|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

ולדימיר פוטין נשיא רוסיה - קווים לדמותו

שם המשחק במפתו האישית היא שליטה, אך בדרכי נועם עד כמה שאפשר ועד הרגע שהוא מאבד את הסבלנות, כיוון שהיא די קצרה לפי מפתו האישית
03/02/2020  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
ולדימיר פוטין [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

בתקופה האחרונה הפכנו לכלי משחק ב"שחמט" הפוליטי של מנהיגי העולם ולכן מומלץ לנו להכיר את נתוניו האישיים של פוטין על-פי מפתו האישית. תאריך הלידה של ולדימיר פוטין - 7.10.1952. מספר המזל שלו - 7. מזל מאזניים - אופק עקרב. ולדימיר פוטין הינו אישיות רבגונית במיוחד ועל כך יעידו כישוריו הרבים ממדינאי ועד פעלולן.

ולדימיר פוטין נולד ביום שמספרו 7 וכנ"ל גם מספר המזל שלו. מספר זה מעיד על אישיות מופנמת במיוחד עם אינטואיציה עמוקה והבנה רבה מאוד לצרכי האדם. הוא אוהב ללמוד ולחקור כל דבר באופן יסודי. הוא אינו מערב אנשים בחייו האישיים, במחשבותיו והחלטותיו הינן עצמאיות. אין בו צורך להתייעץ עם אנשים אחרים ומאז ומתמיד לא קיבל מרות של אף אחד, אלא אם כן היה לו אינטרס אישי בכך.

שם המשחק במפתו האישית היא שליטה, אך בדרכי נועם עד כמה שאפשר ועד הרגע שהוא מאבד את הסבלנות, כיוון שהיא די קצרה לפי מפתו האישית. למזלו, האישיות החזקה שלו מושפעת ממזל מאזניים שחשוב לו מאוד הרמוניה ולכן יש לו גם את היכולת לתקשר עם אנשים בדרכי נועם.

מרבית הכוכבים שלו נמצאים במזל מאזניים כך שיש לו יכולת להעביר מסרים לזולת ולשדר תחושה נעימה של "הכל בסדר", כפי שקרה במקרה של נעמה יששכר. האופק העקרבי שלו שהוא גם התדמית אותה הוא מחצין כלפי העולם מלמד על כך שהינו אוהב לפצח את הנסתר, מבין הזדמנויות ויודע להפיק את המיטב ממצבים מורכבים שחשוב לטפל בהם כדי להביאם לטיפול בקדמת הבמה, כמו במקרה של נעמה כך שייצא גם כמנהיג אכפתי.

פני הפוקר פייס שלו לא יסגירו את רגשותיו וגם הקרובים אליו לעולם לא ידעו מה הוא חושב או מרגיש באמת. בחייו האישיים ידע פעמים רבות עליות וירידות משמעותיות, שאת כולן ידע להסתיר על-ידי הצלחתו המקצועית והקרייריסטית. הוא לומד כל דבר לפני ולפנים ובדיבורו אינו מתלהם אלא מעורר יראת כבוד, כמו גם כל הופעתו האישית.

המשותף בינו לבין ראש הממשלה שלנו בנימין נתניהו ששניהם ילידי מזל מאזניים, מונעים ופועלים על-ידי כוח רצון חזק במיוחד וגם השליטה נעימה להם. כל אחד מהם מזהה מצבים בעייתיים ומורכבים ויש להם יכולת כמעט לוליינית לפתור בעיות. שניהם יודעים לדבר בנועם אך אם צריך יפעילו גם אמצעי שליטה מניפולטיביים ומתוחכמים. הכימיה ביניהם אמיתית כיוון שמפתם האישית שזורה זה בזה לחיוב, מבינים זה את צורכי זה ואת הצורך בשיתוף פעולה וכמובן שניהם הגיעו עם מטרה זהה והיא להטביע חותם בעולם ועל דפי ההיסטוריה.

האינטליגנציה האישית של פוטין גבוהה במיוחד ויש לו את היכולות והדקויות להבין מה נכון ומה לא ובהתאם לכך לפעול. עובדה זו היטיבה עמו מאוד ולכן היה פופולרי מאוד בשנות כהונתו. הוא זקוק לגירוי מוחי מתמיד, כיוון שאחרת ישתעמם מהר.

את המתח הפנימי שהוא חש, הוא מפרק בספורט אותו הוא אוהב מאוד וכך הוא משחרר את האגרסיות החבויות בו. יש לו כוח פיזי רב ויכולת לעבוד בעבודה פיזית המצריכה שעות רבות.

שנה זו תהייה בשבילו שנת הצלחה, שבה יוכל ויידע לגייס את דעת הציבור לטובתו. הוא מספיק חכם כדי לקרוא נכון את המפה הפוליטית ולדעת כיצד לפעול בצורה שתתאים בעיקר לו.

