|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

נפטון - איל הים

השפעתו הפחות טובה של נפטון היא בכך שהוא אינו מאפשר יכולת ראייה אובייקטיבית, ולכן תעדיפו לראות את הדברים בדרך אופטימית גם כשהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה
14/11/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
החלטות חשובות

שלום לכולם. והפעם על איל הים - נפטון. השבוע ממשיך אל הים נפטון במסעו במזל דגים ועובר ממצב של נסיגה להילוך ישיר עד הנסיגה הבאה שתתרחש בחודש יולי 2022. מקומו הטבעי של נפטון הוא במזל דגים, כך שבשנים הקרובות תהייה נטייה גדולה מאוד להתחבר אל כל נושאי הרוחניות למיניהם.

נפטון מקושר גם עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית ואילו בהשפעתו השלילית מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר ודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אובייקטיבית ובלבול חושים...

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית שכן זוהי תקופה של פריחה בכל נושאי היצירתיות האישית של כל אדם בהתאם לנטיות לבו. כוכב זה מקושר גם לכל נושאי ההתאהבות האמיתית לה כולם מחכים. אנרגיה של אהבה עילאית שקל להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה. את השפעתו היותר טובה של כוכב זה יחושו המזלות הבאים: דגים, סרטן, עקרב, שור, וגדי.

תרגישו הרבה יותר זורמים בתחומכם. תוכלו לתכנן מטרות מעשיות ורוחניות ולהביא ליישומם. תוכלו לתכנן תוכניות על הנייר ולהביא למימושם המוצלח. תהיו רומנטיים, יצירתיים וייתכן גם מאוהבים בצורה סוחפת, אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר.

לעומת זאת יהיו מזלות אחרים אשר יושפעו בצורה שלילית מהקשר ואלו הם: תאומים, קשת, בתולה, אריה ומאזניים. אלה מכם המושפעים בצורה שלילית כל עוד נפטון נמצא במזל דגים, תחושו בבלבול, חוסר יציבות, תהיו הרבה יותר רגישים ויהיה לכם קשה יותר לחשוב בדרך רציונאלית, עובדה שתקשה עליכם להחליט החלטות חשובות בחייכם.

יתרחשו אצלכם אירועים רבים שיוציאו אתכם מאיזון, תרגישו חוסר ודאות ולא תדעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו. מבחינה רגשית אתם עשויים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם - "הנפש התאומה" שלכם.

השפעתו הפחות טובה של נפטון היא בכך שהוא אינו מאפשר יכולת ראייה אובייקטיבית, ולכן תעדיפו לראות את הדברים בדרך אופטימית גם כשהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה. אותו רגש עילאי הוא החומר הכימי המופרש במוח והנקרא פנילאתילאמין ....חומר זה מופרש למשך כשנתיים/שלוש וזהו אכן הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו.

התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא של הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש, שמחה והנאה. את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על-ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד "שיעור" להמשך התפתחותנו.

הבעיה בקשר זה היא כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא צבוע בצבע "ורוד", כך שהכול נראה טוב, יפה ונהדר. הבעיה מתחילה לאחר שהשפעת החומר הכימי מסתיימת ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, אינם מתקיימים במציאות. למעשה, בכל הזמן שחלף חיו בתוך בועה ולא ראו את בן/בת הזוג בעיניים הנכונות.

ההתעוררות הינה קשה וכואבת שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים, ובינתיים כבר עברו כמה שנים... במקרה הטוב, (ויש גם כאלו (:) גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה. אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופורייה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכאוב של פרידה.

הדבר הנכון בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים. ולכן, אלו מכם שחווים התאהבות, קשיים וחוסר ודאות מכל סוג שהוא מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להחליט החלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר עם תום מעבר כוכב זה.

עכשיו, אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד בהשפעה כוכבית זו ואולם חשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים כגון: עבודה, בריאות, כספים, יצירה וכו'. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו. במקרה ואתם חייבים לבצע החלטות, התייעצו עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אובייקטיביים/מקצועיים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - נושאי המשפחה יהיו מאוד משמעותיים השבוע כיוון שנראה שלאחרונה פרקתם את מה שאתם מרגישים כלפי האחרים במשפחה ועכשיו אתם צריכים לראות כיצד זה התקבל
▪ ▪ ▪


טלה

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה שבה הכוכב שלכם, הידוע בשמו מארס, נמצא במקום המוכר לכם מבחינה כלכלית, כיוון שלעיתים קרובות מדי אתם מרחמים על אחרים ואחר כך אתם מצטערים כיוון שהדבר עולה לכם מבחינה כספית כיוון שטוב ליבכם לא עומד מול כאבם של האחרים ואתם תמיד מוכנים לתת ולעזור ואחר כך אתם מתחרטים כשאתם רואים שאתם לא מתוגמלים בחזרה.

