|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

לקראת הבחירות: ניתוח אישיות

ניתוח מפתם האישית של המתמודדים בבחירות על-מנת שנוכל ללמוד ולהתרשם לגבי אישיותם ודרך התנהלותם - מה שיעזור לנו להחליט ביום הבחירות
08/02/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   בחירות 2015   |   תגובות
נתניהו. חזק, אמביציוזי וכריזמטי [צילום: פלאש 90]


ביבי נתניהו

יו"ר הליכוד, 21.10.1949, בן מזל מאזניים. מספר הגורל שלו (הוא קבוע ולא משתנה ) 9, מאפיין אדם שיש ביכולתו לעשות שינויים ומהפכים בחיים. חזק, אמביציוזי וכריזמטי.

מפתו האישית מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע. גם אם נדמה כי הוא בנסיגה, הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, מתכנן את הדרך חזרה לפסגה. בכל מקרה, שאיפות ליבו יהיו תמיד להיות האדם החזק והשולט והוא לא ינוח עד אשר ימלא את משאלתו.

את מפתו האישית כדאי לחלק לשני חלקים: האישי והמקצועי:

ברמה האישית, יש לו צורך בחופש אישי רב ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ייצוגית הולמת, היה יכול לוותר כליל על מחויבות רגשית.

ברמה המקצועית, חסר לביבי נתניהו את אלמנט המים שבטבע. הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו. מאחר שחסרה לו יכולת זו, הרי שאנשים מרגישים כי אינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך, מדוע אנשים רבים מפרשים את דרך דיבורו בדרכים שונות. אולם הוא מבחינתו, מתכוון לדבריו שלצערו אינם מתפרשים נכונה.

הינו אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד ויש לו יכולת דיבור ושכנוע מרשימים. הפוליטיקה, הוא המקום בו הוא מרגיש שזהו מקומו האמיתי ובה הוא שוחה כדג במים. יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות העשויה לסחוף אחריו אנשים. יש לו יכולת להיות קליל ולשנות את התנהגותו על-פי הנתונים בשטח. חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים פוחדים ממנו.

יאיר לפיד

יו"ר יש עתיד, תאריך לידה, 5.11.1963, יליד מזל עקרב. מספר גורל (קבוע ולא משתנה): 8 - אדם שמסוגל להתנהל בקלות בסבך הביורוקרטיה, טוב בלקיחת אחריות ומתנהל בהצלחה עם כספים. יאיר לפיד הוא אדם תקשורתי במיוחד וחייב להיות בתנועה מוחית ופיזית. לא תמצאו אותו ללא תשובה מתאימה וגם אם לא יידע את התשובה, ידע לשלוף מתוך מוחו המאוד שנון את התשובה המתאימה. המוח שלו חושב ללא הרף עד כדי כך שלפעמים הוא יכול להתיש את עצמו.

הינו בן מזל עקרב אופייני. בעל כריזמה ונוכחות מרשימה. בכל מקום בו הוא נמצא הוא משאיר את חותמו. אנשים מקנאים בו בגלל כישוריו הרבים וחיצוניותו הנאה שגורמים לאחרים ללכת אחריו גם אם אין לו משהו חדש להציע. האנרגיות הסביבתיות שלו נעימות מאוד ולכן הוא ממגנט אליו אנשים שמחפשים את קירבתו. ביחסים בין אישיים ומקצועיים הוא שומר סוד, עוצמתי ונאמן וכך גם דורש מהאנשים הקרובים אליו.

סביר מאוד להניח שזהו לא האדם שתשמעו עליו מעורב בשערוריות שונות כדי לזכות באהדת הציבור או שערוריות אישיות, כיון שאצלו היושרה והנאמנות היא מעל לכל.

ייאמר לזכותו שהוא אינטליגנט ברמה גבוהה מאוד, יצירתי, בעל חוש הומור דק ונעים לסובבים אותו, הניכר מאוד בכתיבתו ובדרך התנהלותו. אחד היתרונות הגדולים שלו היא היכולת להפוך רעיונות גדולים לדברים מעשיים וזוהי עובדה חשובה מאוד לאדם שמתכוון להגיע לפסגה. הינו מנהיג טבעי וכשהוא מחליט שהוא רוצה משהו, הוא ילך על זה עד הסוף ואין לו בעיה גם להילחם על כך.

העובדה שבחר במשנתו כדי ללכת למען החלש תואמת מאוד את מפתו האישית וגם את העובדה שהוא יודע שיוכל לקרב אליו את החברה הישראלית רק אם ידבר מהבטן ויבוא מהמקום של דאגה לזולת, צדק חברתי והצגת משנה פוליטית שתתאים לכמה שיותר אנשים בסקטורים השונים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע
▪ ▪ ▪

הכוכב מרקורי מתיישר השבוע במזל שלכם, כך שסוף-סוף תוכלו לטפל בבעיות שמזמן נדחקו לפינה ולסיימן בדרך הטובה ביותר עבורכם.

