|   15:07:40
  חיים שטנגר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

קלינטון הסוטה וקלינטונית המגבה והתומכת

טראמפ טען בעימות כי הילרי קלינטון, פעלה להטריד המתלוננות נגד בעלה, איימה עליהן ובכך שיתפה פעולה עם בעלה, ביל קלינטון, גיבתה פעולותיו והפכה לחלק בלתי נפרד מהן. בהתנהלות זו העלה טראפ מחדש לסדר היום הציבורי התנהגותו המינית, הפרועה והשערורייתית, לכאורה, של ביל קלינטון
10/10/2016  |   חיים שטנגר   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
הילרי קלינטון, דונלד טראמפ [צילום: פטריק סמנסקי, AP]

אין כל ספק שבעימות הפומבי השני שהתקיים בין המועמד לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ לבין המתמודדת מולו לתפקיד זה, הילרי דיאן רודהם קלינטון, שהתקיים ביניהם, היום, בשעות הבוקר המוקדמות (שעון ישראל), באוניברסיטת וושינגטון, בסנט לואיס, מיזורי, ארה"ב, ניצח דונלד טראמפ את הילרי קלינטון ובגדול.

טראמפ הצליח להתחמק מדיון ענייני בנושא יחסו הנטען והמזלזל כלפי נשים, כפי שבא הוא לידי ביטוי, בהתייחסותו לנשים והחפצתן, בקלטת שהוקלטה וצולמה, בשנת 2005. בקלטת זו נשמע טראמפ מתפאר שניסה לפתות עיתונאית התרבות הנשואה, ננסי אודל, לקיים עימו יחסי מין. בנוסף, נשמע טראמפ משמיע הערות מיניות מכוערות, בוטות ומצ'ואיסטיות כלפי כוכבת הסדרה "ימי חיינו", השחקנית, אריאן זוקר. בתגובה טען טראמפ כי על הפרק עומדים נושאים רציניים יותר, דוגמת הכישלון המתמשך של ממשל אובמה להביס ארגון הטרור דאעש.

כך יצר טראמפ בצורה מתוחכמת ומבריקה, כאחת - שייכות והדבקה בין כישלון אובמה להדביר ולחסל הטרור המתמשך והבלתי פוסק של ארגון דאעש, להילרי קלינטון, כממשיכת דרכו הפוליטית והמדינית של אובמה. דולנד טראמפ הצליח "להרים להנחתה" ניסיונה המתמשך והבלתי פוסק של הילרי קלינטון להציגו כמי שהינו גבר המזלזל בנשים, כמו גם כמי שהינו אדם קל דעת, רודף נשים ומחפיצן, בכך שהוא התנצל - פומבית ומספר פעמיים, תוך הבעת חרטה בעימות הטלוויזיוני, על התנהגותו זו. טראמפ טען, כי לכל היותר אפשר להאשימו בניסיונות של התנהגות מינית בלתי ראויה, בעוד ביל קלינטון, ביצע, לכאורה, מעשים מיניים, דוגמת אונס אישה, כאשר אותה אישה נכחה במקום, בעת שידור העימות הפומבי והמצלמה כוונה אלה, בעת שנטענו ונאמרו הדברים.

טראמפ טען עוד, כי הילרי קלינטון, פעלה להטריד המתלוננות נגד בעלה, איימה עליהן ובכך שיתפה פעולה עם בעלה, ביל קלינטון, גיבתה פעולותיו והפכה לחלק בלתי נפרד מהן. בהתנהלות זו העלה טראפ מחדש לסדר היום הציבורי התנהגותו המינית, הפרועה והשערורייתית, לכאורה, של ביל קלינטון, שדומה היה, כי בשל "נחמדותו והופעתו הציבורית המצודדת", נשכחה היא לו, לחלוטין. פתאם "נזכרו" הכל, כי ביל קלינטון הכחיש מעורבותו המינית עם מתמחה צעירה בת 22 שנה, בשם מוניקה לווינסקי וטען" כי: "לא היה לו סקס עם אישה זו". משהציגה "אישה זו" בפומבי שמלתה הכחולה, כשהיא מוכתמת בזרעו של ביל קלינטון וסרטי הקלטה שהקליטה חברתה לעבודתה, לינדה טריפ, נאלץ ביל קלינטון, להודות בקיום מגע מיני אוראלי עם אישה זו, ששמה מוניקה לווינסקי.

