|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
גולן. דעות נחרצות [צילום: יונן זינדל/פלאש 90]

אריה גולן חוזר להיות ליאון סקורניק

כהמגיש הוותיק של תוכנית הרדיו הממלכתי בישראל זועם וקוצף, מתגלה שהוא בעצם נשאר בהשקפת עולמו הבסיסית, אותו ילד יהודי קטן שנולד בגלות ולא נגמל ממנה! להפך!הוא רוצה להביא את הגלות למדינת ישראל!
02/03/2024  |   מאיר רבינוביץ   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

בכ"ט בנובמבר 1947, לפני למעלה מ-75 שנים, קיבלה עצרת האו"ם החלטה היסטורית על הקמת מדינה יהודית בחלק משטחי ארץ-ישראל. באותו יום היסטורי, נולד בעיירה בליגניצה שבפולין, ילד למשפחה יהודית שאך זה ניצלה מאימי השואה. ההורים קראו לבנם בשם פולני יהודי - ליאון סקורניק. האב סירב למול את בנו - "היטלר סימן את כל היהודים - איני מוכן לסמן את בני כיהודי". המשפחה עלתה לארץ ישראל וכשמלאו לליאון 11 שנים, הוא הצליח לשכנע את אביו למול אותו. מאוחר יותר, שינה את שמו לשם עברי/ישראלי למהדרין - אריה גולן.

ב-1966, התגייס אריה גולן לצבא ההגנה לישראל ועשה את שירותו בגלי צה"ל. הוא התפרסם שם בעיקר כמגיש מצעד השירים הלועזי של התחנה הצבאית. ב-1969, השתחרר ועבר לעבוד בתחנת השידור הממלכתית קול ישראל. תחילה כקריין ואז התקדם בסולם התפקידים, היה לכתב בכנסת, שליח קול ישראל בארה"ב, כתב מדיני ומשנת 1995 מגיש את יומן הבוקר, התוכנית היוקרתית ברשת ב' ומ-2017, "בכאן" רשת ב'.

לגולן קול בס עמוק ודעות נחרצות. לזכותו יאמר כי למרות שבכל הקריירה הציבורית שלו הוא עבד ברשת השידור הציבורית ממלכתית, גולן לא התאמץ לסגל קו ממלכתי אובייקטיבי ולא דרושה אוזן חדה במיוחד כדי להבחין ולשמוע בראיונותיו עם אישי ציבור ופוליטיקאים, הנערכים בשעת הבוקר, לאיזה קו פוליטי גולן מתחבר יותר, ופחות מקשה על המרואיין המייצג את הקו הפוליטי הזה, ולמי הוא פחות מתחבר, בלשון המעטה, ומרים עליו את קול הבס העמוק שלו ולא מהסס גם לגעור באותו איש ציבור שדעותיו לא מוצאות חן בעיני המגיש ברשת השידור הציבורי, הממומנת על-ידי כל הציבור, מימין ומשמאל!

אולי בגילו ועם רקורד וניסיון מקצועי רב שנים, אריה גולן לא עושה חשבון, גם לא לחלק ממאזינו שלא אוחזים בדעותיו והיו מעוניינים לשמוע אותו שואל שאלות קשות ואפילו מביכות את כלל מרואייניו, ולא רק את אלו שגולן לא מחבב, שלא נאמר, מתעב את דעותיהם!מ-2011, גולן פותח את תוכניתו כשהוא מקריא פתיח אישי שהוא כתב וניסח בעצמו. בראיון לדויד ורטהיים מ"וואלה", הודה גולן כי איש ממנהליו מעולם לא התערב או העיר לו על תוכן וסגנון הפתיח האישי היומי שלו. גם מי שלא היה מודע לדעותיו של גולן, אני בטוח שאחרי האזנה לפתיח הגולני המפורסם בוקר בוקר ואחרי שישמע כמה ראיונות שגולן עורך עם כמה אישי ציבור ופוליטיקאים, מכל גווני הקשת, לא יקשה עליו להבין שמגיש תוכנית הבוקר היוקרתית ברשות השידור הממלכתית, לא בדיוק מפרגן לאנשים שמייצגים את הצד הימני במפה בפוליטית במדינת ישראל. וזאת, בלשון המעטה!

