|   15:07:40
  מרדכי ליפמן  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
לא יודעים גבול [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

בחירות 2022 הכל פתוח

המחנה הזה, שהתגבש סביב לפיד, שגם היה מנהיגו ודוברו הראשי, וכן בני גנץ, אביגדור ליברמן ואחרים, פעל כדי ליצור ולעצב רלביז"ם, כמודל לחרם מסוג חדש, מודל 2022 רלביז"ם שיגדיר את הביביסטים, תומכי בנימין נתניהו, כסוטים, לקעקע אות קיין על מצחם
08/11/2022  |   מרדכי ליפמן   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות
משטר הסזון
משאת הנפש בשמאל: הגדרת מחנה נתניהו, הביביסטים, כפורשים, כמנודים. האם היה ניסיון להקים שוב את משטר הסזון לתחייה?

התחושה הראשונית בבוקרו של יום רביעי, 2 בנובמבר, לפי דברים ששמעתי מחבר קרוב מאוד בשיחה טלפונית, הייתה ש... ניתן לנשום לרווחה. כן. ולא הייתה זאת נחלת הביביסטים, בלבד. כפי שנקראו/תוייגו בתג זה 2,304,000 איש, על-ידי אותם אנשי רוח, חלולים למיניהם, עתונאים מהברנג'ה הידועה, ועוד נספחים מגויסים, גם גנרלים לשעבר, אנשים רבי זכויות מפעם.

המחנה הזה, שהתגבש סביב לפיד, שגם היה מנהיגו ודוברו הראשי, וכן בני גנץ, אביגדור ליברמן ואחרים, פעל כדי ליצור ולעצב רלביז"ם, כמודל לחרם מסוג חדש, מודל 2022. רלביז"ם שייגדיר את הביביסטים, תומכי בנימין נתניהו, כסוטים. לקעקע אות קיין על מצחם. להעטיר עליהם ציוני גנאי וקללה מתמדת. להקים מחדש לתחייה את מחנה הפורשים מימי הסזון. גם להוסיף מיני 'איזמים', ידועים מהעבר הרחוק: "פשיזם", "נאציזם", "היטלריזם"... וכל המרבה הרי זה משובח. לא אחים אנחנו, כך אמר השמאל, כך הביע לפיד, במעשיו.

מהלך מתוכנן זה נועד לגבש הסכמה כללית לגבי המחנה הביביסטי, כמחנה מוקצה מחמת מיאוס, מחנה שיש להילחם בו, עם סכין בין השיניים (ע"ע הפגנות בלפור והמתנפחים למיניהם).

הגיבוש בשמאל נוצר סביב אנשים שלשונם לא ידעה גבול ומעצורים. הם חרפו וגידפו ראש ממשלה בישראל (לפיד, "אנחנו ניתן לחארות לנהל את המדינה"?, ליברמן, "נתניהו הוא חלאה", גם נסיונות חוזרים ונשנים לקשור את נתניהו לרצח רבין היו קשורים ללא הפרד לזר קוצים זה). הגנרלים בדימוס, שהתייצבו לימין המסע המכוער, מזכירים לי משום מה את השליאכטה הפולנית תאבת הכבוד ורעת המזג (ועוד נחזור לתופעה סוציו-פסיכולוגית ממאירה זו), הם התייצבו פתאום. במניפסטים (מי מימן?), בראיונות בעתונים הגדולים במדינה. הם ששו לכותרות המזדמנות שהקבוצה זו סיפקה בשפע, בזכות שליטתה בתקשורת, וכמובן, איך לא, חומרי בערה בלתי מתכלים שם בערוצי התקשורת השונים, בעיקר 12, 13, 11. שום נסיון, ולו הקלוש ביותר לאיזון, לא צלח.

סייע למפולת - לפיד. הוא אישית, אך גם בחוגים המקורבים אליו. שם דובר על "כמעט שוויון" בין הגושים, אולם הטענה הזו נתבררה כאגדה במקרה הטוב וכבדיחה במקרה הפחות טוב.

ובחזרה לפירוט: גוש המחנה הלאומי קיבל 2,304,00 קולות. לפיד, גנץ, ליברמן, מפלגת העבודה ומרץ (שלא אמורה להמנות על הספירה הזו כי היא לא עברה את אחוז החסימה, אבל נעשה למרץ מערוף), קיבלו 1,819,779. אם סופרים בגוש השמאל גם את המפלגות הערביות הן קיבלו יחד 2,145,356. במקרה המקסימלי, גוש השנאה הרלביסטי, קיבל 158,644 קולות פחות מגוש הימין (הנתונים דלעיל הם מוועדת הבחירות המרכזית). חברים, טלו קורה מבין עיניכם.

