|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
מזל שור

מזל טוב למזל שור

עד לסוף שנת 2022 יהיה כוכב השפע שלכם לסירוגין פעם בבית המעמד החברתי ופעם במקום המקושר עם תת-המודע שלכם שילוב שתי אפשרויות אלה יעזור לכם לפעול בצורה נכונה
25/04/2022  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות

שלום לכם ילידי החודש מזל שור. תארך המזל - 21.4-21.5. אלמנט - אדמה. איכות - יציב. איבר בריאותי רגיש - צוואר. נאמנות - יציבים ברגשות וביחסים. מקצועות מתאימים - עיסוק באומנות, אסתטיקהאדמה ונדל"ן לסוגיו השונים. סמל המזל - ראש של שור. כוכב שליט - ונוס, כוכב האהבה והכספים.

תכונות חיוביות

אנשים מעשיים, יציבים, יצירתיים, שלווים, הולכים בתלם, ארציים, מאמינים במה שרואים ובמה שאפשר לחוש, מהימנים, חושניים, אוהבים נוחיות, אסתטיים, אוהבים בילויי איכותי, אוהבי אומנות.

תכונות שליליות

רכושניים, רודפי בצע, רודפי תענוגות, עקשנים, בעלי חשיבה איטית, לא אוהבים שינויים, לא זורמים עם הנסיבות, איטיים, מגושמים, קשה להם להחצין רגש, חסכניים, מאמינים רק בקיים ולא יכולים לראות דברים שמעבר.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל

כבני מזל שור תעדיפו את הנוחות והביטחון על פני מלחמות על יעדים ופסגות. הנוחות והמעשיות היא הקו המנחה שלכם כיאה לאלמנט אדמה ויאפיין את בחירותיכם בחיים בתחומים השונים.

-שפע

עד לסוף שנת 2022 יהיה כוכב השפע שלכם לסירוגין פעם בבית המעמד החברתי ופעם במקום המקושר עם תת-המודע שלכם. שילוב שתי אפשרויות אלה יעזור לכם לפעול בצורה נכונה שכן עם אנשים שאינכם מכירים והם לכאורה מתיימרים להיות החברים שלכם, עליכם להיות זהירים כפל כפליים ובמצבים כאלה אין כמו האינטואיציה ותת המודע שיכולים לעזור לכם לפעול נכון ועם האנשים הנכונים אם תחליטו להקשיב לתחושות הבטן שלכם. מחודש יוני הקרוב ייכנס כוכב השפע לתחום הנסתר של חייכם ואז גם יהיה עבורכם הזמן הנכון לפתור בעיות ישנות נושנות שהציקו לכם ואפילו ייתכן שתוכלו לפתור קונפליקטים עם הסביבה הקרובה שלכם וגם עם המעגל הראשון של חייכם בדרך שתעזור לכם לשחרר את העבר ולבנות עתיד חדש.

אתגר

בשנה הקרובה ימשיך להיות הכוכב סטורן המוכר ככוכב שמביא איתו שינוי, משמעת ולמידה בבית הקריירה שלכם. כוכב זה ימשיך להשפיע עליכם בשנה הקרובה, עובדה שמלמדת על כך שתהיו חייבים לקחת את עצמכם ברצינות בתחום המקצועי ולהבין שאתם חייבים לעשות עוד שינוי משמעותי על-מנת לשרוד את התקופה הלא פשוטה שהגעתם אליה. נראה שתפעלו נכון וייווצרו עבורכם ההזדמנויות המתאימות, שכן כוכב השפע מבקר בשנה זו במזל דגים הוא בית המעמד החברתי שלכם ויכול להוסיף לכם בשילוב האופציות שיגיעו לקידום, ואכן נראה שתעשו הכל בזהירות אך בהתמדה ובהצלחה, ונראה שלמרות הקושי אתם עומדים להצליח.

בין החודשים אוגוסט ועד דצמבר 22, מומלץ לפעול ביתר זהירות מהרגיל על-מנת להגיע לתוצאות טובות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - קיימת אצלכם תחושה של חוסר סבלנות ההולכת וגוברת, בכל הנוגע לתחום העבודה ובעיקר בגלל הדרישות הרבות מצד הממונים כלפיכם
▪ ▪ ▪


טלה

השבוע הקרוב יגרום לכם להיות חסרי סבלנות בעיקר עם הקרובים לכם בגלל העובדה שאתם מגיעים למצבים של חוסר אמון עם אנשים במעגל הראשון שלכם עד אשר מבחינתכם נשארה לכם התחושה שאין לכם על מי לסמוך ועובדה זו גורמת לכם לעצבנות גדולה מאוד. בפרק זמן זה מומלץ לכם להיזהר בלשונכם ולהשתדל לא להגיד את כל מה שעולה על דעתכם ובעיקר, לחשוב לפני שאתם מדברים.