חמור מכך. טראמפ טען, בעימות טלוויזיוני פומבי שני זה, כי ביל קלינטון הגיע להסכם כספי עם אישה בשם פולה ג'ונס, בעקבות טענותיה להתנהגות מינית בלתי ראויה, לכאורה, שלו כלפיו, כמו-גם שילם הוא לה סכום של -.850,000 דולר ארה"ב ונאלץ לוותר על רישיון עריכת-הדין שלו ועל זכאותו לעסוק במקצוע זה. האשמות אלה מצטרפות לטענותיהן של ג'ניפר פלאוורס וקתרין וילי שטענו כי ביל קלינטון שכב איתן, במהלך נישואיו להילרי קלינטון, כמו-גם עדות של עובדת שירותי בריאות, בשם חואניטה ברודריק, שהעידה כי נאנסה פעמיים בידי ביל קלינטון, בעת כהונתו כמושל ארקנסו. הקהל הגיב בפרץ בלתי פוסק ורועם של מחיאות כפיים, לאמירתו זו של דונלד טראמפ, שהוא רק ניסה, אבל קלינטון ביצע ואף זכה לתמיכה ולגיבוי מוחלט מהילרי קלינטון, שמעולם - מעולם - לא התנערה, בפומבי, ממעשיו אלה.

חשוב לציין שהשאלות שהוצגו לשני המועמדים בעימות טלוויזיוני זה, נשאלו בידי תושבי העיר, סנט לואיס, שבמדינת מיזורי. תושבי מיזורי, הממוקמת במערב-התיכון של ארה"ב, אינם ציניים ו"ליבראליים", כמו תושבי העיר, ניו-יורק, שהינה בת דמותה והתנהלותם כצורת ודרך התנהלותה הציבורית של הילרי קלינטון. מדובר באנשים שורשיים, שמוסר, כבוד משפחה, עבר משפחתי ושושלתי יקר להם, עד מאד. ציבור כזה, מתעב בלשון המעטה התנהלותו המינית של נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, שנזכיר, למי ששכחו, שבעקבות התנהלות זו עמד הוא על סף הדחה מתפקידו כנשיא.

ברצותה להפגין תמיכה ואחדות משפחתית בה, הביאה לעימות, בתה, צ'לסי ובעלה, ביל קלינטון. כשהטיח טראמפ האשמותיו הפומביות, במהלך העימות בביל קלינטון ותמיכת הילרי בו, בפומבי, כמו-גם רדיפת המתלוננות, על ידה, התמקדה המצלמה בביל קלינטון. כאילו לאשר הקלישאה, לפיה "תמונה אחת טובה מאלף מלים", נראה קלינטון הזחוח - אותו רגע - ככלבלב נבוך שיצא מרחיצה כפויה ואינו יודע, מחמת בלבול, אנה ישים פעמיו. בכך טעתה היא.

מעמדה החזק של הילרי בממשלו של ביל קלינטון, משך אליה מידת ביקורת שלא נזכרה בפוליטיקה הפנימית בארה"ב, מאז ימיה של אלינור רוזוולט ומעורבותה בממשל בעלה, במעמדה כאשת נשיא ארה"ב המכהן. בכך חיזק טראמפ טענת השותפות הפוליטית המוחלטת בין ביל והילרי קלינטון, בתקופת נשיאותו של ביל קליטון כנשיא, תוך שהוא מייחס מעשיו הנטענים של ביל קלינטון להילרי, בשל הגיבוי המוחלט והפומבי שהעניקה היא למעשים חמורים אלה.

מבחינתנו אנו, בקרב האגרוף הטלוויזיוני הזה, הנחית טראמפ לקלינטון סנוקרת הקרויה, בשפת האגרוף, מכת ג'אב, שהינה מכה ישירה וחזקה לפנים. כך עשה הוא בהאשימו אותה לא רק בשימוש אסור בשרת דואר אלקטרוני פרטי, כדי לשלוח באמצעותו כ-33,000 תכתובות אישיות ורשמיות, בהיותה מזכירת המדינה, בניגוד לנהלים הפדראליים, המחייבים שימוש בחשבון ממשלתי לצורך כך, אלא גם השמדת שתי קופסאות מיילים שכאלה.