ועכשיו, נקדיש מעט תשומת לב למהות הקשר שיצר לפיד עם המפלגות הערביות (כולן) - כל דרדק מבין ויודע כי אם מחנה השמאל היה זוכה לרוב בבחירות הללו, הדבר היה משפיע דרמטית, על התנהלותה של ישראל בכל המישורים האפשריים. ניצחון כזה היה מבשר את סופה של מדינת ישראל כישות ציונית. המפעלים המרכזיים שלה, כקליטת עליה, כיצירת חברה חדשה המבוססת על ערכי היהדות, כאן בישראל, ופועל יוצא מכך כמובן, חוק השבות, חוק הלאום וכו', על כל אלה היה נגזר הקץ. רמזים כבר הושמעו, לכל מי שהטה אוזן, על-ידי מנסור עבאס ומנהיגים ערביים אחרים, כאיימן עודה ואחמד טיבי, שגם אותם כלל לפיד בחשבונותיו הפוליטיים העתידיים.

נטישת ערכי הציונות היא המעשה שהפיל את מרץ אל מתחת לאחוז החסימה, היא גם הייתה המחדל הנואל שצמצם את מספר חברי מפלגת העבודה בכנסת מ-6 ל-4 מנדטים (כלומר 30% פחות!). שתי העומדות בראשן סברו כי במקום אידיאולוגיה הן יוכלו להסתפק בהמשך החבטות בכר האיגרוף הידוע והמוכר - הלוא הוא נתניהו... בפעם האלף התברר כי האסטרטגיה הזו לא עובדת יותר. הציבור הישראלי התבגר. למד מהפוטש נגד נתניהו שהוביל לפיד, והפעם הצביע באלפיו נגד מהלכים כאלו. בסוגריים נוסיף שבחירה באסטרטגיה זו כתחליף למהות הציונית של העבודה, בעבר, מבשרת את סופה של המפלגה. בבחירות הבאות סביר מאוד שנציגותה בכנסת (ובציבור בכלל) תרד אל מתחת לאחוז החסימה. סוף לא מפואר למפלגה מפוארת שמצאה עצמה תחת הנהגה כושלת.

לכל המקוננים מהשמאל על תוצאות הבחירות

וכאן המקום להציע לכל המקוננים על נפילת השמאל ולפיד בראשו: זכרו כי את העובדה שציבור ענק בגודלו בחר בין היתר את איתמר בן-גביר, והפך אותו לגיבור היום, יצרו שניים: השנאה הערבית וביטוייה הקשים בכבישי הנגב, בחקלאות בצפון, ובמיוחד התפרעויות הלינץ' בערים המעורבות ובעכו (מאי 2021). וכן, הרלביזם המכוער. שנאת אחים המסורתית, וההסתה שהחלה בז'בוטינסקי עברה לבגין ונאחזה עד לא מכבר, בשיניה, בנתניהו. היא נתגלמה בשיאה המכוער במוצג התועבה הלא הוא בלפור.

עוד המשיכה ונעצה טפריה המכוערים בציבור "מנשקי קמעות" ב"נחליף את העם", ובהעמדה לדין על "סיקור אוהד" בתקשורת, שלא פגע רק בנתניהו, אלא גם עסק בטיפוח משטמה ובהדרה של מחצית מהעם לפחות. ואם לא די בהעמדת דחליל חלול, שלא זוכר מה עשה בצבא, בראשות הממשלה, מול מנהיג שיכול לדבר עם מנהיגי עולם כשווה אל שווים, השמאל ש"הרים" פעם יד גם על אחים (הקיבוץ הארצי נגד איחוד הקבוצות והקיבוצים), זקוק עתה שוב לריב העונתי, כדי לפרנס את נשמתו, האכולה משנאה, אולי גם כדי להותירה, חייה ונושמת, במרחב הציבורי.

