|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
הרצוג ונתניהו. [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ברכת הדרך לנשיא המדינה

לו אני בנימין נתניהו הייתי מבהיר לאזרחי המדינה בנימוס מופלג כי כראש הממשלה המקבל את ההכרעות המורכבות והמאתגרות של מדינת ישראל אני שמח על הישארותי בבית, לעבוד למען אזרחי ישראל בשלל נושאים בוערים
15/06/2023  |   עמנואל בן-סבו   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

לו אני ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, הייתי מזמין עצמי לשכת נשיא המדינה, לאחר שיחת נימוסין בארבע עיניים, והייתי מקיים בשעת השיא מסיבת עיתונאים מתוכננת ומתואמת כאשר לצידי עומד הנשיא יצחק הרצוג, מאחורינו דגלי מדינת ישראל. הייתי מגייס את כל כישורי הבמה שהתברכתי בהם, ואז בקול בריטון מפויס, רך ונעים, הייתי מישיר מבט לעיניו של הנשיא יצחק הרצוג ומאחל לו בשם כל אזרחי מדינת ישראל ביקור מוצלח בארה"ב כשליח מדינת ישראל ואזרחיה.

לו אני בנימין נתניהו, הייתי מברך ומאחל לנשיא שייצג את המדינה ואזרחיה באופן המכובד ביותר כנשיא העם, של כל העם. הייתי מאחל לו גם הנאה מהטקסים הרשמיים הזוהרים ואולי גם מקבלת מדליית החרות, ובקריצה שובבה, פונה לנשיא שוב ומבקש כי ימסור למיכל רעייתו שכדאי לה לבקר בהיכל האומניות בקונצרט מיוחד במינו ולא תתאכזב.

לו אני בנימין נתניהו הייתי מבהיר לאזרחי המדינה בנימוס מופלג כי כראש הממשלה המקבל את ההכרעות המורכבות והמאתגרות של מדינת ישראל אני שמח על הישארותי בבית, לעבוד למען אזרחי ישראל בשלל נושאים בוערים, בשל האחריות הרובצת על כתפיי בטיפול במציאות הביטחונית, בהיערכות למאבק בטילים האירנים ובגרעין המאיים, ביוקר המחיה, בביטחון האישי, במשילות, בחיבור בין השסעים שהתרחבו בשנה האחרונה.

הייתי לוחץ בחמימות את ידו של הנשיא יצחק הרצוג, מניח ידי על כתפו ויורד עימו מהבמה, ממהר אל רכב השרד ושומע מבין שמשות הרכב האטום את קולות הבניינים המתמוטטים, את קולות השבר של התסכול, הזעם, המצוקה, את רעש מגדל הקלפים שהתמוטט במסיבת עיתונאים אחת על ראש להקת מעודדי הכאוס ומלבי השנאה.

מיום שיבתו של בנימין נתניהו ללשכת ראש הממשלה, אשר נבחר בבחירה דמוקרטית ובתוצאה מובהקת, החלו מתנגדיו, שונאיו ומחרימו לפעול בשיטתיות לייצר מציאות של אנטי. מרגע שרגלו של בנימין נתניהו דרכה על מפתן לשכת ראש הממשלה החלה הספירה, מתי יתקשר נשיא ארה"ב, מתי יזמין את ראש הממשלה לבית הלבן. מכונת התעמולה הישראלית פועלת מק"ן טעמים כנגד מייצגם של אזרחי ישראל ומדינת ישראל.

היחסים האמיצים בין מדינת ישראל וארה"ב אינם תלויים בזהות האוחז בהגה השילטון, כאן ושם, המחויבות ההדדית איתנה מהפרסונות למרות הניסיון לתאר כי ארה"ב פוגעת במדינת ישראל בשל בחירת העם הדמוקרטית והמובהקת בראש הממשלה אשר הינו לצנינים בעיני הדמוקרטים.

שמחה לאיד

העצמת המחלוקת העקרונית הקיימת בין הממשל הדמוקרטי אשר נשיא ארה"ב נמנה על שורותיו, לבין ממשלת ישראל הנבחרת ברוב מובהק, הייתה ללחם חוק של מתנגדי נתניהו, אשר בשם איבתם אליו מוכנים לפגוע בכל היקר למדינת ישראל, ביטחונה, כלכלתה, מעמדה הבינלאומי.

