|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מזל טוב למזל בתולה

מאחר שכוכב זה בא לבקר במשך שנה אחת, פעם ב-12 שנים, הרי שחשוב מאוד שתנצלו עובדה זו אל תהססו לעבור מעסק לעסק אם תרגישו שהמקום בו אתם מתנהלים ביום יום אינו מתפקד כפי שהייתם רוצים
22/08/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות

והשבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - בתולה. תאריך כניסת המזל: 23.8 ועד ל-23.9. אלמנט: אדמה. סמל המזל: אישה מחזיקה בשיבולים. איבר בריאותי רגיש: מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי. איכות המזל: משתנה - יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.

תכונות חיוביות של ילידי המזל

צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכל לפרטי פרטים. אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.

תכונות שליליות של ילידי המזל

פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומאטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת, ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים, מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של "תן וקח", בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל

שפע - השנה עבר כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר = צדק, אל בית הזוגיות והשותפויות שלכם ולכן תהייה זו שנה של התחלות חדשות שבה תהיו מרוצים מאוד מאופן ההתנהלות שלכם, כיוון שיפתחו בפניכם אפשרויות חדשות להצלחה ולשדרוג עצמכם במובן האישי והמקצועי. מאחר שכוכב זה בא לבקר במשך שנה אחת, פעם ב-12 שנים, הרי שחשוב מאוד שתנצלו עובדה זו. אל תהססו לעבור מעסק לעסק אם תרגישו שהמקום בו אתם מתנהלים ביום יום אינו מתפקד כפי שהייתם רוצים. זה הזמן לנסות את מזלכם בכל התחומים בהם חשקה נפשכם ואל תיבהלו אם ינסו להרפות את ידיכם בתואנה שאינכם מתאימים.

במישור הזוגי משפחתי נראה שצפויים לכם ימים קלים יותר של הבנה עם בן/בת הזוג ותוכלו ליהנות מלבלוב מחודש של היחסים. גם אלה שאינם במערכת יחסים, יוכלו השנה למצוא את החצי השני שלהם.

קושי - בכל השנה הקרובה יימצא הכוכב סטורן שמטבעו מקשה ומעכב בבית העבודה שלכם וזו תהייה התקופה שתצטרכו למנף את ההזדמנויות שיגיעו אליכם על-ידי עבודה קשה. נראה שבשנה הקרובה תצטרכו לשאת יותר אחריות מאשר בפעמים קודמות ועובדה זו תקשה עליכם את התחושה שלא מספיק שאתם עובדים קשה, אתם גם חייבים לעמוד בציפיות של האחרים ולהביא את המקום להצלחות שלעיתים תהיינה טובות לעסק ופחות טובות לכם. כיוון שכך, ייתכן שיהיו פעמים בהם תרגישו שיש לכם רצון עז לעזוב את מקום העבודה וללכת למקם אחר בו תרגישו מוערכים יותר וזאת עד לסוף שנת 2021. בשנת 2022 תדעו כבר מה הכיוון החדש הנדרש מכם ותהיו שלמים עם עצמכם.

מאחר שכל האמור לעיל ישפיע לעיתים קרובות על מצב הרוח שלכם, חשוב שתשמרו על אנרגיות מתאימות ועל בריאותכם.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע נפתח בתחושה של התחלות חדשות. הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה טובה משפיע עליכם מטובו, כך שיש לכם כוח פיזי להתחלות מעשיות.
▪ ▪ ▪


טלה

נראה שרבים אצלכם חילוקי הדעות ביניכם לבין הקרובים לכם, בגלל הימצאותו של הכוכב שלכם מארס בבית השותפויות והזוגיות שלכם ומכאן היכולת שלו לגרום לכם ליותר כוח פיזי ומוטיווציה למלא את המטרות שתכננתם. היזהרו מלפעול בצורה פזיזה כדי לממש דברים שמאוד חשוב לכם לבצע. השתדלו לבוא קצת יותר מפויסים אל הקרובים והחשובים לכם ובכך למצוא את הדרך לשלבם בתוכניותיכם.

