|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
"מלחמת חרבות ברזל" ממחישה את החשיבות של התחדשות עירונית - חוות דעת מאת ליאם הנדסה גרופ
קבוצת ירדן
מתי ולמה נזמין עורך דין מתחום התעופה?
איבדו מצפן [צילום: daydreamart]

מתי אתם תיקחו אחריות ותתפטרו

התקשורת בעשורים האחרונים במדינת ישראל איבדה מצפן ומצפון, איבדה כיוון, קיבעה מעמדה כרשות הראשונה, לא הרשות הרביעית אחרי הרשות המחוקקת, הרשות המבצעת והרשות השופטת
22/05/2024  |   עמנואל בן-סבו   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

"מלבד זאת אני סבור שיש להרוס את קרתגו", כמו קאטו הזקן בשעתו, אשר סיים כל נאום שלו במשפט זה כך נוהגים עיתונאים המתחזים לעיתונאים, תועמלנים, כתבי החצר, מלחכי הפנכה, שופרות, טרומבונים וחצוצרות לפתוח כל שיחה, לשתול באמצע כל ראיון ולחתום כל מפגש במשפט האלמותי, מתי תיקח אחריות אישית, תתפטר ותניח את המפתחות?

חבורה מופקרת של חלק מאנשי התקשורת דורשת מהפוליטיקאים, מאנשי הצבא ומנבחרי ציבור להתפטר בעקבות מחדל טבח שבת שמחת תורה, והם, צדיקי סדום שכמותם, אינם תובעים מעצמם מאומה, הם הרי לא לוקחים אחריות על תקשורת גרדומים שיצרו כאן, הם לא לוקחים אחריות על הזניית מקצוע העיתונות והפיכתו לביב שופכין מצחין מחירייה, מוטה ממגדל פיזה, הם הרי אינם מהנדסים בשיטתיות תודעה, אינם מעגלים ריבוע, אינם מייצרים נרטיבים של רמייה וכזב.

התקשורת בעשורים האחרונים במדינת ישראל איבדה מצפן ומצפון, איבדה כיוון, קיבעה מעמדה כרשות הראשונה, לא הרשות הרביעית אחרי הרשות המחוקקת, הרשות המבצעת והרשות השופטת.

חלק גדול מהעיתונאים כיום הינם פוליטיקאים נטולי מסווה, משרתי רעיון פוליטי, דוברי בעלי תפיסות עולם פוליטיות, חברתיות ערכיות דומות, ברצונם הורסים ברצותם בונים, ברצותם משפילים ברצותם מאדירים, הרשות הרביעית היושבת-ראשונה במלכות העיוות והרמייה.

מתי תועמלנים ייקחו אחריות אישית, יניחו את המפתחות וילכו ללמוד מחול אירובי למתחילים? הגיעה העת כי קום תקום ועדת חקירה ממלכתית לחקור את ההשפעה ההרסנית של חלק משמעותי מהתקשורת על הביטחון, החברה, התרבות, הפשיעה, המחלוקת במדינת ישראל, צביון ואופי המדינה והפגיעה השיטתית בחוסן הלאומי?

כשאני שומע תועמלנים חסרי בושה המתחזים לעיתונאים, שואלים נבחרי ציבור לרוב מצד מסוים מאוד, האם הם לוקחים אחריות, מדוע אינם מניחים את המפתחות, מתי בכוונתם להתפטר, אני נחרד מעזות המצח. מתי אתם תיקחו אחריות על הפיגועים המוסריים אותם אתם מבצעים בחברה הישראלית הדמוקרטית.

מתי התקשורת תיקח אחריות על סיקור מוטה באופן מובהק? מתי התקשורת תיקח אחריות על הפיכת הטהור לטמא, האור לחושך, הלבן לשחור, מתי התקשורת תיקח אחריות על עיוותים מוסריים מוכחים, ממתי התקשורת תיקח אחריות על התנהגות מופקרת כמעט בכל תחום מתחומי הסיקור.

