|   15:07:40
  איתי יהל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
קריירה בינלאומית - מה היתרונות ולמי זה מתאים?
קבוצת ירדן
חופשה באירופה VS חופשה באסיה - מה עדיף יותר?

הפתרון הצודק

התרופה האמיתית נגד מלחמות טרור ושנאת חינם. זה טוב לעולם כולו, זוהי תרופה נגד טרור ובטח שטוב עוד יותר במדינה כמו ישראל, קראו ושפטו ותהייה לכם התשובה
25/09/2006  |   איתי יהל   |   מאמרים   |   תגובות

פעם היתה ברירה טבעית, בה כל חלש לא היה שורד. כל חולה לא היה לו סיכוי לחיים, לא ארוכים ובטח שלא לחיי איכות בחסות תרופות ו... רופאים. גם לא היה לו הצורך באין סוף אמצעים פיננסים, לשלם לאותם רופאים-מושיעים, שהרי דינו נגזר בדרך של הברירה הטבעית.

היום, בחלוף השנים, וככל שהקידמה שוברת שיאים מדי יום, ובכל שנה אנו מתבשרים על פתרון מדעי לבעיות הקיום הרפואיות הפיזיות של המין האנושי, ממשיך בו בזמן ובמקביל לגדול זן של המוגדרים כבני אנוש, אשר מייצרים מדי שעה עוד ועוד המצאות של פתרונות אשר מי שאיננו בעל אמצעים, פשוט וללא רחמים, מוצא עצמו כלא זכאי להנות מאותן המצאות, אשר קיימות בכל תחום מתחומי החיים. החל מפיתרונות למיגוון האין סופי של בעיות רפואיות והמשך בצרכי הקיום השונים, מלידה-קורת גג-השכלה-תעסוקה-הקמת משפחה-גידול ילדים-הנאות החיים-סיום החיים באופן הנחשב מכובד, על-ידי רוב בני המין האנושי.

אלא מה, קמו להם אותם חזקים השולטים בכל תחום מתחומי החיים, ואין הם אלא אחוז קטן מכלל בני האנוש החיים, ויזמו חוקים ומסגרות אשר תואמות את רצונם, האתני-הדתי-הקהילתי-החברתי-המדיני, כאשר בראש וראשונה מדברים כולם על קידמה, קרי תחרות חופשית. האם התנאים לתחרות הם זהים לכל המתמודדים? או האם יש אפלייה בין המתמודדים? ויותר מכך האם מתאפשר לכולם להתמודד במה שמוגדר תחרות חופשית?

אלו שאלות שכל אחד יודע את התשובות עליהן, ולמרות המילים היפות לכולם ידוע כי יש שווים, ושווים הרבה יותר!!! האם חלוקת התוצר הלאומי בכל מקום כל על פני העולם היא שווה? או האם היא מאפשרת לכולם קיום בסיסי מקובל, קרי קורת גג-חינוך והשכלה-בריאות-ביטחון, זאת שאלה שבה יש לכל אחד מאיתנו דעה. אבל האמת היא שמעבר למילים היפות, המושמעות מדי יום ושעה שעה, ככל שהעולם מתקדם, באותה עת הוא נסוג לאחור עבור אותם רבים, אשר רחוקים הם ממעגל הנבחרת של המקורבים, החכמים, המוכשרים, הנבחרים, השליטים, אשר משום מה כולם מדברים יפה, אך מזלזלים במיליארדי בני האנוש האמורים תודות לאותה נבחרת של חזקים מקורבים ושולטים לזכות... לחיים טובים יותר, אך המציאות היא שככל שהקידמה מתקדמת, הם סך הכל הגורם שדוחף את הקידמה, אך הם לא בין הנהנים.