שור

השבוע ובמשך כל החודש הקרוב כוכבים רבים נמצאים בבית העבודה שלכם ולכן לעיתים יכולת הביצוע שלכם תתעכב ואף מצב הרוח שלכם יהיה ירוד מעט בעקבות זאת. בנוסף, השמש בשמיים שנמצאת גם היא בזווית מאוד מאתגרת עבורכם ובצמוד לכוכב מרקורי האחראי על התקשורת שגורמים לכך שאתם נוחים לכעוס. השתדלו לחשוב בצורה לוגית ופחות רגשית כדי לפעול נכון.

תאומים

נושאי זוגיות ושותפויות ימשיכו להיות מאוד משמעותיים בתקופה הזו כיוון שהכוכב האחראי על יחסים והמוכר בשמו ונוס, מבקר הפעם במקום שמכריח אתכם להתנהל אחרת מבחינה אישית. אתם צפויים לבשורות טובות מבחינה זוגית אך לא בטוח שהן ישמחו אתכם כפי שהצד השני היה מעוניין. לצערכם, כל הקשור לנושאים אלה עדיין לא מתנהל בספונטניות שהייתם רוצים.

סרטן

השמש בשמיים בלווית כוכב התקשורת מרקורי, עברו למזל מאזניים שהוא בית המשפחה שלכם ולכן אתם מתחילים להרגיש קושי בנושאי המעגל הראשון של המשפחה וגם בהתנהלות הכללית סביבכם. מומלץ לכם להשקיע הפעם בעצמכם ובמקורבים לכם על-מנת להגיע להישגים שבעיניכם טובים יותר. את מירב המרץ שיש לכם מומלץ להשקיע במצבים של זמן איכות עם הקרובים לכם.

אריה

הכוכב ונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם היצירתיות הטבעית והקשר שלכם עם אנשים קרובים בכל הנושאים הקרובים ללבכם בתחום היצירתיות. ייתכן שמבחינה אישית נושא זה עלול להיקלע לקשיים על-רקע העובדה שיש לכם לעיתים צורך בהסתגרות ואף רצון להסתיר את מחשבותיכם האישיות ולפעול רק במקומות שאתם חייבים לעשות זאת.

בתולה

אתם נמצאים בתקופה שבה היכולת שלכם ליצור מצב כלכלי חדש על-רקע היכולות הטבעיות שלכם בנושאים כספיים מתגלה כמוצלח למדי ואכן אתם עושים זאת בכישרון רב. זה גם הזמן הנכון לשקם מערכות יחסים שמזמן התמסמסו בעקבות התבוננות אחרת על החיים ואתם חשים שהנה הגיע הזמן לנסות לתקן את העבר ובאם אפשר, לדאוג גם לקרובים שלכם.

מאזניים

אתם עובדים תחת לחץ ועסוקים מאוד בליצור רושם חדש ונכון יותר אודותיכם. כבר תקופה ארוכה שאתם מייחלים לתקופה כזו שתגיע והנה עכשיו יש לכם את ההזדמנות ליצור לעצמכם מעגלים חברתיים חדשים במישור האישי. ואכן אתם מקבלים הערכה רבה ויותר מתמיד ולכן זה בדיוק הזמן הנכון לנצל את ההישגים שלכם עד תום ולנסות לשפר את מעמדכם גם ברמה הארצית.

עקרב

אתם מתאמצים מאוד לעמוד בציפיות המקצועיות ובונים את עצמכם לאט ובטוח ולמרות שפעמים רבות אתם מרגישים שהנטל כבד לכם מדי, אתם לא מתייאשים. כוכב סטורן המביא איתו קשיים ואתגרים שונים נמצא הפעם במקום בו הוא גורם לכם להבין ברמה האישית העמוקה ביותר שכדי להצליח, אתם חייבים לעשות שינוי ולא יכולים להישאר באותו מקום שבו אתם נמצאים היום.

קשת

אתם עוברים שינויים משמעותיים רחבים ביותר בתחומי חיים רבים. מבחינה חברתית אתם בולטים מאוד ונראה שמחפשים את קרבתכם בכל מקום בגלל יכולותיכם האישיות. יש לכם תחושה שאתם חייבים לקחת אחריות על חייכם ומטרותיכם ולפעול להשגת המטרה, עובדה שפעמים רבות זלזלתם בה והתייחסתם לתחומי חייכם השונים, כאל ברור מאליו. זה הזמן לצאת ולהילחם על מטרותיכם.