שור

הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה רבה נמצא אצלכם במקום המקושר עם המעמד החברתי ועם הצורך שלכם להתקדם בחיים ולכן זוהי תקופה מצוינת עבורכם לפעול למימוש תוכניות שדורשות בעיקר כוח נפשי ופיזי ליישום. יש לכם יכולת גבוהה להתמודד עם קשיים משמעותיים בחיים ואל תתנו לחוסר ביטחון פנימי להפריע לכם במטרות שהצבתם לעצמכם. זה הזמן לצאת מתחושת התקיעות שהייתה לכם.

תאומים

הכוכבים מארס וונוס מעידים על היכולת שלכם ליצור יחסי אנוש טובים עם הזולת, נמצאים כרגע בבית המקושר עם כל נושאי הקריירה שלכם. זהו מהלך מצוין לגיבוש תוכניות חדשות ולהיעזר בחברים על-מנת להתקדם במטרות שהצבתם לעצמכם, כבר מזה זמן רב. בנוגע למחשבותיכם, כרגע לא מומלץ לשתף את כל העולה על דעתכם אלא לפעול בצורה מאוד זהירה ודיסקרטית בנושאים החשובים לכם.

סרטן

אתם נמצאים בתקופה שהיא טובה יותר מבחינה חברתית בגלל ביקור השמש בשמים במקום המקושר עם הצורך שלכם בחברים ואף בשיקום היחסים החברתיים שלכם שלאחרונה היו קצת בנסיגה בגלל שהייתם מחויבים לדברים אחרים ובעיקר בתחום המשפחתי. נסו לתכנן טיול למקום מרוחק על-מנת להתחדש מבחינה אנרגטית ועם אנשים קרובים ואהובים עליכם.

אריה

אתם נמצאים בתקופה שבה השמש בשמיים נמצאת בבית הקריירה שלכם ואתם במלוא התנופה על-מנת להוכיח שאתם יעילים במיוחד. נראה שאתם עומדים בפני שינויים מאוד משמעותיים ובעיקר תיגמר התקופה שבה הכל היה מועצם ומוקצן לשלילה מבחינה אישית. הכוכב מארס שמביא איתו עשייה והכוכב ונוס שמביא איתו כספים ויחסים טובים, נמצאים במקום בו נראה שבמידת הצורך תקבלו עזרה כלכלית.

בתולה

חשוב לכם מאוד בפרק זמן זה של חייכם לרצות את הקרובים לכם ולמרות עובדה זו אתם מוכנים להיכנס לעימותים אם לא תצליחו לממש את תוכניותיכם לשביעות רצונכם. חשוב מאוד שתלמדו להתחשב בזולת ולא תרשו לעצמכם לדרוש תשומת לב בצורה כמעט מוגזמת, אלא בצורה מעודנת. ייתכן שאתם בטוחים שאתם פועלים נכון, אך מומלץ לכם לבדוק זאת עם הקרובים לכם ולתאם איתם ציפיות.

מאזניים

עברתם את מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופת מבחן משמעותית לתוכניות שהיו לכם ובעיקר לאלה העתידיות. נראה שאתם בטוחים בצדקת דרככם ולכן אתם גם מקרינים זאת על האחרים שמוכנים לעזור לכם במימוש מטרות רחוקות, גם אם כרגע הן לא נראות לכן הגיוניות. מבחינת שותפות ומערכות יחסים אתם נמצאים בתקופה מעולה לחיזוק קשרים ולהליכה משותפת קדימה.

עקרב

הכוכבים מארס וונוס נמצאים אצלכם בבית המקושר עם יצירתיות והצורך בביטוי עצמי. שילוב שני כוכבים אלה מעידים כי נושא זה הפך להיות מאוד טעון ודומיננטי עבורכם וחשוב לכם להוכיח את עצמכם ויכולותיכם. מומלץ לשתף אנשים קרובים בתוכניות שלכם וגם בנושאי עבודה במידת האפשר והצורך להראות שאתם חושבים מחוץ לקופסה ויש לכם רעיונות שכדאי להקשיב להם ולכם.

קשת

נראה שבתקופה האחרונה אינכם מוצאים מנוחה. לא רגשית ולא פיזית ואתם כל הזמן מונעים תחת צרכים של אחרים שחשוב לכם לספק אותם. התסכול הוא מנת יומכם היומית לאחרונה. לכן חשוב שתשנו את זווית החשיבה שלכם, תלמדו להרגיע את עצמכם ובמקום לחשוב בצורה פסימית, תתחילו לצבור לעצמכם זיכרונות חיוביים - כאלה שיחליפו את השליליים ויעזרו לכם במימוש תוכניותיכם ובעיקר - יגרמו לכם לשלווה.

