום שלישי הוא יעבור למזל גדי הקונסרבטיבי ושיקול הדעת יחזור לתקשורת האישית והציבורית.

מעלת האפס במזל גדי, היא מעלה המשפיעה על העולם. טוב להוציא לאור ספר או נייר המכיל מידע שיגיע לקהל גדול מאוד, אבל שימו לב, אין זה יום מתאים לשמור על סודות!

מארס ממשיך להתקדם במזל מאזניים והוא "נחמד" עד שיתחיל את הוויכוחים שלו עם אורנוס ופלוטו. בין התאריכים 24.12.13 עד 2.1.2014 האסרטיביות תהיה לכותרת הראשית על פני כדור הארץ, וכולם עלולים לעלות על מגרש המשחקים שיביא מאבקי כוח, תסכולים, מתחים, עצבים וגם דמעות.

אלה ימים שאופיים יהיה סוער במיוחד, מלווה באימפולסיביות ובלגן, בקיצור - כאוס. שימו לב למה שקורה בכבישים - בעיות תנועה, איבוד שליטה והתפרצויות של אנשים סביבכם, תאונות דרכים, וגם מזג האוויר יכול להפתיע. למעשה, המלצה חשובה לימים האלה היא להימנע ממצבים המכילים פוטנציאל של סכנות, לוותר על התעסקות עם מכשירי חשמל, אלקטרוניקה, מכשירים חדים ולא להגיע למקומות מסוכנים. לא מוכרחים בימים האלה לטפס על הרים או לרחף עם דאון, גם לא חייבים להבטיח הבטחות מעבר ליכולת שיש לכם.

ברצועת הזמן מעתה ועד אחרי התאריך 1.1.14 הביטו ימינה ושמאלה כשאתם חוצים כביש, הורידו את הרגל מהדוושה, קצת יותר לאט ושימרו מרחק. זכרו שכולנו פגיעים יותר ולפעמים כתוצאה מהתנהגות פזיזה של מישהו אחר. הדגש הוא על התאריך 1.1 בגלל מולד הירח באותו היום, שמחדד את הנפיצות ואת הסכנות לסוגיהן שנכתבו לעיל.

ברמה הבינלאומית קיים פוטנציאל לפעולות טרור או תאונה בתחום התעשיה וכדומה. גם איתני הטבע יכולים לבחור את רצועת הזמן הזו להתבטא. ההשפעה של הכוכבים האלה קיימת כמה ימים לפני הדיוק, כלומר, אנחנו כבר בתוך טווח ההשפעה.

כוכב נפטון נמצא במזל דגים ומייצג את האידיאליזם, הסוציאליזם, אבל גם מגיפות. לאחרונה המפגש של נפטון עם הדס (כוכב אורני) מרמז על בעיות שיצוצו עם זיהום מים או זיהום של מוצרי מזון. מים יהיה נושא חשוב בעתיד הקרוב.


מחשבות אסטרולוגיות לימים אלה


אחד הפרשנים בתקשורת יצא בהודעה ששמע ש"ישראל ביתנו" לא תמשיך את השותפות עם הליכוד בבחירות הבאות. למעשה, לא הייתה הודעה רשמית. אבל הודעה כזו בזמן שהוונוס בעצירה (19.12.13), מעלה סימן שאלה למימושה בבוא היום. טבעי לבחון את שיתופי הפעולה בעת הזו כפי שכתבתי בכל המישורים, אבל ככל הידוע הבחירות לא באופק ולכן אני משאירה את סימן השאלה.

עוד כמה מילים על תוצאות המשפט על אובדן השליטה של דנקנר באי.די. בי: בתאריך 17.12 כוכב אורנוס שינה כיוון, בנוסף למופע ירח מלא, אורנוס מטבעו שובר מצבים בעיקר אם הם תקועים (הסאגה מתמשכת קצת יותר משנה) והירח המלא במזל תאומים הביא חשיבה אחרת שאיפשרה לראות דברים גם מזווית אחרת, בצורה חדשה, פתוחה, או שיש כאלה שיגידו שזו הייתה הזדמנות לראות את האור.

זה היה היום בו השופט אורנשטיין קבע שאי.די.בי תעבור לקבוצת שליטה אחרת. מי שעקב אחרי התשובות של השופט לתביעותיו של דנקנר נגד הצד השני, שמע למעשה בין השורות את הביקורת על התנהלותו, הרבה מילים משפטיות שבשפה פשוטה קראתם בניתוח האסטרולוגי ברשימה בשבוע שעבר שהתפרסמה כאן: "האופי של דנקנר (הצורך בשליטה) גרם לו ליצור תנאים אופטימליים, לדעתו כמובן, כאלה שיגנו עליו מפני תחרותיות, ואותה ריכוזיות שבנה היא זו שפגעה בו!"