גדי

אתם נמצאים בתקופה בה כוכב השפע נמצא בבית הכספים שלכם ומשפיע עליכם לטובה בכל התחומים החשובים לכם שבהם אתם רוצים להצליח. זה בדיוק הזמן להפעיל את הקשרים האישיים והחברתיים שלכם ולכן זוהי תקופה המהווה מעין תקופת שיא להחלטות ולהישגים שלכם. זה גם הזמן לבחון את עצמכם כיצד אתם רוצים להתנהל בהמשך והאם להמשיך באותו הכיוון שהתנהלתם בו עד עכשיו.

דלי

זוהי תקופה מצוינת להשקיע את עצמכם בלנסות לנפץ פחדים שהתעוררו בכם ובחיים הקשורים למעגל הראשון של חייכם. כוכב התקשורת מרקורי שנמצא במזל מאזניים כרגע הוא המזל שגורם לכם להיות רגועים במקצת ולא להגיד את כל העולה על דעתכם ולעיתים גם בחוסר טאקט. חשוב מאוד שלא תמשכו את החבל מהר מדי ולכן עליכם להתנהל בשבוע זה בזהירות רבה.

דגים

נראה שאתם עוברים מהפכים די משמעותיים בחיים בגלל העובדה שיש לכם צורך לעבוד קשה ובכך ליצור לכם דרכים חדשות להשפעה על אנשים שיכולים לעזור לכם בהמשך הדרך. הכוכב ונוס שמביא מערכות יחסים טובות נמצא אצלכם במקום המקושר עם הקריירה האישית שלם ולכן אנשים וחברים קרובים ישמחו לעזור לכם על-מנת להצליח ולהתקדם הלאה.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  22/08/2021   |   עודכן:  22/08/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במדינת ישראל של שנת 2021 כבר למדנו והפנמנו שהבטחות אין צריך לקיים. התובנה של 'הבטחתי אבל לא הבטחתי לקיים' נטועה היטב בתרבות הפוליטית הישראל עד כדי השתכללותה לדרגת אמנות.
פרשת "כִּי תָּבוֹא", הנפתחת בספר "דברים" פרק כ"ו פסוק א' ומסתיימת בפרק כ"ט פסוק ח', פורסת בפנינו תיאור של אחד הטקסים המרשימים, העומדים ביסוד עיצובם של החיים בארץ ישראל, המבוססים על ההון האנושי העובד את אדמת ארץ ישראל, נוטף בה את זיעתו וחי ממנה.
ארץ ישראל עולה באש ועשן. תחילה נתכלה חלק נכבד מיערות בכרמל, שם גם נפלו קורבנות בנפש. עוד עלו באש יערות בהרי ירושלים ובסביבותיה ושטחי טבע וחקלאות ב"עוטף עזה". מדי שנה בוערים הרי יהודה וירושלים. ישוב שלם עלה באש, באחרים - נשרפו בתים על תכולתם. ברור כי יד זדים במעשי נבלה אלה כי בכל הדליקות הגדולות פרצה האש במספר מוקדים. אפשר וגם רשלנות גרמה לדליקות, אך לאלו יש על-פי רוב מוקד יחיד.
22/08/2021  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
אם אתם מרגישים לאחרונה את האדמה רועדת מתחת לרגליכם, אתם לא הוזים, היא באמת רועדת. אם נדמה לכם שחשרת עננים מאפילה את שמי הארץ, זו לא אשליה אופטית, הם באמת שם. אם התעוררתם למראה עשן שמיתמר מעל יערות שרופים, זו לא טעות, זו ארצנו שמוצתת בידי אויבינו ועולה באש' ואם אתם חרדים לאחרונה לעתידכם ולעתיד המדינה אתם לא לבד. רוב אזרחי ישראל היהודים נושאים את עיניהם לכנסת ישראל וחווים חרדת נטישה.
22/08/2021  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
ב-9.8.2019 נתן ביהמ"ש המחוזי חיפה פסק דין בעתירה שהגישו חברי סיעה אופוזיציוניות בעיריית קריית אתא. העותרים טענו, בן היתר, כי הרכב הוועדות אינו עולה בקנה אחד עם הוראות החוק, וכי הייצוג בוועדות המרכזיות/חשובות נמוך, וכי מינוי יו"ר ועדת ביקורת פסול כיוון שהוא לא נבחר תחילה על-ידי האופוזיציה.
22/08/2021  |  אלון קוחלני  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il