|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

נפטון בנסיגה

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית שכן זו אותה תחושה של יצירתיות והתאהבות שכולם מחכים לה תחושה של בועת אנרגיה נעימה שאופפת ומושכת להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה
10/06/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
התאהבות ויצירה

שלום לכולם..... והפעם על איל הים ....נפטון

מהשבוע נכנס לנסיגה כוכב נפטון איל הים המקושר עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, הרוחניות והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית, ואילו בהשפעתו השלילית מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר ודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אוביקטיבית ובלבול חושים. מי שמושפע מכוכב זה בהיבט הכספי הכרחי לו שייתיעץ עם אנשי מקצוע מתאימים, אחרת ישקע בחובות שאין מהן דרך חזרה.

כוכב זה נמצא במזל דגים וישהה בנסיגה עד לחודש נובמבר 14.

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית שכן זו אותה תחושה של יצירתיות והתאהבות שכולם מחכים לה. תחושה של בועת אנרגיה נעימה שאופפת ומושכת להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה.

את השפעתו היותר טובה של כוכב זה יחושו המזלות הבאים: דגים, שור, סרטן, עקרב וגדי.

תרגישו הרבה יותר רוחניים, רומנטיים, יצירתיים ואף מאוהבים בצורה סוחפת - אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר.

לעומת זאת, יהיו מזלות אחרים ובעיקר אלו שנולדו בשליש הראשון של המזל, אשר יושפעו בצורה שלילית מהקשר ואלו הם: בתולה, קשת, תאומים, אריה ומאזניים.

אלו מכם המושפעים בצורה שלילית על-ידי נסיגתו של כוכב נפטון, תחושו בערפול כלשהו שאופף אתכם ומפריע לחשיבה שקולה והחלטית, בלבול, חוסר יציבות ונראה שתהיו הרבה יותר רגישים לסביבה עד כדי כך שתתנו לאנרגיות של אחרים להשפיע עליכם. מומלץ לקחת עזרה על-מנת שתצליחו לחשוב ביחד בדרך רציונאלית. החיים יזמנו לכם אירועים רבים שיוציאו אתכם מאיזון, תרגישו חוסר וודאות ולא תדעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו.

מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם – "הנפש התאומה" שלכם.

השפעתו המאתגרת של נפטון היא בכך שאינו מאפשר יכולת ראייה
אוביקטיבית, ולכן נראה שתראו את הדברים בדרך אופטימית שמתאימה לתפיסת עולמכם, ותתעלמו מכך שייתכן שהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה.

אותו רגש עילאי מרומם נפש הגורם לתחושות אלה, הינו למעשה חומר כימי המופרש במוח והנקרא: פנילאתילמין. חומר זה מופרש למשך כשנתיים/שלוש וזהו גם הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו.

התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא של הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש,שמחה והנאה.

את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על-ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד "שיעור" להמשך התפתחותנו.

הבעיה בקשר זה היא כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא צבוע בצבע "וורוד", כך שהכול נראה טוב, יפה ונהדר.

הבעיה מתחילה לאחר שהשפעת החומר הכימי מסתיימת ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, אינם מתקיימים במציאות.

ההתעוררות הינה קשה וכואבת שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים, ובינתיים ייתכן שכבר עבר זמן עד לקבלת התובנה המתאימה.

במקרה הטוב, (ויש גם כאלו (: ) גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה.

אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופורייה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכאוב של פרידה. הדבר הנכון בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים.

ולכן, אלו מכם שחווים התאהבות, קשיים וחוסר וודאות מכל סוג שהוא מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להחליט החלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר עם תום מעבר כוכב זה.

עכשיו, אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד בתקופה זו וחשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים כגון: עבודה, בריאות, כספים, יצירה וכו'. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו.

במקרה ואתם חייבים לבצע החלטות, התייעצו עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אוביקטיביים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תחושו חוסר וודאות לגבי כל הכרוך בצורת העבודה שלכם ובדרך שבה אתם רוצים להמשיך בקריירה שלכם, נראה שעדיין לא בשלה בכם ההחלטה הסופית ולכן זה הזמן לחכות עד אשר תחליטו מה מתאים לכם יותר
▪ ▪ ▪



טלה - בשבוע הקרוב תרגישו חוסר ודאות לגבי דרך המשכת הפעילות שלכם בנושאים מקצועיים. נראה שיש לכם אפשרויות רבות ליצור ולפעול, אך איכשהו הדרך הנכונה עדיין לא ברורה לכם. הצורך שלכם בעצמאות מוביל אתכם למקומות יפים מאוד שבהם תוכלו לשווק את עצמכם ולהגיע להצלחה ולהכרה כפי שתמיד רציתם. מבחינה כספית נראה שהחודש תהייה התעוררות של תנאים טובים להתקדמות.