ממשלת ה"ריפוי", הרס האסטרטגיה של נתניהו, נזק למדינת ישראל

במהלך השנים בהן עמד נתניהו בראשות ממשלת ישראל נתגבשה גם מדיניותו לגבי הקשרים מחדש עם אירופה. הגוש הדומיננטי, המדינות הקרויות "האיחוד האירופי". שאף להתפשט מזרחה ודרומה כמו כתם רורשך, כאשר ההגירה המוסלמית מזינה אותו בדלק של עבודה זולה, גם מגירה שמן על משקי הבית ובעיקר על גלגלי התעשיה הכבדה באירופה. אלא שדווקא התפשטות אותו שמן סיכה מזרחה, היא שיצרה את בלימתו הסופית.

במזרח אירופה החל לקרום עור וגידים אירוע אחר, מנוגד, שאף לו ממדים בעלי משמעות היסטורית, הליך זה קיבל תנופה בשנים האחרונות. מהותו: פניה ימינה. פניה זו כללה, במקום העויינות המסורתית לישראל, אהדה מופגנת כלפיה. פולין הפכה לציר מרכזי בתהליך משמעותי זה. היא גם בישרה, בצוותא עם יתר מדינות ה-וישיגראד, קרי צ'כיה, הונגריה, סלובקיה ואוסטריה, כי כללי המשחק האנטי ישראלי האוטומטי, שונו.

גם המדינות הבלטיות וכן רומניה ובולגריה מאסו במשחקי הפוליטיקלי קורקט, המערב אירופיות. הן שאפו להנהיג בתחומן משטר פנימי חברתי חדש. אל גוש חזק זה נסתפחו, דה פקטו, לאחרונה, שתי מדינות חזקות במיוחד הלוא הן שבדיה ואיטליה. לפני ימים ספורים נתבשרנו על נצחונה של ג'ורגה מלוני, פוליטיקאית צעירה, מוכשרת ואוהדת ישראל מוצהרת, באיטליה. עיתונים בישראל ובחו"ל, כבר מיהרו להכתיר את הנצחון הזה במונחים הלקוחים מעולם הפנטזיות העיתונאיות, כ"הישג הניאו פאשיסטים ברומא"... חזרה לימי מוסוליני" וכו'...

במהלך שנים רבות נקט האיחוד האירופי בעמדה של עויינות מובנית כלפי ישראל. עובדה זו נשענת על ציר צרפתי-גרמני חזק, שהיה גם בסיס להקמת האיחוד האירופי. ציר זה, אימץ, החל משנות ה-70, בשל שלל גורמים וסיבות כלכליות, פוליטיות, וגם יש להודות, אנטישמיות, בחלקן מתחת לסף ההכרה ובחלקן מעליה, את עמדות אש"פ, ואף תרם, בעיניים עצומות לרווחה, תרומה ממשית לקיומם של עשרות ארגונים שפעלו ופועלים היום נגד ישראל.

גם מדינות שהייתה להם מסורת של ידידות רבת שנים כלפי ישראל, כהולנד, שבדיה ואחרות, אימצו את גישת הגדולות, והפכו לאנטי ישראליות, כאשר גישה זו נתמכת על-ידי אוכלוסייה ערבית ומוסלמית גדלה והולכת, בתוקף חוקי הגירה ליברליים, נתמכי השטפון של הפולטיקלי קורקט, שהשתלט על היבשת.

ללפיד נדרשו חדשים מעטים להפוך את פולין מידידה לישראל, לעויינת אותה. מאבן פינה לאירופה ידידותית, לאבן ראשה באנטישמיות המתחדשת גם במזרח אירופה. בשנים האחרונות ראינו לנגד עינינו הכלות, מדינות נוספות באירופה הנסחפות לכיוון העויינות לישראל. כך קרה וקורה בהולנד ובבלגיה.

לפיד טוען עכשיו כי החקיקה בפולין של חוק אי-החזרת הרכוש, מוכיחה כי פולין הפכה לאנטי דמוקרטית ואנטי ליברלית בעליל. יש להדגיש: החקיקה הזו בפולין נעשתה על-פי כל כללי הדמוקרטיה אף זכתה לתמיכה מקיר לקיר, אם בבתי הנבחרים שם ואם במערכת המשפט ובמדיה הפולנית. אף נהפוך הוא. תוך כדי ויכוח התגלו מקרים רבים שבהם העדר חקיקה בנושא הזה אפשרה לגורמים רבים, על גבול הפלילי, לתבוע רכוש יהודי.