טלה

נראה שיחסים בין אישיים ביניכם לבין הסובבים לכם מאוד מטרידים אתכם והשבוע תהיה לכם ההזדמנות לטפל בכך ולהביא לסיום נושאים שונים שרציתם לטפל בהם מבחינה אישית וחברתית. נראה שתחומים שונים בחייכם מתנהלים עכשיו מאחורי הקלעים ולכן מומלץ לכם לא לשתף אחרים בתוכניותיכם. גם מבחינה רגשית לא נראה שיש עכשיו הכרח לחשוף את רגשותיכם, אלא יותר לתכנן מהלכים.

שור

זהו שבוע מוצלח במיוחד להחצין את רגשותיכם ואת בעיותיכם בפני אנשים קרובים לכם, ובכך לזכות בשיתוף פעולה מלא מצידם ובאמונם. תהיה לכם האנרגיה הדרושה ליישום תוכניותיכם מבחינה חברתית ואפילו להעלות את המעמד שלכם בעיני אחרים. אנשים חדשים שייכנסו לחייכם יהיו מאוד משמעותיים ויצליחו לעזור לכם, כך שגם בהמשך בעתיד הרחוק תראו שהייתה זו תקופה טובה מאוד.

תאומים

מבחינה מקצועית זוהי תקופה עמוסה למדי עבורכם ונראה שהלחץ עליכם גבוה מאוד ולמרות שאתם מנסים לעמוד בכל הציפיות, אינכם מצליחים. עובדה זו גורמת לכך שאתם עצבניים יותר מהרגיל ואינכם עומדים בציפיות של עצמכם. התגובות שלכם חסרות סבלנות לזולת והתנהגות זו לא מאפשרת לאחרים להתקרב אליכם גם אם הם מאוד רוצים בכך. חכו לסיום הנסיגה ותראו איך הדברים משתפרים.

סרטן

נראה שאתם מרבים בנסיעות לאחרונה על-מנת להיות בסדר עם כולם ובעיקר עם הדרישות שלכם מעצמכם. זהו בדיוק הזמן הנכון לעצור ולבדוק עם עצמכם מדוע אתם כל הזמן בתנועה ומדוע אינכם מרשים לעצמכם לנוח עד אשר אתם קורסים מעומס. מצב זה אינו טוב עבורכם ולכן אתם חייבים להרגיע את המתח הפנימי בו אתם נמצאים על-ידי יציאה מהשגרה במובנים חיוביים שימלאו אתכם אנרגטית.

אריה

העובדה שאתם נמצאים חצי שנה לאחר יום ההולדת וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית השותפויות שלכם, גורם לכך שאתם עלולים להיות נסערים יותר מהרגיל ולא מצליחים להירגע. זה בדיוק הזמן לא להרשות לעצמכם להיסחף אחר הלחץ הרגעי בו אתם נמצאים וגם לא להגיע להחלטות חפוזות. חכו עוד כשבועיים ורק לאחר-מכן הרשו לעצמכם להגיע למצב של תהליך קבלת החלטות.

בתולה

אתם נמצאים בשבוע שהוא מוצלח עבורכם בגלל העובדה שאתם יודעים שאתם יכולים להצליח בתוכניותיכם בעזרת אנשים נוספים קרובים לכם ואשר מאמינים בכם ובדעותיכם. השקיעו זמן סביר בעבודה ובתוכניות שלכם, על-מנת שתוכלו לפנות לעצמכם זמן למימוש נושאים ותחומים אותם אתם שומרים לדעתכם לזמנים שלדעתכם יהיה לכם יותר זמן. קחו בפרופורציה את המחויבות שלכם למשפחה.

מאזניים

אתם רגישים יותר מתמיד ועלולים לקבל מחלות על-רקע פסיכוסומאטי ולכן זה בדיוק הזמן לאוורר את מחשבותיכם ורגשותיכם על-ידי עשייה כלשהי שיש בה יצירתיות. התיישרות כוכב התקשורת בבית האומנות שלכם, יגרום לכך שהחושים שלכם יהיו עירניים ודרוכים ותוכלו להביא לידי פעולה את תוכניותיכם האישיות על-ידי שיתוף פעולה עם האחרים שקרובים אליכם מבחינה רגשית.

עקרב

אתם מתחילים לסיים תקופה שהייתה לכם פחות טובה מבחינה אישית עם אנשים במעגל הקרוב שלכם ובעיקר עם המשפחה הקרובה. נראה שהיו לכם חילוקי דעות מאוד משמעותיים עם הקרובים לכם על סגנון ודרך חייכם. נראה שהגעתם להבנה כיצד הדברים צריכים להתנהל ומה החלק של כל אחד מכם בעשייה המשותפת. נסו להיות קצת יותר סבלניים ודברים יסתדרו לטובתכם.