די להביט בשלשלת הגינויים האמריקנים מיום בחירת הממשלה כדי להבין שסוכניה עובדים בשיא הקצב ומספקים את הסחורה. כל אירוע ביזארי, מינורי, הופך לאירוע שמזעזע את אמות הסיפים ושופרות הנדסת התודעה והתועמלנים המתחזים לעיתונאים מעניקים לו נפח עצום, חסר כל פרופורציה. די לחזות ברוח הגבית וביד המנענעת את המחאה נגד ממשלת הימין הנבחרת כדי להבין עד לאן חדרו משרתי המעצמה הידידותית, מוציאי דיבת מדינת ישראל ואזרחיה רעה במסווה של "הגנה על הערכים המשותפים, הדמוקרטיה".

די לשמוע את השגריר האמריקני בישראל תומאס ניידס המעורב עד צוואר בענייניה הפנימיים של מדינת ישראל. די להבחין בזרועות הנשלחות מהממשל בארה"ב המגיעות עד ללב הישראליות, מניעות מהלכים לערעור שלטון הימין בעיקר בעשיית דה-לגיטימציה לממשלת ישראל.

די לראות את השמחה לאיד על כל גינוי, אמירה, התקפה, של נציגי הממשל האמריקני נגד בנימין נתניהו ושריו. האושר העולה על פניהם בעקבות אי-הזמנת ראש הממשלה לביקור עבודה בארה"ב, הוא הסיפור כולו. לא מדינת ישראל חוסנה, עוצמתה, ביטחונה עומדות לנגד עיניהם אלא רק ביזויו, חרפתו ובושתו של שנוא נפשם המצליח להיבחר כל פעם מחדש ונישא על גלי אהבת העם.

הזרועות הארוכות אשר חדרו למוקדים שונים בחברה הישראלית, משתפי הפעולה עם מי שמבקשים בשיטתיות לשמר את המחאה, מעודדים את הקיצונים שחצו כל קו אדום וזרעו כאוס, לגרום לביזוי ראש הממשלה. הם אינם פוגעים רק בראש הממשלה, אינם עולבים רק בראש הממשלה, הם פוגעים בראש ובראשונה ובעיקר בחוסן הלאומי, באינטרסים הלאומיים. הפיגוע האסטרטגי המתרחש בימים אלה הוא אות קלון לדראון עולם על ראשם של השונאים, המחרימים, המתעבים, שורפי האסמים והסיקריקים החדשים. הוא פיגוע לאומי הנתמך על-ידי ממשלות זרות.