כבר בתאריך 2.8.13 התפרסם כאן כי "לפי הנתונים האסטרולוגיים, הרצון של דנקנר להיחלץ כלכלית וגם להישאר בעל שליטה חסר סיכוי. ההמלצה במצב הנוכחי, שיתמקד בהיחלצות כלכלית ויוותר על השליטה. זו המלצה שקשה לבן מזל עקרב לעכל". וזו הייתה הטעות שלו.

על מוטי בן-משה, הבוס החדש של אי.די.בי לצד אדוארדו אלשטיין (בכפוף לבדיקת הרגולטורים), אני מקווה שאוכל לספר לכם בהמשך.


זמני הירח הבטל לשבוע הקרוב


יום שישי, 20.12 - הירח בטל משעה 06:36 עד שעה 08:48 בבוקר.
יום ראשון, 22.12 - הירח בטל משעה 15:24 עד לשעה 21:19 בלילה.
יום רביעי, 25.12 - הירח בטל משעה 05:55 בבוקר עד שעה 08:17 בבוקר.
יום שישי, 27.12 - הירח בטל משעה 13:01 עד שעה 15:58 בצהריים.

כלכלה ושווקים

לפניכם תקופה בה יהיה צורך לארגן את נושא הפיננסים. ייתכן שתחזרו לבחון החלטות ובחירות שכבר עשיתם מאז התאריך 18.11.13.

למעשה, השווקים נמצאים בציפייה להודעת הבנק הפדראלי, הודעה שהתמהמהה עד כה בנושא צמצום ההרחבה הכמותית, והמתח הזה משפיע גם על התנודתיות של השווקים.

מבנה הכוכבים הצפוי בין התאריכים 2.1.14-24.12.13, כאשר המארס מדליק את המבנה אורנוס-פלוטו, ובתאריך 29.12 השמש תגיע גם למבנה הזה, לפני כן כוכב ונוס משנה הילוך בתאריך 21.12 אבל כבר דישדש על המקום בשבוע האחרון - כל אלה יחד מבטיחים שלא תהיה רגיעה בשווקים.

מופע מולד הירח בתאריך 1.1.2014 במבנה כוכבים חזק מאוד בגלל מיקום הכוכבים אורנוס-פלוטו וזנב דרקון הליוצנטרי של כוכב יופיטר הנמתח על מעלה 10 גדי-סרטן, מבנה שתהיה לו השפעה חזקה על השווקים אולי בעקבות אירועים משמעותיים ברחבי העולם.

אלה כוכבים העלולים לעורר אי-שקט חברתי ובעיות פיננסיות שיצופו שוב באירופה, אך במיוחד בצרפת בשנת 2014. בנוסף, האבטלה הסמויה ובעיות בבנקים שיתפשטו בארה"ב יעוררו אי-שקט חברתי שכמעט תמיד מתקשר עם אלימות ועלול להופיע בחופי צפון אמריקה.

בארה"ב מאבקי הכוח בקונגרס מול הנשיא והממשל, והמתח בין המפלגות, יביאו גם לדאגה מתמשכת מתחת לפני השטח. כוכב פלוטו בצמידות לשמש של הקונגרס ב-13 מעלות גדי, מול השמש של ארה"ב ב-13 מעלות סרטן, אלה משפיעים במחצית הראשונה של 2014. יש נושאים שעדיין לא ידועים, אבל אלה מאיימים על ממשל אובמה וגם על מקומות אחרים בעולם כבר לקראת סוף דצמבר 2013-תחילת ינואר 2014.

צריך לזכור שבמדינה שבה האנשים אינם מרוצים עם המנהיגות שלהם הם מתקוממים, אבל הבחירה עלולה להיות גרועה יותר, ההיסטוריה הוכיחה זאת (רק לאחרונה ראינו זאת במצרים - הפלת מובארק, עליית מורסי בראש האחים המוסלמים, תהליך שהיה מנוגד לרעיון המהפכה בכיכר תחריר ובהמשך ההפיכה הצבאית בתמיכת העם בתחריר).

הדולר חלש? מה האלטרנטיבה עם הבעיות באירופה והחולשה של הכלכלה האמריקנית?

ייתכן שנשמע על פריצת דרך מדהימה בתחום הטכנולוגי.

אצלנו
יו"ר מפלגת העבודה החדש
▪ ▪ ▪

אחרי הבחירות במפלגת העבודה ובחירתו של בוז'י הרצוג בחנתי את המפה המשותפת שלו עם מפלגת העבודה. גם אם יצטרך מפעם לפעם לתמרן בין גורמים שונים שינסו לערער על מנהיגותו, מערכת הכוכבים תומכת בו והוא יוכל לשמור יחסית על יציבות בתוך המפלגה. יהיה לו קושי להרחיב את מעגל התומכים לקהל חדש והמפלגה תמשיך לקבל תמיכה מאותו הקהל שתמך בה עד כה.