קשת

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקשור בתחום הבית והמשפחה ואתם יודעים שמה שאתם מוכנים לתת מעצמכם, אתם גם מבקשים מאחרים שיפעלו עבורכם. אולם אין הדבר כך לצערכם ואתם נאלצים להבין שלא בהכרח הציפיות שלכם יכולות להתגשם. הדרישות שלכם מהסביבה בה אתם חיים, לא תמיד מגיעות לידי ביטוי ומימוש ולכן אתם נוחים לכעוס לעיתים קרובות מדי עד כדי מתיחת הגבולות יתר על המידה.

גדי

הכוכב מרקורי התיישר בבית הכספים שלכם ובכך תגיע לקיצה תקופה פחות טובה מבחינה רגשית וכלכלית אשר גרמה לכך שתהיו מאוד מוטרדים ביחס לאיך אתם צריכים לנהל את המערכת הכספית שלכם. כמו-כן, הייתם מאוד מוטרדים מכך שמא אתם פועלים בצורה לא נכונה אשר עלולה להביא לנזקים כלכליים אשר בעתיד יהיה לכם קשה לצאת מכם. מומלץ לכם להירגע, בעוד שבועיים הכל יירגע.

דלי

הכוכב מרקורי מתיישר במזל שלכם בשבוע הקרוב ולכן ייקח עוד כשבוע עד אשר תרגישו שאתם חוזרים לעצמכם והעניינים חוזרים למסלולם. זה בדיוק הזמן בו עליכם לקחת מנוחה מהכל ולא להרשות לעצמכם להתרגז בגלל דברים שאינם בשליטה שלכם. מבחינה כספית אתם עומדים בפני הוצאות שאינן קלות עבורכם, אך אין ספק שתצליחו לעמוד בכך ותוכניותיכם יצליחו.

דגים

הכוכבים מארס וונוס נמצאים במזל שלכם כבר כשבועיים ויותר ולכן אתם מרגישים שיש לכם את הכוח, הרצון והאומץ לעסוק בנושאים שחשוב לכם מאוד להיות ראשוניים בהם. נראה שאתם מקבלים את מירב האנרגיה מהיקום כדי לממש את תוכניותיכם והדברים בהחלט מסתדרים כפי שאתם רוצים. אל תרשו לאחרים להרפות את ידיכם בביקורת ובשיפוטיות על מעשיכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית
תאריך:  08/02/2015   |   עודכן:  08/02/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לקראת הבחירות: ניתוח אישיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
פערים בין סקרים - דעתי על סקרי בחירות המתפרסמים בעיתונות ידועה: זה אינו סקר אלא תחזית לעתיד ותחזיות הן תחזיות-לעתים מתממשות ולרוב לא. בנוסף תחזיות אלו בנויות
08/02/2015  |  יורם דורי  |   מאמרים
ויתנכלו את יוסף אותו להמיתו.
08/02/2015  |  אסתר שניאורסון גרי  |   מאמרים
אם למישהו נותר ספק, בא סוף השבוע האחרון והסיר אותו: ממשל אובמה מתערב בצורה גסה ביותר בבחירות בישראל, במטרה ברורה - להפיל את ממשלת נתניהו. המילים היפות של ברק אובמה וג'ון קרי על כיבוד הדמוקרטיה ורצון הבוחר, מיושמות על מוחמד מורסי - אבל לא על בנימין נתניהו. וכפי שנראה בהמשך, גם עם רצון הבוחר האמריקני יש להם בעיות.
08/02/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
יושב-ראש ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, מצהיר כי ידרוש את תיק הביטחון בממשלה הבאה, ואף יקבל אותו. בראיון לרינה מצליח (פגוש את העיתונות, 7.2.15), אמר ליברמן כי ללא קיום תנאי זה לא תיכנס ישראל ביתנו לממשלה הבאה.
07/02/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
אקדים ואומר שגודל המשק הישראלי גורם לקושי ביצירת מספר מספיק של בנקים כך שהתחרות ביניהם תגרום לאופטימיזציה של השרות וכפועל יוצא הוזלתו לצרכן.
07/02/2015  |  יעקב שטרכר  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
קמפיין בטחוניסטים להפלת שלטון נתניהו  /  עידן יוסף
נאסרה חלוקת גיליונות שארלי הבדו  /  איציק וולף
המזימה: לסלק את נתניהו כדי להכשיר סיוע לערוץ הכושל - על-חשבון המדינה  /  יואב יצחק
פינוקיו  /  הרב אליהו קאופמן
כישרון חלוץ  /  אפרים הלפרין
שתיקתו של בוז'י   /  יעקב עמר‭‮
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il