ולסיכום, דווקא בגלל נחמדות היתר שלו חשוב מאוד להיזהר ממנו כיוון שכאשר יסמן מטרה לא ירפה ממנה. אלה הקרובים לו ייהנו ממנו ומהנתינה האישית הרבה שלו (כן, יש גם נתון כזה במפתו האישית) אך לרחוקים ממנו ואלה הנחשבים כאויביו, עדיף להם לפגוש אותו על מגרש הספורט, מאשר על מגרש הפוליטיקה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תעסקו בצורה משמעותית בענייני כספים ובניסיון להיטיב את מצבכם הכלכלי, בדרכים יצירתיות
▪ ▪ ▪


טלה

אתם המזל שעובר תהפוכות רבים בנושאי עבודה, קריירה ודרך הצגתכם האישית בחברה. הדבר שחשוב לכם ביותר בתקופה זו הוא לשווק את עצמכם בצורה בולטת על-מנת שתישארו בתודעה של אנשים שאינם מכירים אתכם לפרק זמן רב במיוחד, על-מנת להוכיח שהעשייה שלכם הינה משמעותית ובעלת אפקט לזמן ארוך.

שור

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם עסוקים להראות לכולם עד כמה אתם מצליחים וחיוניים בעיסוקים שלכם ואולם עובדה זו משאירה אתכם לעיתים קרובות מדי נטולי אנרגיה וחסרי ביטחון בשאלה האם אתם עושים את הדבר הנכון. עד כמה שאתם יכולים, זה הזמן שלכם לגייס את כל מרצכם וכוחותיכם על-מנת לחזק את עצמכם במובן החברתי.

תאומים

אתם נמצאים בנקודת זמן שבה הכוכב מארס שמביא עשייה אך גם עצבנות נמצא בבית הזוגיות והשותפויות שלכם וגורם לכם להצפה רגשית. המציאות אומנם מראה לכם מיהם האנשים המתאימים לכם ביותר כדי להמשיך ולהיות איתם, ואולם נראה שאתם מבלים זמן רב מדי בטיפוח הקריירה ולא תמיד שמים לב ואף שוכחים, את מי שמחכה לכם בבית.

סרטן

נראה שמערכות היחסים עם היקרים לכם במשפחה עולים כרגע לשלב שבו אתם חייבים לשנס מותניים כדי לעזור להם בדרכם החדשה. ייתכנו אירועים ושינויים שייכנסו לחייכם ולמרות שיגרמו לכם לאינטנסיביות, תרגישו שאתם חייבים לעזור לאלה התלויים בכם. העבודה לוקחת מכם נתח רציני של אנרגיה ואולי עליכם ללמוד להרפות במקצת.

אריה

אתם עוברים את אחת התקופות הבונות יותר בחייכם. כספים שמגיעים לכם יגיעו בדרך משפטית או בגישור ונראה שהחיים גורמים לכם לקחת אחריות על נושאים שעד היום התחמקתם מלקחת בהם חלק. עכשיו שאתם בחצי השנה לאחר יום ההולדת, זה בדיוק הזמן לעשות חשבונות נפש ולהעז לפרוץ לעצמכם דרך חדשה וטובה יותר.

בתולה

אתם עוברים תקופה שבה אתם מרגישים שיש לכם מחויבות כלפי העבודה ונראה שיש עליכם עומס גדול בתחום זה. בסביבה בה אתם חיים ונמצאים ביום יום, יש אנשים שמפרגנים לכם מאוד על דרך פועלכם, גם אם במשפחה הגרעינית שלכם לא תמיד מתנהגים כך ועובדה זו יכולה ליצור מריבות וחיכוכים עד כדי ניתוק מערכות יחסים.

מאזניים

אתם עסוקים מאוד בתקופה האחרונה בכל הקשור לנושאי הבית והמשפחה שלכם ופחות מתייחסים לכל הנושא היצירתי שמאוד דורש תאוצה על-מנת שתרגישו טוב ותממשו את עצמכם. הקשיבו למה שהקרובים אומרים לכם, אולי יש טעם בדבריהם. ככל שתהיו פתוחים לראות את העובדות כהווייתן, כך תוכלו גם לשנות.

עקרב

אתם המזל שבתקופה זו מאוד דואג למאזן הכלכלי שלכם ואף נוקט צעדים כיצד לפתור את הבעיות שנקלעתם אליהן. בתקופה הזו אתם מבינים את החיים בדרך שונה לחלוטין ממה שהבנתם עד היום ולכן אתם גם פתוחים לקבל את ההזדמנויות והאפשרויות הטובות שעד היום אולי הייתם פוסלים אותן. זה הזמן שלכם לשנות ולצמוח מתוך השינוי.