למרות שראש ה-FBI, ג'יימס קומי, הודיע - לאחר פתיחת חקירה פדראלית נגד הילרי קלינטון, בכהונתה כמזכירת המדינה - כי למרות שהיא ועוזריה התנהגו באופן רשלני בהתנהלותם עם מידע מסווג, אין הוא ממליץ להעמידה לדין, הודיע טראמפ, שעם בחירתו לתפקיד נשיא ארה"ב, יפעל למינוי של תובע מיוחד, שיחקור התנהלותה של הילרי קלינטון בפרשת מיילים אלה.

בכך ביצע טראמפ מהלך גאוני בצרפו הילרי קלינטון לרשימת המושחתים והחשודים בשחיתות, לצד בעלה, ביל, שכתם השחיתות דבוק בו, עולמית. בל נשכח שהילרי הינה פוליטיקאית "ותיקה" עם מעורבות פוליטית בת 15 שנה, כסנאטורית מטעם מדינת ניו-יורק (2001-2009) ומזכירת המדינה בממשל קלינטון (2008-2015), אשת נשיא ארה"ב (1993-2001) ואשת מושל ארקנסו (1979-1981; 1983-1992). טראמפ משדר ל"בוחרים בכוח", כי הוא יביא להחלת פוליטיקה "נקייה וחדשה" אל מול הפוליטיקה המושחתת של הגווארדיה הישנה.

דולנד טראמפ הוכיח בפעם המי יודע כמה כוחו של הפתגם העממי, לפיו:"בביתו של התלוי, אין מדברים על החבל". בהשתיתה של הילרי קלינטון מרבית התעמולה הפומבית שלה, על התנהגותו המינית, הפרועה והגסה הנטענת של טראמפ, חשפה היא עצמה לכך, כי טראמפ יחבוט בה, בכל כוחו, ב"אזור הרך" שלה, קרי, התנהגותו המינית, הפרוטה והבוטה, לכאורה, של בעלה, ביל קלינטון, בתקופת נשיאותו, כנשיא ארה"ב. מדובר במי שמיוחסים לו מעשים מיניים בלתי ראויים, בתקופת כהונתו כנשיא ארה"ב - בפועל ולמעשה ולא במי שמיוחסים לו, אך ורק אמירות מיניות המחפיצות נשים ועולבות בהן, כאשר מי שעשה זאת - דונלד טראמפ - עשה זאת, בשנת 2005 11 שנה לפני שהעלה אפילו, במחשבתו, אפשרות לכהן כנשיא ארה"ב.