וכאילו אין לאריה גולן במה נרחבת להשמעת דעותיו הנחרצות, מדי יום חמשי בשבוע (בין 10:00 ל-12:00), אריה גולן מוזמן כאורח של כבוד בתוכניתם של המגישים רוני קובן ועומרי אסנהיים ב... נכון "כאן רשת ב'". המגיש הוותיק מקבל במה נרחבת גם בתוכנית הזו ומתבקש על-ידי צמד המראיינים לדרג את "המנצחים והמפסידים של השבוע". לפני ה-7.10.23, לא היה קשה לנחש מי לדעתו של גולן איש הציבור הלוזר (רמז דק - איש ימין ובראש ובראשונה כמובן בנימין נתניהו, ומי הוא "המנצח הגדול של השבוע" - הפתעה הפתעה - איש ציבור מהאופוזיציה לממשלת הימין שגולן לא נמנע עם חובביה... בקיצור, יש גיוון דעות ברשת הציבור הממלכתית בישראל...

מה-7.10.23 ואילך, גולן הזועם לא רק שלא השתחרר ממעט כבלי הממלכתיות שהוא עוד ניסה להעמיד פנים שהוא מכבד אותם, כפי שרוב המאזינים היו מצפים שמגיש בכיר בשידור הציבורי יעשה, אריה גולן מאבד את זה לגמרי! זה כבר מעבר לדעות של ימין/שמאל! גולן הזועם קורא בפומבי להיכנע לכל דרישות החמאס!

להלן ציטוטים מובחרים מהטפותיו הפומביות של אריה גולן שהושמעו בתוכניות הרדיו של קובן ואסנהיים (18.1.24, 1.2.24 ):

"אנחנו צריכים לרדת על הברכיים, להיכנע לארגון החמאס ולשחרר את כל החטופים! ... צריך לעשות זאת בכל מחיר! אם לא נשחרר מאות רוצחי חמאס, אז כל האמרות ביהדות של "פדיון שבויים", "ערבות הדדית", ועוד, בטלות! "שכחנו מה זה להיות יהודים"! - כך טוען גולן. והוא לא חסוך שבטו ממי שחושב אחרת ממנו,בנוגע לטקטיקה של ניהול המו"מ מול ארגון החמאס.

אליבא דה גולן, "המגיש הממלכתי" - "יש חלק בעם שהם אנשים אכזריים, שמוכנים להקריב או להשאיר בשבי נשים וחיילות צעירות מופקרות לגורלן, עד שנשיג את יעדי המלחמה!" לא מעניין את האנשים האלו כלום - רק ניצחון ולא חשוב מה המחיר! אלו אנשים אכזריים!"
יום לאחר שרה"מ נתניהו נאם במכינת "בני דויד" בעלי ובו אמר בין השאר כי "אנחנו לא נוציא את צה"ל מרצועת עזה, לא נשחרר אלפי רוצחים - כל זה לא יהיה ! מה יהיה? - יהיה ניצחון מוחלט"! לא הסתיר גולן את זעמו על דברי נתניהו. קובן ואסנהיים ביקשו ממנו להגיב לנאומו של נתניהו . "שמעתי אותו והתאיישתי! "כך גולן. "אבל הייתה לי נחמה קטנה - אחרי כמה שעות, שמעתי את דבריו של היועץ לביטחון לאומי של נשיא ארה"ב, שלמעשה מבטל את דבריו של נתניהו באומרו: "נתניהו יכול להגיד מה שהוא רוצה, ואנחנו נעשה את מה שצריך לעשות!" וגולן מסיים בהצהרה חגיגית "אנחנו שמים את מבטחנו בנשיא ביידן"! (באנגלית זה נשמע טוב יותר...).

וכך, האדם הבוגר אריה גולן, שגדל וחי כל השנים במדינת ישראל הריבונית, חוזר להיות הילד הקטן ליאון סקורניק, שנולד בגלות פולין אחרי השואה, שבה היהודים לא היו ריבונים וסמכו על הגוי הטוב והגדול שיציל אותם מסכנת מוות! גולן לא מכיר בהחלטות הריבוניות של ממשלה נבחרת באופן דמוקרטי ורוצה לסמוך על הגויים שהם יחליטו ברוב טובם מה יעלה בגורל היהודים! כמו שהיה באלפים שנים בגלות הנפלאה! גולן גם משרטט את תוכנית הביטחון שלדעתו מדינת ישראל הריבונית צריכה לאמץ - "צריך להקים סביב המדינה גבול אמיתי עם פרימטר ממוקש - כל מי שיתקרב, יתפוצץ ויהרג!"