גדי

אין ספק שאתם יכולים לשמש מודל חיקוי לכל מי שרוצה לסלול לעצמו את הדרך להצלחה. אינכם מתייאשים ואתם פועלים נמרצות כדי לקבל את מה שאתם חושבים שמגיע לכם. הפרט הקטן שאתם שוכחים הוא, העובדה שכדאי שגם אלה העובדים מולכם או כפוף לכם יהיו מרוצים ולא ירגישו שאתם נדחפים קדימה ולעיתים על חשבונם. רק שיתוף פעולה אמיתי עם הכפופים והמונים עליכם, יעזור לכם להצליח.

דלי

מבחינה אישית ומשפחתית אתם נמצאים בתקופה טובה, יש לכם צורך במשפחתיות ואתם מוכנים לפעול לשם כך. זה בדיוק הזמן שהסביבה גומלת לכם על המחויבות הארוכה שלכם ואנשים שכבר מזמן לא ציפיתם מהם, מגיבים אליכם בחיוב רב. ייתכן שבתוך כל הנחת המשפחתי שלכם מהסביבה, יהיו גם רגעים לוחצים, אך קחו דברים בפרופורציה, כי בסופו של דבר הדברים יסתדרו לטובתכם.

דגים

אתם עסוקים מאוד בנושאי כספים הקשורים לכם ולאנשים הקרובים אליכם. לאחרונה הוצאתם כספים מעבר למה שתכננתם ועובדה זו מאוד מטרידה ומציקה לכם. מאחר שהכוכב סטורן המעכב נמצא במזל דלי הוא בית תת-המודע שלכם, הרי שנושאים רבים מגיעים אליכם דווקא כדי להתעמת עם הפחדים שלכם ולהופכם לשיעור משמעותי בחיים שממנו יהיה אפשר להפיק לקחים ולהתקדם הלאה.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  25/04/2022   |   עודכן:  25/04/2022
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפנות בוקר שוגרה רקטה מדרום לבנון לעבר ישראל, היא נפלה בצפון הארץ בשטח פתוח ולא נגרם נזק ולא היו נפגעים. צה"ל השיב בירי ארטילרי לעבר שטחים פתוחים בדרום לבנון. ההערכה במערכת הביטחון היא שארגון חמאס אחראי לירי הרקטה באמצעות התשתית הצבאית שלו במחנות הפליטים בדרום לבנון, גם במהלך מבצע "שומר החומות", בשנה שעברה, ירו פעילי חמאס בדרום לבנון רקטות לעבר ישראל בתגובה על האירועים בהר-הבית.
אני מקליד שורות אלו על מיטת חוליי, ומעלה הרהורים הקשורים ליום האחרון של חג הפסח ממנו נפרדנו רק אמש. אני מוצא עצמי חוזר ומעיין במסורת העתיקה של חז"ל, הקושרת את הקשר בין ציון היום השביעי, היום האחרון של החג, לבין קריעת ים סוף וחציית בני ישראל את הים בלכתם בחרבה. מצאתי עצמי קורא מדרש אחר מדרש, כשהמשותף להם הקשר לאירוע של אותו היום, שנמנע ממני לציין את מה שנהוג לעשות באותו יום - לצאת לשפת הים הפרוס מחלון חדרי לקרוא ולשיר על שפת הים את שירת הים.
מי הכובש - המיתוס והמציאות: הפלשתינים מדברים על 'הכיבוש' הציוני אל-אקצה בסכנה? הר-הבית ביד מי? מה קיבלנו תמורת עזה? טילים עד תל אביב החזרת הסוגיה הפלשתינית והמדינה האיסלאמית הן הפוגעות בכושר ההרתעה של ישראל והשאר היסטוריה
25/04/2022  |  ציפי לידר  |   יומני בלוגרים
נטע גנור היא אמנית המציירת עם הפה, כתבה ואיירה שלושה ספרי ילדים, ועוסקת בתחום של מערכות מידע בחברה אמריקנית שבשנת 1997 קנתה שתי חברות ישראליות והפכה את שמה ל"אפלייד מטיריאלס ישראל". נטע חוגגת עתה 20 שנים במקום עבודתה. היא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במינהל עסקים ובמערכות מידע בהצטיינות.
חסד עשה הקב"ה לבני האדם כאשר העניק לנו מתנה ושמה, שכחה. חסד יעשו לעצמם בני האדם אם יזכרו את הסכנות אשר חוו על-מנת שלא ישובו, ויפיקו לקחים לקראת התמודדות עם המציאות שהיינו שמחים לשכוח, מציאות שהיינו מעדיפים להדחיק, מציאות שהייתה אמורה להיות פעמון ענק מעל אוזנינו. בדיוק לפני שנה, התפוצצה בקול רעש גדול תקוות הקיום המשותף בערים המעורבות, החוזה הבלתי כתוב בין האזרחים היהודים לערבים הועלה בלהבות השנאה, הגשרים פוצצו בבקבוקי תבערה, היחד התפרק לרסיסים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il