|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

מזל אריה - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים <br>

מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?! ילידי יום ההולדת עוברים תקופה נעימה אך נראה שאתם עדיין מסתירים את תחושותיכם האמיתיות ביחס לסובב אתכם ואתם מצויים בחשבונות נפש נוקבים
26/07/2020  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
מי מתאים לאריה? [צילום: פטר דייוויד גוזק/AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל אריה את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל אריה עם מזל אריה - זיווג מעניין ואטרקטיבי. לא תהיה לכם דקה שקט. כל הזמן תהיו עסוקים בארגון אירועים שונים ובעיקר כאלו שיבליטו את אישיותכם. הסכנה בזוגיות זו שמרוב ששניכם תהיו עסוקים בקריירה, לא יהיה לכם זמן האחד בשביל השני, והתסכול לא יאחר להגיע!

מזל אריה עם מזל בתולה - בעיקרון, זהו זיווג מצוין לאריה. ובעיקר אם הוא הגבר שבמערכת וזאת מכיוון שהבתולה תדאג ללכת אחריו לכל מקום, לארגן, לסדר ולמיין את כל ה"בלגן" שעושה האריה. ולכן, כל מזל אריה צריך שתהיה לידו בתולה. השאלה רק אם הבתולה תהיה מרוצה בתפקיד שקיבלה ואת זה ניתן יהיה לגלות בתוך 7 שנים.

מזל אריה עם מזל מאזניים - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, והוא אכן ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים !!

מזל אריה עם מזל עקרב - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה, הבעיה היא שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ לחברות ולא לזוגיות!

מזל אריה עם מזל קשת - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו ובכך שהאריה ייתן לקשת מרחב מחיה, הרי שקנה אותו לנצח. מומלץ ויכול להחזיק מעמד !!

מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל עם אהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכל הכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן!

מזל אריה עם מזל דלי - שני מזלות אלה נקראים המזלות המשלימים באסטרולוגיה ולכן יש להם יכולת לחיות יחד ולהזין הזה את זה. שניהם ביחד יחברו לכוח אחד שבו ירצו ויוכלו לממש את חלומותיהם ושאיפותיהם, כדי ליישם אותם במציאות. מומלץ בהחלט, קשר טוב ומפרה !!!

מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!

מזל אריה עם מזל טלה - שילוב שני מזלות אלה יכול מאוד להצליח והתחושה של כל מי שיסתובב סביבם היא של אנרגיה מתפרצת. זיווג זה עשוי מאוד להצליח במיוחד אם אתם מנסים לבנות עסק חדש כלשהו. אלו מכם שמחפשים זוגיות לא נראה שתצליחו לקיים אותה בתנאים הללו.

מזל אריה עם מזל שור - זהו זיווג שבו האריה ירגיש חנוק על-ידי מזל השור. האריה ירצה לקום לנסוע ולהתנועע כדי לממש עצמו ושכולם יראו אותו ואילו השור ירצה לכבול אותו בשלשלאות לבית ולפינה הבטוחה, כך שעד מהרה יעופו ניצוצות. נהדר למי שאוהב לריב!

מזל אריה עם מזל תאומים - זהו זיווג מצוין לשני הצדדים. אף אחד מכם לא יבוא בדרישות ובקשות שאינן יכולות להתממש על-ידי הצד שכנגד, כך שתוכלו להסתפק במה שאתם מקבלים מבלי להתלונן גם אם לא יוצרו ביניכם יחסים מעמיקים. אתם מתאימים ומפרגנים זה לזו, כך שזוגיות טובה יכולה לצמח ולהתקיים כאן!

מזל אריה עם מזל סרטן - למרות הקשיים להיות בזוגיות בין שני מזלות אלו, הרעיון הוא ששניכם למעשה די זקוקים זה לזו על-מנת להתקדם. הסרטן הביישן והנחבא אל הכלים זקוק להחצנה של האריה ואילו האריה זקוק לרגש וליכולת להיות בקשר זוגי ארוך טווח של הסרטן. מומלץ לכם לנסות ולאחוז בקשר, גם אם הוא קשה ודורש השקעה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - יום ההולדת יעבור עליכם בנעימים, אם כי מחשבות שונות יטרידו אתכם ונראה שבשלב הזה, תעדיפו להשאיר אותן עבור עצמכם ולא לחלוק אותן עם האחרים
▪ ▪ ▪


טלה

אתם עסוקים עם תפיסת העולם הפנימית שלכם ובצורך במימוש מבחינה מקצועית, תוך כדי שאתם מנסים לשלב בתוכו אנשים נוספים ובתנאי שיתאמו לתפיסת העולם שלכם. זהו זמן שבו אתם פועלים רק עבור עצמכם, אך נראה שאתם עושים זאת לעיתים קרובות למורת רוחם של הקרובים לכם. בשלב זה נראה שתצליחו לרתום את המעגל המשפחתי הראשון לסייע לכם בכל בקשותיכם.

