|   15:07:40
  מרדכי ליפמן  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
החלפת שלטון בדרך לא דמוקרטית [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

הבחירות בפתח - השאלות הבוערות לפתחנו

ההסכם בדבר גבולותיו של שדה הגז, העומד להיחתם השבוע כפי הנראה ביום חמישי, 27.10.22, מוכיח לנו, שחור על גבי לבן, כי המילה האחרונה ניתנה לידי אותו שותף להסכם, שידו הייתה על העליונה, בתחום צבירת הכוח הצבאי ובארגון האפשרויות להפעלתו המהירה, במהלך השנים האחרונות
26/10/2022  |   מרדכי ליפמן   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות
הפעם נשמט יתרון, שהיה למעלה משבעים שנה בידי ישראל. הפעם החיזבאללה וה"בוסית" שלו, קריא אירן, הם שזכו בו.

העובדה שהבחירות מצויות כבר עכשיו על סף דלתותינו (1.11.22) ממש, מחייבת אותנו להדרש לשאלות יסוד, אותן עלינו לשאול כל זוכה בניצחון, ובאותה מידה גם כל ה"נידון", בתוקף החלטת הבוחר/ת, לישיבה באופוזיציה: לאן פני מדינת ישראל מועדות? והפעם, על-רקע האירועים האחרונים בצפון, זו איננה שאלה היפותטית בשום אופן. יש בה משום תחזית מאיימת במיוחד.

בשונה מכל ההסכמים עליהם חתמה ישראל בעבר, הפעם קיים חידוש. בשולי ההסכם האחרון (התווית גבולותיו של שדה הגז), בשונה מן העבר, ניבטת אלינו עכשיו, בכל חומרתה, שאלת השאלות: האם מול ההתעצמות, שאיננה מוטלת בספק, של החיזבאללה בלבנון (ושל אירן, הבוסית הגדולה, שעד כה, המתינה לשעת הכושר לצוד את טרפה, מיד לכשתסיים את השחזת ציפרניה), מציגה ישראל תשובה ראויה ונכונה מבחינה ביטחונית. ואם לאו, מה עליה לעשות כדי שתשובה כזו אכן תיכון לבטח מול אותה מדינת ג'יהאד, במהותה, ההולכת ומתפתחת לכדי היותה מעצמה בעלת נשק גרעיני?

בשל מלחמות היהודים, כלי נשק מסוים מאד, שעשוי היה לייצר אפשרות לשוויון, לאיזון, ולו קל שבקלים, בתמונת המאזניים שכפותיהן נעות עתה לרעת ישראל - והוא הצוללות, נשלל מאתנו. אולי יגיע בעוד שנתיים, אולי בעוד חמש שנים, אולי מועד האספקה ירחק מאתנו שוב, אם תתלקח שוב אותה מלחמת יהודים? הרי במחוזותינו הכל פוליטי... ואם הכל פוליטי, הכל גם מותר ואפשרי.

כל המסב פניו וממאן לראות את האמת, חוטא לכולנו. וכידוע חטא ההתעלמות, חטא הסבת הפנים, הוא החמור שבכל החטאים, בהם יכול לשאת המדינאי, איש הציבור, עליו נפל עול ניהולה של מדינה, שענייניה סבוכים ומורכבים כישראל. חטא ההתעלמות יגרום בהכרח לאסון בממדים טקטוניים.

ישראל עברה תקופה מיוחדת ב-75 שנות קיומה. שיאה היה במהלך השנים האחרונות דווקא. הוא כלל גאות של שנאה רושפת, כזו שהוצאה מבית החזיון הטבעי שלה - הכנסת, והועתקה אל הרחוב. יש הרואים את ראשיתה בהפגנת רוטשילד (יולי 2011), תוכנה בהתכנסויות, אם קטנות ואם גדולות, בצמתים ובמרכזי ערים, עיקרה ביכולתה המוכחת להכשיר באופן שיטתי את דעת הקהל לפוטש פוליטי-ציבורי, קריא עוקף כנסת, קריא עוקף ההליך הדמוקרטי המקובל.