לפיד יודע מן הסתם כי המערב אירופים לא אוהבים את מדינות ה - וישיגראד, הסוררות. בחיזורו הלוהט אחרי המערב, ואחרי "הליברליות" שבהם, ובמיוחד צרפת, הוא לא מהסס לשגר דברי ביקורת לעבר מדינות הפריפריה הנ"ל. כך אנו עדים גם לתגובה פולנית קשה. מדינה זו כבר מחזקת את קשריה עם גורמים פלשתינים באירופה. החלום שמדינה חשובה זו תפעיל את זכות הווטו שלה בפרלמנט האירופי לטובת ישראל, הולך ונגוז כמובן. ומה נותר ללפיד לעשות? לבצע אותו טיפוס פואטי על יבלותיו של נשיא צרפת...

דף חדש: לתקן את הקלקולים. להביט קדימה

הממשלה החדשה טרם נתכוננה. לנתניהו נכונו שבועות קשים של מו"מ קואליציוני מתיש. אולם נושא ראשון שבראשונים, הוא חקיקת חוק התגברות, שיאפשר ביטול פסקי דין הזויים של ביהמ"ש העליון. כאן חובה להזכיר את פסיקותיה של מרים נאור ז"ל, בכל הקשור לדרום תל אביב ולוועדת החקירה באסון מירון. כמובן שהמלאכה עדיין רבה אולם, תיקונים אלה ראוי שיקבעו כראויים לביצוע מיידי.

תאריך:  08/11/2022   |   עודכן:  08/11/2022
מרדכי ליפמן
+הציונות הדתית מסכימה להסכם קואליציוני בראשי פרקים
22:46 08/11/22  |  עידן יוסף
גורם בציונות הדתית אומר שהמפלגה מוכנה להגיע לפשרה בנוגע לאופן ההסכם הקואליציוני: "בסוגיות החשובות אפשר לכתוב בכותרות, לא צריך בדיוקים. אפשר בתוך יומיים-שלושה לעשות מו"מ מואץ ולגבש מסמך שכולם חתומים עליו" (בחדרי חרדים).
+המפלגות הדתיות: לבטל סעיף הנכד
20:55 08/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דורשות שינוי בחוק השבות שיצמצם זכאות גויים לעלות ארצה, אך גורם בליכוד מביע הסתייגות מחשש לתרעומת קהילות יהודיות בעולם  ▪  יהדות התורה דורשת סמכות גיור בלעדית לרבנות הראשית והגברת אכיפה בשטחי C
ח"כ אבי מעוז ביציאה מהפגישה עם נתניהו [צילום: פלאש 90]
+בן-גביר מבקש להעביר לבט"פ יחידות סמך של אכיפה ובדואים
20:17 08/11/22  |  עידן יוסף
יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן-גביר, מבקש להעביר יחידות סמך למשרד לביטחון הפנים. מדובר ברשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, הסיירת הירוקה, הרשות לאכיפת המקרקעין והרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול (חדשות 12).
+נתניהו לוחץ על דרעי לדרוש את תיק האוצר
19:15 08/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המטרה - לחסום את יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'  ▪  לסמוטריץ' יוצע תיק תחבורה מורחב  ▪  הליכוד יחל מחר את מפגשי המו״מ עם מפלגות גוש הימין  ▪  דגל התורה: פסקת התגברות ברוב 61  ▪  לשכתו של אמסלם על הדיווח בעניין דרישתו את תפקיד יו"ר הכנסת: "משפטים או מחוץ לממשלה"
דרעי בליל הבחירות [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+ליברמן והערבים לא ימליצו על איש להרכבת הממשלה
18:37 08/11/22  |  עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, החליט כי ישראל ביתנו לא תמליץ לנשיא על איש להרכבת הממשלה. גם חד"ש-תעל לא תמליץ על מועמד מטעמה וכנראה שגם רע"ם תנהג כמותה.
+יצאו בזול: הוריה של הדר מוכתר שילמו את המס עבור דירה נוספת
18:27 08/11/22  |  עידן יוסף
הוריה של יו"ר צעירים בוערים, הדר מוכתר, שילמו לרשות המיסים את המס הנדרש עבור דירה נוספת, זאת לאחר פליטת הפה של בתם, שהצהירה בשידור כי הוריה רכשו עבורה דירה בחיפה במהלך מערכת הבחירות לכנסת ה-25. למרות שבמקרים כאלה נהוג לשלם קנס, העניין נסגר ללא תביעות נוספות מצד המדינה (וואלה).
+מבצע טוהר הבחירות הסתיים: לא נמצאו חריגות משמעותיות
17:14 08/11/22  |  עידן יוסף
הסתיים מבצע הפיקוח והבקרה על תוצאות הבחירות שנערך בוועדת הבחירות המרכזית. עשרות מעובדי הוועדה וכ-250 משפטנים מהשירות הציבורי סיימו את המבצע שהחל לפני שבוע. במסגרתו נבדקו 5,100 קלפיות מדגמיות (43.5% ממספר הקלפיות הרגילות), ונמצא כי לא נמצאו חריגות משמעותיות או ממצאים שהצביעו על פגיעה בטוהר הבחירות.