במילים אחרות - גטו יהודי מודרני מוקף חומה בצורה שאף גוי לא יוכל להתקרב! גטו גלותי מודרני בארץ ישראל! ואם האויב כן יתקרב, למרות הפרימטר הממוקש אליבא דה גולן, מי יציל אותנו? צבא ההגנה לישראל - סממן ריבוני קריטי כמו בכל מדינה ריבונית בתבל קטנה כגדולה? מה פתאום - "את מבטחנו אנחנו שמים בנשיא ארה"ב" - לשם כך הוקמה מדינת ישראל כבית לעם היהודי אחרי אלפיים שנות גלות? ליאון סקורניק הלו הוא אריה גולן סבור שכן! גולן נשאר ברוחו ובהשקפת עולמו בגלות בפולין! עצוב מאד!

האם לא הגיע הזמן, עם כל הכבוד, שברשת השידור הממלכתי "כאן רשת ב'", שכול הציבור הישראלי מממן אותה, לא יגישו את יומן הבוקר החשוב, גם מגישים אחרים בעלי השקפת עולם אחרת מהשקפת עולמו של ליאון אריה סקורניק גולן??

תאריך:  02/03/2024   |   עודכן:  02/03/2024
מאיר רבינוביץ
+צה"ל תקף הלילה יעדים צבאיים של חיזבאללה
21:57 02/03/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו שני מבנים צבאיים של ארגון חיזבאללה במרחב לבונה שבדרום לבנון. בנוסף, הותקף מבנה צבאי נוסף של הארגון במרחב רמיה.


+שלושה חיילים נפלו כתוצאה מפיצוץ מטענים בבניין ממולכד בח'אן יונס
20:40 02/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שמות ההרוגים: ינון יצחק, אפיק טרי ודולב מלכה  ▪  בתקרית נפצעו 14 לוחמים באורחים שונים  ▪  דובר צה"ל מסר כי הצבא מתחקר את האירוע לטובת המשך הלחימה
סמל ינון יצחק
סמל אפיק טרי
+שר החוץ של רוסיה: מוטרדים מתוכנית ישראל לטיהור רפיח
18:20 02/03/24  |  יוני בן-מנחם
שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב: "אנו מוטרדים מכך שלקראת החודש הקדוש רמדאן ישראל מתכננת פעולה ל'טיהור' רפיח. במקרה כזה, המון פליטים יעברו למצרים שהבהירה שפעולות כאלו לא מקובלות עליה ולמעשה זה יהיה טיהור אתני".
+כך נראית תפילת יום השישי במסגד אל-פארוק שהופצץ ברפיח
18:15 02/03/24  |  יוני בן-מנחם
אלפי פלשתינים השתתפו בתפילת יום השישי בסביבת מסגד אל-פארוק שהופצץ ברפיח. וזאת על-אף הפעולות המתמשכות של צה"ל ברצועה, כולל ברפיח.
+צבא ארה"ב הצניח ארוחות מוכנות לפליטים ברצועת עזה
16:58 02/03/24  |  יואב יצחק
פחות מיממה מעת הכרזתו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן על החלטתו להעביר סיוע מידי לתושבי רצועת עזה, הצניח צבא ארה"ב ארוחות מוכנות לפליטים ברצועה. הסיוע ההומניטרי הוצנח משלושה מטוסי C-130 והוא כולל 38 אלף ארוחות מוכנות. רובו ככולו של הסיוע הוצנח בקו החוף של רצועת עזה. הממשל האמריקני מסר, כי הסיוע מדובר בסיוע מציל חיים לאנשים בעזה, וכי מדובר במאמץ מתמשך להכניס סיוע נוסף לעזה, כולל על-ידי הרחבת הזרמת הסיוע דרך מסדרונות ונתיבים יבשתיים.
+תוך דקות: צה"ל תקף בעזה את אזור השיגור לעבר זיקים אמש
11:17 02/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
חוסלה חוליית מחבלים שהעמיסה אמצעי לחימה על רכב שנסע בסמוך לכוחות  ▪  בשכונת רימאל חטיבת האש 215 הכווינה כלי טיס שתקף וחיסל שלושה מחבלים
[צילום: דובר צה"ל]
+ביידן הודיע: חיל-האוויר האמריקני יצניח סיוע הומניטרי ברצועה
10:01 02/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הנשיא האמריקני הבהיר כי הסיוע שמועבר אינו מספיק והודיע כי המהלך יקרה "כבר בימים הקרובים"
הנשיא ביידן. מודאג מהמצב ברצועה [צילום: אנדרו הקניר/AP]
+צה"ל: חוסלו בלבנון שלושה מחבלים המשויכים לאירן שירו רקטות לישראל
09:44 02/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המחבלים שחוסלו פעלו תחת דיוויזית האמאם חסיין, אשר משויכת לאירן ופועלת למען ארגון הטרור חיזבאללה  ▪  מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של חיזבאללה במרחב לבונה שבדרום לבנון
הרכב שהותקף [שימוש לפי סעיף 27א]
3 פעילי הארגון נהרגו [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+סינוואר ממשיך להתל בישראל ובממשל ביידן
09:11 02/03/24  |  יוני בן-מנחם
יחיא סינוואר ממשיך להתל בישראל ובממשל ביידן בזכות שלושה דברים: מקום המסתור המצויין שהכין לעצמו מראש לפני המלחמה עמוק במנהרות בדרום ברצועה; חולשת קהילת המודיעין הישראלי והמודיעין האמריקני שלא מצליחים לאתר את מחבואו; המשך ההחזקה בקלף החטופים.
[צילום: ג'ון מינצ'ילו/AP]
+בתרבות האירנית מצויה חשיבה אסטרטגית גבוהה שאיננה בתרבות הישראלית
08:50 02/03/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
דיון עומק עם המזרחן פרופ' דן שפירא על שורשיה ההיסטוריים והתרבותיים של אירן. לדבריו, בתרבות האירנית מצויה חשיבה אסטרטגית גבוהה שאיננה בתרבות הישראלית