שור - הכוכב ונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם להרגיש שהנה אתם מאוד מרוצים מעצמכם ומההתנהלות האישית והכלכלית שלכם. כל זה מתרחש בגלל העובדה שכוכב זה הוא גם השליט שלכם באופן הרגיל ועכשיו הוא נמצא גם בבית הכספים שלכם. במהלך כל החודש הקרוב תוכלו להמשיך בתוכניות הכלכליות שלכם ולהבין שאתם יכולים כבר ליהנות מפירות השקעתם לאורך כל התקופה האחרונה.

תאומים - הכוכב שלכם נמצא בנסיגה בבית הכספים ולכן זוהי תקופה מצוינת להרגיש שהנה אתם יכולים לעשות עצירה כלשהי ולבדוק את מאזן ההתנהלות האישית שלכם עד עכשיו על-מנת לדעת כיצד ולהמשיך בתוכניותיכם העתידיות. נראה שמסיבות מאוד אישיות אתם לא יכולים לחשוף את כל תוכניותיכם לאנשים קרובים ואתם נאלצים להסתיר חלק נרחב מדעותיכם עד אשר תוכלו להיות בטוחים שיתקבלו באהדה.

סרטן - הכוכב מרקורי נכנס לנסיגה במזל שלכם וגורם לכם להיות יותר חסרי מנוחה ביחס לאנשים שונים שנמאס לכם להיות אלה שנושאים את צרותיהם על גבכם. החלק הטיפולי שלכם מתחיל להיות עמוס במיוחד כיוון שאתם מתחילים להרגיש את הצורך ביצירת חיים עצמאיים, משוחררים ופחות להיות תלויים באחרים. ייתכן שתרגישו כבולים עדיין למשך כל החודש הקרוב אך זה מה שידחוף אתכם לאמירת דעתכם.

אריה - הכוכב מרקורי מפעיל הפעם את המקום הרגיש ביותר בחייו של אדם והוא המקום שבו אתם מחוברים להתנהלות הרגשית התת הכרתית שלכם. זה הזמן לבדוק עם עצמכם את דעותיכם האישיות והרגשיות על-מנת לעזור לעצמכם לפעול בצורה הנכונה והמתאימה. ייתכן שאנשים קרובים אליכם יתנגדו לדרך ההתנהגות הרגשית שלכם, אך אתם חייבים להישאר נאמנים לעצמכם ולפעול על-פי צו מצפונכם.

בתולה - מבחינה חברתית אתם נמצאים במקום טוב כיוון שאנשים קרובים חושבים שאתם נותנים ומועילים במיוחד עובדה שמעלה את יוקרתכם בדיוק במקומות שאתם מרגישים שאתם מעוניינים בהם. התחושה שזקוקים לכם קוסמת. הזהרו לא להתפס לאידאליזציה של אנשים קרובים, כיוון שבכך אתם יכולים גם למצוא את עצמכם נפגעים ולא נתרמים. חשוב שתפעלו בשיקול דעת כדי לוודא שאכן אתם פועלים כשורה.

מאזניים - הכוכב מארס שיצא מהנסיגה איפשר לכם להרגיש אנרגטיים במיוחד ולפעול בדרכים נעימות על-מנת להשיג את תוכניותכם הבסיסיות בנושאים האישיים והמקצועיים. נראה שאתם עומדים בפני התחלה תקשורתית חדשה בתחום המקצועי ועובדה זו מצוינת עבורכם כיוון שרק עכשיו אתם מתחילים להבין שהנה הצלחתם להפיג במקצת את חוסר הביטחון שחשתם בעבר ולהמשיך בפעולותיכם בהצלחה.

עקרב - הצורך שלכם לקחת אחריות מנהל לכם את החיים וזוהי עובדה שדי מקשה עליכם כיוון שבכל מקרה אתם אנשים שחשוב לכם להיות בסדר ולוקחים על עצמכם מטלות רבות. בתקופה האחרונה נראה שאתם מתעמתים עם עובדות החיים וזוהי תחושה מאוד לא פשוטה שמדי פעם גורמת לכם לתסכול של מה ואיך לעשות כדי להיות בטוחים שאכן אתם פועלים נכון לכיוון המטרה.