מתי תועמלנים ייקחו אחריות אישית, יניחו את המפתחות וילכו ללמוד מחול אירובי למתחילים?

ליבי נחמץ על שקיעתה הנוראה של התקשורת ההוגנת, המכבדת, נטולת הפוזיציה. לתקשורת במדינה דמוקרטית יש חשיבות מכרעת, היא מכתיבה את סדר היום הציבורי, את הלוך רוח העם ונבחריו, לתקשורת תפקידים מכריעים בשמירה על עוצמתה של הדמוקרטיה, חופש הביטוי, שמירה על זכויות אדם, כל אדם.

מתי תועמלנים ייקחו אחריות אישית, יניחו את המפתחות וילכו ללמוד מחול אירובי למתחילים?

בכל פעם שתשמעו עיתונאים שתרומתם למדינה ולחברה באה לידי ביטוי ביכולתם לרצות את אדוניהם, לשרת את שולחיהם, לדברר את בעלי הדעה 'הצודקת והנכונה', להפיל לבנה נוספת מחומת התקשורת הנופלת, שהפכה לעיי חרבות, אל תשכחו לשאול אותם, מתי תיקחו אתם אחריות על עצימת העיניים, אטימת האוזניים, האלם האוחז בכם באופן סלקטיבי. תשאלו אותם מתי על הררי ההבלים, הפרשניות המביכות, מגדל ההבל שהאבסתם בהם את העם תיקחו אחריות ותעשו הסבה מקצועית.

נבחרי ציבור, כמו אנשי זרועות הביטחון, כמו אנשי מערכת המשפט, חייבים לקחת אחריות על הצלחותיהם וכישלונותיהם, כמותם, חייבים גם הפרשנים ואנשי התקשורת לקחת אחריות אישית להניח את המפתחות ולהתפטר, טלו קורה מעיניכם.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  22/05/2024   |   עודכן:  23/05/2024
עמנואל בן-סבו
+גרמניה: נהיה חייבים לעצור את נתניהו במקרה של צו מעצר נגדו
21:55 22/05/24  |  עידן יוסף
דובר ממשלת גרמניה הבהיר כי אם יוצא צו מעצר בין-לאומי נגד ראש הממשלה נתניהו - גרמניה תהיה מחויבת לעצור אותו. "אנו מחויבים לחוק, גרמניה תומכת בבית הדין וכך יישאר".
+כטב"ם נפץ חדר מלבנון למרחב בית הלל
21:23 22/05/24  |  עידן יוסף
כטב"ם נפץ שחצה משטח לבנון נפל הערב במרחב בית הלל, אין נפגעים ולא נגרם נזק.

מטוסי קרב תקפו שני משגרים של חיזבאללה במרחבים מרווחין ועייתא א-שעב שבדרום לבנון. בנוסף, מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של ארגון הטרור במרחב רב א-תלתין.
+שלושה משרי קבינט המלחמה תומכים בהצעת אלון לפשרה מול החמאס
21:21 22/05/24  |  עידן יוסף
שרים בקבינט המלחמה האמור, להתכנס בשעה זו, תומכים בהצעה החדשה שגיבש אלוף (מיל') ניצן אלון, הכוללת פשרה בנושא שהיה במחלוקת עם חמאס, אך גם התעקשות ישראלית בסוגיות אחרות. השרים יואב גלנט, בני גנץ וגדי איזנקוט הם דרשו מראש הממשלה נתניהו לקיים את הדיון הזה בהקדם.