שור

אתם חשים עמוקות בביקור הכוכב המאתגר והמוכר בשמו סטורן בבית הקריירה שלכם וכמובן שעובדה זו משפיעה גם על העבודה שלכם שעכשיו מופעלת בצורה מאוד משמעותית. למעשה, זוהי עובדה משמחת כיוון שנראה שאתם יכולים לבנות לעצמכם תשתית טובה של יחסים בין אישיים וזוהי עובדה מצוינת מאחר שאתם רוצים לשפר את היחסים בעבודה כבסיס לכל התקדמות.

תאומים

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם לוקחים כל דבר בחייכם ברצינות יתרה ובעיקר בנושאי יחסים בעבודה. כיוון שכך, אתם מושפעים גם בריאותית ונמצאם בתקופה שבה אתם משקיעים המון אנרגיה בניסיון לפתור בעיות גם בכל הנוגע לעבודה. הלחץ אותו אתם חווים עלול להיות חזק מדי ואתם יכולים למצוא את עצמכם נטולי אנרגיה. השקיעו בעבודה, אבל במקביל שמרו על פרופורציה.

סרטן

במהלך החודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הקשור להתנהלות נכונה עם היקרים לכם ביותר ויהיה חושב לכם לוודא כיצד הם חיים, מתנהלים ומתפקדים ביום יום. נראה שאנשים קרובים יהיו זקוקים לכם אך לא בהכרח יהיה לכם את הזמן והפנאי להשקיע כפי שמצופה מכם. האחריות שלכם כלפי המשפחה שלכם הינה כל כך גדולה, עד שאתם שוכחים שלמעשה, אתם קודמים לאחרים.

אריה

השמש בשמיים נכנסה למקום המקושר עם האנשים במעגל הראשון שלכם ולכן אתם בלבטים כיצד לדאוג ולעזור להם, כיוון שאתם יודעים שהם תלויים בכם ותקופה חדשה עולה על הפרק. עיסוק זה עם המעגל הראשון יוצר אצלכם קונפליקטים שאינכם יודעים כיצד לפתור אותם. למעשה, אף אחד חוץ מכם לא יכול לפתור את בעיותיכם ואתם תאלצו להקשיב לאני הפנימי שלכם בפתרון הבעיות .

בתולה

הכוכב ונוס שאחראי על כספים הגיע לבקר בבית המקושר עם היכולת שלכם לעשות כסף, אך בדרך יצירתית. יש לכם פוטנציאל של הצלחה ועשייה טובה ונכונה בתוכניותיכם, תוך תכנון העבודה בצורה יצירתית וקפדנית בנושאים בהם תרצו לבטא את עצמכם. עדיף לשתף עוד אנשים שקרובים לכם בעשייה וביצירה וככה תיצרו תחושת יחד עם הקרובים לכם ועובדה זו תעמוד תמיד לזכותכם.

מאזניים

כוכבים רבים ומשמעותיים נמצאים אצלכם בבית הכספים, כך שנראה שנושא זה מטריד אתכם במיוחד ועכשיו זה הזמן לעסוק בו בדרך עניינית, על-ידי שיתוף גורמי מקצוע שיעזרו לכם להחליט. נראה שבני המשפחה שלכם מצפים מכם להכרת תודה בדרך של מתנות וחיזוקים שיגרמו להם להרגיש אהובים, בגלל העובדה שכוכב ונוס, הכוכב שלכם משפיע על בית המשפחה שלכם לטובה ביחסים אישיים.

עקרב

תקופת יום ההולדת עוברת עליכם עם הרבה אינטנסיביות כיוון שעוברים עליכם ימים טובים של עשייה ויכולת ביטוי עצמי שעוזרים לכם במימוש תוכניות. ימים אלה יהיו ימים מצוינים לחזק את הביטחון העצמי שלכם ולגרום לכך שאתם מקבלים אנרגיה פנימית על-מנת להתחיל סגנון חיים חדש שעד היום די פחדתם ממנו והנה התחושה שעוזרים לכם להתחיל בצורה קלה וזורמת.

