אם בשבוע שעבר כשהייתה סערת שלגים היה קורה משהו בכבישים, ברכבות, בשדות התעופה או בנמלי הים, באתרי החדשות כבר היו משמיצים את
משרד התחבורה ומנכ"לו
עוזי יצחקי. אבל כלום לא קרה, אז להוקיר מה פתאום? למה מה קרה?
מתברר שמנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי זוכה באפון קבוע במחמאות ופרסים, אבל איכשהו ההוקרה לא מגיעה לתקשורת.
כבר עם כניסתו לתפקיד באופן רשמי, הצליח עוזי יצחקי להוביל את משרד התחבורה למקום ראשון במדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר וחברת SQ. המשרד סיים את 2012 עם התואר "המשרד הנוח לעסקים" ושמר על התואר במהלך 2013.
עוזי יצחקי גם זכה לתואר מנכ"ל מצטיין בכנס C-Level-Summit על פועלו להטמעת מערכות מחשוב במשרד התחבורה.
אכן כפי שאומר ח"כ
חמד עמאר שהיה בעבר עוזרו של
אביגדור ליברמן בעת שזה כיהן כשר התחבורה: "אני רוצה להודות למנכ"ל, עוזי יצחקי. אני פגשתי אותו בשבוע שעבר וזה טוב גם להגיד דברים טובים, העליתי בפניו את בעיית הגישה לחקלאים. ברכבת עכו כרמיאל אין גישה לחקלאים, יש קרוב ל-6,000 דונם לחקלאים מג'וליס ירכא. ביום שישי, המנכ"ל עם הצוות שלו הגיע לשטח, אני הייתי שם, החקלאים הגיעו, והצלחנו למצוא פתרון שם במקום.
באמת, עוזי, תודה רבה על ההשקעה שלך גם ביום שישי. זה מראה על כוונות טובות, על הסתכלות אחרת ותפיסה אחרת" (ישיבת וועדת הכספים של הכנסת מיום 1.7.2013).
אז איך בתקשורת יודעים רק להשמיץ ולא לפרגן? כנראה שבישראל תמיד ידעו שלא להעריך את שליחי הציבור ואפילו להשמיץ אותם "הקדים משה לצאת, אמרו מה ראה בן עמרם לצאת? שמא אינו שפוי בתוך ביתו? איחר לצאת, אמרו מה ראה בן עמרם שלא לצאת? מה אתם סבורים? יושב ויועץ עליכם עצות, ומחשב עליכם מחשבות" (מדרש ספרי על פרשת דברים).
יש לנו רק ייחל ולקוות לכך שנלמד מרבי אלימלך מליז'נסק ז"ל "תן בלבנו שנראה כל אחד מעלת חברנו ולא את חסרונם".