במהלך המגעים בין הצדדים סוכם שחמאס יתחייב לשחרור הנשים תחילה- אזרחיות ותצפיתניות. בטיוטה שפרסם ארגון הטרור נכתב כי הוא מוכן לשחרר נשים תחילה במידת האפשר.
+מקורות אמריקניים: מפת דרכים ועקרונות ברורים הושגו בהסכם הגבול עם לבנון
20:57 22/05/24  |  עידן יוסף
‏מקורות אמריקניים לאל-ג'דיד הלבנוני: ההסכם בנוגע לגבול בין לבנון לישראל כמעט הושלם מבחינת מפת דרכים ועקרונות ברורים, במיוחד בכל הקשור לנקודות שבמחלוקת לאורך הקו הכחול - הקו אליו נסוגה ישראל בשנת 2000 שמהווה קו הגבול בפועל, ובנוסף בנוגע ל"שטחים הכבושים". כלומר, הר דב ("חוות שבעא").
+נתניהו ביקש מצה"ל להתיר פרסום חלקים מסרטון הזוועות
20:53 22/05/24  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו פנה בימים האחרונים לצה"ל, בבקשה לפרסם את סרטון הזוועות מ-7 באוקטובר - בגרסה מרוככת וקצרה יותר, כדי להדוף את המפולת המדינית הבינלאומית שמאיימת על הלגיטימציה של ישראל להמשיך במלחמה (חדשות 12). מאז הכנת הסרטון נתפסו חומרים נוספים שצולמו ביום הטבח.
+נתניהו נגד ניר ברקת: "מעודד את אויבינו כדי לקבל כותרות"
20:14 22/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר ברקת אמר בשיחה עם מנהיגים דרוזים ש"נתניהו וגלנט פחדנים. נסראללה מריח את החולשה שלהם. הם שמאל שמחופש לימין"  ▪  תוכנית שיקום הצפון נדחתה שוב, בשל מחלוקת בין משרדים, ותוכנית מתוקנת תובא בשבוע הבא
נתניהו וברקת. קרבות בליכוד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ראש הממשלה והנשיא פרסמו הודעות זעזוע מתיעוד התצפיתניות
20:03 22/05/24  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו: ״אני מזועזע מהסרטון המתעד את חטיפת התצפיתניות היקרות שלנו. נמשיך לעשות הכל כדי להשיבן הביתה. אכזריות מחבלי החמאס רק מחזקת את נחישותי להילחם בכל העוצמה עד לחיסול החמאס, כדי להבטיח שמה שראינו הערב לא יחזור על עצמו לעולם״.

נשיא המדינה הרצוג: ״העולם כולו חייב להישיר מבט אל עיניהן המבועתות של הנשים הצעירות שנחטפו ע"י מרצחי החמאס, ומוחזקות ברצועת עזה בפשע נגד האנושות שאין כדוגמתו. הסרטון שמשפחותיהן שיתפו היום רק מעצים את ההבנה של עומק הזוועה שהן וכל החטופות והחטופים עברו ב-7 באוקטובר ועוברים מאז. לא ננוח ולא נשקוט, נמשיך להלחם בארגון הטרור חמאס ולעשות כל שביכולתנו כדי להחזירן הביתה".
+ראשוני: חשש לאירוע בטחוני בשגרירות ישראל במינכן
19:08 22/05/24  |  עידן יוסף
דיווחים ראשונים על אירוע בטחוני בשגרירות ישראל במינכן כוחות מיוחדים של צבא גרמניה נצפו מסביב למבנה.
+הותר לפרסום: שלושה חיילי צה"ל נפלו בקרב בצפון הרצועה
19:02 22/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שמות הנופלים: רס״ר (מיל׳) גדעון חי דירוא (33), סרן ישראל יודקין (22) וסמ״ר אלי חיים אמסלם (21)  ▪  מתחילת התמרון הקרקעי ברצועת עזה פורסמו שמותיהם של 282 חללים  ▪  בקרבות נפצעו קשה שלושה לוחמים ובתאונה מבצעית בצפון נפצע קשה לוחם מילואים
(גדעון חי דירוא, ישראל יודקין, אלי חיים אמסלם)
+נתניהו על הכרה במדינה פלשתינית: "לרוע הזה אסור לתת מדינה"
18:46 22/05/24  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו בסרטון בעברית: ״הכוונה של מספר מדינות באירופה להכיר במדינה פלשתינית היא פרס לטרור. 80% מהפלשתינים ביהודה ושומרון תומכים בטבח הנורא של ה-7 באוקטובר. לרוע הזה אסור לתת מדינה.