שור

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים בכמה נושאים חשובים. התחום הכלכלי, המשפחתי וכיצד להשפיע על הסביבה האישית שלכם שיבואו לקראתכם ויפעלו ביחד איתכם. ייתכן שתמצאו עצמכם מתלבטים מה נכון לעשות עבורכם ומה נכון לעשות עבור האחרים ולכן התשובה הנכונה ביותר תהיה היא שתקשיבו לצרכים האמיתיים שלכם ובהתאם לכך תפעלו. נראה שאתם פועלים בכיוון הנכון ובזהירות.

תאומים

אתם נמצאים בתקופה טובה שבה כוכב האהבה ונוס נמצא במזל שלכם ולכן אתם יכולים לבנות את התדמית האישית שלכם בסביבה בה אתם חיים בדיוק כפי שאתם רוצים. מערכות היחסים שלכם משתפרות ונראה שאתם בשלב של התחלות חדשות. מבחינה כספית זוהי תקופה טובה לבדיקת ההתנהלות האישית שלכם מחדש, ובמידת הצורך להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים.

סרטן

השבוע נמצא הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה של עשייה בבית הקריירה שלכם כך שנראה שאתם שואבים כוחות לפעול בדרך שתהיה טובה ויעילה. גם הכוכב מרקורי המביא איתו יכולת ורבלית טובה נמצא במזל שלכם כך שישי לכם יכולת מילולית טובה שתעזור לכם לבטא את עצמכם ולכן זה הזמן לשתף בתוכניותיכם. אם יתאפשר לכם כלכלית פתחו חסכונות והשקיעו מחדש.

אריה

ילידי יום ההולדת עוברים תקופה נעימה אך נראה שאתם עדיין מסתירים את תחושותיכם האמיתיות ביחס לסובב אתכם ואתם מצויים בחשבונות נפש נוקבים עם עצמכם ביחס לסביבה שלכם. לעומת זאת, חיי החברה שלכם פורחים ואתם נמצאים במקום שבו המעמד החברתי שלכם מגיע למקום הנכון מבחינתכם. חשוב מאוד שתבינו מניעים של אחרים בכל פעם שאתם מנסים לקבוע עמדה ודרכי התנהגות.

בתולה

הכוכב מרקורי שהוא הכוכב המקושר איתכם מבקר עכשיו במקום המזוהה עם המעמד החברתי שלכם וגורם לכם להרגיש נוח יותר מתמיד, כיוון שבנסיבות שנוצרו יש לכם יכולת להוציא מעצמכם את החלקים היותר טובים של אישיותכם. זה הזמן שלכם לא לנסות לשלוט בחיים או בנסיבות, אלא ללמוד ולהניח לדברים וליהנות מזרימה טבעית. נצלו תקופה זו לפתרון בעיות אישיות שנוצרו בעבודה.

מאזניים

הכוכב יופיטר שמביא הזדמנויות נמצא בבית המשפחה הגרעינית שלכם, כך שעד לסוף השנה יהיה הכי נכון עבורכם להשקיע בשיפור וקידום היחסים האישיים ופתירת משקעים שנוצרו בעבר שהגיע הזמן לשחרר אותם. יחסי הצבור שלכם טובים מאוד בשלב זה של בניית תשתית לקריירה העתידית שלכם. זה הזמן לא לוותר על נושאים ותחומים שאתם בוודאות יודעים שאתם צודקים לגביהם.

עקרב

השמש בשמיים נכנסה אל בית הקריירה שלכם כך שזה בדיוק הזמן הנכון לחזק ולשפר את הצרכים שלכם בתחומים אלה. אל תהססו לדחוף קדימה, למרות שלעיתים אתם במלחמה פנימית וצריכים חיזוקים רבים כיצד לפעול. הקשיבו לעצות שהקרובים לכם מנסים לתת לכם ואל תינעלו בפניהם. ייתכן שנסיון העבר שלהם יעזור לכם לעבור את התקופה הקרובה בדרך שתהייה לכם קלה יותר.

קשת

בשבוע הקרוב תצטרכו להוכיח מחדש לעצמכם את יעילותכם בתחומי חיים שלמעשה אינם אהובים עליכם במיוחד, כמו כספים וביורוקרטיה. מסתבר שכל פעם שקורה לכם אירוע שאתם צריכים להיות בו אסרטיביים, אתם מרגישים שלא בנוח ומנסים לדחות את הרגע שבו תאלצו לעמוד מול אנשים ולהתמודד על הערכים שלכם. אין ברירה, עליכם לעמוד איתן בהחלטותיכם ולבצעם בהתאם.