מספר אלו שהם מחוץ לנבחרת המקורבים והשולטים, כלומר השייכים לרעבים החולים הנחשלים, או אלו שלא עומדים בקצב התחרות החופשית בתוך המדינות השונות איננו יורד, אלא עולה ועולה. למרות שיש מדינות הקרויות והנחשבות מתקדמות, בהן המצב יחסית לנחשלות נחשב לסביל, לכל מי ששייך לרוב, שהוא כאמור מחוץ לנבחרת המקורבים.

מדהים כיצד רוב עצום זה, לא רק שאיננו פועל לשינוי מצבו, אלא מקבל את את עובדות החיים, כאילו הן גורל, או פסק דין של בורא עולם קרי כוחות עליון, וככל שמתח החיים עולה ומשיג שיאים חדשים, אותה קבוצת ענק תמיד תאפשר באופן מוזר במיוחד במדינות דמוקרטיות, לנבחרת המקורבים והשליטים להשיג עוד ועוד הישגים, ממש כבאותן מדינות בעלות משטר דיקטטורי.

ככל שחולפות השנים ניתן לחוש ולראות בוודאות כי תמיד מי שנפגע, הוא אותו חסר כוח ועוצמה כאשר יש והוא הופך לחסר ישע של ממש, ואם כבר יוצא והוא מצליח לצאת ממעגל אלו שהם מחוץ לנבחרת המקורבים, מיד כשהוא הופך לשייך לנבחרת המקורבים, הדבר הראשון שיעשה, הוא לשכוח את אותם אלו אליהם היה שייך, כלומר לשכוח את אותם שהם מחוץ לנבחרת המקורבים והשליטים.

ככה, יכול מנהל במשק הקרוי חופשי לקבל תגמול אין סופי, כאילו הוא מתוגמל לפי כישוריו, ויש מדינות בהן התגמול הינו ביחס של 1:150 ויותר, ומובן שזה נראה לכל מצב נורמלי, הגם ששכבת החלשים גדלה ומתעצמת וגורמת, מעבר לקשיים כלכלים-חברתיים, לתמיכה מתמדת בקיצוניות הדתית האתנית, אשר היא אבן היסוד של המשך מלחמות וטרור בעולם, כאילו שזה מצב של חוסר ברירה!!!

האמת היא שזה מצב של ברירה, בו אלו השייכים לנבחרת המקורבים והשליטים היו יכולים, והם גם היום יכולים, ובטח שבעתיד יכולים יהיו לקחת לעצמם אין סוף... אבל לא להשאיר רבים כל כך מחוץ לאלו שיכולים לקיים חיים נורמלים ובסיסים, שבהם יש לכולם לפחות את שקרוי, קורת גג-בריאות-חינוך והשכלה. הרי אין איש חושב שכל אחד חובה שיהייה לו מטוס פרטי ורכוש אין סופי, דבר שבסופם של חיים, איש לא לקח או יקח את זה עמו לקבר, אבל בעוד אנו חיים ישנם רבים שהם מה שקרוי, חיים פיזית אבל בעצם הם חיים-מתים, שהאפטיות וחוסר הישע השתלט על חייהם.

באם אין פתרון, ובאם אין רצון להגיע לפתרון אנושי, בו זקנים חולים וסתם חלשים או בלתי מקושרים, או כאלו שאינם יודעים לשרוד בעולם בו כולם מדברים... יפה אבל עושים בעצם כלום, אולי אז כדאי שפשוט יוחלט, כי מי שהכנסתו או הישגיו נמוכים ממינימום שיקבע ושהוא בעצם יוגדר כעני, שידו אינה משגת לשלם לקורת גג, חינוך, בריאות, או אפילו לסתם הוצאות לשם הנאה ממטעמי החיים, יקבע כי בכל ה- 15 בחודש, הוא יובא ליד בניין הפרלמנט ויוצא להורג, ככה יחסך הון עתק מחברה שתלטנית וקפיטליסטית חסרת הרחמים, והמעט שישאר אחריו יועבר באופן חוקי ומסודר למי מאותם השייכים לנבחרת המקורבים.