[צילום: וחיד סאלמי, AP]
+תחקיר: מה הוביל לפקודה לירות פגזי טנק לעבר בית בבארי שבו הוחזקו 15 בני ערובה
08:48 02/03/24  |  יואב יצחק
תחקיר של כאן11 מביא עדויות חדשות ב"פרשת ירי הטנק על הבית בבארי" ב-7 באוקטובר. תת-אלוף ברק חירם, גיבור צה"ל, מפקד אוגדה 99, הוא שלקח פיקוד על על הלחימה בקיבוץ, אליו פרצו מאות מחבלים. אל"ם מיל' אשי, קצין אג"מ של אוגדה 99, שופך אור על השיקולים שהובילו להוראה השנויה במחלוקת לירות פגזי טנק לעבר הבית של פסי כהן, שבו הוחזקו 15 בני הערובה ומחבלים רבים. אשי היה בקיבוץ בארי יחד עם מפקד האוגדה, שם ניהלו את הקרב נגד מחבלי חמאס שהשתלטו על הקיבוץ.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אריה גולן חוזר להיות ליאון סקורניק
תגובות  [ 54 ] מוצגות   [ 54 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דודו
2/03/24 14:23
2
פגאסוס
2/03/24 16:40
3
דרור
2/03/24 19:50
4
וטא
2/03/24 22:24
 