במהלך השינוי הטקטוני האמור, אכן התברר כי יש גורמים, ארגונים, עלומים, סמויים מן העיין, שלרשותם כסף רב. הם אחוזים, אם ב'אטרף' לשמו, אם באמביציה מוזרה שאינה יודעת גבולות. מגמתם אחת: לעצב מבנה פוליטי אחר לישראל. החלפת שלטון, באמצעות מניפולציה ציבורית, חריגה, אלימה, שבסיס כוחה הוא בהקמת משולש כוחות, שיסודו בחבירה של 3 גורמים מרכזיים בחברה המתייסרת שלנו: עולם המשפט, המדיה - התקשורת, וקבוצה פוליטית שנדחקה לשוליים, והיא אשר סיפחה אליה מיעוט מתוסכל ומר נפש, של החוששים משלטון הימין ומהעומד בראשו.

יש מבין מארגני אותו פוטש שגם ירשו מאבותיהם את תהילת העבר הציבורית ו"הישגיה", משם קיבלו את ההכשר. ה"סזון" ואלטלנה, כשיא מאווייהם הפוליטיים, התואמים גם לימים אלה. הגם שנטיות הלב האמורות הן של מיעוט קטן, הינן בניגוד זועק, לרוב מניין ובניין אזרחי ישראל, היהודים, שבינינו, אותו מיעוט קטן הוא שניצח, לפחות בשלב זה.

לעולם לא נעכל את המראות מבלפור (שהיו בדיעבד חלק ממנו), על המיצגים/המתנפחים שהוצגו שם, והציגו שבירת כללים טוטאלית, כללים של מוסר, כללים של דפוסי התנהגות חברתיים, גם כללים של אחריות חברתית בימי מגיפה. לעולם לא נשכח את המחלוקת העזה שפרצה בתוכנו סביב ה - 'רק לא ביבי' וה - 'רק ביבי', זו שיצרה מלחמת הכל בכל. היא שיסעה לחלוטין את החברה היהודית. מחלוקת זו הותירה אותנו חבולים ופצועים.

גם החברה הערבית חבולה ומוכה

לימים התברר כי גם החברה הערבית חבולה ומוכה. מטעמים אחרים לגמרי. רמת הפשיעה, נתגלתה כבעיה שכמעט איננה ניתנת לפתרון, בוודאי לא בנוסח 'זבנג וגמרנו'. הטפטוף הקבוע של נשק ישראל /צהל"י, מנשקיות הצבא בואכה הגדה ואף מישראל עצמה, במהלך שנים, כאשר רמטכלי"ם מוערכים אינם פועלים למיגור תופעה זו בפתחי מחנותיהם, מעיקה מאוד כיום ובדין על אוכלוסייה, מוסלמית בעיקרה. אומנם מרבית הפרטים בה שואפים ליחסי שלום ולשיתוף פעולה עם הרוב היהודי, אולם היא גם מעיקה ובדיעבד, על שכניה היהודים. עובדה זו קיבלה משנה תוקף מיד כאשר התבררה החבירה האוטומטית כמעט בין פשיעה פלילית לבין פשיעה לאומנית, שלה פוטינציאל הרס מפתיע. כפי שהתברר במאורעות מאי 2021.

מכל האמור לעיל מסתבר כי השאלה מה יקרה אחרי הבחירות הקרובות, מה תהא דמותה של החברה שלנו, כיצד היא תתמודד מהיום ההוא והלאה עם בעיותיה, כאשר מוכח עד עתה לגבי חלק גדול מהן, שלא עשתה זאת בהצלחה יתרה.

וכך אנו קוראים ולומדים, היום מאמצעי התקשורת, כי הנה מתחדשות שוב הפגנות ה"בודדים", על הגשרים, בכיכרות ובצמתים. האם הדברים הללו מתרחשים במסגרת "חימום הקנים" לסיבוב ב' המתרגש עלינו? לרגע זה נראה כי מדובר בקומץ כאן וקומץ שם. אבל השאלה הטורדת היא האם שוב נפתחו מבועי השפע הממוני של הפגנות העבר, אותם ימי בלפור העליזים, נוסח סדום החדשה? האם נמשך המסע להרס הדמוקרטיה?