בדקו את אשר העליתי על הכתב ותקנו אותי אם אני טועה, או שהאנושות טועה ולא רוצה לתקן, כי מה שהיה הוא שיהיה ומשנה לשנה המצב שבעיני איננו נורמלי ילך ויתעצם ולא אינני נגד עשירים, ואינני מחפש שיוויון אלא חושבני שלעולם בו כולם יכולים לחיות בכבוד זו שאיפה נורמלית, אחרת די עם המילים היפות, שאין להן כיסוי, מה גם שאושר ואפילו בריאות לא תמיד מושגים תודות לעושר, וזו ההוכחה שרצוי ואפשר לטפל שורשית בנושאי חברה-כלכלה, והם המפתח לעולם יפה יותר ואולי הם חלק אף לפתרון העולם במלחמתו בטרור שנולד, בעקר בגלל בעיות חברה-כלכלה, אשר פתרונן, היה חוסך כסף רב בכל מדינה ומדינה, והעשירים היו יכולים להיות יותר עשירים, כי הכסף שהמושקע במלחמה הוא רב מהכסף הדרוש לפתרון חברה-כלכלה.

תקנו אותי אם אני טועה, והעבירו כתבה זו לכל מי שבאפשרותכם לעניין אותו, בהשגת חברה יפה יותר ושאין זה אצלו סתם סיסמא. אפילו אם הוא נבחר ציבור שעד היום דיבר, ואולי מהיום ירצה לשנות, זה הרי אמור להיות כיף לעשות העולם שלה שהוא נפלא, ליותר מנפלא ושיהיה נהדר לעוד ועוד אנשים, הרי כולנו באים לעולם לתקופה שבכל מקרה גם לאלו שזוכים לאריכות ימים היא תקופה קצרה.

גם הטיעון כי נבחרת המקורבים והשולטים, וכל הממונים לתפקידים אצלם התגמול הוא ביחס של 1:150 ויותר, שאין זו אשמתם, וכי מה רוצים מהם? היש מי שהיה מסרב לתגמול שכזה? התשובה היא פשוטה, הם שותפים ללקיחה שמעוותת את העולם, היות וכוחם הפיננסי והגשמי, איננו ביחס ישר לתרומתם לאותם גופי הענק שמהם הם יונקים תגמולי העתק אשר כל בר דעת יודע, שאין הם תגמולים הגיוניים.

הטיעון כי מדובר בעניין עסקי הינו טיעון מטעה, שכן מהיכן מקור העוצמה הכלכלית של אותם גופים עסקיים-כלכליים? המשלמים והמתגמלים את אותם המקבלים תגמולים שאין בינם לבין תרומתם לגופים אלו כלום, וכל הסיבה לתגמולי עתק אלו הם, רק העובדה שהם שייכים, לנבחרת המקורבים והשליטים, לקבוצת אלו שיודעים לדבר יפה, ומבקשים לשמור מסגרות תקציביות... כל עוד אין המדובר בהם. לו היו כל השייכים לגאוני המדע, והיוזמות העסקית, עוד היה ניתן להשלים עם עובדת התגמול האין סופי לאחד, בעוד באותה עת מקצצים בכל מה שיכול היה לאפשר לחסרי הישע חיים בכבוד, עם אפשרות לחינוך ולדיור, בריאות, וכל מה שהיה מאפשר לעולם להיות, עולם הרבה יותר מתקדם ויפה, ואז...מי יודע, אולי עוד רוגע ושלווה בעולמינו היו מאריכים, ימינו וימי השייכים לנבחרת המקורבים והשליטים על פני האדמה. הרי כולנו אמורים להיות בני אדם ובמה נהייה נבדלים מהחיות של פני האדמה???