הקלפיות נבדקו בהתאם לפניות שהתקבלו מהציבור, מרשימות המועמדים השונות, ממפקחי טוהר הבחירות שהפעילה הוועדה, וכן לפי בדיקות סטטיסטיות ואנומליות בתוצאות, קלפיות שנבחרו באופן מדגמי ואמות מידה נוספות.

במקומות המתאימים, נספרו מחדש 408 קלפיות, בהן בוצעו בדיקות מעמיקות ומקיפות במסגרת הליך הבדיקה והבקרה כדי לוודא את התוצאות.

+מעוז לאחר הפגישה: מאמין שנעם תהיה חלק מהממשלה
16:35 08/11/22  |  עידן יוסף
יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז לאחר הפגישה עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו: "הפגישה עם נתניהו הייתה עניינית וברוח טובה. הצגנו לראש הממשלה המיועד את תפיסת העולם שלנו, לפיה יש צורך להוציא מיד את תוכניות הלימוד האנטי ציוניות והאנטי יהודיות שהוחדרו למערכת החינוך, וכן את הצורך בחיזוק זהותה היהודית של המדינה. מקווים שבעז"ה תקום במהרה ממשלה יהודית ולאומית, ואני מאמין שמפלגת נעם תהיה חלק ממנה".
+הנדל: איני שותף לבכי ולנהי על תוצאות הבחירות
11:19 08/11/22  |  עידן יוסף
השר יועז הנדל: "איני שותף לבכי ולנהי על תוצאות הבחירות. ממשלת ששמאל עם המשותפת או ממשלת חרדים, חרד"לים וביבי אינן משאת חיי, אלא ממשלה שחברים בה הכוחות הציוניים. אבל צריך לרדת משיח החששות. מי שרוצה להשפיע צריך לעבוד. זו הדרך היחידה להניע תהליכים במדינת ישראל, ואני מתכוון לעבוד קשה מבחוץ".
+העם כמה לחצי שעת השקט
09:20 08/11/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
הציבור אינו מצפה שהממשלה החדשה תפזר טללי קסם ותרפא את חוליי המדינה הרבים  ▪  הציבור כן מצפה לעבודה רצינית, מערכתית, תהליכית ולא לפעלולי דמגוגיה ולהטוטי פירוטכניקה של פופוליזם מיותרים
מצפים לשקט [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התקשר הערב (יום ב', 7.11.22) לברך את ראש הממשלה המיועד בימין נתניהו על נצחונו בבחירות.
07/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
אמירתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ' אולי נובעת מהשקפת עולמו הכנה, אך למרבה הצער היא מעידה על חוסר הבנה ביחס למורכבות של עולם הספורט הישראלי והמחסור החריף במתקני ספורט במדינת ישראל.
07/11/2022  |  סימון דוידסון  |   מאמרים
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תוקף (יום ב', 7.11.22) את הרחבת משחקי הכדורגל בשבת. בעקבות כניסת שעון החורף לתוקף, שיבצה מינהלת הליגה משחקים רבים יותר בשעה מוקדמת בצהרי השבת האחרונה. במכתב חריף ליו"ר מינהלת הליגה ארז כלפון, מחה סמוטריץ' נגד הקדמות שעות המשחקים.
07/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
כבוד נשיא המדינה, יצחק (בוז'י) הרצוג. עכשיו, אחרי פרסום תוצאות האמת, תורך לנסות לשקם את יציבות השלטון הרעוע מחורבותיו. עכשיו תורך לפעול בכל כוחך וחוכמתך להורדת להבות השנאה, האיבה, השיסוי והחרם.
רגע לפני שאזרחי ישראל הולכים אל הקלפיות, ישראל היום מקיים (27.10.22) את ועידת הבחירות "ישראל בוחרת", ובה ישתתפו ראשי מפלגות המתמודדות לכנסת ה-25. הוועידה מתקיימת במועדון הזאפה מידטאון בתל אביב.
06/11/2022  |  מחלקה ראשונה  |   נאומים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il