היד העלומה והפתוחה לרווחה, העוסקת בארגון ובמימון המחאות הללו על הגשרים ובצמתים, מהווה תזכורת לקיומו של אותו רמץ בוער, בינתיים במסתרים, אך בהמתנה לשעתו הגדולה שוב אחרי הבחירות - עת יפרוץ מחדש בפרץ השנאה הידוע. לכן כל הפגנה כזו, גם אם היא נראית כשל אותם "בודדים" על הגשרים, היא התקפה ישירה ובוטה שוב, בסגנון הישן, על הדמוקרטיה.

מעולם לא שמעתי על הפגנות נגד האופוזיציה במדינות אחרות ובמשטרים אחרים. זו המצאה של השמאל הישראלי. המצאה שנועדה לתמוך בהמשך הפוטש האנטי חברתי והאנטי דמוקרטי, המתנהל במחוזותינו ללא הרף. פוטש שמטרתו להרוס את המשטר הפרלמנטרי בישראל, ולהכשיר את המסלול החדש, האלטרנטיבי, של ממשלת "הריפוי": ברית עם תנועת החמאס הערבית. ברית שתוביל בדיעבד להכחדת הרעיון הציוני. וכרגיל אנו מגיעים הפעם לשאלה מה תעשה אותה "ברית" מחודשת עם הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית. האם הם יתמכו מבחוץ בממשלה שתקום?

וכאן המקום להבהיר. שיתוף הפעולה עם מנסור עבאס יו"ר רעם, הינו מהלך לגיטימי לחלוטין במשטר דמוקרטי. הוא לגיטימי בין אם יעשה אותו יאיר לפיד אחרי הבחירות, ובין אם יעשה אותו בנימין נתניהו כנ"ל. אלא, וכאן אלא גדול מאד: כל ממשלה שתזדקק לשיתוף פעולה מעין זה, אמורה לדעת מראש ואמורים לדעת מקימיה, כי נגזר על המשילות בנגב לחלוף מן העולם, כי נגזר על שארית הסיכוי של ממשלות ישראל לאכוף חקיקה שתמנע ביזת שטחי קרקע מידי יהודים, ושתאפשר הפעלה נמרצת של השב"כ במגזר האזרחי הערבי. ומשמעות נוספת לטווח הבינוני והרחוק: איבוד זהותה היהודית של המדינה בתוקף חקיקה שתאפשר פעילות חברתית תמימה כביכול: איחוד משפחות, היתרי עבודה הניתנים בנדיבות, ושינוי שיטחי שיפוט בתחום המוניציפלי: קריא הגדלתם לטובת ההתיישבות הערבית. הבחירות הפעם הם על עתידה של הדמוקרטיה בישראל, הן על עתידה של ישראל כמדינתו של העם היהודי.