תאריך:  25/09/2006   |   עודכן:  25/09/2006
איתי יהל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפתרון הצודק
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שימשי
26/09/06 08:31
2
שימשי
26/09/06 08:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחנה הצבאי "עופר", בואך ירושלים, הוא מקומו של המשפט הקפקאי המודרני. במרחב צבאי סגור, בסמוך לשלט "לשכת נשיא יהודה" וללוח עץ שעליו הכותרת "לוח דת", כאילו אנו בימי התנ"ך, בחום ארצישראלי ובשבעה צריפוני עץ ופח - יושב בית המשפט הצבאי ודן בעבירות פלשתינאים.
25/09/2006  |  עו"ד עמית גורביץ'  |   מאמרים
ח"כ רוחמה אברהם (קדימה), קיבלה לידיה את התפקיד היוקרתי של יושבת-ראש ועדת הכנסת עם תחילת הקדנציה של הכנסת ה- 17, לפני כחמישה חודשים. בראיון חג ל- Nfc היא מבקשת לעמוד על הבעיות המרכזיות בחברה ובפוליטיקה.
24/09/2006  |  רונן ליבוביץ  |   מאמרים
תרבות הצריכה (CONSUMERISM) של השוק החופשי והקפיטליסטי בנויה במידה רבה על סולם ערכים יחיד ומיוחד במינו. על-פי סולם הערכים הזה, נמדד האדם על-פי רכושו בלבד, ולא על-פי תרומתו לחברה או על-פי מעשיו או רעיונותיו. הכסף בתרבות זו מגלם את האידיאל – היחיד והאולטימטיבי - ובדרך אל האידיאל הנכסף הזה - הכול מותר. לתרבות זו שמות רבים: "אמריקניזציה", "עגל הזהב", חומרנות, תרבות הפרסומות או תרבות הרייטינג. יש לה גם מחיר כבד מאוד (שלרוב נשאר סמוי מהעין).
24/09/2006  |  יואב לוין  |   מאמרים
אני יודע שהשימוש במילה "שונא" היא אסורה, ובמידה רבה של צדק. הבעתי את דעתי לא פעם שאסור לשנוא. בטח לא פוליטיקאים מרוחקים. מותר לחלוק עליהם, להפגין נגדם, ואפילו להצביע בעד היריבים. אבל לא לשנוא. זהו הכלל שגזרתי על עצמי. אבל שרון הוא היוצא מהכלל.
23/09/2006  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
השר מאיר שטרית, ממלא-מקום שר המשפטים ושר הבינוי והשיכון, הוא אחד הפוליטיקאים הוותיקים בישראל. יותר משלושים שנה פועל שטרית כאיש ציבור, החל מתפקידו כראש עיריית יבנה בין שנים 74-87, דרך בחירתו בשנת 1981 לחבר כנסת מטעם הליכוד ולקיחת פסק הזמן מדרכו הפרלמנטארית כדי לכהן כגזבר הסוכנות היהודית. עם הזמן מילא תפקידים ביצועיים רבים כשר אוצר, משפטים, תחבורה וזו רק רשימה חלקית.
23/09/2006  |  רונן ליבוביץ  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
האם האנשים האלה נשארים יועציה של מירי רגב? הרי האינטרס שלה הוא בעצם שהם יעופו לה עכשיו מן המשרד הרחק ככל האפשר, ואם אינה עושה זאת - האנוכית מעוררת הסלידה - מדוע היא משאירה אותם בחב...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
במאי 1940 בצרפת וב-7 באוקטובר 2023 בישראל, מקצועיות בתחום המלחמה והטרור הכריעה אספסוף חמוש, צרפתי וישראלי; מפקדים שאינם מבינים מה קורה בשדה הקרב משגרים דיווחי שקר; אופנוענים גרמנים...
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
המגפה שהשמידה את קיפודי הים באילת התפשטה לאוקיינוס ההודי ומאיימת להשמיד אוכלוסיות קיפודי הים בכל העולם    קיפודי הים נחשבים ל"שומרים" של שוניות האלמוגי. החוקרים מתריעים: מדובר במגפה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il