קשת

כוכבים בבית תת-המודע שלכם מעידים על כך שזהו זמן מצוין להקשיב לאני הפנימי שלכם בכל סיטואציה שבה אתם נתקלים במאבקים פנימיים ואינכם יודעים מה להחליט. מבחינה כלכלית אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה גם עם כל הסביבה שאתם חיים בה, כך שתוכלו לקדם את עצמכם ברמה שבה תוכלו להיות מרוצים. חוסר הביטחון שאפף אתכם לאחרונה יפוג ותוכלו לחוות חוויות חדשות.

גדי

השינויים הרבים אותם חוויתם לאחרונה גורמים לכם לרצות לצאת כמה שיותר ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים. אתם זקוקים לקהל יעד חדש כדי שתוכלו לגבש לעצמכם מקום מעניין ואטרקטיבי עם אנשים שמתאימים לתפיסת עולמכם וסגנון חייכם החדש. למדו להקשיב לתת המודע שלכם, כיוון שמשם אתם יכולים לקבל את התשובות הנכונות על-מנת שתוכלו להצליח בהמשך דרככם.

דלי

אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת לדחוף את עצמכם מבחינה מקצועית אל המקומות החשובים אליהם אתם מנסים להגיע. אתם בולטים יותר בתחומכם ונראה שהגיע זמנכם להילחם על המקום שלכם כדי להוכיח לכולם שאכן אתם מוצלחים ומצליחים. מבחינת יחסי האנוש זה הזמן לקדם את עצמכם בתחומים החשובים לכם, אך עדיין עדיף לכם בשלב הזה, להסתיר את המניעים שלכם.

דגים

בתקופה זו עדיף לכם ללכת כמה שיותר אל מקומות שונים ולנסות להכיר אנשים חדשים שיעזרו לכם להתברג יותר טוב בחברה אליה אתם שואפים להגיע. יש בכם ביישנות טבעית, אך נראה שהפעם אתם יכולים להרשות לעצמכם לפרוק מעט מהמעמסה שרובצת עליכם ולהיות יותר רכים עם עצמכם. יש בכם נועם פנימי שעוזר לאנשים להתקרב ולרצות להיות במחיצתכם.

· מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
· התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  14/11/2021   |   עודכן:  14/11/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השבוע החלו בישראל אירועים להנצחת פועלו של דוד בן-גוריון. אחד החזונות של ראש הממשלה הראשון של ישראל היה הפרחת השממה. "בנגב ייבחן העם בישראל ומדינתו", הוא אחד המשפטים היותר מפורסמים שלו, שלקוח מתוך אחד מנאומיו המפורסמים.
הרש"פ, ארגוני זכויות אדם בינלאומיים וארגוני BDS מנהלים בשבועיים האחרונים קמפיין תעמולה תקשורת ודיפלומטי ארסי נגד ישראל בעקבות החלטת שר הביטחון בני גנץ להכריז על 6 ארגונים פלשתינים כ-"ארגוני טרור" המשתייכים לארגון "החזית העממית לשחרור פלשתין", אחד הפלגים באש"ף שמתנגד להסכמי אוסלו ושולל את קיומה של מדינת ישראל.
דודי ורטהיים הוא אחד האנשים החזקים במשק. בעיקר מכוח הירושה הענקית שקיבל מאביו, מוזי ורטהיים, שאותה השכיל להשביח. ידו בכל: הוא בעל השליטה ויו"ר החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל); מחזיק 21% מהבעלות והשליטה בבנק מזרחי-טפחות; ומחזיק מעט פחות מ-5% בחברת הנדל"ן והאנרגיה אלוני חץ. באמצעות החברה המרכזית מחזיק דודי ורטהיים בשליטה בקבוצת התקשורת שידורי קשת - שהיא בעלת השליטה בערוץ 12, חדשות 12 ואתרי האינטרנט מאקו ו-N12.
13/11/2021  |  יואב יצחק  |   יומני בלוגרים
לאחרונה התבשרנו כי השרה תמר זנדברג מממשלת השינוי והאחדות נקטה ברפורמה מרחיקת לכת למיגור רכישת כלים חד-פעמיים וצמצום השימוש בהם באמצעות העלאת המיסוי בגין רכישתם. יוזמה ברוכה לחלוטין, בעיקר כשמדובר בכלים חד-פעמיים העשויים מחומרים בלתי מתכלים, כגון פלסטיק, ויוצרים זיהום סביבתי לדורות.
12/11/2021  |  רחלי בן-צור  |   יומני בלוגרים
עם ישראל קיבל את עשרת הדיברות במעמד הר סיני, כך מספרת התורה וכך אנו מאמינים. בפעם הראשונה ירדו הלוחות ונותצו, עם ישראל לא היה בשל להם, ומשירדו בפעם השנייה הם ירדו לעולמים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il