תאריך:  26/10/2022   |   עודכן:  26/10/2022
מרדכי ליפמן
+משפטים מקצוע מסוכן
20:05 26/10/22  |  עו"ד יוסי דר   |   לרשימה המלאה
יאיר לפיד והרב גולדקנופף נטולי תעודת בגרות - רואים בלימודי ליבה חיה מסוכנת שעלולה ביום מן הימים להכשיר אותנו ללימודי משפטים, רחמנא לצלן, ולהביא לקץ הדמוקרטיה
[צילום: אלעד גוטמן]
+קארה עשוי להודיע על פרישה ותמיכה בשקד
18:59 26/10/22  |  עידן יוסף
איילת שקד ואביר קארה יחדשו את שיתוף הפעולה? ב-ynet דווח על מגעים לפרישתו ולהבעת תמיכה בה בבחירות. שלשום דווח בחדשות 12 כי בשיחות שקיימה שקד עם אביר קארה, נבחנה האפשרות שקארה יפרוש מהמרוץ ויביע בה תמיכה, תמורת הבטחה לתיק הכלכלה אם תעבור. לבסוף העסקה לא הבשילה כי קארה ביקש לפרסם את כוונתם ולבחון את התגובות ושקד דרשה הצהרה מיידית. קארה נשאל בנושא והשיב כי לא ענה לשקד.
+גנץ: אוכל להקים ממשלה רחבה בלי הליכוד
17:45 26/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר המחנה הממלכתי טוען כי יצליח לאחד מפלגות מקצוות שונים של המערכת הפוליטית, אך מתעלם מסירובן של יש עתיד והמפלגות החרדיות לשבת תחתיו
שלט חוצות של המחנה הממלכתי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יוליה מלינובסקי: את עסקני שס נשים לא מעניינות
16:48 26/10/22  |  עידן יוסף
ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) תוקפת את סרטון הבחירות של שס שקורא לנשים להצביע למפלגה, ואומרת: "שס הוציאו סרטון בחירות על נשים אבל שימו לב, הסרטון לא מדבר על זכויות נשים, על קידום נשים, על ייצוג נשים בפוליטיקה, על מאבק באלימות נגד נשים, נגד הדרת נשים ששס בעצמה מקדמת. לא לא, הסרטון מדבר על כך שכל אישה צריכה להביא עוד שלוש נשים להצביע שס ממש כמו ברשימת מכולת. את עסקני שס נשים לא מעניינות, הם רואים בנו רק קול בקלפי, אנחנו מבחינתם רק מספר, לא מעבר לכך...אני קוראת לנשים לצאת להצביע כדי שלא נתעורר ב-2 בנובמבר באירן".
+נתניהו: קול לאיילת שקד - קול להפלת הימין
14:40 26/10/22  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, צייץ בטוויטר: "קול לאיילת = קול להפלת הימין. הבחירות צמודות מתמיד ואסור לבזבז אף קול בימין!".

+מועמד הבית היהודי מודה: נתמודד למרות שלא נעבור
14:15 26/10/22  |  עידן יוסף
אמיתי פורת, מקום שלישי ברשימת בית היהודי, מודה כי למרות שמפלגתו לא צפויה לעבור את אחוז החסימה, היא אינה מסירה את מועמדותה כדי שיידעו להעריך את כוחם בפעם הבאה. בחוג בית שנערך שלשום (ב') אמר פורת כי "זאת לא תוכנית מלכתחילה אבל בדיעבד זה חשוב".

פורת הסביר כי מדובר במהלך דומה לזה שעשה ח"כ איתמר בן-גביר באחד הסבבים הקודמים בבחירות לכנסת. "איתמר בנה את עצמו ככוח שצריך להתחשב בו. יש ציבור שלם בבית היהודי שצריך לתת לו התייחסות, צריך לעשות את המאמץ הזה". הוא הוסיף, "מה האלטרנטיבה? לציבור גדול שנמצא אצלנו, זה או להצביע גנץ או לא להצביע, ולפי הסקרים שנבדקו זה לא משפיע על הגושים" (וואלה).
+הצעה אחרונה לפני הבחירות
13:51 26/10/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
היועצים האסטרטגיים של יש עתיד והמחנה הממלכתי הם מקצוענים שמנהלים את הקרבות מהמלחמה הקודמת  ▪  כמוצא וכמאמץ של הרגע האחרון אני מגיש להם הצעה מהפכנית מחוץ לקופסה
גנץ. תצלומי ענק [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+איזנקוט מגלה: הצבעתי פעם אחת לליכוד
13:49 26/10/22  |  עידן יוסף
‏מועמד המחנה הממלכתי, גדי איזנקוט, בגלי צה"ל: "מי שנאשם בפלילים לא יכול להתמודד על תפקיד ציבורי במדינת ישראל, ואני אומר את זה כאדם שנבחר לרמטכ"ל על-ידי נתניהו ואפילו הצביע פעם אחת לליכוד".
+גפני: בלי פסקת התגברות - לא נהיה בקואליציה
12:26 26/10/22  |  עידן יוסף
ח"כ משה גפני: "אם אין פסקת התגברות אנחנו לא נהיה בקואליציה. אם ראשי הגוש יפחדו לקבל את ההחלטה על פסקת ההתגברות ויחששו ממה יכתבו עליהם בעיתון הארץ - אני קם והולך".