קשת - בשבוע הקרוב אתם עשויים להרגיש את הצורך בהתעלות מבחינה נפשית ורגשית ובצורך שלכם ליחסים בין אישיים קרובים עם אנשים שיקרים לכם. יש בכם געגוע מאוד עמוק למערכות יחסים שיש בהם מרחב אישי אך גם עומק נפשי. נראה שאתם נמצאים בנקודת זמן שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם שגורמת לכם לחוש בצורך בעשיית חשבונות נפש רגשיים.

גדי - נראה שהשינויים המשמעותיים שעברתם בעצמכם בשנים האחרונות וגם העברתם את הקרובים לכם, גורמים לכם עכשיו לתקופה של חוסר ודאות עד כדי כך שביניכם לבין עצמכם אתם תוהים האם עשיתם את הדבר הנכון. עובדה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ולבלבול כיוון שמאוד חשוב לכם להיות מובילים ומעצבים בדעותיכם האישיות ונראה שהפעם אתם לא בטוחים מה נכון להגיד ולעשות.

דלי - מבחינה כספית זוהי אינה אחת התקופות הנכונות עבורכם כיוון שאתם עלולים להיקלע להוצאות שאינן הכרחיות עבורכם ואיכשהו אתם נגררים לכך בעקבות הצורך הבסיסי שלכם להיות בסדר עם האחרים ואף להשביע את רצונם. נראה שדעות שונות ממה שהורגלתם אליהם עד עכשיו יכולות לגרום לכם להבין שייתכן שאינכם חייבים לפעול בצורה אימפולסיבית ומוטב לקחת זמן מחשבה לפני עשייה.

דגים - אין ספק שהצורך שלכם בנתינה מנהל את חייכם עד כדי כך שלעיתים אתם שוכחים גם את עצמכם. עובדה זו עלולה לגרום לכם להכנס להוצאות כלכליות מיותרות. מצד אחד, בגלל העובדה שאתם נוטים ללכת בגדול עכשיו אחר צו לבכם ולפעול עבור עצמכם אך מצד שני, אתם יודעים שאתם ממש מרגישים שהגיע הזמן להשקיע קצת יותר זמן איכות עם צעירים מכם במשפחה שלדעתכם מאוד זקוקים לכם בתקופה זו בחייהם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  10/06/2014   |   עודכן:  10/06/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נפטון בנסיגה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מקס פאואר
11/06/14 11:24
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תוספי התזונה למזון האדם בימינו הם הכרח ולא ברירה, מאחר שאין באפשרותנו להשיג את התזונה המיטבית הדרושה לנו רק מהמזונות שאנו אוכלים. מניעת מחלה וטיפול קונבנציונלי במחלה, מצליחים כאשר משיבים לגוף את מלאי החומרים החסרים לו באמצעות תזונה מתאימה ונטילה של תוספי תזונה.
10/06/2014  |  ד"ר דוד חפץ  |   כתבות
מעטים הכירוהו בשמו המלא, עמיחי פאגלין.
10/06/2014  |  יוסף עברון  |   כתבות
השופט: אלעזר נחלון, בית משפט השלום בירושלים
10/06/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
עד פברואר 1990 כלל לא חשבה הילה גרסטל על קריירה שיפוטית, אבל אז - בתוך שבוע - שאלו אותה שלושה שופטים מדוע שלא תציג מועמדות. היו אלו מיכל רובינשטיין, שאול אלוני המנוח (שהיה אז במינוי זמני בעליון) והדסה בן-עתו. "זה ששלושתם שואלים אותי מבלי לתאם ביניהם, היה מבחינתי סימן", סיפרה גרסטל (יום א', 8.6.14) בערב פרידה מתפקידה כנשיאת בית המשפט המחוזי מרכז.
09/06/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בעקבות הטרגדיה ערב חג השבועות בסביון, בה מצאו את מותן שתי ילדות בבריכת שחייה פרטית ביישוב, ושורה של אירועים קשים נוספים שהתרחשו לאחרונה בבריכות שחייה פרטיות - מרענן המוסד לבטיחות ולגהות את כללי הבטיחות בנושא. הנהלים מתמקדים בהשגחה ראויה, גידור מתאים, ושימוש נכון באמצעים חשמליים ובכימיקלים.
09/06/2014  |  אנדרי מטיאס  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il