"זאת תהיה מדינת טרור, היא תנסה לבצע שוב ושוב את הטבח של ה-7 באוקטובר, ולזה לא נסכים. פרס לטרור לא יביא שלום - והוא גם לא יעצור אותנו מלנצח את החמאס״.
+השפלה וביזוי: פורסם סרטון לקיחתן בשבי של התצפיתניות
18:15 22/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הסרטון, שאורכו 03:10 דקות, נערך וצונזר בידי מטה המשפחות, והוא אינו כולל חלקים קשים לצפייה, הכוללים את הנרצחים הרבים בבסיס נחל עוז, את הנרצחים בתוך המיגונית ממנה נחטפו התצפיתניות, וקטעי אלימות רבים
החיילות ברגעי השבי הראשונים
+סגירת מעגל מהירה: צה"ל תקף מחבלים שזוהו במבנים של חיזבאללה; טיל נ"ט פגע במושב אביבים
17:54 22/05/24  |  עידן יוסף
כוחות צה"ל זיהו מחבלים נכנסים למבנה צבאי במרחב מיס אל ג'בל, מיד לאחר הזיהוי מטוסי קרב תקפו את המבנה שבו שהו המחבלים. כמו-כן, מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב עייתא א-שעב, לצד עמדות תצפית של הארגון במרחב עלמא א-שעב שבדרום לבנון.

במושב אביבים נפגע בית מטיל נ"ט. אין נפגעים.
+הרמטכ״ל לאנשי המילואים בצפון: "התייצבות חזקה נותנת הרבה מאוד ביטחון"
17:50 22/05/24  |  עידן יוסף
הרמטכ״ל ביקר (ד') בתרגיל של חטיבת המילואים ״חצי האש״ (551) למוכנות לצפון. רא״ל הרצי הלוי אמר להם: "מלחמה בעזה, או בלבנון, דורשת עקשנות. אין הישגים קלים. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר עקשנים מהצד השני, הרבה יותר עקשנים. ואנחנו מסתכלים אבל קדימה, ותראו, הדרך להחזיר את התושבים בגבול הצפון בביטחון היא גם עוברת דרך הרבה מאוד כישרון ותכנון נכון, והרבה מאוד עקשנות. תראו החטיבה עם הרבה מאוד עשייה, הרבה מאוד ניסיון, הרבה מאוד הישגים לצידם גם מחיר, שאנחנו מודעים לו היטב. אבל אני אומר לכם, אנחנו בנחישות, בהתמדה, גם במוכנות לאתגרים בצפון, גם בעשייה בדרום, גם בלחימה בטרור באיו״ש. ואנחנו עם זה הולכים קדימה, סומכים מאוד מאוד על האנשים, סומכים מאוד על אנשי המילואים, שזו התייצבות חזקה נותנת הרבה מאוד ביטחון גם בנכונות וגם במקצועיות. תתאמנו תרימו למעלה, אנחנו נתקדם״.
+ערוץ 14: מתכונת שידור סרטון חטיפת התצפיתניות תיבחן מראש
16:32 22/05/24  |  עידן יוסף
הודעה מטעם ערוץ עכשיו 14: בעקבות הכוונה לחשוף הערב בשעה 18:00 את סרטון חטיפת התצפיתניות ממוצב נחל עוז בשבעה באוקטובר, בערוץ 14 הוחלט לבחון את הסרטון לפני פרסומו, ורק לאחר שייבדק שאין פגיעה במשפחות של החיילות שנחטפו או נרצחו ושאין פגיעה בצנעת הפרט, יוחלט מה תהיה מתכונת השידור ממנו.
+המשקיעים הזרים משכו מהבורסה בישראל 34 מיליארד שקל
16:26 22/05/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר רשות ניירות ערך ציין כי מלחמת חרבות ברזל האיצה את תהליך ירידת ההשקעות הזרות בישראל, שהחל עוד בשנה שעברה בצל הרפורמה המשפטית  ▪  את מקומם של המשקיעים הזרים תפסו הגורמים המוסדיים עד כדי שהיקף הנכסים המנוהל בידיהם עומד על כ-2.5 טריליון שקל  ▪  "צריכים להבטיח את גיוון מקורות האשראי ולהישמר ממצב שבו השקעות בחברות שאינן חברות ענק יהיו מתחת לרף ההשקעה של המוסדיים"
ספי זינגר. "נתמקד בהשוואת הסטנדרטים הישראליים למקובלות הבינלאומית"
+הלחימה בג'באליה: הכוחות השמידו עשרות רבות של תשתיות טרור
15:43 22/05/24  |  מירב ארד
לוחמי צוות הקרב החטיבתי 7 נלחמים באופן עצים במרחב ג׳באליא. עד כה, הכוחות השמידו עשרות רבות של תשתיות טרור, תקפו כ-100 מטרות מהאוויר וירו כ-500 פגזי ארטילריה.