במפה המשותפת שלו עם מדינת ישראל קיימת תמיכה בהרצוג כמנהיג מפלגת העבודה, ולאורך 2014 ייהנה משקט, אבל במהלך 2015 יהיה עליו להתמודד עם איומים על מנהיגותו ויהיה עליו לחפש דרך לתמרן ולנווט כדי להוכיח את עצמו.

הבעיה העיקרית של מפלגת העבודה ( 19.1.1969) היא מיקומה של השמש במפה. השמש, בכל מפה, מייצגת את האגו או את "הבוס" המנהל, או במקרה של המפלגה, השמש מסמלת את היו"ר. העובדה שאין לשמש תמיכה בהורוסקופ זו הסיבה שכל יו"ר הנבחר במפלגת העבודה נמצא שם על תנאי. גם במפה המשותפת של הרצוג עם מפלגת העבודה, השמש מבודדת, מה שמרמז על ההתפתחויות בעתיד. המפה המשותפת מציגה את מאוויי הלב שלו המתערבבים עם המציאות, לכן בטווח הארוך חלק גדול מהדברים ששמענו אותו אומר אחרי הבחירות, בעת הזו או שנשמע אותו מצהיר על כך בחודשים הבאים, לא יהיה רלוונטי כלל.

"דמוקרטיה פירושה שליטה באמצעות ויכוח, אבל היא יעילה רק אם אתה יכול לעצור את האנשים מלדבר" [קלמנט אטלי].

תאריך:  20/12/2013   |   עודכן:  20/12/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדרך אל האושר זרועה, מן הסתם, חתחתים. כך, מכל מקום, מאמינה כת הסיינטולוגיה - אחת הכתות המיסטיות המצליחה זה שנים לעשות חיל בארץ. כדי להסיר את אותם חתחתים - לא בוחלת הכת המיסטית הזאת לחדור לבתי-אב ישראלים, רבים ככל האפשר, תחת מסווה של "האקדמיה להורים", שהיא מארגנת, כדי להפיץ באמצעותה את תורתה ברבים.
20/12/2013  |  ראובן לייב  |   כתבות
בשבועיים האחרונים מסתובב עו"ד פיני פישלר, קצין משטרה לשעבר, חסר מנוחה מתמיד. אומנם בעשר השנים האחרונות הוא מתפקד כמעין מצליף של המשטרה, וכל חודש הוא שולח לבכיריה חוברת המאגדת בתוכה מחדלים, הפרות, או אירועי אלימות שנגרמו לכאורה על-ידי שוטרים - אולם לאחרונה, כך מרגיש פישלר, הפכה התנהלות הארגון האחראי על אכיפת החוק והסדר הציבורי לחריגה מתמיד. חקירות רצח לא מפוענחות, מעצרים תקשורתיים לכאורה, תדמית ירודה בהשוואה לשאר מדינות ה-OECD, שימוש מופרז באקדחי הטייזר החשמליים וצילום של מכונית המפכ"ל שנראתה נוסעת במהירות מופרזת, זו הפעם השנייה בקדנציה שהחלה רק לפני שנתיים וחצי.
20/12/2013  |  טל אריאל אמיר  |   כתבות
הכל מדברים על דיור בר-השגה, אך מעטים עושים משהו ממשי. אחד הבודדים הוא אילן ליאור, 58, בעליה של חברת "ESB". הוא מפתח ומשווק תבניות יציקה לדירות. לפני כשבועיים הונחה אבן פינה לפרויקט בן 17 יחידות, המשתמש בתבניות אלו, בקיבוץ נחל עוז שבנגב, מול רצועת עזה. דירה בת 120 מ"ר תעלה – שמעו שמעו – 550 אלף שקל, כולל הכל! בשלב ראשון בונים 7 בתים, באמצעות הקבלן אוהד כהן.
19/12/2013  |  אלעזר לוין  |   כתבות
תיקי פטנטים מספקים ערך לחברה בדרכים רבות. פטנטים מגנים על מוצרים מפני חברות מפרות, ובכך מסייעות לחברה בעלת הפטנט לשמור על נתח השוק שלה. פטנטים יכולים לשמש בתור כלים הגנתיים ולספק מינוף בעת ניהול משאים ומתנים למתן רישיונות והסדרי פשרה. פטנטים יכולים גם להפוך למקורות הכנסה באמצעות הענקת רישיונות שימוש או מכירה.
19/12/2013  |  ג'פרי א. ברקוביץ'  |   כתבות
בגיהנום, כך אני חוששת, יש חדר שאנו מצטווים לפתוח את דלתו, ואז, כאשר לוחצים על הידית - נופלות עלינו כל המחשבות שחשבנו אי-פעם, הערומות בחדר מרצפה עד תקרה. הפעם לא נוכל לברוח מהמחשבות שלנו אל הטלוויזיה, שהרי בגיהנום משודר רק הערוץ הקהילתי של קיבוץ להבות-חביבה.
18/12/2013  |  חגית כהן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il