קשת

אתם המזל שלמרות שרגשית וכלכלית אתם עוברים את אחת התקופות היותר קשות של חייכם, אך גם המפרות ביותר, בגלל העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם כספים ומביא אתכם למחשבות והרהורים כיצד עליכם לפעול על-מנת לא ליפול כלכלית. זה גם הזמן שלכם בעזרת כוכב העשייה שנמצא במזל שלכם לנקות עבר ולהתפתח.

גדי

מבחינה כספית אתם עוברים תקופה בונה ומפרה כיוון שהשמש בשמיים מאירה ונותנת לכם הזדמנות אמיתית לעשייה אם אתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. אל תתנו לפחדים וחשש מחסימות להשבית את תוכניותיכם. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות לא הצלחתם לעשות זאת.

דלי

נראה שעד היום חייכם המקצועיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות כך חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים בחייכם. הדרך הנכונה בשלב זה הוא לפתוח ערוצים נוספים לעבר אנשים חדשים שביחד ובשיתוף פעולה תוכלו לממש את תוכניותיכם העתידיות ואף להתפתח.

דגים

נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שהשמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית תת-המודע. תובנות חדשות יכולות לגרום לכם לתת יותר מעצמכם גם אם זה עלול להגיע על חשבונכם האישי. החיים מזמנים לכם אירועים שונים גם מבחינה חברתית מקצועית ואישית וזאת על-מנת שתוכלו לבחון כדאיות והיכן נכון לכם לעשות שינוי בתחום.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  03/02/2020   |   עודכן:  03/02/2020
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ולדימיר פוטין נשיא רוסיה - קווים לדמותו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הנה חשבון רווח והפסד מהאירוע ההיסטורי בו נאמו ביבי וטראמפ והכריזו על "אירוע היסטורי" שלא היה כמותו מאז הכריז דוד בן-גוריון על הקמת המדינה. זה הרווח: ראש ממשלתנו נתפס בעיני בוחריו כשקרן, שהבטיח סיפוח מיד בהסכמה אמריקנית וגילו כי לא דובים ולא יער. אין הסכמה אמריקנית על "סיפוח עכשיו". ראש ממשלתנו מפנטז.
03/02/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
אז מי באמת אחראי לכך שישראל תקועה עמוק בתוך מבוך פוליטי מרושע וציני? יש את אלו שסבורים שליברמן הוא הגורם המרכזי, חלק מאמינים שאלו גנץ וביבי שלא מוכנים לשחרר את הפלונטר. זהו ויכוח אינסופי שיכול להימשך לנצח. אבל יש גורם אחד שאחראי באותה מידה למצב כמו שלושתם ביחד וכל אחד לחוד. אני כמובן מדבר על התקשורת. להם יש חלק לא מבוטל ואף מרכזי במצב הפוליטי הסבוך אליו כולנו נקלענו. יש מספר גישות עיתונאיות מקובלות, עיתונות מדווחת, מעורבת ופרשנית. לכל אחת מהגישות תפקיד אחר בקביעת סדר היום הציבורי.
03/02/2020  |  קובי אפללו  |   יומני בלוגרים
מדי שנה רועשת וגועשת התקשורת סביב סל התרופות, מה ייכנס ומה יישאר בחוץ, מי יחיה ומי ימות. מי יזכה לטיפול רפואי ומי ייאלץ לשעבד את עתידו ואת ילדיו וימכור את כל נכסיו בעד עוד כמה שנות חיים. מלחמה על סל הבריאות היא מלחמה שהמרוויחים היחידים ממנה הם יח"צנים, לוביסטים ומאכערים הפועלים להכניס תרופה כזו ולא אחרת, הכל כדי להעלות את קרנה של התרופה אותם הם מייצגים, מול יתר התרופות בשמיכה שתמיד קצרה מדי.
לפי מה שמתפרסם טיפין-טיפין: אם ישראל תקבל רק 30% משטחי יהודה ושומרון, כאשר 20% מתוך ה-30%, למשל, יוקצו לבקעת הירדן וצפון ים-המלח, אז לטובת שאר השטח ביהודה ושומרון (התנחלויות) ישארו 10% מתוך ה-80%, שזה כ-12% - המשמעות היא שכ-88% משטח ההר ביו"ש יימסרו לשלטון ערבי. האם אפשר להיות מרוצים מהסדר כזה?
03/02/2020  |  שמואל פישר  |   יומני בלוגרים
"לרקוד ולעוף" בבית צבי ברמת גן הוא מחזה על משפחה ישראלית המנהלת בית מלון קטן ושזורה בשקרים ובסודות אפלים, כואבת וצוחקת ומשרטטת לפנינו הוויה לא טיפוסית של חיים בצל היגון, השכול והאושר הנכסף. להקת שחקנים משובחת עם בימוי משובח של אלה ניקולבסקי, מצליחה להציג מחזה קולח ומסקרן, מרגש, מענג ומעניין.
03/02/2020  |  חיים נוי  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il