הכוחות פשטו על עשרות מתחמי לחימה של חמאס. במסגרת המאמץ להשמדת יכולות התמ״ס, הכוחות איתרו והשמידו מספר משגרים מוכנים להפעלה ועשרות רקטות. בנוסף, במהלך הסריקות, הכוחות איתרו אמצעי לחימה ובניהם חגורות נפץ, מטענים מוכנים להפעלה, רימונים, נשקים ותחמושת.

+ייתכן שזה השבוע הכי מסוכן מתחילת המלחמה
15:02 22/05/24  |  שמואל רוזנר   |   לרשימה המלאה
השבוע הקרוב עלול להיות הגורלי ביותר במלחמה, לא בגלל שפיכות דמים, אלא בשל סכנה אסטרטגית חסרת תקדים. ממשלה ללא אמון מובילה למלחמה ללא תמיכה, והצעות לפתרון נתקלות בחוסר הסכמה. האם בחירות מהירות הן הפתרון היחיד למנוע את ההידרדרות?
כנס הקיץ של הכנסת נפתח
+חשיבה אסטרטגית מושכלת כלפי חיזבאללה
14:36 22/05/24  |  רפאל בוכניק   |   לרשימה המלאה
המדיניות הישראלית הנוכחית כלפי חיזבאללה, מאז ה-7 באוקטובר 2023, מצטיירת מהבחינה האסטרטגית כמושכלת, בהינתן הנסיבות המתקיימות מאז לאורך גבול הצפון
מהלך נכון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+המבצע בג'נין: חוסלו מספר מחבלים; חמוש תועד מסתתר בביה"ח
14:09 22/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בנוסף, הלוחמים החרימו ציוד צבאי וחשפו מטענים שהוטמנו מתחת לצירים ויועדו לפגוע בכוחות
[צילום: דובר צה"ל]
+ח"כ רול על ההחלטה להכרה במדינה פלשתינית: הצעד מאותת לפלשתינים ולעולם שהטרור משתלם
13:24 22/05/24  |  מירב ארד
ח״כ עידן רול, חבר ועדת חוץ וביטחון, על ההחלטה להכרה במדינה פלשתינית: "אני מגנה נחרצות את ההחלטה המבישה של ספרד, נורבגיה ואירלנד להכיר במדינה פלשתינית. הצעד המקומם הזה מאותת לפלסטינים ולעולם שהטרור משתלם - והעובדה שחמאס כבר בירכו על המהלך מדברת בעד עצמה. במאבק ההיסטורי בין צדק וחופש לבין טרור רדיקלי, אתן בחרתן בטרור."