עוד אמר בראיון לרדיו גלי ישראל: ״גנץ בונה עלי? תראיינו אותו, אני מעולם לא הלכתי עם השמאל אלא רק עם הימין כי הציבור המסורתי נמצא בימין. אני מקווה שנעבור את ה-61, הציבור עבר פה שנה קשה של ממשלת ערב-רב. אם חלילה חלום הבלהות יתממש ולא תהיה הכרעה - לא נפרק את הגוש״.
+לראשונה במערכת הבחירות: כנס משותף של סמוטריץ' ובן-גביר
12:23 26/10/22  |  עידן יוסף
בשדרות צפוי להערך הערב (ד') כינוס בחירות מרכזי של רשימת הציונות הדתית-עוצמה יהודית בהשתתפות יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן-גביר.

שתי המפלגות, המציגות קמפיינים נפרדים ומתמודדות כגוש טכני, מנהלות קמפיינים נפרדים לקהלים שונים. גם מפלגת נעם מנהלת קמפיין נפרד, ולא ידוע האם ח"כ אבי מעוז הוזמן לאירוע.
+המחנה הממלכתי: מסירת הביטחון לציונות הדתית - הפקרת ביטחון המדינה
12:14 26/10/22  |  עידן יוסף
רשימת המחנה הממלכתי פרסמה סרטון נגד רשימת הציונות הדתית, שבו נטען כי מסירת האחריות על הביטחון לסמוטריץ' ולבן-גביר פירושה הפקרת הביטחון. בסרטון נאמר: "תרעד כל יד הבוחרת בקלפי להפקיר את גורל ביטחון ישראל בידי מי שלא שירת בצבא - קבינט של פירומנים חסרי אחריות וחסרי ניסיון".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לסרטון, שבו נטען כאילו לא שירת בצבא: "גנץ, הפקרת את ביטחון אזרחי ישראל, נכנעת לטרור ונכשלת בתפקידך כישלון חרוץ שעולה בדם. אני מבין שאתה בלחץ, ולכן גם משקר, למרות שאתה יודע ששרתתי בחטיבת המבצעים במטכ"ל. שתה כוס מים, בקרוב אנחנו נחזיר את הביטחון וההרתעה למדינת ישראל".
+מפלגת העבודה שולחת 650 אלף עותקים מהמצע שהכין קריב
11:41 26/10/22  |  עידן יוסף
מפלגת העבודה החלה בשליחת 650,000 עותקים של חזון מפלגת העבודה המלא לכנסת ה-25. החזון כולל מצע מפורט עם התייחסות ללמעלה מ-25 תחומים וסוגיות ליבה, לצד עשרות רבות של פעולות שתוכל לדבריה לבצע אם העבודה תהיה חזקה ב"ממשלת תקווה".

בין הפרקים הקיימים במצע, שאת כתיבתו הוביל ח"כ גלעד קריב, כלולים: ביטחון, שלום ויחסי חוץ; מדיניות תקציב מרחיבה; מדיניות דיור והבטחת קורת גג בת השגה; שוויון מגדרי - "הצווארון הוורוד", אימהות יחידניות ומאבק באלימות המגדרית; משבר האקלים - הגנת הסביבה ופיתוח בר-קיימא; משפחות צעירות; דמוקרטיה; קידום השוויון לקהילה הגאה ומאבק בלהטב"קופוביה; קידום חיים משותפים. מהלך זה נועד לעודד שיח מעמיק - גם בישורת האחרונה של מערכת הבחירות.
+יש עתיד: לפיד לא יישב תחת גנץ
11:27 26/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורמים ביש עתיד אומרים כי גם אם גנץ יביא את החרדים לא יסכים יאיר לפיד לשבת תחתיו  ▪  "אם גנץ רוצה להביא את החרדים, הוא מוזמן להביא אותם לממשלת לפיד, לא תהיה ממשלה אחרת"
לפיד. מסר נחרץ לגנץ [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מבקר המדינה: יש להנגיש את כלל הקלפיות
11:06 26/10/22  |  עידן יוסף
מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור מתניהו אנגלמן קיים כינוס חשיפה לאנשים עם מוגבלות. הוא סקר את פעילות משרדו למען האנשים עם מוגבלות ואמר: "בעוד שבוע בדיוק יתקיימו הבחירות. בעבר כבר ביררנו תלונות על העדר נגישות מספיקה בחלק, אומנם קטן, מהקלפיות. קיימת תלונה נוספת שאנחנו מבררים בימים אלו. אין מתאים יותר מיום חשיפה לאנשים עם מוגבלות כדי לקרוא מכאן לוועדת הבחירות המרכזית - הנגישו את כלל הקלפיות. אסור שיימצא מצב, בו אזרח לא הצליח לממש את זכותו הדמוקרטית רק בשל העדר נגישות".
+גלנט: לסמוטריץ' אין סמכות מוסרית להיות שר ביטחון
10:56 26/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חבר הכנסת מהליכוד תקף את יו"ר הציונות הדתית ברקע שירותו הצבאי  ▪  סמוטריץ': "גם משה ארנס ששיבחת היה שר ביטחון ואזרח. כלל החיילים תומכי הלחימה והעורף שתורמים ומהווים חלק משמעותי ממערכת הביטחון"
גלנט. סמכות מוסרית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ממשיכים יחדיו
10:30 26/10/22  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה

+יצחק רבין היה נבעת
07:34 26/10/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
הכיעור הפוליטי, הזיהום המוסרי, הניצול המעוות של זכר ראש הממשלה המנוח בידי פוליטיקאים הנאבקים לעבור את אחוז החסימה, העניק את הזיהוי הסופי והוציא את המרצע מהשק
מיכאלי. המרסת בככר ציון [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבחירות בפתח - השאלות הבוערות לפתחנו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
בשנה האחרונה, שנת העשרים ושש להירצחו של ראש ממשלת ישראל, ראש הממשלה שלנו, יצחק רבין, על-ידי יהודי בן עוולה, לא התקיימה העצרת השנתית המרכזית, ולא בגלל הקורונה. השנה, שנת הבחירות, שנת החשש ממחסום אחוז החסימה נמצא המימון הנדרש לקיום העצרת, נמצאה המוטיבציה, נמצא הלהט, נמצא הצידוק, ואפילו נמצא מקום אטרקטיבי, ייחודי. לא עוד כיכר רבין. אמור מעתה המרפסת בכיכר ציון.
התקופה שבה כוכב מארס נמצא בנסיגה, מ-29 באוקטובר ועד ל-12 בינואר 2023, אינה מתאימה להתחלות חדשות, ולא מבשרת טובות לכאלה. נקודת המוצא של הכנסת ה-25 לא טובה כלל, ואם הייתם זקוקים לחיזוק התחושה שגם בחירות שישיות מעבר לפינה - קיבלתם אותה כעת.
26/10/2022  |  טובה ספרא  |   כתבות
יושבת-ראש הבית היהודי, השרה איילת שקד, שבה והצהירה (יום ג', 25.10.22) כי אין בכוונתה לפרוש, ובכוונתה להתמודד עד הסוף. כשהיא מלווה בקריאות עידוד מצד פעילי המפלגה, טענו שקד ויוסי ברודני כי סקרים פנימיים של המפלגה צופים לה 6 מושבים, אלמלא חששם של הבוחרים מפני אחוז החסימה.
25/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר הביטחון בני גנץ אישר קיצוץ דרמטי של 1.3 מיליארד שקלים מתקציב משרדו כחלק מהקיצוץ הרוחבי שנועד למנוע את ביטול הסכם השכר עם המורים. כך פורסם לראשונה (יום ג', 25.10.22) בכאן חדשות. זאת, למרות שמשרד הביטחון קיבל הבטחה שיוחרג מקיצוצים כאלו.
25/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
סקר שערך ערוץ 13, באמצעות הסוקרים קמיל פוקס ויוסף מקלדה, מעלה כי מפלגתו של יאיר לפיד, המנהל את קמפיין "המפלגה הגדולה" שואב קולות, אך לא מגוש הימין אלא דווקא מהגוש שלו ומחליש את כל מפלגות השמאל-מרכז - המחנה הממלכתי, העבודה ומרצ.
25/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il