כל זעקות השבר שזועקים סנאטורים רפובליקניים, אלי שמי שמים ומחרידים ארץ ומלואה, בעוצמת קולם הנשמע, באופן בלתי פוסק, לאחרונה, מכל ערוצי הטלוויזיה בארה"ב, הדורשים - בעקבות חשיפת "קלטת הסקס" של טראמפ - להדיחו, כמועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב, לא יועילו להם, כלל. טראמפ - בערמומיות ובתבונה פוליטית מרובה - מתחיל להציג עצמו כמי שאין הוא בעל ניסיון בתחום הסקס הפרוע והביזארי ומי שכל שעשה הוא פלט אמירות שטות, בנושא זה, שעליהן הוא מתנצל - ובפומבי, כאשר אין להשוות אמירותיו אלה - ולו גם, בהשוואה כל שהיא ואפילו לא, על דך הבדיחה וההגחכה, גם יחד אל מול המעשים החמורים והביזאריים, שנעשו, לכאורה, בידי ביל קלינטון, בתקופת כהונתו, כנשיא ארה"ב, מעשים שלא רק, לא גונו, בפומבי בידי הילרי קלינטון, אלא היא רדפה המתלוננות נגד ביל קלינטון וגיבתה אותו, לכל אורך הדרך.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  10/10/2016   |   עודכן:  10/10/2016
חיים שטנגר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קלינטון הסוטה וקלינטונית המגבה והתומכת
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
וינטר הניה
10/10/16 19:55
2
מוניקה לווינסקי
10/10/16 20:17
3
יוחנן הגדי
10/10/16 20:47
4
הפתעה
10/10/16 22:14
5
ארני דרוקס
11/10/16 13:28
6
רון וייס
11/10/16 16:25
7
אלטע קאקער
12/10/16 22:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שקט שקט, בכל הכבוד הראוי, כמו גנב העושה מלאכתו באישון לילה, "הצליח" שר האוצר, משה כחלון, במטרתו להביא לכך, כי השמאי הממשלתי הראשי, לא יפרסם עוד מדד מחירי הדירות, באופן קבוע, כפי שהיו הדברים נהוגים, עד כה, כפי שמפרסם העיתונאי, אלעזר לוין ("מחלקה ראשונה" - תאריך 29.9.2016), החל ב-1 באוקטובר 2016 יפורסם רק מדד אחד של מחירי דירות, של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס). דבר זה עולה מפרסומה הרשמי של ממשלת ישראל, ב"רשומות", המהווה הביטאון הרשמי של הממשלה.
09/10/2016  |  חיים שטנגר  |   יומני בלוגרים
בפסק-דין קצר שניתן על-ידי נשיא בית המשפט המחוזי, בתל אביב-יפו, השופט, איתן אורנשטיין, בבקשתו של בנק לאומי לישראל בע"מ לאכוף השעבודים שניתנו על-ידי נכסי משפחת פישמן בע"מ ופיש עת בע"מ להבטחת חובות חברות בעירבון מוגבל אלה, לבנק לאומי לישראל בע"מ, מינה נשיא בית משפט מחוזי זה, איתן אורנשטיין, עורכי-הדין, איל רוזובסקי ורונן מטרי, ככונסי נכסים למניותיו של אליעזר פישמן, בחברת ""מוניטין" (57.5%), השולטת בעיתון "גלובס", כחלק ממימוש השעבודים, בשל חובותיו של אליעזר פישמן, לבנק לאומי, המסתכמים ב-1.2 מיליארד שקלים.
06/10/2016  |  חיים שטנגר  |   יומני בלוגרים
עוד לא מלאו שבעה ימים למותו של שמעון פרס וכבר "מבקשת" משפחתו של שמעון פרס, להנציח זכרו בדרך של קריאת נתיבי איילון, על שמו של פרס. בידיעה שפרסם, איציק וולף, ערב החג ("מחלקה ראשונה" - 2.10.2016) נכתב, כי שר התחבורה, ישראל כ"ץ, הודיע, ערב החג, כי מיד לאחר סיום השבעה על הנשיא לשעבר, שמעון פרס, יבחן הוא, האם לקרוא לנתיבי איילון שבתל אביב על שמו של שמעון פרס, או לדחות בקשה זו של משפחת פרס.
05/10/2016  |  חיים שטנגר  |   יומני בלוגרים
ועדת השרים לענייני סמלים וטקסים, בתקופת כהונת ממשלת ישראל, בימי ראש-הממשלה, אריאל שרון ז"ל, קובעת עקרונות לתכנון ולביצוע לוויות ממלכתיות וידועה בשם: "חבצלת".
02/10/2016  |  חיים שטנגר  |   יומני בלוגרים
יצאנו, אורי, גברי המתמחה ואני, המומים מאולמו של השופט המחוזי, ד"ר יגאל מרזל. "איזה שופט מדהים", התפייט גברי. "האמת", הוסיף אורי, "אין עליו". חייכתי לעצמי ושתקתי, אבל לבסוף לא יכולתי לכבוש עוד מילים בתוכי ואמרתי להם: "תאמינו לי. יש לי וותק של 39 שנה במקצוע ושופט מדהים שכזה, נדיר לפגוש. הוא עשוי מהחומר הנדיר שממנו יצרו ויצקו ענקים כמו זוסמן, ויתקון ויבדל"א ברק, שמגר ודומיהם".
29/09/2016  |  חיים שטנגר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il