ירון לוי
3/03/24 14:29
5
עודד
3/03/24 04:14
6
טא
3/03/24 05:10
7
יהודי גאה
3/03/24 08:25
8
שושי
3/03/24 08:26
9
רפי לוי
3/03/24 08:50
10
מיקי
3/03/24 08:54
11
לולו
3/03/24 08:57
12
גרנדמייזר שרה
3/03/24 09:03
13
נחום
3/03/24 09:27
14
פרי
3/03/24 09:29
15
יוסף חיים
3/03/24 09:49
16
ישראלה רז
3/03/24 10:39
17
אריק
3/03/24 11:43
18
8 הפוך
3/03/24 12:44
19
מוש
3/03/24 13:13
20
Caradura
3/03/24 13:45
21
עולה חדש
3/03/24 13:46
22
אבי
3/03/24 14:00
23
שאול כוכבי
3/03/24 14:42
24
ש.י.
3/03/24 16:06
25
פגאסוס
3/03/24 16:08
26
שלמה
3/03/24 16:38
27
הנביא ירמיהו
3/03/24 16:38
28
א.כ
3/03/24 16:40
29
משה 25
3/03/24 17:13
30
פולישר
3/03/24 17:40
31
ניל"י
3/03/24 17:54
32
זוכמן
3/03/24 17:58
33
ציוני שפוי
3/03/24 18:07
34
חבז
3/03/24 18:37
35
אבי לוסקי
3/03/24 18:59
36
יעק
3/03/24 19:05
37
מזרחי
3/03/24 19:30
38
בובי פישר
3/03/24 19:30
39
פיני
3/03/24 21:11
40
מרים
3/03/24 22:06
41
שמואל
3/03/24 23:41
42
דר' קינק
4/03/24 03:03
43
צדקי
4/03/24 12:25
44
צ׳רצ׳יל
4/03/24 12:28
45
רותם
4/03/24 14:15
46
עמוס
4/03/24 14:24
47
שב
4/03/24 14:51
48
יוסי הגלילי
4/03/24 15:17
49
אברהם אבינו
4/03/24 17:38
50
פגאסוס
4/03/24 17:39
51
מרים
4/03/24 20:00
52
רוני רוני
5/03/24 05:44
53
דובי בראל
7/03/24 17:11
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
דיון עומק עם המזרחן פרופ' דן שפירא על שורשיה ההיסטוריים והתרבותיים של אירן. לדבריו, בתרבות האירנית (פרסית) מצויה חשיבה אסטרטגית גבוהה שאיננה בתרבות הישראלית שאותה מאפיינים מחלוקות פנימיות וריב ומדנים, אף כי מן היהדות צמחו גאונים וקדושים. עד שאלכסנדר מוקדון כבש את פרס במאה הרביעית לפני הספירה, היא הייתה המעצמה העולמית ושלטה "מהודו ועד כוש" (צפון סודן ודרום מצרים). בדתם, דת זרטוסטרא, התפתח רעיון המשיח. מלך פרס נקרא "מלך המלכים" ואת כורש מלך פרס כינה הנביא ישעיהו השלישי "משיח ה'" שאליו ישירות פונה אלוהים: "כה אמר למשיחו כורש". החזון המעצמתי קיים באירן עד היום.
02/03/2024  |  אורי מילשטיין  |   פודקאסטים
נמשכת הלחימה העזה בין כוחות צה"ל לארגוני הטרור ברצועת עזה ובגזרת ח'אן יונס. צוות הקרב של חטיבת ביסל"ח (828) נכנס (29.2.24) ללב ח'אן יונס והצטרף ללחימה לצד צוותי קרב חטיבתיים נוספים תחת אוגדה 98, שממשיכים בלחימה להכרעת ארגון חמאס. ביממה האחרונה זיהו כוחות החטיבה שני מחבלים חמושים בנשק כשאחד מהם נשא תיק ובתוכו מטען. מסוק קרב תקף וחיסל את המחבלים.
01/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ביהדות התורה זועמים על חברות התשתית ומשטרת ישראל שיבצעו עבודות בשבת. לטענתם מדובר במחטף וניצול העובדה שסגה"ש אורי מקלב יושב שבעה בשעות אלו על אביו (ישראל היום).
01/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
שלושה פיצוצים הרעידו לפנות בוקר (יום ו', 1.3.24) את עיר החוף באניאס במערב סוריה. לפי הדיווחים, הותקף מבנה הקשור לאירן ושלוחותיה. מרכז המעקב הסורי טוען שבמקום שהו שלושה גורמים אירנים בכירים. אחד הנפגעים הוא יועץ משמרות המהפיכה של אירן.
01/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
"אותי מטריד למה אנחנו לא מגישים תביעה נגד דרום אפריקה, שהיא האלטר-אגו של חמאס ומסיתה לרצח עם". כך אומר (1.3.24) המשנה בדימוס לנשיאת בית המשפט העליון, בנוגע להליכים נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי לצדק על-רקע מלחמת חרבות ברזל. היועץ המשפטי לשעבר, אביחי מנדלבליט, השיב, כי ספק רב האם יש ראיות כאלה נגד דרום אפריקה. הם דיברו בכנס העמותה למשפט ציבורי.
01/03/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il