גדי

זוהי תקופה שבה תאלצו לבדוק את התנאים שנוצרו בבית למול אלה שנוצרו בעבודה. נראה שאתם צריכים ללמוד לשלב בין השניים ולא תמיד זה הולך לכם. כמו-כן, מומלץ לכם להחליט מיהם האנשים המתאימים לכם ביותר להמשיך בקשרים אישיים איתם ומיהם האנשים שמוטב לכם להתרחק מהם ומחברתם. נסו להימנע ממריבות וחיכוכים עם אנשים קרובים שרוצים בטובתכם.

דלי

אתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת, כך שזה הזמן המתאים לחשבונות נפש ולחשוב כיצד אתם רוצים להמשיך ולחיות ומהם הנושאים שאתם רוצים לפתח אותם בחייכם, על-מנת שתוכלו להתקדם. כספים ממשיכים לדרוש מכם התייחסות זהירה בגלל הבזבזנות שלכם. בנוסף, נושאי העבודה והקידום יעלו על הפרק ואתם תתחילו להפנים את העובדה ששינויים שיגיעו רק ייטיבו עמכם.

דגים

הכוכב ונוס נמצא בבית המשפחה שלכם, כך שבשבוע הקרוב תהיו בקרבת אנשים שיגרמו לכם להבין שאתם נמצאים במקום טוב ועם עשייה משמעותית עבור אלה שכל כך איכפת לכם מהם. זה הזמן הנכון עבורכם לחזק יחסים בין אישיים ולזכור שאתם אנשים מאוד רגשיים ועם נתינה מאוד גדולה לזולת. זה הזמן להתרחק מאלה שמנסים לגזול מכם את טוב לבכם, מבלי לתת לכם דבר בתמורה.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  26/07/2020   |   עודכן:  26/07/2020
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל אריה - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
היעדים של המפגינים מול ביתו של נתניהו בבלפור הם שניים: הבסטיליה והגיליוטינה. לכבוש את הבסטיליה של נתניהו, להוביל אותו לגיליוטינה ולערוף את ראשו הפוליטי. המפגינים האלימים ניסו לפרוץ לביתו, שכינו אותו "ביביבסטיליה" ללא הצלחה הפעם. בהתפרצות הבאה שלהם יציבו את הגיליוטינה הסמלית ויערכו טקס עריפת הראש.
26/07/2020  |  מתי דוד  |   יומני בלוגרים
השנה, בפעם הראשונה בלוח השנה היהודי, מגיפת הקורונה תקבל יחד עם עם ישראל את השנה החדשה. נאכל תפוח בדבש עם המשפחה הגרעינית, ונתפלל תפילת יום הכיפורים בחצרות הבתים. אה, זהו שלא כדאי לסמוך על זה כמו בחודשי מנייני החצרות האחרונים. תפילת יום הכיפורים הינה חוויה עוצמתית ומשמעותית הכתובה בעט ברזל בלוח השנה היהודי מדור לדור.
למרות משבר הקורונה שהוא משבר רפואי, כלכלי, חברתי (ואולי גם ביטחוני) עושה רושם שהבחירות הכלליות יתקיימו ככל הנראה בנובמבר הקרוב. חשוב לנסות להבין איך הגענו למצב הזה. הוויכוח המרכזי בין שתי המפלגות הגדולות המרכיבות את הקואליציה: "הליכוד" ו"כחול לבן" הוא בסיס התקציב.
26/07/2020  |  רועי אורן  |   יומני בלוגרים
מדינת ישראל הצטיינה בקליטת עלייה. העולים קיבלו תמיכה בדיור. רכב בלי מיסים. בנוסף להקלות רבות אחרות. רוב העולים לא תרמו למדינה כלום, טרם בואם. כל שייכותם למדינה הייתה מעצם היותם עם מטען גנטי יהודי, גם אם היה בספק. מגיפת הקורונה הביאה למצב בו אזרחים רבים שתרמו למדינה, חלק גדול שירתו בצבא. שילמו מיסים שהניעו את גלגלי המשק. לא מעט מהם הגיעו למצב בו כעת לא יכולים לשלם שכר דירה, משכנתה והוצאות שוטפות. מנגנון התמיכה בעולים החדשים מאוד ברור. יש הנחיות אילו הנחות יכול לקבל כל עולה ואילו הטבות הוא יכול לקבל.
26/07/2020  |  חיים ביבר  |   יומני בלוגרים
גנץ שייך לזן הפוליטיקאים אשר בוחרים באינטרס הציבורי גם אם הוא יביא עליהם את קיצם הפוליטי; וכך אכן עשה כאשר נכנס לממשלת האחדות, או כשהצביע בעד החוק האוסר על טיפולי המרה למרות שהחרדים הם אלו שחתמו לו כי יתבעו מנתניהו לכבד את הסכם הרוטציה. הפעם, הגיע זמנו של נתניהו ללמוד מגנץ ולוותר
26/07/2020  |  טל בן-יעקב  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il