+מיארה ואיסמן: חאן נעדר סמכות לחקור את ישראל
12:50 22/05/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
חוזרים על העמדה הקבועה של ישראל בדבר העדר סמכות לבית הדין הפלילי הבינלאומי - אותה כבר דחה בית הדין  ▪  אינם אומרים כיצד תפעל ישראל מול הבקשה לצווי מעצר לנתניהו וגלנט
בית הדין הפלילי הבינלאומי [צילום: פיטר דה-יונג, AP]
+החששות מהמשך המלחמה בעזה
12:20 22/05/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
כואבת עוצמת הפער, ככל שמרקיעים הישגי צה"ל בשדה הקרב, מרקיעה עשרת מונים האידיאולוגיה החמאסית הרצחנית המזוויעה ומסתמנת צלילה על סף העלמות של כוחות מתונים בחברה הפלשתינית
דרך ללא מוצא [צילום: עבד אל-רחים אל חטיב/פלאש 90]
+צה"ל ושב"כ השמידו אמל"ח לחימה וחיסלו מחבלים בבי"ס של אונרא
12:15 22/05/24  |  מירב ארד
בהובלת אוגדת עזה ובהכוונה מודיעינית של אמ״ן ושב״כ, מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו מתחם בתוך בית ספר של אונר״א בו פעלו מחבלים של חמאס, ביניהם פעיל נ"ט ומחבל נוח'בה. במתחם שנתקף היו אמצעי לחימה ביניהם מרגמות, נשקים ומטענים. התקיפה תוכננה ובוצעה בקפידה תוך שימוש בחימוש מדויק והימנעות ככל הניתן מפגיעה בבלתי מעורבים. בתום השמדת המתחם זוהו פיצוצי משנה רבים אשר העידו על הימצאות של אמצעי לחימה במרחב.
+בני גנץ - איסתרא בלגינה קיש קיש קריא
11:22 22/05/24  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
הפתגם הארמי אומר איסתרא בלגינה קיש קיש קריא  ▪  כמה שפחות מטבעות יש בכד, כך הרעש שהן עושות רב יותר  ▪  זהו בני גנץ
גנץ. משועמם [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+קבינט המלחמה יתכנס הערבב לדיון באפשרות לעסקה מול חמאס
10:59 22/05/24  |  מירב ארד
קבינט המלחמה המצומצם יתכנס היום (רביעי) כדי לדון בסיכוי לביצוע עסקה עם חמאס על שחרור חטופים ובאפשרות לקידום נורמליזציה עם סעודיה
+חוסל פעיל נ"ט מרכזי בחמאס שלקח חלק במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר
10:30 22/05/24  |  מירב ארד
בהובלת אוגדת עזה, אמ״ן ושב״כ, כלי טיס של חיל-האוויר תקף וחיסל בח'אן יונס את המחבל אחמד יאסר אלקרא, פעיל נ״ט מרכזי בארגון הטרור חמאס אשר הוביל תקיפות ומתווי טרור נגד כוחות צה"ל במהלך המלחמה והיה במעקב על-ידי החטיבה הדרומי.

אלקרא לקח חלק במתקפת הטרור בעוטף עזה ב-7.10 ובמהלך הלחימה ביצע ניסיונות ירי רבים לעבר כוחותינו במרחב הרצועה. במהלך ההיערכות לתקיפה, זוהה על-ידי יחידה 414 ילד בסמוך למחבל ולכן חדלו את התקיפה מיד לאחר הזיהוי. לאחר התרחקות הילד מטווח המבנה, בוצעה התקיפה בה חוסלו שני מחבלים נוספים: צהיב ראא׳ד אבו ריבה, מחבל נח׳בה בארגון הטרור חמאס ואנס מחמד אבו רגילה, מחבל בארגון הטרור גא״פ