בנימין נתניהו, ברך את יצחק הרצוג במסעו לארה"ב, עודד אותו, חבק אותו, הוצא את הערמונים מהאש, אש השנאה שמפיחים בה רוח בשיטתיות, שונאיך ומחרימך. אדוני ראש הממשלה, ניצבת בעוז ובעוצמה מול ברק חוסיין אובמה, תעבור גם את ג'ו ביידן, כי מנהיג שקורץ מחומר בו ההיסטוריה היהודית והמחויבות הלאומית משמשות בו בהרמוניה, אינו מתיירא מדרך ארוכה, מנושא תפקיד, גם תפקיד חשוב כמו נשיא ארה"ב.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  15/06/2023   |   עודכן:  15/06/2023
עמנואל בן-סבו
+לפיד: אין מו"מ ללא מינוי ועדה לבחירת שופטים
20:51 15/06/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש האופוזיציה הצהיר כי לא יתקיימו שיחות עם הקואליציה בבית הנשיא כל עוד לא ייבחרו כל חברי הוועדה לבחירת שופטים  ▪  את ההאטה באינפלציה הוא מייחס לבלימת הרפורמה המשפטית
לפיד. "הצלחנו תמיד לתאם עמדות עם גנץ" [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+ה-88
19:42 15/06/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אחרי שביבי שיקר בעזות מצח כה מרחיקת לכת הגיע הזמן שהרצוג יבוא עימו חשבון, ולא חלבי-צמחוני
קלינטון. ברוח דבריו [צילום: Business Wire/AP]
+רגב: בהעדר הסכמה - הרפורמה תועבר בצורה אחראית ויציבה
17:18 15/06/23  |  עידן יוסף
השרה מירי רגב מגיבה לתוצאת ההצבעות אתמול בכנסת ואומרת: "כדורגל משחקים 90 דקות. אנחנו רק בהתחלה ואני מבקשת להאזר בסבלנות. הצביעות של לפיד וגנץ נחשפה, למרות שקיבלו מה שרצו, הם מנסים לפוצץ את השיחות בבית הנשיא". בוועידה הלאומית לבנייה ותשתיות ״גשרים לעתיד״, אמרה רגב: אנחנו מנסים להביא רפורמה בהסכמותה אבל והיה ולא תהיה הסכמה, אנחנו נפעל להעביר אותה בצורה אחראית ויציבה".
[צילום: דודו סאסי]
+גוטליב: הבוגדים בליכוד מוכיחים שאין לנו רוב להעברת הרפורמה
17:12 15/06/23  |  עידן יוסף
טלי גוטליב בטוויטר: "‏ואחרי יום אתמול קבלו את האמת. לא תהיה רפורמה. בתוך הליכוד יש 4 בוגדים לפחות שהצביעו לנציגת יש עתיד. אותם בוגדים מוכיחים שאין לנו רוב להעברת הרפורמה. כמה נוח. מהלך ׳גאוני׳. במקום שני נציגי קואליציה בהסכמה קיבלתם הצצה לחוסר משילות ימין. כפי שאמרתי בהיעדר הסכמה הצטערתי להיות צודקת".
+קרן המטבע: הרפורמה עלולה לפגוע במשק
15:38 15/06/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
"כמו בכל מדינה, שמירת חוזקו של שלטון החוק חשובה להצלחה כלכלית"  ▪  הקרן משבחת את ביצועי המשק בשנת 2022 וצופה השנה ירידה בצמיחה וחזרה לגרעון תקציבי הולך וגדל
"ביצועים כלכליים יוצאי דופן" [צילום: אנדרו הרניק, AP]
+אני מאשים! (את מי?)
13:32 15/06/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ד"ר שקמה ברסלר ודן חלוץ ומשה (בוגי) יעלון הזהירו, שהוא שוב משקר; שאינו מסוגל אחרת; וגם אני ידעתי זאת, אבל קיוויתי שיגבר על יצרו הרע ולוא רק פעם אחת, ולא היא
נתניהו. לוקה במחלת השקר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+זוכרים את "המורדים"
11:24 15/06/23  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
הניסיון מלמד שבדומה לעדר קרנפים עיוור, כעת ייעשו בטלי גוטליב שפטים  ▪  אותם גורמים נמוכי קומה מוסרית, נעדרי יושרה, אינטרסנטיים ו"פרגמטיים" יעשו הרבה, אולי ככל יכולתם, להעניש, לגנות, לנדות ולפגוע בטלי גוטליב
גוטליב. יישר כוחך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סוכות: פיצוץ השיחות - עילה לחקיקה חד-צדדית
11:14 15/06/23  |  עידן יוסף
ח"כ ‎צבי סוכות (הציונות הדתית) בראיון לרדיו 103 על קידום החקיקה המשפטית באופן חד-צדדי: "אם השיחות בבית הנשיא מתפוצצות - אז בהחלט כן. אנחנו מחויבים לבוחרים שלנו וזה מה שהתחייבנו. מהרגע הראשון חשבנו שהמהלך הזה צריך להיות בהסכמות רחבות, אבל אם השיחות יתפוצצו, כפי שזה נראה, אז כן".