בנוסף, מטוסי קרב של חיל-האוויר, בהכוונת פיקוד הדרום ואגף המודיעין, חיסלו חמישה מחבלי חמאס שפעלו מתוך מתחם בית הספר ׳פהמי אלג׳רג׳אוי' במרחב דרג׳ תפאח בצפון רצועת עזה. בין המחבלים שחוסלו בתקיפה, המחבל פאדי סלים, ראש מערך ההסברה בחטיבת עזה של הארגון,לצידו חוסלו שלושה מחבלים במערך המודיעין של הארגון ומחבל נח'בה נוסף.
+מטה משפחות החטופים: הערב נפרסם את התיעוד של חטיפת התצפיתניות
09:47 22/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הורי התצפיתניות שנחטפו מבסיס נחל עוז ועדיין נמצאות בשבי חמאס ישחררו את הסרטון בשעה 18:00  ▪  הסרטון, באורך של 3:10 דקות מראה את היחס האלים, המשפיל והמבזה שעברו הבנות ביום חטיפתן
תיעוד חטיפת התצפיתניות [צילום: מטה משפחות החטופים]
+ביבי בשרות האויב
08:25 22/05/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
נתניהו. עזות מצח [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מתי אתם תיקחו אחריות ותתפטרו
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
התקווה 7
22/05/24 12:55
2
שלמה המגיב
22/05/24 13:34
3
יהודי שפוי וגאה
22/05/24 13:51
4
עטלף עיוור
22/05/24 14:53
5
דוד המלך
22/05/24 15:29
 
שלמה המגיב
22/05/24 17:57
 
עוז והדר
23/05/24 06:18
 
שלמה המגיב
23/05/24 08:39
6
חיים
22/05/24 15:47
 
צודק תמיד
23/05/24 07:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
חלילה לי מלראות בבנימין נתניהו בוגד אף שמכונת הרעל בשירותו ייחסה אפשרות מאוסה כזאת למי מיריביו; וחלילה לי מלראות בו סוכן אויב אף שמכונת הרעל שלו רמזה לא אחת כי יש כאלה בין יריביו;
22/05/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
ישראל חוזרת בה (21.5.24) מהצעדים נגד סוכנות AP. ראש הממשלה נתניהו פנה לשר התקשורת שלמה קרעי כדי שיחזיר את הציוד של AP, "בעקבות הלחץ האמריקני ואי הגשת חוות דעת קונקרטית של שר הביטחון גלנט". במקביל, משרד הביטחון יבחן את הסוגיה הביטחונית של השידור ממיקומים רגישים.
22/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 21.5.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק להסדרת אירוע הילולת רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון (הוראת שעה) אשר קובעת כי בהילולת ל"ג בעומר במירון יוכלו להשתתף עד 30 בני אדם, בשלושה מתחמים, בזמנים שונים. תשעה חברי כנסת תמכו בהצעה ושלושה התנגדו לה. לא היו נמנעים.
21/05/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
במהלך פעילות של צוות הקרב החטיבתי של גבעתי במרחב רפיח בפיקוד אוגדה 162, כוח מגדוד צבר איתר שלושה מחבלים חמושים שיצאו מפיר. מדובר צה"ל נמסר כי הכוח עצר את המחבלים והם נלקחו להמשך חקירה.
21/05/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
המעבר של כוכב פלוטו בגדי, שהיה על ציר 4 במפת המדינה, מקום המסמל בית, גרם לערעור סדרי החברה והביטחון ויצר חוסר ודאות גם לנוכח כך שחשף אי-סדרים פורמליים במוסדות שזה תפקידם.
21/05/2024  |  טובה ספרא  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קיים קשר ישיר בין הבקשה להוציא צווי מעצר לנתניהו וגלנט לבין "הרפורמה המשפטית"    כיצד נתניהו נותן לסינוואר את המטרה האסטרטגית לשמה יצא למלחמה
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il