+מה הבעיה במכונת הרעל של הימין הקיצוני
09:34 15/06/23  |  שני גרנות-לובטון   |   לרשימה המלאה
בזמן שסגל, שיקלי, רוטמן ונתניהו מבזים ומביישים מיליוני יהודים ופוגעים בשמה של ישראל, מעמיקים את הפער בין ישראל לעולם, אנחנו נמשיך להיאבק עליה ולמענה. אנחנו נראה את הפנים היפות, הליברליות והדמוקרטיות של ישראל. נלחם על העתיד של הילדים שלנו כמו שההורים והסבים שלנו נלחמו למעננו. אתם לא מפחידים אותנו
ערוץ 14. מתפרנסים מהגביר [צילום: מסך]
+למרות מצג החזית האחידה: פערים בין לפיד לגנץ
09:19 15/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מאחורי הקלעים יש פער לא קטן בין יש עתיד למחנה הממלכתי לגבי התנאים שיאפשרו את חידוש השיחות בבית הנשיא  ▪  באופוזיציה טוענים: אנשי המו"מ מטעם הקואליציה העלו דרישות שלא עלו בעבר
לפיד וגנץ. אחדות כלפי חוץ [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+מה גורל הוועדה לבחירת שופטים
09:05 15/06/23  |  גיא לוריא   |   לרשימה המלאה
אחרי בחירת קארין אלהרר, מה יעלה בגורל הוועדה לבחירת שופטים? כל השאלות והתשובות  ▪  בינתיים, שר המשפטים לא מכנס את הוועדה, על-אף שיש מספר שופטים שצריך למנות לבתי המשפט השלום והמחוזי במקום שופטים שפרשו  ▪  כיום יש מחסור בשופטים בבתי המשפט
אלהרר. "בעד" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+טרופר: נתניהו לא מצליח לשלוט באנשים שלו
08:49 15/06/23  |  עידן יוסף
ח"כ חילי טרופר (המחנה הממלכתי) בראיון לגלי צה"ל‎: "חוסר האמון בנתניהו מדאיג, הוא לא מצליח לשלוט באנשים שלו. כמובן שהתוצאה יכלה להיות הרבה יותר גרועה, אם אלהרר לא הייתה נבחרת יש סיכוי שהיינו רואים שחזור של ליל פיטורי גלנט מבחינת המחאות".
+רון דרמר סומן כמועמד להחלפת יריב לוין
08:46 15/06/23  |  עידן יוסף
אחד ממקורבי נתניהו טוען כי יש מועמד להחליף את השר יריב לוין אם יתפטר מתפקיד שר המשפטים - השר רון דרמר. דרמר נחשב מקורב מאוד לנתניהו אבל גם מקובל מאוד על צוותי המו"מ של האופוזיציה בבית הנשיא מאחר שהוא נתפס כאדם מתון ופרגמטי (ידיעות אחרונות).
+נתניהו איבד שליטה על השד של מכונת הרעל
08:32 15/06/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קיים קשר ישיר בין הפארסה/דרמה אתמול בכנסת לבין ההסתה הבלתי-פוסקת בשידור חי במשפט נתניהו  ▪  במקביל, גנץ ולפיד חייבים לחזור לשיחות בבית הנשיא
כל התכונות השליליות יחדיו [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
חלק מראשי הקואליציה לוחצים על ראש הממשלה להאיץ את החקיקה המשפטית בהמשך להצהרתו. עם זאת, בנימין נתניהו עדיין מתנגד לקידום התוכנית כולה, ומביע חשש כי חלק מחברי הקואליציה יתנגדו גם בהצבעות הבאות, כפי שאירע בבחירת קארין אלהרר.
14/06/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
השקל נחלש אל מול הדולר האמריקני בעקבות הדרמה הפוליטית היום (יום ד', 14.6.23) בכנסת והוא נסחר סביב שער של 3.59 שקלים. זאת, לאחר שכבר הספיק היום להתאושש מעט מן השפל שאליו הגיע אתמול - שער של 3.55 שקל לדולר.
14/06/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
יום דרמטי במליאת הכנסת: הכנסת סיימה (יום ד', 14.6.23) להצביע על נציגי הוועדה למינוי שופטים. ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם ראשי הקואליציה להצביע נגד המועמדים לוועדה ולפעול לדחיית הבחירות. מנגד, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ איים לפוצץ את השיחות בבית הנשיא, אם מינוי נציגי הוועדה יידחה.
14/06/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ובימינו אנו אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה. הדמוקרטיה הישראלית החסינה והאיתנה חייבת בימים אלה לעמוד על נפשה ולהתגונן כנגד חלק מאלה אשר באמתלה של הגנה עליה, רומסים ודורסים אותה ברגל גסה, מחללים אותה במעשיהם האנטי דמוקרטיים בעליל.
חברי הכנסת יתכנסו בשעה 11:30 לפני הצהריים (יום ד', 14.6.23) לבחירה חשאית של נציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים. ההצבעות על שני המקומות לנציגי הכנסת בוועדה יתקיימו מאחורי פרגוד בצל קריאות תומכי הרפורמה המשפטית לבחור שני נציגים של הקואליציה לוועדה. זאת, משום שהמהלך לשינוי הרכב הוועדה שניסתה לעשות הממשלה בחקיקת הרפורמה המשפטית לא הושלם. בחירת שני נציגי קואליציה תוביל לפיצוץ מיידי של שיחות המשא-ומתן בין הקואליציה לאופוזיציה המתקיימות בבית הנשיא ולהתפרצות מחודשת של המחאה נגד הרפורמה המשפטית.
14/06/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il